Venice knispert en knettert nog steeds behoorlijk, maar is verre van noisy te noemen. Het zijn meer nostalgische drones met een steekje los. Toegankelijker dan Endless Summer, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik gewend ben geraakt aan zijn geluid. Het is in ieder geval 10.000x beter te volgen dan zijn Field Recordings 1995 - 2002 release.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:58 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Hoe noisy is die Fennesz? Ik vond zijn Endless Summer wel ok, maar op het randje.
BoC zit op Skam, een sublabel van Warp. Autechre en Chris Clark zitten sonisch gezien het dichtst in de buurt van Team Shadetek.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef Disorder het volgende:
Ik ken eigenlijk alleen Autechre, Plaid, Aphex, Chris Clark en BoC van Warp, maar ik weet dat ze nog meer uitbrengen dan dat. Zijn de namen die ik net genoemd heb typische Warp klanken?
Hee, ben jij toevallig afgelopen donderdag nog naar Nighttown ( met o.a. Doormouse en Stuntrock )geweest, Weakling?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:18 schreef Weakling het volgende:
De Moonglow 7" van Venetian Snares is ook erg mooi ... maar wie heeft nu nog een platenspeler tegenwoordig? ... ik niet in ieder geval ...
[afbeelding]
Nope, mijn bloedhekel aan reizen won het weer eens van de muziek ...quote:Op maandag 14 juni 2004 11:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Hee, ben jij toevallig afgelopen donderdag nog naar Nighttown ( met o.a. Doormouse en Stuntrock )geweest, Weakling?
Daar verkochten ze dat plaatje namelijk ook,.
Re-te-goed. Op 5 Days Off treedt 'ie trouwens op.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:32 schreef Disorder het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Chris Clark?
Waar en wanneer is dat?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:46 schreef Glacius het volgende:
[..]
Op 5 Days Off treedt 'ie trouwens op.
Tijd niets van gehoord helaas, heb een drietal CD's van hem, een CD van Arovane+Phonem en een 12". Op welk label is dit nieuwe album uitgebracht ? Ik zal eens op zoek gaan....quote:Op maandag 14 juni 2004 17:11 schreef ELPablo het volgende:
Arovane - Lilies
Iemand al gehoord?
Van 14 t/m 18 juli in Paradiso en de Melkweg. De heer Clark zal zijn kunsten vertonen op de 15e.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar en wanneer is dat?
De interessantste avond is donderdag 15 juli in de Melkweg.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waar en wanneer is dat?
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:30 schreef HAL9000S het volgende:
Nee nog niet, maar ik ben wel erg benieuwd of ie atol scrap kan overtreffen.
Een aanrader!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef Circuitbreaker het volgende:
Tijd niets van gehoord helaas, heb een drietal CD's van hem, een CD van Arovane+Phonem en een 12". Op welk label is dit nieuwe album uitgebracht ? Ik zal eens op zoek gaan....
IK heb de kaarten allang gekocht ja, luie hond!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:08 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
kaartjes allang gekocht natuurlijk..ik hoop dat het nu alleen wat minder druk is dan vorig jaar bij plaid, kon amper bewegen laat staan dansen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |