abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16863218
Sluit ik net een T-mobile 450 aan,denk op de eerste dag even mn vriendinnetje bellen, heb toch 450 minuten. Krijg ik een factuur, wat doen die debielen nou. Ze laten mij 1 dag abonnement betalen, 15 minuten vrij voor 1,40 euro. Ik heb dus die 1ste dag zo'n 110 minuten gebeld, in de veronderstelling dat ik 450 minuten vrij had.Dus 95 minuten moet ik aan gesprekskosten betalen. De 450 minuten kreeg de de dag na het activeren pas. En ik betaal vanaf deze dag(1 dag na activeren dus) de normale abonnementkosten. Waarom zo een constructie?Is dat normaal?
pi_16863335
had ik ook, na 2 dagen kreeg ik alweer nieuwe belminuten, maar is heel normaal he, je betaald ook abbonement voor 2 dagen, dus ook minder belminuten

verder trouwens dik tevreden met t-mobile

[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 03-02-2004 23:21]

pi_16863337
Stond er zoiets in de voorwaarden ??
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:24:34 #4
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_16863411
staat innut boekje, je belminuten worden geactiveerd op een datum dat ze allen binnen hebben, tot die tijd krijg je een deel, (gelijk aan het deel van de maand dat het duurt tot de tijd dat je je echte minuten krijgt )

gemiddelde van een dag heb je

Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:25:38 #5
20224 chris1
beter nou en
pi_16863446
Dit geintje hadden ze ook bij mij uitgehaald met de sms bundel. Even een belletje gepleegd en het was opgelost.
bla
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:27:30 #6
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_16863509
zo werkt het toch bij iedere provider de eerste maand krijg je minuten/bundel naar rato en het ligt aan de factuurcyclus wanneer je eerste volledige maand ingaat
pi_16863631
klopt als een bus, staat ook in de handleiding van T-Mobile. Dus beetje balen maar nix aan te doen!
pi_16863905
jups, is normaal.

Doet elke provider volgens mij.

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:40:35 #9
12989 pilo2710
Just no Reason
pi_16863988
jah, wel erg vaag, want als je een abo afsluit, dan wordt dat gewoon in het netwerk bijgewerkt. Maar als het in de voorwaarden staat heb je geen poot om op te staan, want men gaat er van uit dat je het gelezen hebt...
Het leven is net een boterkoek, soms is het zacht en soms aangebrand...
pi_16864281
idem hier maar zoals eerder gezegd redelijk logisch...

wat ik pas erg vind is dat je 2 maanden lang geen 0900 nr mag bellen, ik heb dus geen vaste telefoon en heb op basis daarvan een 300 min abo genomen (hiervoor had ik KPN en Vodafone) ik kan dus bijna geen enkel bedrijf bellen omdat het allenaal 0900 nrs zijn... UPC, Nuon enz enz enz

was echt mega balen omdat ik net verhuisd was en ik dus redelijk wat telefoontjes moest plegen naar dat soort bedrijven. het is overigens een crediet check wat ervoor zorgt dat je geen toren hoge rekeningen kan opbouwen leuk maar dat soort mensen kunnen dat na die 2 maanden alsnog of mis ik iets?

zo dat ben ik kwijt

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:55:33 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16864498
Die homo's hebben mij gewoon zonder melding afgesloten en daarna 4 facturen gestuurd voor de maand januari. Ze hadden een factuur te laat binnengekregen ofzoiets. Dus ik bellen met de incasso, word ik gewoon aangesloten en heb ik het bedrag direct overgemaakt.

Een paar dagen later: weer hetzelfde gezeik, krijg ik met een of andere flapdrol te maken die mij wijsmaakt dat ik dat maar als gunst moest zien dat ik werd aangesloten voordat het geld binnen was. Je betaalt altijd de maand vooruit, dus ik begrijp het gezeik niet, de maand januari was namelijk allang binnen. Nu heb ik dus 10 dagen (overboekingstijd) geen telefoonnummer. En alsof dat nog niet genoeg is, mijn telefoon die ik bij het abonnement kocht, ligt al 3 maanden in reparatie en daar betaal ik dus gewoon wel voor.
T-mobile schijnt te vergeten dat je klant bent ofzo. Ik heb in elk geval de hoorn op de haak gesmeten, nadat ik die eikel de ergste aandoening had toegewenst die ik op dat moment kon verzinnen en het abonnement per direct opgezegd!
Iedereen die het maar horen wil raad ik af om met t-mobile zaken te doen.

De facturen kloppen trouwens volgens mij van geen kant trouwens, let daar goed op!

Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:12:17 #12
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16865073
--> T-Mobile (Ben)
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_16866501
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
idem hier maar zoals eerder gezegd redelijk logisch...

wat ik pas erg vind is dat je 2 maanden lang geen 0900 nr mag bellen, ik heb dus geen vaste telefoon en heb op basis daarvan een 300 min abo genomen (hiervoor had ik KPN en Vodafone) ik kan dus bijna geen enkel bedrijf bellen omdat het allenaal 0900 nrs zijn... UPC, Nuon enz enz enz

was echt mega balen omdat ik net verhuisd was en ik dus redelijk wat telefoontjes moest plegen naar dat soort bedrijven. het is overigens een crediet check wat ervoor zorgt dat je geen toren hoge rekeningen kan opbouwen leuk maar dat soort mensen kunnen dat na die 2 maanden alsnog of mis ik iets?

zo dat ben ik kwijt

Dat ligt inderdaad aan je credit-check. Als je eenmaal bewezen hebt dat je een goede betaler ben mag je alle nummers bellen. Wat je ook kan doen/ had kunnen doen is een voorschot betalen zodat ze zien dat je geen wanbetaler bent. (Ik heb een jaartje bij Ben de abbonementjes aangesloten).
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_16866746
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 23:56 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dat ligt inderdaad aan je credit-check. Als je eenmaal bewezen hebt dat je een goede betaler ben mag je alle nummers bellen. Wat je ook kan doen/ had kunnen doen is een voorschot betalen zodat ze zien dat je geen wanbetaler bent. (Ik heb een jaartje bij Ben de abbonementjes aangesloten).

A. dat hebben ze me niet aangeboden toen ik ze erover belde... sterker nog het was volgens hun ONMOGELIJK om er vanaf te komen voor die 2 maanden
B. slaat het nergens op ze kunnen een check doen bij BKR en dan waren ze erachter gekomen dat ik alles altijd keurig betaalde en dat ik geen schulden heb
C. als iemand niet crediet waardig is IVM 0900 nrs komen ze daar na die 2 maanden alsnog mee in de problemen

zeg het me maar als ik het fout zie

When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_16867120
quote:
A. dat hebben ze me niet aangeboden toen ik ze erover belde... sterker nog het was volgens hun ONMOGELIJK om er vanaf te komen voor die 2 maanden
Het zou kunnen dat ze dat afgeschaft hebben, ik werk er al een tijdje niet meer
quote:
B. slaat het nergens op ze kunnen een check doen bij BKR en dan waren ze erachter gekomen dat ik alles altijd keurig betaalde en dat ik geen schulden heb
Ze doen hun credit-check bij een bedrijf die naast BKR ook andere dingen checken. Heb jij ooit een paar rekeningen te laat betaald dan wordt dat doorgegeven aan het credit-check bedrijf. Die check wordt trouwens uitgevoerd op naam, postcode en huisnummer. Dus als je in een studentenhuis of iets dergelijks woont, jammer maar dan kun je nog zo'n braverik zijn je komt niet in aanmerking voor een abbo (althans niet direct). Erg krom ik weet het.
quote:
C. als iemand niet crediet waardig is IVM 0900 nrs komen ze daar na die 2 maanden alsnog mee in de problemen
T-mobile weet niet waarom jij niet kredietwaardig bent. Dat wordt ivm. de privacy niet door het credit-check bedrijf vermeld. Het enigste wat ze weten is dat er een kans is dat jij een eventuele wanbetaler bent en daarom mag je in de eerste paar maanden bepaalde dingen niet doen. Maar volgens mij (ik weet niet precies zeker hoe dat zit) moet dat na een paar maandjes regelmatige betalingen over zijn.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_17147420

T-Mobile verliest kort geding tegen ID&T Mobile

Telefoonprovider T-Mobile heeft vandaag een kort geding tegen het ID&T verloren. De kans dat mobiele bellers ID&T Mobile verwarren met T-Mobile, is niet aanwezig volgens de President van de rechtbank in Amsterdam.

Volgens T-Mobile zou bij consumenten verwarring kunnen ontstaan over de naam ID&T Mobile. ID&T Mobile werd enkele maanden geleden gelanceerd als nieuwe mobiele telefonie-aanbieder, speciaal gericht op jongeren. Zij kunnen met een abonnement op ID&T Mobile allerlei diensten afnemen, zoals playlists bekijken. ( www.radio.nl )

Vreemd bedrijf dat T-Mobile
Niet goed voor hun image...

pi_17162532
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 00:14 schreef LostFormat het volgende:
Het zou kunnen dat ze dat afgeschaft hebben, ik werk er al een tijdje niet meer
Voorschot betalen kan nog steeds.
quote:
T-mobile weet niet waarom jij niet kredietwaardig bent. Dat wordt ivm. de privacy niet door het credit-check bedrijf vermeld. Het enigste wat ze weten is dat er een kans is dat jij een eventuele wanbetaler bent en daarom mag je in de eerste paar maanden bepaalde dingen niet doen. Maar volgens mij (ik weet niet precies zeker hoe dat zit) moet dat na een paar maandjes regelmatige betalingen over zijn.
als je 2 rekeningen op tijd betaald hebt dan vertrouwen ze je wel
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')