Resultaat:
Nu vraag ik mij af hoe duur het kan zijn om zo'n poster te laten kopieren van een a4 orgineel (paar keer, geen grote oplage) (kleur)
(van a4 kleur naar 90x60 cm) grootte :/
En op wat voor een manier kan ik die kosten zo weinig mogelijk maken?
Heeft iemand hier inzicht op?
[Dit bericht is gewijzigd door Mac.Nificent op 03-02-2004 20:47]
quote:Dank je wel, ik krijg niet zoveel positieve reacties erop.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:29 schreef SinCerEly het volgende:
netjes zeg!!! hoe heb je dat gedaan???
Tja ik hoorde ook al van anderen dat de prijzen erg verschillen, maar misschien kunnen jullie me een prijs indicatie geven , waar'k juist blij of teleurgesteld van kan worden
lol
Goed, het resultaat was er wel naar (gedrukt op mooi papier enzo) maar goedkoop is het dus absoluut niet...
Overigens is je resolutie niet echt hoog hoor... 1700x2000 lijkt heel wat, maar als je op 300dpi gaat printen blijft er dan nog maar een postertje van (2000/300) 6,7 inch (= +/- 20 cm...) over... je kan natuurlijk wel op een lagere resolutie printen maar dan wordt je poster ook blokkeriger.
Probeer zoveel mogelijk van je poster (al is dat bij zoiets complex als je jouwe, wel moeilijk) in vectoren te maken. Deze zijn schaalbaar en behouden dus hun scherpte ongeacht de grootte en resolutie waarin je print.
quote:Auch dat is inderdaad veel
Op dinsdag 3 februari 2004 20:36 schreef MrTinux het volgende:
Ik heb vorig jaar voor school een poster gemaakt, en deze laten afdrukken (het origineel hadden we in Adobe Illustrator gemaakt en de file naar de drukker gebracht op cd) en dat kostte (schrik niet) ¤50,-...
quote:Daar heb ik geen ervaring mee.., mijn broer vast wel, kan het hem even vragen, hoe dat zit.
Op dinsdag 3 februari 2004 20:36 schreef MrTinux het volgende:
Probeer zoveel mogelijk van je poster (al is dat bij zoiets complex als je jouwe, wel moeilijk) in vectoren te maken. Deze zijn schaalbaar en behouden dus hun scherpte ongeacht de grootte en resolutie waarin je print.
btw, ik zit nu zwaar na te denken om het een zwart wit poster te maken!..
Ik heb alleen rode letters en 1 groen/bruin tint gebruikt........ tja :/ als't veel geld scheelt...
quote:Euhm, a3 is de grootte van 2 a4tjes naast elkaar..
Op dinsdag 3 februari 2004 20:45 schreef Fixxxer het volgende:
kleur op A3 kost idd 50 euro
Dat lijkt me eerder afzetterij
hoeveel ben'k wel niet kwijt met me 60x90 dan :p lol
quote:ok
Op dinsdag 3 februari 2004 20:45 schreef Fixxxer het volgende:
Kijk anders op multicopy.nl
quote:sorry ik bedoel A0
Op dinsdag 3 februari 2004 20:48 schreef Mac.Nificent het volgende:[..]
Euhm, a3 is de grootte van 2 a4tjes naast elkaar..
Dat lijkt me eerder afzetterij
hoeveel ben'k wel niet kwijt met me 60x90 dan :p lol
[..]ok
quote:Volgens mij weet je t zelf al
Op dinsdag 3 februari 2004 20:56 schreef Mac.Nificent het volgende:
Ik heb maar weinig kleuren in de poster, ..... ben ik dan niet gewoon weinig kwijt? ;p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |