Proem - Socially Inept
Tracklisting:
01 I Don't Know How To Tell
02 Bites Their Tongue
03 Invisible For All
04 Little_A
05 Pinching Point
06 Place Gun To Head
07 When Frailty Fails
08 Out Of Phase
09 Da.vironment
10 Carpark Kitten
11 Deep Like Airline Failure
12 Sleep Is For Lunch
13 No Imback
14 Socially Inept
Schijnt niet echt super bijzonder te zijn, maar voor de echte merck liefhebber natuurlijk niet te versmaden
Verder ook nog de nieuwe ISAN
(en zodiakk zal er wel weer geen reet aan vinden)
[Dit bericht is gewijzigd door -Dalai- op 06-02-2004 16:33]
quote:Ja, die 'Back To Basics' van Gimmik kon me ook niet echt boeien. Muziek voor weerloze mietjes.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:25 schreef -Dalai- het volgende:
én de nieuwe Gridlock: Formless(en zodiakk zal er wel weer geen reet aan vinden)
even een quote over 'Formless'
"Admittedly, they havent moved on very much from their last and actually slightly better album 'Trace'..."
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 06-02-2004 16:36]
quote:Nou kom me dan maar maar eens een goeie beurt geven fok!stier die je der bent.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:32 schreef zodiakk het volgende:Ja, die 'Back To Basics' van Gimmik kon me ook niet echt boeien. Muziek voor weerloze mietjes.
quote:Je weet dat ik graag de liefde bedrijf op Squarepushers 'Steinbolt', he?
Op vrijdag 6 februari 2004 16:34 schreef -Dalai- het volgende:[..]
Nou kom me dan maar maar eens een goeie beurt geven fok!stier die je der bent.
quote:me2
Op woensdag 4 februari 2004 18:33 schreef Weakling het volgende:[..]
*Sluit aan in de rij*
quote:Dit stond er ook in:
Op vrijdag 6 februari 2004 16:32 schreef zodiakk het volgende:
even een quote over 'Formless'"Admittedly, they haven’t moved on very much from their last and actually slightly better album 'Trace'..."
Heb deze schijf nog niet, maar wel eerder werk van gridlock (further oa.) en dit kicked de roest van de reten van meeste IDM-brilleneusjes!!
Absoluut unieke muziek met dampende en krakende klanksliereten door elkaar geweven. Ab-so-luut geen muziek voor mietjes of softies. Compromisloos!
quote:Moet jij nodig zeggen met je headhuntaz....wigger muziek...
Op vrijdag 6 februari 2004 16:32 schreef zodiakk het volgende:[..]
Muziek voor weerloze mietjes.
zo, nu ga ik lekker rustig lasagna eten onder het genot van m'n nieuwe fonica album
quote:Juist verwoord kamagurka.
Op vrijdag 6 februari 2004 16:53 schreef kamagurka het volgende:Heb deze schijf nog niet, maar wel eerder werk van gridlock (further oa.) en dit kicked de roest van de reten van meeste IDM-brilleneusjes!!
Absoluut unieke muziek met dampende en krakende klanksliereten door elkaar geweven. Ab-so-luut geen muziek voor mietjes of softies. Compromisloos!
zodiakk is gewoon nog een beetje nat achter de muzikale oortjes, en dat nemen we hem helemaal niet kwalijk; we moeten allemaal onze obstinate fase een keertje door.
zodiakk.
quote:vond et niet geweldig, misschien niet goed genoeg geluisterd : )
Op woensdag 4 februari 2004 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
pretentieuze kwijlende nerds...hebben jullie deze nou al gehoord...:
[..]Ik ben echt verliefd geworden op dit album
spoiler:
op S.S. te krijgen bij user HAL9000S
btw, wat vindt men van Intricate
^- "In Conclusion"
vind et een strak album eigenlijk : )
*en nou ik toch bezig ben, bit_meddler = ook koel, maar dit wisten jullie uiteraard al.
[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 06-02-2004 19:15]
quote:Ik ken ze allebei niet.
Op vrijdag 6 februari 2004 19:06 schreef joehaann het volgende:btw, wat vindt men van Intricate
*en nou ik toch bezig ben, bit_meddler = ook koel, maar dit wisten jullie uiteraard al.
*zoekt*
quote:Industriele barbaar
Op vrijdag 6 februari 2004 19:06 schreef joehaann het volgende:[..]
vond et niet geweldig, misschien niet goed genoeg geluisterd : )
[Dit bericht is gewijzigd door flaphead op 06-02-2004 22:51]
quote:Wat mij persoonlijk betreft haalt A strangely isolated place het niet bij Far away trains passing by.
Op vrijdag 6 februari 2004 22:44 schreef flaphead het volgende:
jullie gaan veels te snel met al die tips!het duurt al dagen voordat ik 1 album bij elkaar gekregen heb...
heb nu het album van Ulrich Schnauss compleet, dus ik ga ik eens ff luisteren. ben benieuwd.
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 01:02 schreef -Dalai- het volgende:[..]
Wat mij persoonlijk betreft haalt A strangely isolated place het niet bij Far away trains passing by.
Voor de volledigheid.
Supercollider - Head On
Album uit 1999 alweer van Christian Vogel en Jamie Lidell. Wordt gebruikt gemaakt van MAX/MSP voor de sequencing. Freaky, funky en zijn tijd vooruit. Staat niet eens op discogs dus als je puntjes wil halen: bij deze.
Phoenecia - Brownout
quote:Dynamo - Aussen Vor
Op zaterdag 3 januari 2004 17:13 schreef zodiakk het volgende:
Phoenecia weet op dit album zeer treffend een paranoide, cinematische sfeer te scheppen. De esthetiek is ongemakkelijk en duister, maar boeit van de eerste tot de laatste seconde. Een zeer vaardig in elkaar gezet album, dat losjes leent van elektroritmes en deze centreert rond sinistere spanning. Een reis langs duistere, gietijzeren trappen, afdalend tot in de krochten van de elektronica waar alleen geestesverwanten zoals Richard Devine en Otto von Schirach zich bevinden. Het is niet bepaald vernieuwend, maar het duo hebben hun laptopjes goed onder de knie. 'Brownout' past in de traditie van IDM, maar heeft een griezelig pathos dat men niet vaak hoort.
Minimale release op het DIN-label van Monolake. Interessant minimale ritmes. Super.
Radioactive Man - Booby Trap
Ok, het is een spuuglelijke hoes, maar de helft van TLS, Keith Tenniswood, weet van een downtempo begin op te bouwen naar experimentele Drum 'n Bass. Veel bassen en veel geswing.
btw voor degenen die bit_meddler niet kennen: www.wddg.com/anamorph/
[Dit bericht is gewijzigd door joehaann op 07-02-2004 12:29]
quote:Misschien gemist, maar volgens mij heeft niemand ' dat album' van digitonal nog genoemd/beschreven. (doe ff
Op zaterdag 7 februari 2004 01:17 schreef HAL9000S het volgende:
Heb je de laatste City Centre Offices release; Donato Wharton - trabanten al gehoord? Schijnt ook erg leukt te zijn...dat album van Digitonal is trouwens![]()
en verdient een prijs voor originaliteit!! Een prachtige combinatie van klassiek gefuseerd met techniek wat een unieke sound als resultaat heeft...
Dit album ga ik nog vaak beluisteren...
quote:niet zeiken, gewoon halen...dit is een prachtig album wat je echt niet mag missen...geloof me maar op m'n woord.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:16 schreef Born_2B_Scorned het volgende:[..]
Misschien gemist, maar volgens mij heeft niemand ' dat album' van digitonal nog genoemd/beschreven. (doe ff
quote:* S.S. aanzet...
Deze regel doet me denken aan Murcof - Martes, klassiek met minimale techno en andersom, zeker n aanrader.
quote:OMG
Op vrijdag 6 februari 2004 16:25 schreef -Dalai- het volgende:
én de nieuwe Gridlock: Formless(en zodiakk zal er wel weer geen reet aan vinden)
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 08-02-2004 06:17]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |