quote:Ja! En er dan ook van overtuigd zijn dat ze goed zijn en "anders"... en voor Lowlands trekken ze allemaal het "alto'ste" uit de kast wat ze maar hebben! Haha! En dan lijken ze wel oogkleppen op te hebben, want op Lowlands oogt iedereen hetzelfde. Ze zijn zo voorspelbaar. Er zijn 2 verschillende soorten... diegene die wél drank drinken enzo én je hebt ze die fel tegen zijn. Ik ging altijd uit in een rocktent... lopen ook allemaal (bijna alleen maar) alto's. Ik begin ze nu beetje irritant te vinden, omdat ze zo voorspelbaar en saai zijn... terwijl zij denken dat ze alles behalve zijn. Het is wel zo dat je goed met ze kan praten, omdat ze vaak wat meer levenservaring hebben... maar daar blijft t dan ook bij. Aanpassen is ook moeilijk voor zulk volk. Ze haten clubs waar geen rock/punk/metal gedraaid word en mensen die er modieus bij lopen behandelen ze anders. Als ze écht goed nep zijn, dan gaan ze juist wel naar discotheken enzo in hun ietswat "apartere" kleding. Ziet er niet uit
Op dinsdag 3 februari 2004 23:57 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Het vreemde is dat ze allemaal proberen op dezelfde manier anders te zijn.
quote:Nu weet ik wel dat je het er niet mee eens bent
Op woensdag 4 februari 2004 00:09 schreef Roellio het volgende:
ze ze ze ze
ik vindSpreek voor jezelf.
quote:Haha ik ben geen alto hoor. Ik heb/had echter genoeg vrienden en kennissen die gothic of "alto" zijn... ik praat wel eens met ze hoor... sommigen gaan echt te ver in dat "alto" gedoe. En jij... je voelt je aangesproken? Dan ben jij er ook een
Op woensdag 4 februari 2004 00:09 schreef Roellio het volgende:
ze ze ze ze
ik vindSpreek voor jezelf.
quote:Ik was al 'alto' voordat jij enig besef van de maatschappij had, 17 jarig former-alto meisje, dus ga even iemand anders bekritiseren.
Op woensdag 4 februari 2004 00:26 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Haha ik ben geen alto hoor. Ik heb/had echter genoeg vrienden en kennissen die gothic of "alto" zijn... ik praat wel eens met ze hoor... sommigen gaan echt te ver in dat "alto" gedoe. En jij... je voelt je aangesproken? Dan ben jij er ook een
quote:Ah gatver, je noemt jezelf zelfs alto!
Op woensdag 4 februari 2004 00:33 schreef Roellio het volgende:[..]
Ik was al 'alto' voordat jij enig besef van de maatschappij had, 17 jarig former-alto meisje, dus ga even iemand anders bekritiseren.
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 04-02-2004 00:47]
quote:Maar, iemand een verklaring waarom dit is?
Als je uitgaat als modieus iemand in een rocktent word je wel geacepteerd, maar probeer jij maar eens als "alto" naar een discotheek te gaan met je hanekam of je "rare" kleding... dan gaan ze ruzie met je trappen hoor. Begrijp jij het, begrijp ik het?
quote:Sprak hij en stapte net uit zijn luier!
Ik was al 'alto' voordat jij enig besef van de maatschappij had, 17 jarig former-alto meisje, dus ga even iemand anders bekritiseren.
Man wees eens reeël, je komt zelf ook net kijken!
quote:Omdat het "gewoon volk" anders zijn soms niet accepteert. Meestal wel, maar op 4-500 man zitten er altijd een paar tussen die in een bezopen bui zullen gaan katten. Andersom denk ik dat alto's het eerder accepteren als iemand er "anders" (als in: trendy kleding in een altotent) bijloopt.
Op woensdag 4 februari 2004 01:22 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Maar, iemand een verklaring waarom dit is?
Hoewel je ook in dat geval net de verkeerde kunt tegenkomen. Niet dat je in elkaar geslagen wordt ofzo maar eens erg stevig uitgelachen zou best kunnen. En dat is ook een teken van niet-accepteren alleen wordt het dan anders geuit.
We komen toch allemaal uit hetzelfde blik!
Allemaal bestaand uit verschillende ingredienten.
Doch, we hebben 1 ingredient gemeen en dat is dat we bestaan!
Cool toch?!
quote:d'r zijn ook non-alto's die roepen dat ze allemaal goeie daden doen..
Op dinsdag 3 februari 2004 22:40 schreef Vogue het volgende:[..]
Ik wil alleen aangeven dat ik wannabe's zo jammer vind. Doe het wel of doe het niet. Ga niet roepen dat je het wel doet en het vervolgens niet doet.
quote:had je beter wel kunnen doen ja
Op dinsdag 3 februari 2004 22:53 schreef Vogue het volgende:[..]
De term alto's is misschien slecht gekozen, ik had er beter wannabe-wereldverbeteraars van kunnen maken.
quote:ben dit verhaal helemaal met je eens..
Op dinsdag 3 februari 2004 23:26 schreef gekke_sandra het volgende:
Respecteer iedereen voor wie hij of zij is, ongeacht watvoor kleding ze aanhebben.
Ik vind overigens die mensen die helemaal groenlinks, greenpeace, tegen roken/drinken, met sesamstraat shirtjes/armbandjes die heel hun armen bedekken/twee staartjes en een haarband/kralenkettingen in kleuren die vloeken bij hun paarse wijde broek/skateschoenen/dr martins/kisten met blije veters of nep Allstars die ze heel crea bea zelf beschilderd hebben terwijl ze over msn alle woorden vervormen tot babytaal tussen sterretjes en dan nog trots roepen dat ze alto zijn en alleen maar kunnen zeiken over wie écht alto en wie nep alto is en hoe dom "mode kutjes" zijn... óók irritant, ja!
Die mensen hebben teveel Avril Lavigne op Mtv gekeken. (gelukkig zei niet iedereen op straat 2 jaar terug : Heej Avril, als ik voorbij liep)
En dan zijn ze er helemaal trots op dat ze "alto" zijn, want dat vinden ze zichzelf... ze zijn anders dan "mode kutjes" en héél apart.
Vandaar dat heel die "alto" groepering met precies dezelfde blije adidas vestjes, kralenkettingen en sesamstraat shirtjes lopen en ook allemaal op msn via sterretjes en vervormde woorden praten.
Ik vind iemand pas écht alto als dat persoon zijn eigen kledingstijl heeft en niemand anders er zo bij loopt. Iemand die zijn kleding zelf maakt is voor 100% alto.
Mijn beste vriendin bijvoorbeeld, die is écht alto... alhoewel ze niet zo genoemd wil worden. (omdat mensen alto's als die bovenstaande groepering zien)
Ik liep voor al die 12-jarigen spontaan als reactie op Avril Lavigne beenwarmers om hun armen gingen doen en zwart/wit gestreepte sokken aantrokken, ookal met armwarmers een stropdas en wijdere broeken etc.
Alleen beetje jammer dat zoiets dan ineens "hip" word door zo'n commerciele popster.. dan zweer ik het spontaan af.
Als je het zo bekijkt kon je mij eerst ook alto (of skater) noemen. Ik was het alleen niet... ik had zo mijn eigen stijltje en ík was niet van plan om de wereld te verbeteren of greenpeace/groenlinks.
Ik begrijp de irritatie naar die groepering die er trots op is dat ze alto zijn en kinderachtige kleding dragen en doen, maar waardeer ze wel gewoon. Als zij dat leuk vinden moeten ze dat vooral doen.
Het was eerst ook hip om ineens gothic te worden, dat was na de zomer ook ineens weer over.
Ik vind dat het begrip alto niet gebruikt mag worden bij zulk soort groeperingen als waar jij op doelt.
De halve bevolking denkt dat dát alto's zijn, maar ik vind van niet
Zo, dat was mijn frustratie naar zulk soort mensen.
Ik denk dat wannabe alto's overigens niet eens zo ver gaan door naar Columbia af te reizen, die houden t maar bij praatjes.
Waarom moet je overigens "alto" zijn om de wereld te doen verbeteren op zo'n manier... dat kunnen "normale" mensen net zo goed doen en die zijn net zo irritant.
Ik begrijp heel die deal over alto's eigenlijk niet en waarom je het wereldverbeteren aan die groepering koppelt.
Wat is volgens jullie een alto dan?
quote:Dankjewel.
Overigens, no offence voor de punkers
Maar je hebt wel gelijk.
quote:NIET mee eens, als je je er echt niets van aantrekt, en dus een echte bent, zoals jij dat zegt.. Dan ga je ook naar clubs enzo, maar dan draag je wel wat je zelf wil dragen..
Op woensdag 4 februari 2004 00:07 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Als ze écht goed nep zijn, dan gaan ze juist wel naar discotheken enzo in hun ietswat "apartere" kleding. Ziet er niet uit
![]()
quote:Stink je?
Op woensdag 4 februari 2004 17:56 schreef Tunerd het volgende:
ik draag een overzeas broek... ben ik dan alto?
quote:Excuse me?
Op woensdag 4 februari 2004 17:31 schreef Demonicgary het volgende:
Je buurjongen maakt tenminste geen topics over mensen zoals jij namelijk de 'hoi ik ben anna clair met een vogue avatar en ik voel me heel cool en ik pas 100% bij de maatschappij!!!!!!!!!!'
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 17:36 schreef Jory het volgende:[..]
had je beter wel kunnen doen ja
quote:Jij bent het stereo type alto dat de TS bedoelt.
quote:Het is niet mijn woonplaats maar die van een andere user in dit topique
Op woensdag 4 februari 2004 18:08 schreef Ronaldsen het volgende:[..]
Jij bent het stereo type alto dat de TS bedoelt.
En je bent ook nog hypocriet want je hebt een hekel aan generaliseren maar je lacht wel om de woonplaats van de TS. --> generaliserend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |