quote:Klopt, alleen geld heb je nodig. 115 euro in dit geval. Of 99 euro als je motor op Pirelli banden staat.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:33 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Je hebt alleen geld nodig
Oh ja, training kan gegeven worden, kost dan 160 euro. Maar wij gaan gewoon vrij rijden.
quote:Dat is allemaal wel te overzien. Relaxed.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:37 schreef Gerako het volgende:[..]
Klopt, alleen geld heb je nodig. 115 euro in dit geval. Of 99 euro als je motor op Pirelli banden staat.
Oh ja, training kan gegeven worden, kost dan 160 euro. Maar wij gaan gewoon vrij rijden.
Mischien toch is een baan gaan zoeken
quote:Je bent wel verplicht tot een aantal standaard dingen.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:43 schreef Makster het volgende:[..]
Dat is allemaal wel te overzien. Relaxed.
- Je motor moet in een goede staat zijn, en voorzien zijn van een standaard uitlaat.
- Zelf moet je een leren overall of combi dragen en leren handschoenen.
- Je moet motorlaarzen dragen.
- Je moet een degelijke intergraal helm dragen.
- Je moet een losse rugbeschermer dragen.
quote:We kunnen solliciteren bij Drechtwerk...
Op dinsdag 3 februari 2004 22:43 schreef Makster het volgende:[..]
Dat is allemaal wel te overzien. Relaxed.
quote:Allemaal checked behalve de dus de Yoshimura
Op dinsdag 3 februari 2004 22:47 schreef Gerako het volgende:[..]
Je bent wel verplicht tot een aantal standaard dingen.
- Je motor moet in een goede staat zijn, en voorzien zijn van een standaard uitlaat.
- Zelf moet je een leren overall of combi dragen en leren handschoenen.
- Je moet motorlaarzen dragen.
- Je moet een degelijke intergraal helm dragen.
- Je moet een losse rugbeschermer dragen.
quote:Ze zijn best redelijk, ze vertellen je van te voren waar op het circuit de geluidsmeting word gedaan, met de vraag of je op dat punt dus even van het gas af wil.
Op dinsdag 3 februari 2004 22:51 schreef Makster het volgende:[..]
Allemaal checked behalve de dus de Yoshimura
![]()
Hoe moeilijk doen ze precies als ze je 10km voor Zolder al aan horen komen
quote:Owkee dan. thanks voor de info !
Op dinsdag 3 februari 2004 22:58 schreef Gerako het volgende:[..]
Ze zijn best redelijk, ze vertellen je van te voren waar op het circuit de geluidsmeting word gedaan, met de vraag of je op dat punt dus even van het gas af wil.
Ik ga pitten.
Truste !
2 vragen:
die zxr 400 is geknepen tot 25 kw. Als ik em in nederland op kenteken zet dan wordt dat meegenomen toch? Als ik het originele vermogen straks wil aanspreken moet ik dan weer een nieuw kenteken aanvragen?
Het ziet er naar uit dat ik die motor naar nederland ga rijden, gewoon omdat ik dat wil. Het risico wil ik nemen dat ik 2 keer heen en weer moet, tis toch niet zo heel ver. Maar wat moet ik doen als ik de papieren niet krijg opgestuurd?
quote:mooi opgelost slotje maar doen dan
Op woensdag 4 februari 2004 09:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is weg, dus.
quote:ik hoop dat het zo blijft, vanochtend drupte het toch aardig hier.
Op woensdag 4 februari 2004 09:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Goodmorning, cool het is droog!
quote:Een motor uit Duitsland kan je niet hierheen rijden omdat er dan geen kenteken opzit (die houden de Duitsers zelf). Alsie 25kw is word dat meegenomen op t kenteken ja, maar, die kan je er gewoon zelf uithalen die begrenzers, je mag immers >25kw rijden dus,
Op woensdag 4 februari 2004 09:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nou, achteraf gezien toch erg rigoreus. Had wat mij betreft niet gehoeven, elke motorrijder -met welke voorkeur ook- is welkom. Dit had ie natuurlijk aan zichzelf te danken, maar toch.2 vragen:
die zxr 400 is geknepen tot 25 kw. Als ik em in nederland op kenteken zet dan wordt dat meegenomen toch? Als ik het originele vermogen straks wil aanspreken moet ik dan weer een nieuw kenteken aanvragen?
Het ziet er naar uit dat ik die motor naar nederland ga rijden, gewoon omdat ik dat wil. Het risico wil ik nemen dat ik 2 keer heen en weer moet, tis toch niet zo heel ver. Maar wat moet ik doen als ik de papieren niet krijg opgestuurd?
quote:ik heb toch echt een topic gelezen dat iemand em hiernaar toe heeft gereden, achteraf netjes de papieren ontving nadat ie de kentekenplaat had opgestuurd. Daaruit maakte ik op dat je de keuze had uit trransport en zelf rijden.
Op woensdag 4 februari 2004 10:15 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Een motor uit Duitsland kan je niet hierheen rijden omdat er dan geen kenteken opzit (die houden de Duitsers zelf). Alsie 25kw is word dat meegenomen op t kenteken ja, maar, die kan je er gewoon zelf uithalen die begrenzers, je mag immers >25kw rijden dus,
Dat 25 kw wordt vermeld op het kenteken maakt verder weinig uit toch? Het is niet verboden om dat erop te hebben en toch 65 pk te hebben, ook niet verzekeringtechnisch?
Is het nog droog daar?
quote:Ik zou eens even je verzekering bellen of ze je voor het transport zelf rijdende kunnen verzekeren.
Op woensdag 4 februari 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik heb toch echt een topic gelezen dat iemand em hiernaar toe heeft gereden, achteraf netjes de papieren ontving nadat ie de kentekenplaat had opgestuurd. Daaruit maakte ik op dat je de keuze had uit trransport en zelf rijden.
Dat 25 kw wordt vermeld op het kenteken maakt verder weinig uit toch? Het is niet verboden om dat erop te hebben en toch 65 pk te hebben, ook niet verzekeringtechnisch?
Is het nog droog daar?
quote:t klinkt allemaal niet zo simpel als ik dacht. Die duitser vraagt toch een 1dags kenteken aan? Ik dacht dat ik daarmee wel naar nederland kon rijden.
Op woensdag 4 februari 2004 12:33 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik zou eens even je verzekering bellen of ze je voor het transport zelf rijdende kunnen verzekeren.
Dat van die papieren kan je wel met een betrouwbare verkoper afspreken.
Of het mag is wat anders, maar verzekering is wel belangrijk.
Deze ZXR 400 heeft als exportprijs (ff een mail gestuurd) 2.500 eurootjes, maar blijft duurder dan die andere van hetzelfde bouwjaar en dezelfde kmstand.
Piccies! En ja PatM, we hebben ook aan jou gedacht!

Vroemmmmm!! Helaas mochten we gaan proefrit maken, wat zou dat strak sturen, ze zeiden vergelijkbaar met een R1!

Stukje op de ZXR gereden, en het eerste wat me eigenlijk direct opviel was dat er erg weinig kracht onderin aanwezig was. Boven de 11000 komt het pas.. en idd dan trekt ie harder dan de mijne.
Maar ik vind de mijne over het algemeen feller aanvoelen.. ![]()
Was wel lekker licht.. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 04-02-2004 15:15]
quote:koele pics, behalve die bmws dan
Op woensdag 4 februari 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:Stukje op de ZXR gereden, en het eerste wat me eigenlijk direct opviel was dat er erg weinig kracht onderin aanwezig was. Boven de 11000 komt het pas.. en idd dan trekt ie harder dan de mijne.
Maar ik vind de mijne over het algemeen feller aanvoelen..
Was wel lekker licht..
een geknepen bandit met zon 34 pk (?) voelt over het algemeen feller aan dan een getunede zxr 400 met 80 pk? Dat kan ik niet vatten. Maar hij reed wel lekker verder?
Je moet hem constant boven de 10.000 houden anders gebeurd er vrijwel niets als je aan het gas draait ![]()
Ik al kracht vanaf de 4000rpm.... tuurlijk moet ik ook een versnellinkje terug als ik wil inhalen bijv.
En idd, zei ik ook al. ondanks de mijne begrenst is voelde ie toch feller aan. Dan bedoel ik als je de ZXR onder de 10.000 houdt. Daarboven trekt ie wel degelijk harder dan de mijne.. ![]()
Heb ook niet zo lang gereden hoor, denk 2km?
quote:heeft makster nog op de jouwe gereden?
Op woensdag 4 februari 2004 15:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Jawel, goede remmen... stevige veringmaar wat ik bedoel met fel.
Je moet hem constant boven de 10.000 houden anders gebeurd er vrijwel niets als je aan het gas draait
Ik al kracht vanaf de 4000rpm.... tuurlijk moet ik ook een versnellinkje terug als ik wil inhalen bijv.
En idd, zei ik ook al. ondanks de mijne begrenst is voelde ie toch feller aan. Dan bedoel ik als je de ZXR onder de 10.000 houdt. Daarboven trekt ie wel degelijk harder dan de mijne..
Heb ook niet zo lang gereden hoor, denk 2km?
quote:ik dacht je niemand erop liet rijden, behalve dan erg ervaren rijders? Ben wel benieuwd naar zijn ervaring in de verschillen tussen jullie motoren.
Op woensdag 4 februari 2004 15:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja
Hij zei dat ie goed reed en relaxed rechtop zit. Ook feller vond ie hem geloof ik. Behalve dan als de zijne over de 10.000km rpm komt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |