quote:Betaal jij mijn kaartje?
Op dinsdag 3 februari 2004 20:29 schreef heiligboontje het volgende:[..]
Ga mee naar Hard Bass dan????
Nee, maar we zitten hier beiden in een patstelling, jij beweert dat jij gelijk hebt, en ik beweer dat ik gelijk heb (met ietwat duidelijkere argumenten van mij en anderen, vind ik zelf). Maar geen van beiden komt met een tastbaar bewijs.
quote:Even deze post nog.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:32 schreef DJ_Fritz het volgende:
Niet nog een topic!!
quote:Das waar, vooral leuk om terug te lezen. Sommige mensen veranderen dan opeens van mening etc...
Op dinsdag 3 februari 2004 20:32 schreef Zander het volgende:
Jaah, een deel 3! Ik vind hardstyle totaal niet te pruimen, maar deze topics zijn uiterst vermakelijk.
quote:dat is meestal ook de doelstelling van een discussie
Op dinsdag 3 februari 2004 20:33 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Das waar, vooral leuk om terug te lezen. Sommige mensen veranderen dan opeens van mening etc...
quote:Ineens naar een heel ander standpunt gaan is minder okay.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:34 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
dat is meestal ook de doelstelling van een discussie
zo gek is dat niet
quote:ook als je overtuigt bent van de anders gelijk?
Op dinsdag 3 februari 2004 20:34 schreef SuperUli het volgende:[..]
Ineens naar een heel ander standpunt gaan is minder okay.
quote:Ja vooral toen meneer terug kwam van het eten ging het hard
Op dinsdag 3 februari 2004 20:35 schreef Jape het volgende:
Zijn we nog bezig
Let ik even niet op, weer een topic vol
Als jij beweert als 'musicus' dat t gefaked word, dan mag je voortaan wel afsluiten met "musicus met chromosomen tekort".
Wat een hoop crap en dom gelul van je. Kom jij nou eens met je feitjes, of mag je nog niet op een feest binnenkomen?
quote:Ach, ieder zijn smaak. Van AphexTwin, Oribtal en Dj-Triesto is ook niet iedereen onder de indruk.:P
Op dinsdag 3 februari 2004 20:32 schreef Zander het volgende:
Jaah, een deel 3! Ik vind hardstyle totaal niet te pruimen,
Maar on-topic :
Natuurlijk zitten er fakers on de grote club DJ's. Enig idee hoeveel je in sommige tenten betaald krijgt voor een avondje 'playbacken"? Als je dan eenmaal in het wereldje zit dan is het financieel aardig genoeg om er van rond te komen.
En vroeger kon je natuurlijk niet ff wat muziek meenemen, tenzij je 3000 gulden voor een DAT recorder kon neertellen. Maar toen was het nog de kunst om goed te draaien. Nu met de hele winamp-generatie denkt elke malloot die een fader kan bedienen dat hij een DJ is.
Door de technische mogelijkheden is er ook voor goede DJ's meer mogelijk, maar gasten die er misbruik van maken zullen er altijd zijn. Liever lui dan moe is toch tegenwoordig het motto?
quote:Ik vind het ook goed, eerder nieuwe muziek enzo, maar dat stond al eerder in het vorige topic. Maar dit was meer om duidelijk te maken dat een dj niet "live" is zoals een band "live" is. Een dj werkt met een bepaald medium, vinyl, cd en eventueel md.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:28 schreef 777bas777 het volgende:[..]
Maar een DJ die een beetje uit zijn neus staat te eten is ook niet echt aantrekkelijk.
Ik denk ook dat je gewoon moet accepteren dat de mogelijkheden al dit soort zaken toestaan. 15 jaar geleden had je geen CD-branders dus dan had je het haast wel op een DAT moeten zetten. Nu kan je muziek veel makkelijker meesjouwen op allerlei manier en je kan als DJ daar gebruik van maken.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:00 schreef heiligboontje het volgende:
Ik ben trouwens 47....
quote:Toch snel 2 jaar ouder geworden....
Op zaterdag 3 januari 2004 18:20 schreef heiligboontje het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn 31 december naar de Heineken Music Hall geweest. De laatste Qlubtempo. Onze leeftijden ( 45 en 43 ), wij zijn dan wel iets ouder als de meeste gasten maar wij zijn compleet uit onze plaat geweest. Wat een geweldig feest.....
Wij hebben diep respect voor al die mensen die daar zijn geweest....feesten, beesten, respect.....
Jullie weten wat feesten is!
Thanx jullie allemaal die er zijn geweest....
Wij zijn nu nog onder de indruk
Gaat nog leuk worden
quote:Nee hoor, hier gebeurt gelukkig niets meer
Op dinsdag 3 februari 2004 21:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Hee, ik ben ff weggeweest, en ik zie dat we na 2 topics nog geen stap verder zijnGaat nog leuk worden
quote:TS heeft de benen genomen?
Op dinsdag 3 februari 2004 21:06 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Nee hoor, hier gebeurt gelukkig niets meer
Weinig zin om topic 2 nog door te lezen, ts begon me te irriteren
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |