Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:44 |
En nu niet meer irritant doen PatrickM ![]() De eerste fok! motormeet? Ik offerde mezelf weer op.. ik wachtte eigenlijk in 1e instantie tot iemand anders hem opende | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:47 |
quote:ik dacht dat ie vrolijk meereed: ![]() niet dus...stom om te denken ook | |
Patrick281 | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:47 |
quote:Ik wachtte ook op het openen van een topic .. weet nu niet meer wat ik wilde antwoorden haha ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:49 |
quote:Ze zullen ook 1 dag normaal doen.. vandaag een controle overleefd trouwens. ![]() Agentje stond in de aanslag met zijn laserwapon achter een pilaar bij het Feijenoord stadion. Ik moest nog even langs het ziekenhuis daar voor de uitslag van de MRI scan n.a.v. mijn koprol met de motor vorig jaar. ![]() | |
super_honda | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:50 |
quote:het lijkt mij echt een geweldige tocht om te rijden. Zoveel motorrijders bijelkaar, in elk dorp/stad waar je langs komt staan mensen te kijken enzo. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:51 |
quote:is met een kleinere groep denk ik ook al, tenminste dat was wel zo tijdens het lessen. maar idd, lijkt mij ook wel wat! | |
super_honda | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:53 |
quote:jah met een kleine groep word je ook wel nagekeken ja. al die huisvaders die tegen je opkijken en al die huisvrouwen die zich opeens bedenken dat hun man wel erg saai is ![]() maar bij deze toch is dat anders, mensen gaan zelfs met klapstoeltjes langs de route zitten...... | |
Patrick281 | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:54 |
quote:Ik heb liever geen honderden onervaren rijders om mij heen. ![]() quote: ![]() Ik kon mijn ogen gewoon niet geloven. ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 20:57 |
Zo ben er ook weer moest ff een Muffincake ofzo bakken ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:02 |
Moet je daarvoor offline gaan ? ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:03 |
quote:Ging ook niet helemaal goed nee. ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:04 |
quote:Meesterlijke motor ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:12 |
quote: quote: | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:13 |
Horen jullie daar ook een lama schijten? ![]() Edit: te laat, was dus voor PatM bedoeld ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:15 |
quote:Ik mag het toch wel een meesterlijke motor vinden ![]() Dat jullie het nou niks vinden... | |
Patrick281 | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:15 |
quote:Werkfiets. ![]() ![]() ![]() quote:Hmmm je hebt een punt, maar dan gaan we geen onzin meer verkondigen en anderen afkraken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 03-02-2004 21:17] | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:16 |
quote:mag best maar nu is het provocerend. | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:16 |
quote: quote:En verder zeg ik niks ![]() ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:17 |
quote:Ow? Dus elke keer als ik wat over een BMW motor zeg, dan is het dus kennelijk provocerend ![]() * PatrickM leert elke dag weer bij | |
Patrick281 | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:18 |
quote:Goed vertaald. ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:19 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:19 |
quote:je houdt je niet aan je woord. quote: | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:19 |
quote:Alsjeblieft hou je muil een half jaartje. | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:20 |
quote:Dat ging over de desbetreffende opmerking van Rietvaerder aan het adres van Patrick281... slimmerik ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:21 |
quote: ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:22 |
Mooi dit is dus opgelost ![]() Dan kunnen we nu verder met normaal communiceren | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:23 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:25 |
Pat281, wat was ook alweer die andere duitse site naast mobile.de? | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:28 |
Hier trouwens nog een plaatje van een Suzuki GSX-R (type is niet te herkenen zo, gezien de gemodificeerde staat waarin de motor zich bevindt ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:32 |
quote:begrijp je nu wat ik bedoel met provoceren? | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:32 |
quote:Hij kan niet stoppen c.q. normaal doen.... Laat die gast toen lekker de tering genieten man... ![]() Leuk foto Pat.. je gaat gewoon door dus? Wie stemt er voor een verbanning uit onze MC... ? | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:33 |
quote: quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 03-02-2004 21:34] | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:33 |
Ben het nu zat. Jij stookt de hele boel op... Ik stem voor... Makster ook. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 03-02-2004 21:34] | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:34 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:37 |
![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:38 |
quote:Joh? Je praat voor Makster? quote: ![]() Suspecting somethin' wrong here | |
Patrick281 | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:38 |
quote:Google .. ![]() http://home.wanadoo.nl/motorimport/ Zie links op de site .. ![]() En zet hem in favorieten dit keer. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:39 |
quote: ![]() ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:43 |
Ja ik stem ook voor PatM. Schiet toch niet op zo. Hoe oud ben je nou man, de teffus zeg hee | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:46 |
quote:Ik heb iig groep 3 goed doorstaan... gezien jouw spellingskunst jij iig niet ![]() ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:47 |
Lache met die PatrickM.... ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:48 |
quote:Waarschijnlijk ben ik ergens rond de 50 gezien de 'ouwe lullen' motor die ik krijg... ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:48 |
Wanneer gaan we nou meeten..... zondag een idee? ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:49 |
quote:Zondag ben ik helaas verhinderd... | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:50 |
quote:Ja lekker kinderachtig doen. Als je zo slim bent kan je waarschijnlijk ook zelf wel concluderen dat je heel triest bezig bent. En dit keer zelfs zonder links naar de PatM van Dale. Of was het de dikke van Dale Toch zie ik jou niet als iemand van 50, meer een kneus van net in de 20 die graag 50 wil zijn. Vraag me af wat erger is | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:51 |
quote:haha... lol... ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:51 |
quote:Je geboorte had beter verhinderd kunnen worden. En NU stop ik echt met reageren. Denk ik | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:52 |
quote:Whaha... maar ach... bij jullie hebben ze het kindje weggegooid en het nageboorte gehouden... Ik weet niet wat erger is | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:55 |
even wat anders:![]() ![]() ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:56 |
quote:Dat is vet lauw kicke man ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:57 |
quote:Idd. Een nageboorte die intelligenter is als een Farm Frites Boy Maar als je weet dat je niet meer gewenst bent. En zoals je ook al eerder heb vermeld, waarom kom je nog terug en ga je niet naar de BattyMobielClub? Denk dat de meerderheid er zo geen zin meer in heeft, dus doe ons en je zelf een lol en ga lekker touren. Op een BMW die je nog geen eens hebt by the way. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 21:57 |
quote:ik stem voor ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:00 |
quote:Komt eind april/mei ![]() | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:01 |
quote:Heb jij op SP gestemd (gezien het rode tomaatje)? | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:02 |
PatrickM: Nu moet je echt optieften... ![]() Voor je eigen veiligheid. Ik krijg denk ik sterk de neiging om je de vangrail in de trappen als ik je zie rijden... | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:03 |
quote:Pffff.....wat een sjappie zeg. Eigenlijk is het gewoon te triest dat ik nog reageer Koop een abroller en probeer wat meer te scoren bij de vrouwen, of mannen in jou geval. En kom over een paar maanden wat minder gefrusteerd terug. | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:04 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:06 |
quote: ![]() We kotsen hem uit... lijkt het wel | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:07 |
quote:idd, geen woorden meer aan vuil maken. | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:07 |
quote:Uhm... dat jij nou Rietvaerder zijn kontje kriebelt, wil nog niet zeggen dat ik zijn kontje heb gekriebeld ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:07 |
quote:Dat is lastig hoor.. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:08 |
quote:ik heb er ook moeite mee maar ik ga heeeeel erg me best doen. als je niet meer reageert kapt ie er vanzelf mee hoop ik......niet meer reageren dus [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-02-2004 22:10] | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:09 |
quote:Of ik kots jullie uit... het is maar net hoe je het bekijkt ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:09 |
hey rietvaerder en makster, nog gereden vandaag? het was mooi weer en erg warm! [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 03-02-2004 22:12] | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:11 |
quote:Geeft niks... kan de beste overkomen ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:11 |
quote:Done ! | |
Gerako | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:12 |
quote:Ben vorig jaar naar de NK wegraces geweest in Hengelo, daar worden hele straten afgezet met hekken en dan staat het helemaal vol met mensen met spandoeken en al. Dat is echt helemaal geweldig.
