dat doen die domme mensen expres!!
quote:mijn brein is net zo groot als jou brein .. ik gebruik het alleen beter
Op woensdag 4 februari 2004 01:27 schreef SnapZ het volgende:
of heel dom dat je denkt dat de wereld zo kortzichtig als in je kleine brein :p
quote:Ja ik bedoel als je niet kan uitvinden hoe je hersens werken dan verdien je ook ene dom leven...
Op woensdag 4 februari 2004 01:36 schreef P-Style het volgende:
Ik denk ook dat de mate intelligentie niet aan verschillende "types" (om het zo maar even uit te drukken) hersenen ligt, maar aan hoé je ze gebruikt... de één leert ze nou eenmaal beter gebruiken dan de rest! Maar je kunt niet zeggen dat domme mensen expres dom zijn. Ze kùnnen hun hersenen misschien wel efficienter gebruiken (hetzelfde geldt voor mensen die slimmer zijn trouwens), maar ze weten gewoon niet hoe!
da's net zoiets als niet begrijpen heo je arm werkt ofzo
quote:Die mensen doen we dan in nieuwbouwwijken en noemen we modaal .. deze mensen kijken naar het Rad en lingo en willen net zo rijk worden als Frans Bakker
Op woensdag 4 februari 2004 01:56 schreef firstrubu het volgende:
uh er zijn ook mensen die kortsluiting in de bovenkamer hebben, en er hierdoor minder efficient mee om kunnen springen.
En dat zijn hele volksstammen heb ik af en toe het idee
quote:inderdaad, alle domme mensen tegen de muur
Op woensdag 4 februari 2004 01:25 schreef GWD het volgende:
iedereeen heeft evenveel hersens, genoeg om wel 15x alle informatie van de wereld op te slaan. Domme mensen kunnen geen dingen onthouden of snel bedenken... ligt dat aan de hersens .. of worden ze gewoon neit gebruikt ... en gebeurt dat automatisch .. NEEEJdat doen die domme mensen expres!!
TS begint...
quote:knappe jongen als jij dat even helemaal hebt uitgevonden..
Op woensdag 4 februari 2004 02:00 schreef GWD het volgende:[..]
Ja ik bedoel als je niet kan uitvinden hoe je hersens werken dan verdien je ook ene dom leven...
da's net zoiets als niet begrijpen heo je arm werkt ofzo
en het ligt ook aan de manier waarop je lichaam je netwerken in je hersens aanleggen
kijk naar mijn avatar, alleen meot die dan andersom zijn.
dat zijn netwerken in je hersens die zich met elkaar verbinden,.
hoe meer hoe beter en hoe sneller je dingen tot je kan roepen of kan bedenken enz.
Het heeft dus helemaal niks te maken met het "snappen" hoe je hersens werken.
Een persoon dat een beschadiging heeft opgelopen aan een deel van zn hersens waar je mee kan zien kan dit op een late leeftijd niet meer omzeilen door te begrijpen hoe die netwerken nou werken.
op jongen leeftijd kan er soms nog wat schade ongedaan gemaakt worden omdat je netwerken dan nog niet zo dicht op elkaar zitten en je dus eigenlijk "meer ruimte hebt"
zo kan er langs een kapot netwerk gebouwt worden.
punt.
quote:Dat komt niet doordat je dom bent, maar doordat je dom wilt zijn!
Op woensdag 4 februari 2004 01:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt, dus ga ik er ook niet op reageren.Toedels...
quote:*zucht*
Op woensdag 4 februari 2004 02:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Veel mensen zijn te dom om te poepen. helaas waar.
Neeheee, ze willen te dom zijn om te poepen! Begrijp dat dan!
(Aldus topicstarter}
Overigens doet de geweldige logica van topicstarter mij vermoeden dat hij een van deze mensen met poep-problemen is.
quote:Stimuleert dulcolax het intellect???
Op woensdag 4 februari 2004 02:27 schreef KreKkeR het volgende:[..]
*zucht*
Neeheee, ze willen te dom zijn om te poepen! Begrijp dat dan!
(Aldus topicstarter}
Overigens doet de geweldige logica van topicstarter mij vermoeden dat hij een van deze mensen met poep-problemen is.
quote:Heb je dat opgezocht?
Op woensdag 4 februari 2004 02:29 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Stimuleert dulcolax het intellect???
Tegen een ex-vriendje van mij zei ik een keer: kan je de cd even omdraaien? Hij keek mij aan alsof ik gek geworden was en vergeleek mij met Kelly uit Married with Children. Ik zei niks, speelde de domheid zelve gewoon even lekker mee, maar dacht bij mezelf: ben jij nou werkelijk zo dom dat je mij gelooft. Niet lang daarna was het uit
quote:KreKkeR, wat een ontzettend lekker wijf heb je daar op je avatar staan. Hoe heet ze?
Op woensdag 4 februari 2004 02:27 schreef KreKkeR het volgende:
quote:You are mean!
Op woensdag 4 februari 2004 02:32 schreef sweetgirly het volgende:
Voor mij is nog steeds het perfecte voorbeeld wat betreft domheid:Tegen een ex-vriendje van mij zei ik een keer: kan je de cd even omdraaien? Hij keek mij aan alsof ik gek geworden was en vergeleek mij met Kelly uit Married with Children. Ik zei niks, speelde de domheid zelve gewoon even lekker mee, maar dacht bij mezelf: ben jij nou werkelijk zo dom dat je mij gelooft. Niet lang daarna was het uit
quote:*even opgezocht*
Op woensdag 4 februari 2004 02:29 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Stimuleert dulcolax het intellect???
LOL
Denk het niet want daarmee zou de fabrikant haar eigen glazen in slaan nietwaar! Beetje de dommen slimmer maken zodat ze geen dulcolax meer nodig hebben om te kunnen poepen
quote:Paizley Adams aka Cassidey
Op woensdag 4 februari 2004 02:32 schreef bolivian het volgende:[..]
KreKkeR, wat een ontzettend lekker wijf heb je daar op je avatar staan. Hoe heet ze?
[afbeelding]
Zie ook: Paizley Adams
(Of voor meer: http://www.razzle.nu/forum/viewtopic.php?t=19 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |