Aangezien de virus MyDoom op Microsoft-sites richtte, kunnen we vaststellen dat het MyDoom gelukt is.
quote:NERD
Op dinsdag 3 februari 2004 22:14 schreef A_ het volgende:
Niemand kan niet meer bij Hotmail inloggen, bewijs kun je zelf bij Hotmail zien.Aangezien de virus MyDoom op Microsoft-sites richtte, kunnen we vaststellen dat het MyDoom gelukt is.
Hey, 3 nieuwe spam-berichten... mmmmm...spam...tasty...
hoezo hotmail is down?
dit zal er ook wel mee te maken hebben
enne... dig...?
quote:Jaaah actie is gelukt, pfff weet je hoe vaak het niet lukt bij je mail te komen. En waarom de smiley, goh leuk zeg,..dr zijn een stel nerds die waarschijnlijk op een uitkering leven en nu een bedrijf en andere mensen te lopen irriteren. En ik heb persoonlijk niets tegen microsoft, bedoel zij zijn de personen waarom ik nu leuk kan fokken enzo en dat ze daar veel geld mee verdienene kan mij serieus geen ruk schelen.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:14 schreef A_ het volgende:
Niemand kan niet meer bij Hotmail inloggen, bewijs kun je zelf bij Hotmail zien.Aangezien de virus MyDoom op Microsoft-sites richtte, kunnen we vaststellen dat het MyDoom gelukt is.
Hebben die puisterige Anti Microsoft nerds niks beters te doen. Steeds maar weer virussen en shit, zogenaamd doen ze het voor de arme consument maar wie worden er nou steeds de dupe van?
Ik hoop dat ze ze snel oppakken en in de cel gooien, en ze de prisonbitch maken van een of andere dikke Hill Billy die Bubba heet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |