Aan de heiigheid doe je met een filter weinig tenzij je met infrarood gaat fotograferen (zoek maar eens in de topics op infrarood).quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:43 schreef keeper het volgende:
Ik ga donderdag op vakantie richting China en in een Marco Polo-gidsje stond dat omdat het heiig kan zijn daar, het gebruik van een filter handig is. Alleen wát voor filter, dat stond dan weer niet vermeld.
Mensen met ervaring hiermee? Is het nodig? Zo ja, wat voor filter hebben we het hier over dan?
je mag mijn 52mm polarisatie filter overkopen voor 12 euroquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:33 schreef knuppelhout het volgende:
waar in rdam kan je prima 2ehands filters kopen? online is ook goed en mag zelfs nieuw zijn, als het maar niet duurder dan ong. 25e is. Het hoeft allemaal niet perfect te zijn, maar wil wel graag leren werken met n pola-filter. De maat die ik nodig heb is 52mm, en ik heb er een van Hama voor 25e gezien, is dat wat?
arnhem,quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:07 schreef knuppelhout het volgende:
marumidat klinkt als de euroshopper onder de filters, of heb ik het dan helemaal mis?
waar woon je btw?
Op zich weinig mis met dat filtertje, ziet er goed neutraal uit en zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:07 schreef knuppelhout het volgende:
marumidat klinkt als de euroshopper onder de filters, of heb ik het dan helemaal mis?
waar woon je btw?
verzenden 2 euro ofzo dacht ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:41 schreef knuppelhout het volgende:
ik wacht ff tot ik mn converter binnen heb, misschien dat ik je daarna mail, thx voor t aanbod iig.
incl verzenden zou t trouwes net zo duur worden als n nieuwe hama, maar ik heb geen id van de kwaliteiten van al die dingen. verdiep ik me later wel weer in.
Het effect is het beste zichtbaar wanneer je van die blauwe lucht hebt met stapelwolkjes erin. Let dan vooral op de manier waarop die wolkjes afsteken tegen de lucht.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:59 schreef kkkk het volgende:
Iemand nog tips hoe ik het ook bij de lucht zou moeten kunnen zien?
Ow heerlijk, die diepgang !quote:Op maandag 26 juli 2004 21:48 schreef knuppelhout het volgende:
joh!
dacht een wolkje melk in de koffie
* JoranVW steekt zijn hand op en zegt: ik heb wel interesse menneer.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:23 schreef knuppelhout het volgende:
ik heb trouwens mn raynox dcr-720 binnen. vervorming absoluut zichtbaar, maar dat extra bereik is echt smullen!
bij interesse post ik wat samples
een polafilter heeft verder geen effect op het scherstellen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef kkkk het volgende:
Da's waar, maar maakt het uit met een polafilter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |