verder trouwens dik tevreden met t-mobile
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 03-02-2004 23:21]
gemiddelde van een dag heb je
Doet elke provider volgens mij.
wat ik pas erg vind is dat je 2 maanden lang geen 0900 nr mag bellen, ik heb dus geen vaste telefoon en heb op basis daarvan een 300 min abo genomen (hiervoor had ik KPN en Vodafone) ik kan dus bijna geen enkel bedrijf bellen omdat het allenaal 0900 nrs zijn... UPC, Nuon enz enz enz
was echt mega balen omdat ik net verhuisd was en ik dus redelijk wat telefoontjes moest plegen naar dat soort bedrijven. het is overigens een crediet check wat ervoor zorgt dat je geen toren hoge rekeningen kan opbouwen leuk maar dat soort mensen kunnen dat na die 2 maanden alsnog of mis ik iets?
zo dat ben ik kwijt
Een paar dagen later: weer hetzelfde gezeik, krijg ik met een of andere flapdrol te maken die mij wijsmaakt dat ik dat maar als gunst moest zien dat ik werd aangesloten voordat het geld binnen was. Je betaalt altijd de maand vooruit, dus ik begrijp het gezeik niet, de maand januari was namelijk allang binnen. Nu heb ik dus 10 dagen (overboekingstijd) geen telefoonnummer. En alsof dat nog niet genoeg is, mijn telefoon die ik bij het abonnement kocht, ligt al 3 maanden in reparatie en daar betaal ik dus gewoon wel voor.
T-mobile schijnt te vergeten dat je klant bent ofzo. Ik heb in elk geval de hoorn op de haak gesmeten, nadat ik die eikel de ergste aandoening had toegewenst die ik op dat moment kon verzinnen en het abonnement per direct opgezegd!
Iedereen die het maar horen wil raad ik af om met t-mobile zaken te doen.
De facturen kloppen trouwens volgens mij van geen kant trouwens, let daar goed op!
quote:Dat ligt inderdaad aan je credit-check. Als je eenmaal bewezen hebt dat je een goede betaler ben mag je alle nummers bellen. Wat je ook kan doen/ had kunnen doen is een voorschot betalen zodat ze zien dat je geen wanbetaler bent. (Ik heb een jaartje bij Ben de abbonementjes aangesloten).
Op dinsdag 3 februari 2004 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
idem hier maar zoals eerder gezegd redelijk logisch...wat ik pas erg vind is dat je 2 maanden lang geen 0900 nr mag bellen, ik heb dus geen vaste telefoon en heb op basis daarvan een 300 min abo genomen (hiervoor had ik KPN en Vodafone) ik kan dus bijna geen enkel bedrijf bellen omdat het allenaal 0900 nrs zijn... UPC, Nuon enz enz enz
was echt mega balen omdat ik net verhuisd was en ik dus redelijk wat telefoontjes moest plegen naar dat soort bedrijven. het is overigens een crediet check wat ervoor zorgt dat je geen toren hoge rekeningen kan opbouwen leuk maar dat soort mensen kunnen dat na die 2 maanden alsnog of mis ik iets?
zo dat ben ik kwijt
quote:A. dat hebben ze me niet aangeboden toen ik ze erover belde... sterker nog het was volgens hun ONMOGELIJK om er vanaf te komen voor die 2 maanden
Op dinsdag 3 februari 2004 23:56 schreef LostFormat het volgende:[..]
Dat ligt inderdaad aan je credit-check. Als je eenmaal bewezen hebt dat je een goede betaler ben mag je alle nummers bellen. Wat je ook kan doen/ had kunnen doen is een voorschot betalen zodat ze zien dat je geen wanbetaler bent. (Ik heb een jaartje bij Ben de abbonementjes aangesloten).
zeg het me maar als ik het fout zie
quote:Het zou kunnen dat ze dat afgeschaft hebben, ik werk er al een tijdje niet meer
A. dat hebben ze me niet aangeboden toen ik ze erover belde... sterker nog het was volgens hun ONMOGELIJK om er vanaf te komen voor die 2 maanden
quote:Ze doen hun credit-check bij een bedrijf die naast BKR ook andere dingen checken. Heb jij ooit een paar rekeningen te laat betaald dan wordt dat doorgegeven aan het credit-check bedrijf. Die check wordt trouwens uitgevoerd op naam, postcode en huisnummer. Dus als je in een studentenhuis of iets dergelijks woont, jammer maar dan kun je nog zo'n braverik zijn je komt niet in aanmerking voor een abbo (althans niet direct). Erg krom ik weet het.
B. slaat het nergens op ze kunnen een check doen bij BKR en dan waren ze erachter gekomen dat ik alles altijd keurig betaalde en dat ik geen schulden heb
quote:T-mobile weet niet waarom jij niet kredietwaardig bent. Dat wordt ivm. de privacy niet door het credit-check bedrijf vermeld. Het enigste wat ze weten is dat er een kans is dat jij een eventuele wanbetaler bent en daarom mag je in de eerste paar maanden bepaalde dingen niet doen. Maar volgens mij (ik weet niet precies zeker hoe dat zit) moet dat na een paar maandjes regelmatige betalingen over zijn.
C. als iemand niet crediet waardig is IVM 0900 nrs komen ze daar na die 2 maanden alsnog mee in de problemen
T-Mobile verliest kort geding tegen ID&T Mobile
Telefoonprovider T-Mobile heeft vandaag een kort geding tegen het ID&T verloren. De kans dat mobiele bellers ID&T Mobile verwarren met T-Mobile, is niet aanwezig volgens de President van de rechtbank in Amsterdam.
Volgens T-Mobile zou bij consumenten verwarring kunnen ontstaan over de naam ID&T Mobile. ID&T Mobile werd enkele maanden geleden gelanceerd als nieuwe mobiele telefonie-aanbieder, speciaal gericht op jongeren. Zij kunnen met een abonnement op ID&T Mobile allerlei diensten afnemen, zoals playlists bekijken. ( www.radio.nl )
Vreemd bedrijf dat T-Mobile
Niet goed voor hun image...
quote:Voorschot betalen kan nog steeds.
Op woensdag 4 februari 2004 00:14 schreef LostFormat het volgende:
Het zou kunnen dat ze dat afgeschaft hebben, ik werk er al een tijdje niet meer
quote:als je 2 rekeningen op tijd betaald hebt dan vertrouwen ze je wel
T-mobile weet niet waarom jij niet kredietwaardig bent. Dat wordt ivm. de privacy niet door het credit-check bedrijf vermeld. Het enigste wat ze weten is dat er een kans is dat jij een eventuele wanbetaler bent en daarom mag je in de eerste paar maanden bepaalde dingen niet doen. Maar volgens mij (ik weet niet precies zeker hoe dat zit) moet dat na een paar maandjes regelmatige betalingen over zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |