Het antwoord op je eerste vraag is als volgt: je hebt mijn postgeschiedenis niet in de favorieten staan van je browser. Het antwoord op de tweede vraag: omdat de liefhebbers hier van Venetian Snares nog nooit een interessante, beeldende beschouwing geschreven hebben over de kwaliteit van Venetian Snares. Of dat aan Venetian Snares ligt of aan haar luisteraars laat ik in het midden,quote:Op maandag 10 mei 2004 20:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom zie ik deze reeks nu pas?.
En waarom lees ik hier niets over Venetian Snares?.
Maak dan je borst maar nat, zodiakk!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het antwoord op je eerste vraag is als volgt: je hebt mijn postgeschiedenis niet in de favorieten staan van je browser. Het antwoord op de tweede vraag: omdat de liefhebbers hier van Venetian Snares nog nooit een interessante, beeldende beschouwing geschreven hebben over de kwaliteit van Venetian Snares. Of dat aan Venetian Snares ligt of aan haar luisteraars laat ik in het midden,.
Is dat soms het tweede album van Syndrone op Merck ? Ik heb hier de eerste liggen, maar het tweede album had ik nog niet gezien. Is het tweede album van Proem (ook op Merck) al gesignaleerd ?quote:Op maandag 10 mei 2004 16:44 schreef zodiakk het volgende:
Voor de freaks onder ons:
Syndrone - Salmataxia
hadden ze em maar beter moeten maken!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:44 schreef zodiakk het volgende:
Schande dat men Boards-cd's ruilt!
Voor de freaks onder ons:
Syndrone - Salmataxia
Ja, de eerste Merck-release was van Syndrone (Triskaideka). Het tweede album is behoorlijk heftig, parallellen met de huidige Autechre. Het tweede album van Proem is toch die Socially Inept (merck23)? Overigens is die Malcom Kipe op Merck ook niet te versmaden (is wat meer instrumental hiphop).quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:09 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
Is dat soms het tweede album van Syndrone op Merck ? Ik heb hier de eerste liggen, maar het tweede album had ik nog niet gezien. Is het tweede album van Proem (ook op Merck) al gesignaleerd ?
Error ... omdat Venetian Snares zo goed is in vergelijking met de andere IDM artiesten dat ie een eigen topic heeft ... Venetian Snaresquote:Op maandag 10 mei 2004 21:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
... Het antwoord op de tweede vraag: omdat de liefhebbers hier van Venetian Snares nog nooit een interessante, beeldende beschouwing geschreven hebben over de kwaliteit van Venetian Snares. Of dat aan Venetian Snares ligt of aan haar luisteraars laat ik in het midden,.
Venetian Snares wordt, bij gebrek aan beter, nogal eens vergeleken met Squarepusher en Aphex Twin.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Error ... omdat Venetian Snares zo goed is in vergelijking met de andere IDM artiesten dat ie een eigen topic heeft ... Venetian Snares
Dit lijkt er al meer op!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Venetian Snares wordt, bij gebrek aan beter, nogal eens vergeleken met Squarepusher en Aphex Twin.
Volslagen idioot natuurlijk, want buiten het feit dat meneer Funk een compleet eigen stijl heeft, laat ie ze ook nog eens alle hoeken van de kamer zien.
Venetian Snares is een Aphex Twin met rode pepers in z'n reet én een Squarepusher die veelvuldig klaarkomt.
Sinds ik Venetian Snares heb ontdekt, doen de andere heren niet veel meer dan stof happen. Ultravisitor, toch geen slecht album, ligt er nog bij voor de sier.
Nee,
Venetian Snares draait hier overuren, en de verslaving wordt alsmaar groter.
Het was slechts een reactie, maar als ik tijd en zin heb (- een combinatie die maar zelden voorkomt- ) schrijf ik nog wel een fatsoenlijke beschouwing over de held,quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit lijkt er al meer op!. Oveirgens kan ik je RJD2 - Deadringer aanraden. Is compleet anders (instrumentale hiphop), maar dat draait nu overuren in mijn speler.
Venetian Snares trek ik persoonlijk niet.
Er zit geen enkele link tussen rjd2 en exotische electronica. Maar ik wilde slechts aangeven welke cd overuren in mijn cd-speler draait, zodat er bij De-oneven-2 een nieuwsgierigheid gewekt wordt naar Rjd2. Sorry, het is toch mijn evangelische aard die ervoor zorgt dat ik compleet voor dit topic irrelevante platen opnoem.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:19 schreef HAL9000S het volgende:breakcore
Wat is de link tussen instrumentale hiphop en de exotische electronica die dit topic vertegenwoordigen zodiakk? Zit er een experimenteel aspect in de muziek van RJD2?, abstracte beats? ghetto-soundscapes? Is de rapper in kwestie getrouwt met de zus van Richard D James..? Tell me.....
Is die tip voor mij?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:30 schreef HAL9000S het volgende:
tip; luister meer IDM
Ik vond hem behoorlijk tegenvallen, al helemaal als je hem vergelijkt met het vorige werk van TTA...quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:31 schreef teknomist het volgende:
Iemand de laatste Telefon Tel Aviv (Map Of What Is Effortless) gehoord?
http://www.discogs.com/release/223542
Hun oudere werk ken ik niet maar ik vond het album behoorlijk aan spanning ontbreken.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vond hem behoorlijk tegenvallen, al helemaal als je hem vergelijkt met het vorige werk van TTA...
Luister fahrenheit fair enough, prachtalbumquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hun oudere werk ken ik niet maar ik vond het album behoorlijk aan spanning ontbreken.
Vsnares is gewoon wat moeilijker te doorgronden, en vraagt daarom om wat meer aandacht.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:29 schreef Weakling het volgende:
Het Vsnares album 2370894 heeft mij ook nooit kunnen bekoren, maar Chocolate Wheelchair is in mijn oren 180 graden anders. Veel toegankelijker, welhaast echte songs en een duidelijkere evenwichtige structuur. Ik zie in ieder geval totaal niet de overeenkomsten met 2370894.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |