quote:Zitten we strax weer met een lege zomer? Valt me dan toch weer tegen, veel games in Nov, veel in Feb/Mrt, en de zomer niets
05-04 Wario Ware (Nintendo)
10-05 Custom Robo (Nintendo)
11-05 Legend of Zelda: Four Swords Plus (Nintendo)
15-06 Starfox 2 (Namco)
15-06 Megaman X: Command Mission (Capcom)
08-08 Pikmin 2 (Nintendo)
15-10 Killer 7 (Capcom)
15-11 Resident Evil 4 (Capcom)
Zo game ik elke keer de games van een paar maanden eerder
quote:IGN heeft wat dit betreft groot gelijk, grootste kritiekpunt van Penny Arcade is dat CC in de review continu wordt vergeleken met eerdere FF delen (RPG's). Maar als je niet wilt dat CC wordt vergeleken met eerdere Final Fantasy games noem het dan geen Final Fantasy!!!
Op woensdag 4 februari 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reviews van IGN gaan me steeds meer irriteren ja... Eerst Mario Kart, nu dit
quote:Als ik RE4 een paar maanden eerder kan gamen haal ik ook een Freeloader!
Op woensdag 4 februari 2004 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo game ik elke keer de games van een paar maanden eerder
quote:Ik had nog niet verder gelezen voordat ik een antwoorde!
Op woensdag 4 februari 2004 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar zet er dan geen FF voorNu moeten ze wel zeggen wat er niet in zit. Overigens is de review niet echt negatief vind ik. Best een ok stukje
Spel zal best cool zijn maar ik sla deze over.
quote:Great minds think alike Gijs
Op woensdag 4 februari 2004 13:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik had nog niet verder gelezen voordat ik een antwoorde!
Vergeet ook niet dat bij de E3 weer tienatallen games worden aangekondigd :p
quote:hahahahahahaha
Op woensdag 4 februari 2004 15:36 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er steeds meer spijt van dat ik de Gamecube heb gekocht, stiekem is die XBox toch leuker, had ik maar wat meer geld...
quote:Verkoop de Cube toch aan iemand die het wel kan waarderen en ga voor een Xbox die kosten ook niet veel meer.... Zou mijn keus niet zijn (happy cube gamer :-)
Ik heb er steeds meer spijt van dat ik de Gamecube heb gekocht, stiekem is die XBox toch leuker, had ik maar wat meer geld...
quote:Why ?
quote:* van MSN blocked.
quote:24 * 60 = 1440 + 30 voor Beyond good and evil = 1470
Op woensdag 4 februari 2004 15:15 schreef BMH het volgende:
Dit jaar word perfect voor mij! Metroid 6, Zelda: Four Swords, Resident Evil 4, killer 7, Splinter Cell 2, Metal Gear Solid: The Twin Snakes, FF:CC, Pikmin 2, Prince of Persia: Sands of Time + de nieuwe, Beyond Good & Evil, Pokemon Colosseum, Phantasy Star Online Episode III, Harvest Moon: A Wonderful Life, StarCraft: Ghost, Star Fox, Tales of Symphonia, Baten Kaitos, Donkey Konga, Geist, giftpia!, Mario Tennis, Super Monkey Ball 3, Rainbow Six 3, Paper Mario & dat was et wel zo'n beetjeVergeet ook niet dat bij de E3 weer tienatallen games worden aangekondigd :p
In tegenstelling ben ik wel blij dat ik de X-box nie heb i.p.v de cube. Ik ben alleen beetje jaloers op Live! maar dat valt ook wel mee. Er zijn gewoon geen exclusives die ik moet hebben. Behalve Fable maar die wordt ook nog wel geport naar de PC
quote:ik heb precies het zelfde. Ik zie gewoon geen reden om een Xbox te kopen. De leuke games die daarop zijn kan ik op me cube of PC spelen. En de hele hype rond Ninja Gaiden verbaast me ook enorm, het spel is gewoon een soort ninja turtles in een strak jasje. Daarnaast valt Halo me enorm tegen (wat ik best wel jammer vind).
Op woensdag 4 februari 2004 16:51 schreef HomerJ het volgende:[..]
24 * 60 = 1440 + 30 voor Beyond good and evil = 1470
Geweldige games, maar té veel.In tegenstelling ben ik wel blij dat ik de X-box nie heb i.p.v de cube. Ik ben alleen beetje jaloers op Live! maar dat valt ook wel mee. Er zijn gewoon geen exclusives die ik moet hebben. Behalve Fable maar die wordt ook nog wel geport naar de PC
ok, Cube nu weer:
Too Human van Silicon Knights staat nu geplaned voor een release in 2006. Dit kan misschien wel een Launch game worden voor de N5. Slecht kan de game niet worden, want als hij in 2006 uitkomt is hij 13 jaar in ontwikkeling :p

quote:
quote:Tja, had je maar een maandje langer moeten sparen.
Ik doe 'm in elk geval niet weg.
quote:Zo zie k het ook
Op woensdag 4 februari 2004 19:14 schreef JK het volgende:[..]
Tja, had je maar een maandje langer moeten sparen.
Ben blij toe dat ik naast m'n PS2 een Gamecube heb gekocht. Tenminste originele titels. Meeste spul op de Xbox is ook op PS2 of PC te krijgen... maar de Marioreeks, Zelda-reeks, Metroid Prime, Super Monkeyball, Resident Evil 0 en remake van 1 zijn op geen enkel ander systeem te krijgen. Ik vond dat wel de 88 euro waard bij de MediamarktIk doe 'm in elk geval niet weg.
quote:Ik zag deze actie ook ineens bij DVDboxoffice.com staan...
Op dinsdag 3 februari 2004 22:23 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Voor Rebel Strike zeker? Heb em ook maar gehaald, lachtertje toch voor nog geen 12,50 euro incl shipping. Wel benieuwd hoe lang het duurt, las van enkele dagen tot enkele maanden ... nu ja, lijkt me toch niet zo'n bijster boeiend spel dus heb de tijd wel
quote:verzendkosten zijn gratis.
Op woensdag 4 februari 2004 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Ik zag deze actie ook ineens bij DVDboxoffice.com staan...
Maaruh, iemand ervaring met de shipping costs? schijnt CDN $15,95 te zijnals je de FAQ leest, terwijl ze met Free shipping world wide adverteren
Ik poste de link naar de soundtrack (die niet te koop is) van Beyond good & evil. Deze link dus. ![]()
Edit, dat mag hier ook niet ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 04-02-2004 23:27]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |