vanaf morgen breng ik mn pc naar mn ouders. wat mij dan rest zijn ik en mijn boekenkast. dit moet me helpen om te slagen.
Kennen jullie nog sites/tips om het uitstellen te vermijden. bijvoorbeel als je geen zin hebt in auto wassen maar het moet echt, hoe motiveer je je dan?
quote:al geprobeerd. één halve dag is me dat hendig gelukt. daarna ging ik weer tv kijken pc'en.
Op woensdag 4 februari 2004 00:20 schreef Hagedis het volgende:
Agenda bijhouden en die naleven.
maarja ik doe het ook nog met enige regelmaat, het werkt nog dus.... waarom zou ik het veranderen?
quote:denk het niet hoor. tenminste niet bij mij...
Op woensdag 4 februari 2004 00:22 schreef Uriel het volgende:
nog langer uitstellen todat je nog harder op je bek gaat.
dan leer je het wel
quote:
dan leer je het wel
quote:geloof me dit werkt ook niet
dan leer je het wel
quote:weet ik, maar misschien bij een ander wel
Op woensdag 4 februari 2004 00:28 schreef samawi het volgende:[..]
geloof me dit werkt ook niet
quote:Dan weet je waar het probleem zit, nu gewoon ff discipline. (dat went na een tijdje, ik was, en ben nog steeds een beetje, ook zo'n raschaoot)
Op woensdag 4 februari 2004 00:21 schreef mechanisch_horloge het volgende:[..]
al geprobeerd. één halve dag is me dat hendig gelukt. daarna ging ik weer tv kijken pc'en.
quote:Discipline is alleen maar op te brengen als je het idee hebt dat je er ook iets aan hebt.
Op woensdag 4 februari 2004 00:46 schreef mechanisch_horloge het volgende:
dat is em. maar hoe leer ik me zelfdiscipline aan?
Neem jezelf dus voor dat je bijvoorbeeld een week alles bijhoudt en uitvoert. Dat je dus een week lang vrije tijd opoffert ervoor. Met dat idee, van een week dus, is zelf voor de compleet disciplineloze te leven. Als je aan het eind van de week het idee hebt dat je een boel bereikt hebt, dan is het helemaal niet moeilijk dat vervolgens door te zetten.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:19 schreef mechanisch_horloge het volgende:vanaf morgen breng ik mn pc naar mn ouders.
Kennen jullie nog sites om het uitstellen te vermijden.
quote:hmm, inderdaad - pc blijft.
Op woensdag 4 februari 2004 00:59 schreef Dr.DarkXL het volgende:[..]
wat heb je nou aan sites al je pc toch weggaat
ik kan nog in de bieb pc'en en morgen nog een beetje
quote:hahahaha, jij bent net ik. ik khad ook zon susteem, het werkte bij mij 1 of 2 dagen. maar ik beloonde mezelf niet.
Op woensdag 4 februari 2004 14:38 schreef Maffioso het volgende:
Ik ben dus ook zo'n luie hond die altijd alles uitstelt. Een tijdje terug maakte ik altijd een lijstje waar ik opschreef wat ik de volgende dag allemaal moet gaan doen en als ik dan alles van dat lijstje gedaan had beloonde ik mezelf ergens mee. Dat werkte vrij aardig moet ik zeggen
waarmee beloonde jij jezelf dan? met een koekje?
Heb het zelfde
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
zit in je komt er nooit meer uitHeb het zelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |