abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16899395
Mensen ga elkaar nou niet lopen aanvallen! Daar schiet je ook niets mee op. En het is offtopic

* Vogue gaat slapen

pi_16899404
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:05 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Nouja op het moment dat jij de eerste bent, is er nog niemand anders die het ook is, aangezien die persoon anders de eerste was, dus ben je de enigste. Alto.

haha.. maar dan heb ik niet gezegd dat ik de enige wil zijn..
maja,.. als jij nog te stom ben om te weten dat het enige is, en niet enigste.. kun je ook niet uit maken wat iemand z'n levenswijze is..
pi_16899423
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:07 schreef Vogue het volgende:
Mensen ga elkaar nou niet lopen aanvallen! Daar schiet je ook niets mee op. En het is offtopic

* Vogue gaat slapen

hihi.. *snifsnif* ruik jij dat ook??
ik ga ook slapen..
sorry voor de offtopic.. kan daar nogal lang op ingaan
pi_16899444
gezellig hier!
pi_16899469
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:07 schreef Jory het volgende:

[..]

nou, ik weet die spelling even exact als jij dat dus doet.. anders wist je niet dat ik het exact wist.. het is trouwens niet exact, want de R zou omgedraaid moeten zijn..

ik snap het wel niet? alto's dragen toch 100 armbandjes, en kettinkjes, en wijde broeken, en elmo-shirtjes??
ik klink als een normaal persoon dat zich ergert aan vooroordelen.. zo klink ik..
maar als jij dat alto wilt noemen.. ga je gang jongetje.. ik zal de laatste zijn die jou tegenhoudt..
veel plezier op salou..

Ik zal aan je ambitieuze kunstenaarsleventje denken met Jorge uit Paraquay
Je bent trouwens (zoals alle alto's) wel erg bezig op te noemen wat alto's dragen en vooral te stipuleren dat jij dat niet draagt he?
Eigenlijk ben je gewoon een leuk pubermeisje, kan jou het allemaal schelen?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_16899509
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:10 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik zal aan je ambitieuze kunstenaarsleventje denken met Jorge uit Paraquay
Je bent trouwens (zoals alle alto's) wel erg bezig op te noemen wat alto's dragen en vooral te stipuleren dat jij dat niet draagt he?
Eigenlijk ben je gewoon een leuk pubermeisje, kan jou het allemaal schelen?

nou.. jorge uit paraquay zal mij niet weten te boeien denk ik...
neej.. kwas alleen even aant verifieren of jij dat nu was die dat beeld had.. maar blijkbaar niet dus.. en ook geen ambitieus kunstenaarsleventje..
ik volg een fatsoendelijke opleiding, en krijg later ook een fatsoendelijke baan.. dus voor mij geen kunstenaarsleventje en geen jorge..
pi_16899523
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:08 schreef Jory het volgende:

[..]

haha.. maar dan heb ik niet gezegd dat ik de enige wil zijn..
maja,.. als jij nog te stom ben om te weten dat het enige is, en niet enigste.. kun je ook niet uit maken wat iemand z'n levenswijze is..

Weet je, niet om het één of ander. Ik veroordeel je niet hoor, ik zit gewoon te geinen. Maar een alto is, imho, een persoon die verkiest een alternatief te zijn binnen de bestaande massa's. Het is vrij normaal dat mensen anders willen zijn dan anderen, dat geeft je bestaansrecht (op die manier zijn ze dus niet zo uniek).
Toch is het een goede, creatieve eigenschap om anders te zijn dan de massa en is er dus niets mis met alto's. Punt is, alto is een grote beweging geworden, waardoor alto's mensen zijn geworden, die graag een trend volgen.
pi_16899582
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:13 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Weet je, niet om het één of ander. Ik veroordeel je niet hoor, ik zit gewoon te geinen. Maar een alto is, imho, een persoon die verkiest een alternatief te zijn binnen de bestaande massa's. Het is vrij normaal dat mensen anders willen zijn dan anderen, dat geeft je bestaansrecht (op die manier zijn ze dus niet zo uniek).
Toch is het een goede, creatieve eigenschap om anders te zijn dan de massa en is er dus niets mis met alto's. Punt is, alto is een grote beweging geworden, waardoor alto's mensen zijn geworden, die graag een trend volgen.

maar je zegt dat ik bij die trendvolgende alto's hoor.. dat ik persé anders wil zijn, maar dat heb je me nooit horen zeggen..
die woorden leg je me in de mond, en dat is wat mij irriteerd..
ik heb nooit gezegd dat ik anders wilde zijn, ik heb nooit gezegd dattik de wereld wilde verbeteren..
het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat dreads niet stinken en niet perse iets met nep-alto's te doen hebben..
pi_16899640
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:12 schreef Jory het volgende:

ik volg een fatsoendelijke opleiding, en krijg later ook een fatsoendelijke baan.. dus voor mij geen kunstenaarsleventje en geen jorge..

Ook geen piercings? Niet native in een of ander exotisch land? Met tattoes.. van tribal signs en prikkeldraad...? Zelfs dat niet?

Jammer hoor..

pi_16899677
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:14 schreef Jory het volgende:

[..]

maar je zegt dat ik bij die trendvolgende alto's hoor.. dat ik persé anders wil zijn, maar dat heb je me nooit horen zeggen..
die woorden leg je me in de mond, en dat is wat mij irriteerd..
ik heb nooit gezegd dat ik anders wilde zijn, ik heb nooit gezegd dattik de wereld wilde verbeteren..
het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat dreads niet stinken en niet perse iets met nep-alto's te doen hebben..

En toch zullen er altijd veel mensen blijven bestaan, die denken dat dreads en alto's stinken. Maar ik ben daar geen van. Kamagurka wel!
pi_16899700
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ook geen piercings? Niet native in een of ander exotisch land? Met tattoes.. van tribal signs en prikkeldraad...? Zelfs dat niet?

Jammer hoor..

neej, geen piercings, niet in het beroep dat ik later wil beoefenen..
en geen tattoo's.. vind het maar vieze dingen.. en ook niet native in een of ander exotisch land..

maja, ik behoor tot het type dat wel leert, en een fatsoendelijke toekomst heeft

pi_16899733
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 23:53 schreef Jory het volgende:

[..]

nog zoiets.. stinkende alto's..

Dat stinkende heb ik niet verzonnen hoor.
Iemand had het over stinkende alto's en dreads geloof ik, vandaar.
Ik ken geen alto's dus ik zou niet weten of ze stinken.
pi_16899744
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:17 schreef K-Billy het volgende:

[..]

En toch zullen er altijd veel mensen blijven bestaan, die denken dat dreads en alto's stinken. Maar ik ben daar geen van. Kamagurka wel!

ja,maar dat wilde ik dus even duidelijk maken..
ik vind dreads gewoon mooi..
van mijn part duw je me in het hokje alto, wat zal het mij ook boeien..
ik weet tenminste wel wie ik ben, en jullie kunnen dat, via internet niet zeggen want jullie kennen mij en mijn denkwijze niet..
maar ik wilde gewoon zeggen dat mijn dreads heel goed verzorgd worden, vaker gewassen worden dan gewoon haar, niet vies zijn en ook nog niet eens stinken.. als ik ze pas gewassen heb ruiken ze naar honing en anders ruiken ze neutraal..
zwervers stinken, alto's niet..
pi_16899769
maja. vind het dan wel weer grappig dat er mensen zijn die denken te weten hoe ik ben, alleen omdat ik dreads heb..

ik ga slapen.. geen zin meer in een discussie die toch nergens toe leidt..

pi_16899784
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:17 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Hij liegt!! Ik vin ze gewoon... ehh.. typisch weetjewel

lul..

pi_16899820
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:19 schreef Jory het volgende:

[..]

Ahum, alle zwervers die op dit moment op Fok! rondzwerven zullen je nu gaan aanvallen, als je niet uitkijkt. Ik ga slapen en dromen over mijn heerlijke vakantie op Salou, ciao.
pi_16899852
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:19 schreef Jory het volgende:

[..]

ja,maar dat wilde ik dus even duidelijk maken..
ik vind dreads gewoon mooi..
van mijn part duw je me in het hokje alto, wat zal het mij ook boeien..
ik weet tenminste wel wie ik ben, en jullie kunnen dat, via internet niet zeggen want jullie kennen mij en mijn denkwijze niet..
maar ik wilde gewoon zeggen dat mijn dreads heel goed verzorgd worden, vaker gewassen worden dan gewoon haar, niet vies zijn en ook nog niet eens stinken.. als ik ze pas gewassen heb ruiken ze naar honing en anders ruiken ze neutraal..

OOOOOHHHHH!!!!!!

Zegt ze het toch!!
* ik wist het wel, ik wist het wel!!

pi_16899877
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:21 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hij liegt!! Ik vin ze gewoon... ehh.. typisch weetjewel

quote:
lul..
pi_16899909
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:23 schreef kamagurka het volgende:

[..]

OOOOOHHHHH!!!!!!

Zegt ze het toch!!
* ik wist het wel, ik wist het wel!!

w8 op: "alto's zijn zwervers"..

kvind het gewoon dom dat alto's worden gezien als mensen die zich niet wassen.. en dat dreads worden gezien als stinkend en vies.. het is gewoon niet waar..

pi_16900049
jonges jonges jonges....ik ben dit topic door aan het lezen en waar maken we ons toch weer druk om

Als iemand 10 oorbellen/staafjes/iets anders per oor wil hebben moet hij/zij dat zelf weten....als iemand zo'n wijde broek draagt die je als parachute kan gebruiken, laat hem/haar....
Als iemand graag naar dj tiësto luistert...oké...als ie me niet lastig valt heb ik er geen problemen mee.....
Als iemand graag naar Slayer luistert...oké...als ie me niet lastig valt heb ik er geen problemen mee.....
Dus mensen, laat elkaar gewoon met rust en maar je druk om dingen die wél belangrijk zijn (je eigen toekomst bijvoorbeeld)

dat was het dan:z

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16900056
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:25 schreef Jory het volgende:

[..]

w8 op: "alto's zijn zwervers"..

kvind het gewoon dom dat alto's worden gezien als mensen die zich niet wassen.. en dat dreads worden gezien als stinkend en vies.. het is gewoon niet waar..

Er zijn dus wel mensen die alternatief zijn, zich niet wassen, en dreads hebben.
Natuurlijk stinken die als een bunzing!
En dat dreads "vies zijn en stinken" zal wel komen omdat het "anders" is.
Het is net een grote berg stro ofzo. Vast een paar jaar niet gewassen.
Dat zal er zo wel ingeslopen zijn.
Maar pin me er niet op vast. Ik doe maar een gooi.

Overigens lijken dreads me wel tof maar m'n haar is (nog) niet lang genoeg.

pi_16900130
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:31 schreef Famas het volgende:

Dus mensen, laat elkaar gewoon met rust en maar je druk om dingen die wél belangrijk zijn (je eigen toekomst bijvoorbeeld)

Als mensen elkaar niet met rust laten, in plaats van zich druk maken over hun eigen toekomst, heb ik daar ook geen problemen mee...

Vriend, je klinkt als een VVD-er (heb ik ook geen problemen mee hoor)

pi_16900185
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:34 schreef K-Billy het volgende:

[..]

Als mensen elkaar niet met rust laten, in plaats van zich druk maken over hun eigen toekomst, heb ik daar ook geen problemen mee...

Vriend, je klinkt als een VVD-er (heb ik ook geen problemen mee hoor)

jonge...ik probeerde gewoon een ander licht op dit topic te werpen...mijn missie hier op fok! is dan ook om mensen het licht te laten zien

oh ja, de vvd is niet echt m'n favo. partij...;)

-edit-
oke, soms is het wel oké dat mensen zich met elkaar bemoeien

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16900376
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 00:37 schreef Famas het volgende:

[..]

jonge...ik probeerde gewoon een ander licht op dit topic te werpen...mijn missie hier op fok! is dan ook om mensen het licht te laten zien

oh ja, de vvd is niet echt m'n favo. partij...;)

-edit-
oke, soms is het wel oké dat mensen zich met elkaar bemoeien

Over wereldverbeteraars gesproken... Soms vraag ik me, net als vele anderen (die er, net als ik, vervolgens erg weinig mee doen), af: waarom worden we niet allemaal wereldverbeteraar?
Zoals ontwikkelingswerkers, zorgmedewerkers, (niet-ijdele) leraren, (tegenwoordig één of twee) politici en mensen die ecologisch eten. Kortom, mensen die uit principe iets doen, waarbij ze uit principe een ander geen last willen bezorgen.

Als een niet-psycholoog, voor mij deze vraag weet te beantwoorden, wordt deze beloond met respect en wederliefde, de valuta van de goden.

pi_16900425
Een wereldverbeteraar, die zijn idealen niet kan waarmaken, krijgt een hoop gezeik aan zijn broek. Een egoïst, die zichzelf rijk, machtig en manipulatief weet te maken, krijgt respect, eer en hulp...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')