quote:Persoonlijk ben ik hier op tegen. Het is voor jezelf een stuk leuker om op pad te gaan en de wedstrijd is ook bedoeld om op pad te gaan en een foto te maken, waardoor je weer wat dingetjes leert. Maar ik ga mensen niet het recht ontnemen om foto's uit hun archief te gebruiken, aangezien dat ook gewoon door hun genomen foto's zijn. Het is gewoon je eigen keus wat je ervan wilt maken...
Op donderdag 5 februari 2004 17:25 schreef rique het volgende:
Wellicht een idee voor de volgende maand dat de betreffende foto speciaal voor de wedstijd gemaakt moet zijn? moeilijk te controleren maar laten we er vanuit gaan dat we eerlijke mensen zijn
ik erger me meer aan de "welke zouden jullie doen"-posts, met 3-4 foto's erbij.
- Je foto is geen zwart/wit of sepia (geel is geen sepia mensen, ik wil echt een bruine foto zien, dat klassieke!!!)
- Je foto is geen klassieke plaat (een foto waar een reclamebord opstaat voor Matrix 2 is geen klassieke plaat
)
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 17:40 schreef Xilantof het volgende:
dat archief gebeuren vind ik niet eens zo erg, vind het alleen wel jammer als het dezelfde is die al een keer anders is ingestuurd.ik erger me meer aan de "welke zouden jullie doen"-posts, met 3-4 foto's erbij.
Maarja, ik erger me nu dus al aan twee dingen, dat is natuurlijk niet de bedoeling van dit feestelijk gebeuren. Ik ga me maar niet meer zoveel ergeren maar ik heb nu wel al wat puntjes waarop ik zeker ga letten bij het stemmen
quote:Sorry hoor, zou je dan even willen toelichten wat er mis is met mijn foto?
Op donderdag 5 februari 2004 17:43 schreef portier het volgende:
Good, ik heb nu alles bijgewerkt. Alle foto's die in het centrale topic staan zijn goedgekeurd. Staat je foto er niet in komt dit door 1 van de volgende redenen:- Je foto is geen zwart/wit of sepia (geel is geen sepia mensen, ik wil echt een bruine foto zien, dat klassieke!!!)
- Je foto is geen klassieke plaat (een foto waar een reclamebord opstaat voor Matrix 2 is geen klassieke plaat)
quote:Wat dacht je ervan dat hij niet zwart-wit/sepia is?
Op donderdag 5 februari 2004 17:57 schreef beertje_ het volgende:[..]
Sorry hoor, zou je dan even willen toelichten wat er mis is met mijn foto?
Persoonlijk zou ik niet weten wat er mis mee is![]()
<offtopic>
Ik erger me er ook aan dat mensen hier 3,4 of 5 foto's neerzetten, en dan gaan vragen welke de beste is. Kom, op, plaats de foto waarvan jij denkt dat het het beste is, en klaar. Geen gezeur erover, gewoon een uitkiezen.
quote:En te groot
Op donderdag 5 februari 2004 18:02 schreef Marc H het volgende:Wat dacht je ervan dat hij niet zwart-wit/sepia is?
Geen inzendingen, want ikheb bewerkingen gedaan die niet mogen ![]()
gewoon eff laten zien
1/500 Sec @ F2,8
8 MM
ISO-200
1/80 Sec @ F7,9
8 MM
ISO-200
Tis eigenlijk geen kanon, maar het leek erop, en heb totaal geen idee waar het werkelijk voor dient... Het stond bij het Industrion dus het heeft iets met de mijnen/treinen te maken
1/80 Sec @ F7,7
15mm
ISO 200
Die auto heb ik niet naar gekeken en dat stoort mij nu heel erg, mjah kan ik nu weinig aan doen he ![]()
quote:Fixed
Op donderdag 5 februari 2004 18:02 schreef Caar2 het volgende:
ehm..Portier, ik zie een kruisje bij mijn foto in het centrale topic...
en bij dit topic niet!
quote:Geen gekloot met contrast en kleurvlakken en dergelijke idd
Op donderdag 5 februari 2004 18:30 schreef metallicattim het volgende:
Kneem aan dat Color Balance en Gamma Correction niet toegestaan zijn?
quote:Je denkt of je doet?
Op donderdag 5 februari 2004 18:34 schreef pascalheister het volgende:
Ik ga voor deze denk ik.
[afbeelding]
Nogmaals (geld voor iedereen).
Zet er ff _expliciet_ bij dat het je inzending is
.
quote:ja doet u maar
Op donderdag 5 februari 2004 18:41 schreef portier het volgende:[..]
Geen gekloot met contrast en kleurvlakken en dergelijke idd
.
[..]Je denkt of je doet?
Nogmaals (geld voor iedereen).
Zet er ff _expliciet_ bij dat het je inzending is.
trouwens foto is gemaakt in een barak in concentratiekamp sachsenhausen in Duitsland. Oktober vorig jaar geweest.
quote:Lees mijn post even
Op donderdag 5 februari 2004 19:42 schreef ginder het volgende:
Foto "dagbegin" op de eerste pagina wil ik opgeven voor de wedstrijd.
Bij de foto kan ik dit niet meer vermelden omdat al 24 uur voorbij is.
quote:wat ben je ineens streng?
Op donderdag 5 februari 2004 19:52 schreef portier het volgende:[..]
Lees mijn post even
.
quote:Jullie kiezen klassiek z/w, ik voer klassiek z/w uit.
Op donderdag 5 februari 2004 19:55 schreef Xilantof het volgende:[..]
wat ben je ineens streng?
quote:ik vond die post van, wie was het (zal het zo ff opzoeken) wel goed..
Op donderdag 5 februari 2004 19:56 schreef portier het volgende:[..]
Jullie kiezen klassiek z/w, ik voer klassiek z/w uit.
quote:deze dus
Op woensdag 4 februari 2004 19:25 schreef rique het volgende:
Ik zit nog steeds met mezelf te overleggen of klassiek zwart/wit iets klassieks is dat je in zwart/wit vastlegt of dat het een klassieke manier van fotograferen is waarbij zwart/wit natuurlijk het uitgangspunt is.Even nadenken dan maar.
quote:bingo!
Op donderdag 5 februari 2004 20:00 schreef Abbadon het volgende:
voor mij is 'klassiek zw/w' een bepaalde sfeer....het onderwerp hoeft imho niet noodzakelijk heel oud te zijn, als de foto zelf maar een soort tijdloosheid uitstraalt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |