abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16868703
Dan.. wordt het nummer na een minuutje complete bagger.
Een enorm spetterende, spannende of leuke intro gevolgd door iets wat er niet bij past of gewoon lelijk is.
Wat jammer toch.
Dat heb ik bv met dit nummer: Adventura: obsession.

Met welke nummers heb jij dat gevoel?

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_16868729
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:31 schreef Brennie het volgende:
Bij alle nummers die ik op kazaa gedowned heb..
pi_16868777
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:31 schreef Brennie het volgende:
Dan.. wordt het nummer na een minuutje complete bagger.
Een enorm spetterende, spannende of leuke intro gevolgd door iets wat er niet bij past of gewoon lelijk is.
Wat jammer toch.
Dat heb ik bv met dit nummer: Adventura: obsession.

Idd! Goed voorbeeld! Ik kan me er nu ff niet zo snel een bedenken
Delivered without an information leaflet
pi_16868823
Dat heb ik op dit moment bij First day of my life (toch?) van the Rasmus..
Ook Bless the Child van Nightwish (nummer is verder niet vreselijk ofzo, maar beetje saai.. Intro is zooo mooi )
  woensdag 4 februari 2004 @ 01:39:32 #5
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_16868838
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ook Bless the Child van Nightwish (nummer is verder niet vreselijk ofzo, maar beetje saai.. Intro is zooo mooi )
heb jou nou al een paar keer dingen zien zeggen die ik wil gaan zeggen, ga eens uit mijn hoofd..
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16868852
Dat nummer van Extreme... He-Man Woman Hater... Begint met een stukje gitaarwerk, maar gaat daarna echt uitermate matig verder
The prettiest people do the ugliest things
pi_16868988
je had toen ooit eens een nummertje wat gebruikt werd bij een levi's reclame,
spaceman heette dat, van babylon zoo
het stukje wat in de reclame werd gebruikt klonk fantastisch maar de rest van het nummer....
pi_16869018
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jaa!!!! Die nieuwe van the rasmus... begin, top maar dan na 4 seconden begint de ellende!
Delivered without an information leaflet
pi_16869555
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 01:51 schreef PankPinther het volgende:
je had toen ooit eens een nummertje wat gebruikt werd bij een levi's reclame,
spaceman heette dat, van babylon zoo
het stukje wat in de reclame werd gebruikt klonk fantastisch maar de rest van het nummer....
Klopt, maar dat is ook omdat het begin en het eind ook echt uit de reclame waren, en zij zelf een nummer er omheen gemaakt hebben. Dat resulteerde in de bagger in 't midden dus

Ik heb 't zelf trouwens met Milk inc. - losing love. Héérlijke intro, maar de rest... Typisch milk inc. Verder geen woorden aan vuil te maken.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')