| |
One_Punch_Mickey | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:14 |
quote:missch eerder dan ik had verwacht, klasse! nog over de prijs gehad? | |
Gerako | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:17 |
quote:Rond de 2000 euro. Er zitten nieuwe zuigers in, maar volgens mij geen nieuwe powervalves, als je daar even over begint moet je hem wel voor die prijs kunnen krijgen volgens mij. Hier nog even een site over die dingen. http://www.fischerkfz.com/auslass_e.htm Net bij een andere vriend van mij geweest, en daarmee ga ik 9 juli circuitrijden op Zolder in Belgie. Er wordt daar een camera op je motor gezet of op je helm, en van die opnames krijg je een DVD thuis. Kan niet wachten tot het zover is. | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:26 |
quote:Hoe zit dat met circuit rijden? Moet je een VRO1 hebben ofzo of een licentie of wat? En wat kost dat? Training worden die gegeven. Zoals al blijkt ik weet hier niks van, dus als je wat kan vertellen, be my guest | |
PatrickM | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:31 |
Een afscheidsgroet van een vriend Ik zal jullie warmte en hartelijkheid missen Ik ben definitief weg... tabee Nogmaals... tabee | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:32 |
Haal de taart maar tevoorschijn! ![]() Of de brownies.. | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:33 |
quote:Je hebt alleen geld nodig ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:34 |
quote:De Brownies zijn definitief verneukt ![]() quote:Das dus een probleem zie ik wel ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:36 |
Zonde van de brownies.. ![]() | |
Gerako | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:37 |
quote:Klopt, alleen geld heb je nodig. 115 euro in dit geval. Of 99 euro als je motor op Pirelli banden staat. Oh ja, training kan gegeven worden, kost dan 160 euro. Maar wij gaan gewoon vrij rijden. | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:43 |
quote:Dat is allemaal wel te overzien. Relaxed. Mischien toch is een baan gaan zoeken | |
Gerako | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:47 |
quote:Je bent wel verplicht tot een aantal standaard dingen. - Je motor moet in een goede staat zijn, en voorzien zijn van een standaard uitlaat. | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:51 |
quote:We kunnen solliciteren bij Drechtwerk... ![]() | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:51 |
quote:Allemaal checked behalve de dus de Yoshimura ![]() Hoe moeilijk doen ze precies als ze je 10km voor Zolder al aan horen komen ![]() | |
Gerako | dinsdag 3 februari 2004 @ 22:58 |
quote:Ze zijn best redelijk, ze vertellen je van te voren waar op het circuit de geluidsmeting word gedaan, met de vraag of je op dat punt dus even van het gas af wil. | |
Rietvaerder | dinsdag 3 februari 2004 @ 23:04 |
Sommige mensen gaan van het gas af.... sommige weer aan het gas ![]() ![]() Sorry ben melig.. | |
Makster | dinsdag 3 februari 2004 @ 23:05 |
quote:Owkee dan. thanks voor de info ! ![]() Ik ga pitten. Truste ! | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 09:28 |
Goodmorning, cool het is droog! ![]() | |
ThaFreak | woensdag 4 februari 2004 @ 09:30 |
de rust is hier ook wedergekeerd lees ik al ![]() * ThaFreak mompeld over rellende users enzo | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 09:33 |
Hij is weg, dus. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 09:34 |
Nou, achteraf gezien toch erg rigoreus. Had wat mij betreft niet gehoeven, elke motorrijder -met welke voorkeur ook- is welkom. Dit had ie natuurlijk aan zichzelf te danken, maar toch. 2 vragen: die zxr 400 is geknepen tot 25 kw. Als ik em in nederland op kenteken zet dan wordt dat meegenomen toch? Als ik het originele vermogen straks wil aanspreken moet ik dan weer een nieuw kenteken aanvragen? Het ziet er naar uit dat ik die motor naar nederland ga rijden, gewoon omdat ik dat wil. Het risico wil ik nemen dat ik 2 keer heen en weer moet, tis toch niet zo heel ver. Maar wat moet ik doen als ik de papieren niet krijg opgestuurd? | |
ThaFreak | woensdag 4 februari 2004 @ 09:35 |
quote:mooi opgelost slotje maar doen dan ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 09:36 |
quote:ik hoop dat het zo blijft, vanochtend drupte het toch aardig hier. | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 10:15 |
quote:Een motor uit Duitsland kan je niet hierheen rijden omdat er dan geen kenteken opzit (die houden de Duitsers zelf). Alsie 25kw is word dat meegenomen op t kenteken ja, maar, die kan je er gewoon zelf uithalen die begrenzers, je mag immers >25kw rijden dus, ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 10:29 |
quote:ik heb toch echt een topic gelezen dat iemand em hiernaar toe heeft gereden, achteraf netjes de papieren ontving nadat ie de kentekenplaat had opgestuurd. Daaruit maakte ik op dat je de keuze had uit trransport en zelf rijden. Dat 25 kw wordt vermeld op het kenteken maakt verder weinig uit toch? Het is niet verboden om dat erop te hebben en toch 65 pk te hebben, ook niet verzekeringtechnisch? Is het nog droog daar? | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 12:33 |
quote:Ik zou eens even je verzekering bellen of ze je voor het transport zelf rijdende kunnen verzekeren. Dat van die papieren kan je wel met een betrouwbare verkoper afspreken. Of het mag is wat anders, maar verzekering is wel belangrijk. ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 14:59 |
quote:t klinkt allemaal niet zo simpel als ik dacht. Die duitser vraagt toch een 1dags kenteken aan? Ik dacht dat ik daarmee wel naar nederland kon rijden. Deze ZXR 400 heeft als exportprijs (ff een mail gestuurd) 2.500 eurootjes, maar blijft duurder dan die andere van hetzelfde bouwjaar en dezelfde kmstand. | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 15:12 |
Zo ik ben weer terug... heeeeeeeerlijk gereden Makster!!! 192 km om precies te zijn ![]() Piccies! En ja PatM, we hebben ook aan jou gedacht! Vroemmmmm!! Helaas mochten we gaan proefrit maken, wat zou dat strak sturen, ze zeiden vergelijkbaar met een R1! Stukje op de ZXR gereden, en het eerste wat me eigenlijk direct opviel was dat er erg weinig kracht onderin aanwezig was. Boven de 11000 komt het pas.. en idd dan trekt ie harder dan de mijne. Maar ik vind de mijne over het algemeen feller aanvoelen.. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 04-02-2004 15:15] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 15:26 |
quote:koele pics, behalve die bmws dan ![]() een geknepen bandit met zon 34 pk (?) voelt over het algemeen feller aan dan een getunede zxr 400 met 80 pk? Dat kan ik niet vatten. Maar hij reed wel lekker verder? | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 15:30 |
Jawel, goede remmen... stevige vering ![]() Je moet hem constant boven de 10.000 houden anders gebeurd er vrijwel niets als je aan het gas draait Ik al kracht vanaf de 4000rpm.... tuurlijk moet ik ook een versnellinkje terug als ik wil inhalen bijv. En idd, zei ik ook al. ondanks de mijne begrenst is voelde ie toch feller aan. Dan bedoel ik als je de ZXR onder de 10.000 houdt. Daarboven trekt ie wel degelijk harder dan de mijne.. Heb ook niet zo lang gereden hoor, denk 2km? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 15:33 |
quote:heeft makster nog op de jouwe gereden? | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 15:34 |
Ja ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 15:43 |
quote:ik dacht je niemand erop liet rijden, behalve dan erg ervaren rijders? Ben wel benieuwd naar zijn ervaring in de verschillen tussen jullie motoren. | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 15:44 |
Ja ach, was zo rustig daar.. en ik mocht ook op de zijne, dus. En we vertrouwen elkaar wel ![]() ![]() Hij zei dat ie goed reed en relaxed rechtop zit. Ook feller vond ie hem geloof ik. Behalve dan als de zijne over de 10.000km rpm komt natuurlijk | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 15:48 |
quote:Ja, dat is ook zo! quote:relaxed rechtopvoor de verandering missch best relaxed maar niet mijn ding. Maar het nog wel droog dus daar? hier heeft het meer geregend dan dat het droog was. | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 15:53 |
Ja, vind de houding van de ZXR ook lekkerder, maar ik ben er toch te lang voor ![]() ![]() ![]() Viel me wel op dat je nog wel achter blijft in de bochten PS: PatM, we zagen tot twee keer toe een Farm Frites vrachtwagen rijden | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 15:57 |
Zo ben ook weer terug. Moest toch nog even een doekje over de bike halen enzo ![]() En uiteraard weer proberen mijn buddyseat open te krijgen, maar heb het nu eindelijk door Heb ook nog ff op Rietvearders Bandit gereden en onderin idd meer vermogen. Maar zodra mijn idd bij de 10.000 rpm is dan is het andere koek Verder nog ff staan kwijlen bij Safe en ff een "in" een mooie BMW gezeten | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 15:58 |
![]() Ik zie Makster nog overstappen naar zo'n C1.. stond wel goed bij hem vond ik We hebben zelfs een sprintje getrokken OPM, tot de 60km/h won ik Daarna kwam ie mij voorbij... maar ik zou toch niet willen ruilen hoor, geen zin om constant boven de 10.000 te zitten PS: Hoe kreeg je nu die buddy open? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 16:01 |
quote:klinkt goed allemaal, was weer een leuke middag rijden dus! Hoeveel ruimte heb je in die buddy, niet al te veel denk ik? | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 16:03 |
quote:Laten we er ook even bij zeggen dat het mijn eerste sprintje was heh ![]() Ja die buddy, damn zeg hee. Thuis ook nog een half uur staan kutten, blijkt dus dat ik gewoon ff op mijn seatcover moet drukken toch maar is praten bij Safe voor zo een C1, hij had zelfs gorldels man | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 16:06 |
quote:Kan er denk ik 3 digitale camera;s bij elkaar in kwijt incl. een schijfremslot. Nu ben je vast een stuk wijzer ![]() Uhh, ff anders proberen. Het is niet heel groot maar ook niet echt klein. ruimte vooor 2 broodtrommels denk ik. Ook qua hoogte. Anders maak ik wel ff een photo ofzo binnenkort ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 16:07 |
quote:bmw ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 16:08 |
quote:En een stuk appeltaart? ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 16:09 |
quote:eh, camera's ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 16:13 |
Hoe kun je trouwens die trekkracht wat hoger maken? hollander zei laatst iets over een ander tandwiel? Heeft dat echt invloed en wat kun je nog meer doen? | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 16:14 |
Ander voortandwiel ![]() Of gewoon een motor met meer CC kopen | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 17:25 |
Hier de pics van de buddyseat. Het "doosje" wat je ziet is het opberghoesje van mijn schijfremslot. At your service | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 18:03 |
quote:Dat gaat wel ten koste van je topsnelheid / hogere toeren maken tijdens het cruisen op 100/120. Je moet met de RGV en ZXR400 gewoon al veel toeren maken als je gaat optrekken: beetje koppeling erbij > dan start je al met 4.000 toeren (of meer!) vanaf stilstand. ![]() ![]() Zo ooit eens een burn-out gemaakt met een GSX600F zonder met de voorrem te truucen. Stapte net over van de RGV250. ![]() | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 18:12 |
quote:Precies, moet nog meer spelen met de koppeling. Het was mijn aller eerste keer dat ik trachte vlot weg te rijden. Nou vlot ging het wel maar weet zeker dat het nog 4 keer sneller kan ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 18:30 |
quote:mwoah, kun je best nog wat in kwijt. thx! quote:in de auto doe je precies hetzelfde om een slip te maken. dus dan maakt die bandit geen kans ![]() | |
hollander172 | woensdag 4 februari 2004 @ 18:31 |
quote:Ander tandwiel is meer voor finetunen. Je wint er iets mee en verliest dat in de topsnelheid. Aan jou de keus wat je belangrijker vind. | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 18:47 |
quote:Ik heb er wel een tijdje over gedaan, en dan nog gaat het de ene keer beter dan de andere keer. Kijk maar naar professionele motorcoureurs, zelfs Rossi verknalt regelmatig een start. quote:Niet teveel toeren bij constante snelheden vind ik belangrijk. Dus eerder wat langer gearen. Ik heb trouwens wel eens een speciaal wheelie tandwiel voor de RGV laten frezen. ![]() Helaas ging het motorblok eerder stuk, dus ik heb het nog helemaal nieuw liggen. ![]() | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 20:06 |
Klinkt goed zo een tandwiel ![]() Want hoe bouw ik nu een wheelie? Een kilometer of 20/30 rijden in zijn 1, koppeling in en dan bij 10.000 koppeling in een keer los laten ofzo? Op vermogen gaat het met deze setup niet lukken omdat het meeste vermorgen pas bij 10.000 rpm erin komt. Mischien is zo een tandwiel wel grapping | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 20:21 |
Als je een beetje vermogen en koppel hebt: gas dicht bij 6-8.000 toeren in de tweede versnelling en ineens helemaal open. In jouw geval 20-30-40 rijden in de eerste versnelling, dan koppeling in, volgas geven en dan de koppeling net laten aangrijpen. Ook hier veel oefenen voor het juiste koppelingsgevoel. (beetje meer, beetje minder) ![]() ALs je het juiste gevoel kan ontwikkelen dan moet het ook in de tweede en derde versnelling lukken. Een groter achtertandwiel gaat ook lukken, dan kom je puur op vermogen/gearing los zoals een superlichte moderne 600,750 en 1100 supersports van de laatste 15 jaar. | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 20:30 |
quote:Klinkt goed. Alleen misschien beter oefenen in de 2de versnelling? Denk dat het dan allemaal wat beter controleerbaar word. Kan niet wachten tot het betere weer | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 21:45 |
quote:dus die zou ik, mocht ik toch een RGV kopen, evt. kunnen overnemen? | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 21:51 |
quote:Inderdaad, en je voet bij de rem houden voor als je achterover kukelt. ![]() (bij voorkeur iets minder gas .. bij plotseling hard remmen kom je erg hard neer) quote:Ik zal eens kijken hoe dat tandwiel zich hier verhoudt. En anders kan je die wel krijgen dan. Het was ook nog een speciaal soort lichtgewicht materiaal. ![]() Maar hij ligt nog bij mijn ouders in een andere woonplaats.. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 21:56 |
quote:ik geef te veel om mijn 1e motor om dat ermee uit te proberen. missch als ik een 2e 'pekel'-motor heb ofzo, maar echt niet met mijn 1e! het vergt veel oefening als ik het zo hoor en bij oefening maak je fouten. quote:koel ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 22:09 |
quote:Het gaat inderdaad wel eens mis. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 22:10 |
quote:je link doet het niet. | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 22:12 |
quote:Binnen 10 seconden gefixed ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 04-02-2004 22:13] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 4 februari 2004 @ 22:12 |
quote:relax, was al bezig met corrigeren ![]() | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 22:20 |
quote:Ik drukte ook al op de quote knop .. maar je puntjes stonden er ineens. ![]() En ik speel altijd de bal, nooit de man. Vorig jaar heb ik hetzelfde geintje gehad als dit filmpje. En dat was per ongeluk. ![]() 3500 mm Brembo goldline remmen i.c.m. een veel te grote remcylinder is niet grappig. ![]() | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 22:31 |
Pikey heeft een goed punt. Fout gaan is geen optie Misschien eerst mijn verzekering aanpassen naar all risk dan | |
Patrick281 | woensdag 4 februari 2004 @ 22:33 |
quote:Dat is wel een goed idee ja. ![]() Truste voor nu allemaal. ![]() | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 22:34 |
quote:Slaapzak ![]() Adios | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 22:35 |
Nog nooit getracht om vlot weg te rijden ![]() ![]() En wheelien moest je vanmiddag niet oefenen, dan waai je zo om | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 22:38 |
quote:Ja nooit getracht omdat ik hem pas uhh, ja een maand heb ofzo ![]() Beter eerst ff de motor leren kennen voordat ik gelijk op mijn plaat leg Idd, wheelien GEEN optie. Waaide echt hard op de maasvlakte ! | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 22:44 |
Dacht in eerste instantie dat jij minder last had van de wind omdat je kuip + ruitje hebt, maar van dat idee was ik snel af na een ritje op de jouwe ![]() | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 22:52 |
quote:Tja mijne is niet zo zwaar heh ![]() Werd er af en toe behoorlijk gek van, klote wind ! | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 22:58 |
True.. We moesten maar weer een keer gaan als het windstil is | |
Makster | woensdag 4 februari 2004 @ 23:03 |
quote:Klinkt GOED ![]() Deze jonguh gaat slapen. Truste | |
Rietvaerder | woensdag 4 februari 2004 @ 23:14 |
TRuste ![]() | |
yup | donderdag 5 februari 2004 @ 00:04 |
quote:Hey ik wil een Hayabusa importeren, maar zou ik niet een beetje moeite met al die power hebben? ![]() (ik heb nu een Fox | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 07:27 |
quote:ok ![]() -edit- nou, wijzigingetje in de plannen voor zaterdag: me broer en neef kunnen niet mee helaas. nou, ik lees net mijn mail en daarin wordt gezegd dat ie al afgemeld is maar dat een proefrit wel mogelijk is. dat betekent dat ik iets moet verzinnen met het vervoer. busje huren ofzo... waar moet ik opletten, behalve de accu, als ie erg lang heeft stil gestaan? ik weet nl. bijna zeker dat ie al een tijd te koop staat. [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 05-02-2004 07:38] | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 07:51 |
quote:Is dit een uitlokking cq slechte grap? ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 08:52 |
quote:maakt weinig uit: wat moet je nou met zo'n log en lelijk ding? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 09:49 |
zo, verzekering even gebeld en het is geen probleem om em te verzekeren. ik hoef maar het sein te geven en hij is verzekerd. alleen hij is nu al afgemeld in duitsland... | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 10:11 |
quote:Misschien dat je in Duitsland gewoon het risico even moet nemen en een stukje moet gaan rijden, ondanks het feit dat ie al afgemeld is. Zo anders niet weten hoe je dat moet regelen. Heb nog ergens een document met daarin bladzijdes vol met adviezen waar je op moet letten bij het aanschaffen van een motor. Zal het zo ff posten ! | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 10:21 |
Hier het document, hoop dat je er wat aan hebt ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 10:25 |
quote:daar zit ik idd aan te denken, het belangrijkste is dat ie verzekerd is. quote:ja, gelukkig wel. anders moet ik en de auto en de motor sturen op de terug weg ![]() quote:jazeker wel!! thx ![]() | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 11:05 |
quote:Owja, das inderdaad wel makkelijk ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 12:34 |
Zo, school zit er weer op ![]() | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 13:11 |
Mooie tijden ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 13:25 |
quote:ik hoop zeker op mooie tijden, mooie zaterdag bijvoorbeeld...kan ik eindelijk me pak aan ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 13:30 |
Morgen 10% kans op zon en 90% kans op regen ![]() | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 13:33 |
Zo kun je het ook bekijken ja, het is hier eigenlijk ook wel aardig weer, ik zou natuurlijk de Mille even uit kunnen laten. mmm. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 13:34 |
quote:ik weet t ![]() ![]() | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 13:42 |
quote:Kan ik hier uit opmaken dat je hem gaat kopen? Het ging om een ZXR toch? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 13:51 |
quote:als ie in orde is wel, ja het gaat om een ZXR 400. | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 13:52 |
Goed bezig. Heb jij eigelijk al meer motoren gehad, zo ja, welke? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 13:55 |
quote:nee, ik heb sinds 6 jan mijn rbw A. mijn favo is eigenlijk een Blade maar werd mij hier sterk afgeraden om als 1e motor te nemen. vandaar dat ik naar lichter ben gaan kijken. | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 14:01 |
quote:Dat is idd een beetje teveel van het goede denk ik. Daarom ben ik zelf ook begonnen op een RS 250, al was die al te zwaar voor het lichte rijbewijs. | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 14:14 |
quote:Heb ik ook gedaan toen ik mijn ZXR op ging halen in Amstelveen. Is normaal een rit van 45 minuten. Maar heb er 1,5 uur over gedaan en doe het NOOIT meer. Was zulk slecht weer, eigenlijk was het onverantwoordelijk. Midden in de spits op de A2, keiharde regen stervens donker en voor het eerst op die ZXR. Zagg werkelijk waar niks! Ben de auto voor mij maar gevolgd en als die remde remde ik ook maar. Enige wat ik zag was een rooie waas van de remlichten ![]() Maarja overdag terug rijden is zo erg nog niet En Gerako, zie dat je ook nog studeerd Mischien kan ik beter een studie bij jou volgen | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 14:16 |
quote:die heb je nog steeds toch? ik begin nu op een 400 en ik moet zelf maar kijken hoe lang ik daar plezier mee ga krijgen. mijn oom zegt nl. dat ik het best kan beginnen op een 600 minimaal. mocht dat zo zijn verkoop ik em toch weer en dan ga ik wel kijken voor een ZX6R of een GSXR600. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 14:18 |
quote:kan ik me wel herrineren dat je dat zei. maar het maakt enorm veel uit idd of je 's avonds of overdag rijdt. overdag heb ik al vaker in de regen gereden, 's avonds heb ik uberhaupt nog helemaal niet gereden. laat staan in de regen... | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 14:19 |
quote:Ik heb hem nog steeds, ik heb de Mille er vorig jaar bij gekocht, en sindsdien staat hij eigenlijk stil in een hoekje van de schuur. Ik ga er deze zomer in ieder geval 2 keer mee circuit rijden en ik ben eigenlijk wel van plan om er vaker op te gaan rijden. Maar iedere keer als ik ga rijden en ik kom in de schuur dan kies ik toch voor de Mille, terwijl die 250 minstens zo leuk rijdt. | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 14:27 |
quote:Naja 's avonds zie je gewoon NIKS. Regen op je vizier in combinatie met de lichten van auto's. Tis echt niet normaal ![]() Vizier open zetten is ook geen optie als je harder gaat dan 90 want dan lijken de regendruppels wel kleine steentjes. | |
ploderus | donderdag 5 februari 2004 @ 15:35 |
Weet iemand hier trouwens nog goeie plekken voor tweedehands kapwerk? Vriend van me heeft een ongelukje gehad en is aan het kijken waar een beetje goede kappen te krijgen zijn voor niet al te veel ![]() Hij heeft hier in de buurt een paar sloperijen afgebeld, maar die hadden niet veel op voorraad.. Iemand nog goede adresjes? | |
yup | donderdag 5 februari 2004 @ 17:43 |
quote:Uitlokking ![]() Wedde dat ik je Bandit achterlaat? | |
Patrick281 | donderdag 5 februari 2004 @ 18:07 |
quote:Nog afgezien dat zijdelingse of schuine harde wind wat anders is dan rijwind: (en jij +1.90 bent) Boven de 130 neemt de winddruk snel toe en zal je wel een groot verschil merken. En ik denk dat boven de 180 (straks bij vol vermogen) het gevecht tegen de wind op een naked gewoon heel slopend is en niet lang vol te houden dat je bij een langere rit door Duitsland zelfs de aansluiting kwijtraakt met een groepje supersportjongens. Met mijn oude motor, een GSX-R1100WP kon je heerlijk 240 km/u cruisen, ding gaf geen kick en je zat behoorlijk comfortabel uit de wind. (bij die snelheden alleen niet teveel achterover kijken want je krijgt je hoofd bijna niet meer naar voren ![]() En als het dan nog niet naar wens is .. koop een ... [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 05-02-2004 18:11] | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 18:09 |
quote:Wedde van niet? ![]() | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 18:12 |
quote:Ik heb 4 jaar gewerkt, en had een redelijk goed betaalde baan. Alleen wilde ik dat werk niet de rest van mijn leven doen, maar weet ik ook nog niet wat wel. Daarom doe ik nu een paar vakken van de HAVO, en hoop ik dat ik daarna een beetje een idee heb wat ik wil gaan doen. Maar in die 4 jaar heb ik dus aardig gespaard en daar heb ik toen die 2 motors van gekocht.(En Mitsubishi Carisma voor in de winter). | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 18:26 |
Wil ik ook kunnen ![]() Zei gisteren tegen Makster... ben allang blij als ik mn benzine kan betalen RSV rules.. | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 18:28 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | donderdag 5 februari 2004 @ 18:42 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 18:44 |
Klote.. | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 18:56 |
quote:Juist ja ![]() Ben nu ook klaar met mijn studie alleen heb ook nog geen idee wat ik wel wil. Maarja misschien krijg ik snel een heel goede ingeving Ik heb een 205 voor in de winter, uit 1989 En het weer gaat echt ZWAAR kut worden, beetje jammer! | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 19:00 |
Ik heb net nog even gereden trouwens. Op een mini bike van een maat van me. Gekke dingetje trekt aldoor wheelies en heeft een top van ruim 70km/h! Hij is denk ik 40cm hoog en ik ben 198cm hoog, ik zat dus redelijk opgevouwen, maar was wel onwijs leuk. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 19:17 |
quote:ziet er idd erg nat uit dit weekend... | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 19:39 |
Als ik een Gixxer koop... word het ZEKER zeker deze kleur ![]() ![]() ![]() (Effe er van uitgaand dat ik genoeg geld heb dan he | |
ploderus | donderdag 5 februari 2004 @ 19:45 |
![]() ![]() | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 19:59 |
Hele goeie Keus !!!!! ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:02 |
quote:zeker!!! ik vind alleen dat gele minder...je hebt ze weleens met mooiere kleuren gepost. | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 20:06 |
Als ik ooit nog eens genoeg geld heb komt deze er dus !!
MEESTERLIJKE FIETS !!! | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:12 |
Ach, je blijft toch bij je merkje he ![]() En OPM, dit vind ik echt de vetste kleur | |
Patrick281 | donderdag 5 februari 2004 @ 20:12 |
Mooie plaatjes. ![]() Wat te denken van deze gasten .. soms verliezen ze grip en knallen rechtdoor waar ze door de bocht moesten. | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:13 |
quote: ![]() ![]() ![]() Ook erg mooi ja.. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:20 |
quote:ieder zijn smaak, he ![]() maar als we toch bezig zijn met onze favo's: zwart heeft mijn voorkeur maar elk van deze kleur vind ik ook prima hoor | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:23 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() alleen mij weer iets te groen, verder errug strak | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:23 |
Heb ik nog een mooie voor je. dit vind ik het mooiste model Blade: En dan in deze kleur: | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:24 |
quote:zeker!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:26 |
Die koplamp he... ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:27 |
quote:idd, maar ook die body ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:28 |
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 05-02-2004 20:30] | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:30 |
maar ik denk wel dat voor mij eerst een GSXR600 (zo 1 die jij net poste) of een ZX6R (van Makster) komt, wel in een andere kleur die Kawa ![]() [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 05-02-2004 20:33] | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:31 |
quote:duurt alleen nog wel ff, he? | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:32 |
Ach wat is lang... ![]() Misschien krijg ik het wel eerder | |
Patrick281 | donderdag 5 februari 2004 @ 20:33 |
quote:Zie ik dat wij 28 April een verjaardag hebben. ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:34 |
ok ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:41 |
quote:27... | |
super_honda | donderdag 5 februari 2004 @ 20:44 |
heb er net weer een les op zitten, nog 2 weekjes en ik mag examen doen. dit was echt de beste les tot nu toe. Normaal rijd ik op een CB250 die mijn rijschool leent bij een andere rijschool. vandaag was deze motor echter al in gebruik dus mocht ik op een onbegrensde CB500 ![]() Ook de instructeur reed vandaag mee op de motor(ZZR-600) dus konden wel lekker doorrijden. eerst ff een rustig stukje door heerenveen gereden om de banden op te warmen en daarna hebben wel lekker landweggetjes en 80km wegen gereden. hierna nog ff wat in Heerenveen gereden en toen weer terug naar de rijschool. | |
Joe_Bar | donderdag 5 februari 2004 @ 20:49 |
CB 500 wil wel als lesmotor ja, ben ik ook op aan het lessen ![]() ![]() | |
yup | donderdag 5 februari 2004 @ 20:52 |
quote:Hey, mag je die dingen voor straatgebruik met rijbewijs gebruiken?? Lijkt me wel vet man zo een mini-super-bike | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 20:53 |
Doorgaan dus zo ![]() CB500 is wel leuk om te lessen.. kan je wheelie mee maken, wisten jullie dat? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:57 |
heb je die Gixxer nog een maatje kleiner? zonder vergroting erin. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 20:59 |
quote:lessen was idd genieten, elke keer weer. en ik heb regelmatig heerlijke dijken gepakt waar ik me mocht uitleven (alleen als het echt goed droog was) maar harder dan 130 heb ik nog niet gereden. | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 21:00 |
quote:Welke vd 2? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 21:03 |
quote:die 2e, zonder vergroting. dat is de grootste toch? | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 21:07 |
Zal wel effe fixen... ![]() Hold on. | |
yup | donderdag 5 februari 2004 @ 21:09 |
quote:Wat bedoel je met Gixxer? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 21:10 |
quote:GSX-R | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 21:10 |
quote:koel ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 21:11 |
![]() No problem zoals altijd! | |
One_Punch_Mickey | donderdag 5 februari 2004 @ 21:22 |
quote: ![]() net ff me oom gesproken en hij heeft een oplossing voor het vervoer: hij zit sinds januari bij een motorclub en zij hebben daar een trailer! scheelt me weer huurkosten en omdat ik geen auto kan regelen met trekhaak ben ik erg blij dat hij er wel 1 heeft. hij gaat vanavond bellen of ie via zijn werk een busje kan lenen, dat zou nog beter zijn want dan staat ie droog tijdens de rit! hoe dan ook, als het iets is zaterdag hoef ik em niet (illegaal) naar huis te rijden. [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 05-02-2004 21:27] | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 21:26 |
Owja, kennis van mij heeft ook zo'n trailer, had ik de mijne ook mee gehaald ![]() | |
SuperFour | donderdag 5 februari 2004 @ 21:40 |
Hey gasten, hoes't hier...? Ik zie allemaal chille plaatjes voorbij komen, maar komt toch niks ook maar enigszins in de buurt van een Big One.... | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 21:42 |
Hoor ik daar nu een bergaap braken.. ? ![]() Alles is goed hier! Daar ook... motor weggebracht? | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 21:54 |
quote:Big One is gay ![]() Heb je hem trouwens al terug? | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 21:57 |
Ik had ooit eens een porno-film die heette The Big One... | |
SuperFour | donderdag 5 februari 2004 @ 22:02 |
Big One is gay....?!?!?!?!?! Wordt tijd dat wij eens even een kwart mijl gaan doen.... | |
SuperFour | donderdag 5 februari 2004 @ 22:07 |
Ja, mijn brommer ligt nu uit mekaar... er moest toch een nieuwe nokkenaskettingspanner & ketting in... als die binnen is, worden de kleppen gesteld en komen er andere sproeiers in (plus een K&N-filter die volgende week binnenkomt). Daarnaast komen er Hyperpro's voorin en worden alle vloeistoffen verder gechecked (onderdeel van de grote beurt). Kan ik weer wat dingen van m'n lijstje afhalen, volgende maand wil ik er ook een TwoBros en stalen remleidingen op hebben... Dan kunnen we weer even vooruit... ![]() | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 22:08 |
quote: ![]() ![]() En klinkt goed die verbouwing aan je bike | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 22:12 |
quote:Kost weer alles.... ![]() ![]() Maar goed, jij hebt het geld nu denk ik Check dit trouwens... oude model Gixxer, heeft ook wel wat hoor( voor als het geld voor een nieuwe niet bij elkaar krijg | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 22:21 |
Idd een mooie motor, en ook meer haalbaar als die nieuwe. Hier zijn er genoeg van te vinden en nog voor hele redelijke prijzen. | |
Rietvaerder | donderdag 5 februari 2004 @ 22:23 |
Helaas vaak afgetrapt.. | |
Gerako | donderdag 5 februari 2004 @ 22:29 |
quote:Ja veel wel, maar je hebt genoeg keus, er zijn altijd wel hele nette te vinden. Ik kon vorig jaar een GSXr 750 kopen van kennis van mij, een monteur bij Motoport, die was 3 jaar oud, en het was net of ie uit de showroom kwam. Je moet een beetje geluk hebben op je zoektocht. Ik heb toen toch voor de Mille gekozen. Hijzelf rijdt nu ook Mille. | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 23:39 |
Net ff een goedgesprek gevoerd met een knakker van Madracing. Via msn gesproken en dat weer via Rietvaerder zeg maar ![]() Die 80 pk's kan ik dus wel vergeten. Ding heb standaard 64 pk en ik denk dat ik blij mag zijn als ik er 74 ofzo heb Krukas pk's wel te verstaan. Hij heeft ooit een race ZXR400 geprepareerd en die heeft ie na compleet uit melken en 16000 !!! Gulden later op 80 Achterwiel ! pk's gekregen. Mijne is dus nooit zo ver verbouwd heh Wel benieuwd hoeveel pk's het nu werkelijk zijn | |
yup | donderdag 5 februari 2004 @ 23:43 |
quote:Oww, dat ding een paar post's boven. Suzuki GSX-R dus, ziet er goed uit Is een super-bike (600 cc, bijv. R6) duur om te onderhouden? Ik wil naast me autorijbewijs (als ik die haal) misschien ook een motorrijbewijs. Bijv. banden, kettingen, motor-onderhoud? Hoeveel kost dat? | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 23:50 |
quote:Goedkoop is het allemaal niet ![]() Onderhoud is ook afhankerlijk van hoe je rijdt en hoeveel. Reken voor een setje banden op 250 - 300 Euro. Grote beurt rond de 400 a 500 en kleine beurt kan je ook wel zelf doen. Maar zoals ik al zei het is heel erg afhankelijk allemaal. Kleine beurt meestal na 6000 km, grote na 12000 ofzo. Enja gaat er wat kapot dan kost het extra Maar een auto is ook niet goedkoop, tenzij je een gare 205 uit 1989 gaat rijden net als ik | |
yup | donderdag 5 februari 2004 @ 23:53 |
quote:Hmm, motor is niet aantrekkelijk... Of een gare auto en super motor en redelijke baan Hoe lang gaan super-bikes mee eigenlijk? (ik bedoel economische leeftijd, dus niet hoe lang ze "echt" mee gaan, Kadett kan net zo lang meegaan als een E190 Merc, maar of dat economisch verantwoord is...). | |
Makster | donderdag 5 februari 2004 @ 23:59 |
quote:Motor niet aantrekkelijk ![]() ![]() ![]() En je hoeft geen super baan te hebben hoor. Ik heb ook nog steeds mijn crap bijbaan en heb een gare auto idd en dus een motor. Het kan allemaal wel dus. Economisch, als in wanneer krijg je er geen reet meer voor terug? Ligt aan de motor. Ik heb een ZXR400 en die blijven aardig waarde vast. Maar elke keer als er een nieuw model op de markt komt dan zakt de economische waarde. Als je kijkt naar de GSXR met de bolle kont en de oudere ZX6R's die zijn nu al aardig te betalen. Omdat er dus nieuwere modellen op de markt zijn gekomen. Ja toch | |
yup | vrijdag 6 februari 2004 @ 00:00 |
quote:Hmm, als ik een R6 koop, heb ik een Ferrari nodig die evensnel is, anders word autorijden wel erg saai ![]() | |
generalist | vrijdag 6 februari 2004 @ 00:01 |
quote:Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van je rijstijl. Ik ken iemand die in 2 jaar een nieuwe blade volledig aan gort gereden heeft, terwijl je eigenlijk me zo een fiets 10 jaar zonder problemen rond kan komen. Ook de kilometers doen er toe. Als je met een Italiaan / Amerikaan 40k km rijdt (sorry Patrick281) dan heb je het wel gehad, met een Japanner / Duitser kan je (bijvoorbeeld een Pan) gemakkelijk 150k km rijden. Net wat je koopt en hoe je er mee omgaat | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 00:04 |
quote:Zo kan je het zien. Maar koop dan een R6 en een stationwagon voor het praktische. ![]() | |
yup | vrijdag 6 februari 2004 @ 00:08 |
quote:Als een Fox 21.000 km op de teller kan hebben, moet een R6 met 100x zoveel pk's 2.100.000 km op de teller kunnen hebben ![]() ![]() Nee maar je hebt totaal gelijk, hoe de mensen ermee omgaan bepaalt de levensduur van de onderdelen en het ding zelf. In de handen van mijn vader gaan de banden, motor-riemen, auto zelf verdomde lang mee, in de handen van mijn oom, die een beetje "sportief" rijd, gaan dingen niet zo lang mee, geloof me Ik heb een vraagje voor jullie, ik heb een Peugeot Fox met 21.000 km op de teller, hij loopt 70 op de teller, is alleen onbegrenst volges mij, maar ik wil iets vragen aan jullie, mag je gelijk volgas rijden als de brommer nog niet warm is? Of is dat niet erg? | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 00:31 |
quote:Ik heb totaal geen verstand van brommers maar here it goes. Tis bij een auto niet verstandig (lees slecht) tis bij een Motor niet verstandig (lees slecht). Dus, volgens logisch beredeneren. Ik denk dat het niet goed zal zijn. ![]() | |
yup | vrijdag 6 februari 2004 @ 00:34 |
quote:Ok, volgende keer dus niet meer wheeliend weggaan ![]() | |
Gerako | vrijdag 6 februari 2004 @ 10:01 |
quote:Weet je het zeker, ik zie de jouwe er niet tussen staan. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 10:03 |
quote:wat voor auto's en motoren geldt, geldt natuurlijk ook voor brommers. het is immers allemaal techniek. het is niet goed voor je blok om volgas weg te rijden met je auto, motor of brommer ie nog koud is. de olie is dan nog niet warm en de boel wordt dus niet goed gesmeerd terwijl wel het maximale eruit gehaald moet worden. de levensduur van bijv. je zuigers worden erg verkort als je dit doet en al helemaal als je em hebt opgevoerd. tis sowieso aan te raden om niet altijd 70 te rijden, een of meerdere revisies is dan onvermijdelijk. [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 06-02-2004 12:35] | |
Joe_Bar | vrijdag 6 februari 2004 @ 10:48 |
quote:Ja, mn collega had het ook gedaan. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 6 februari 2004 @ 14:39 |
Zo, ik heb een nieuwe voorband, namelijk een BT010 ! Morgen nieuwe remblokjes erin zetten.. | |
Patrick281 | vrijdag 6 februari 2004 @ 14:54 |
quote:Toevallig heb ik het beste van 2 werelden: Italiaans design, vering, frametechniek en een Nippon motorblok. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 06-02-2004 14:55] | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 14:56 |
quote:Goed werk !! ![]() | |
Gerako | vrijdag 6 februari 2004 @ 14:57 |
quote:Bij mij eigenlijk hetzelfde, ik heb alleen een Rotax motorblok. | |
Patrick281 | vrijdag 6 februari 2004 @ 15:28 |
quote:Yamaha hier, maar Rotax is ook. ![]() (BMW samenwerking) | |
Rietvaerder | vrijdag 6 februari 2004 @ 15:38 |
quote:Jep..... stuurt vele malen keer lichter... heerlijk ![]() | |
Gerako | vrijdag 6 februari 2004 @ 15:45 |
quote:Sst, niet zo hard | |
Yakult | vrijdag 6 februari 2004 @ 15:49 |
quote:Heeft BMW dan iets te maken met het Rotax blok voor de Mille? | |
Rietvaerder | vrijdag 6 februari 2004 @ 16:08 |
Maakt Yakult nu ook al motoren ![]() | |
Gerako | vrijdag 6 februari 2004 @ 16:10 |
quote:Volgens mij alleen dat Rotax en BMW samenwerken op het gebied van motorblokken. Valt dus allemaal nog wel mee. | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 16:12 |
quote:Zolang ze zich maar niet gaan bemoeien met design enzo ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 16:18 |
quote:beter! kost dat nou? | |
Yakult | vrijdag 6 februari 2004 @ 16:19 |
quote:Yakult rijdt motoren ![]() BMW heeft dacht ik niet meer met Rotax te maken dan dat ze blokjes afnemen voor de 650 en C1's. Maar anderzijds is de BMW techniek niet iets om je voor te schamen. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 16:54 |
net ff naar deze zxr 400 gebeld. ik krijg die man aan de telefoon en ik vraag of ie engels kan. zegt ie, a little bit. ik denk, ok dan maar met gebrekkig engels komen we wel uit. spreekt zowat vloeiend engels! wat de communicatie erg makkelijk maakt. hij is van een klant en daar staat ie dus nog. as maandag om 15.00 uur heb ik een afspraak ergens ver bovenin duitsland (zo'n 3 uur rijden). de banden waren medium, ketting goed en geen krassen of schade. ik vraag of ie nog wat met de prijs kan doen want ik vind 2.390,- te veel. zegt ie nee, dat kan niet, ik kan hooguit 2.100 euro van maken en meer niet. | |
Yakult | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:03 |
Mooi dingetje, maar wel veel km's voor een 400 toch? | |
Rietvaerder | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:04 |
Hmm... klinkt aardig. Kan ik natuurlijk zo niks over zeggen, je moet gewoon gaan kijken en heel goed op je hoede wezen... | |
Makster | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:07 |
Mooie machine ![]() En die km vallen REUZE mee. Denk dat het lastig wordt om een 400 te vinden met minder km voor dezelfde prijs. Dan word het er toch al snel een uit 2000 ofzo en dan ben je makkelijk rond de 5000 euro kwijt.! OPM, ga je morgen nog naar die andere kijken? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:10 |
ik heb iig een zxr 400 achter de hand, mocht het morgen niets zijn. als mijn oom morgen zegt dat ik em beter kan laten staan gaan we maandag naar die andere dus. vandaag de schuur even geordend (klein schuurtje met veel spullen) en plaats gemaakt voor een motor. heerlijk alle ruimte, er zit een klein kacheltje in mocht het hard gaan vriezen. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 6 februari 2004 @ 17:10 |
quote:ja dus ![]() |