Ik zou graag jullie mening willen horen over m'n eerste track.
Eventuele tips etc. welkom!!
Download hem hier (rechtermuisknop DOEL OPSLAAN ALS):
http://www.enterthegroove.nl/download.php?download=avanish_technostation
Alvast bedankt!!
Richard
(Avanish)
Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik vind het wel lekker klinken.. vooral als je ffies aan het luisterne bent.. gaat best..
Veel succes verder
maar misschien is dat wel omdat mensen Producer nogal interessant vinden klinken maar niet weten wat t nou is
Ik heb het 46 seconden bij gehouden, ik heb 2 verschillende geluiden gehoord en een uh beat. Vind er niets aan.
Ik hou hier erg van, maar ik zou die strings eruit trappen en de opbouw iets vlotter maken, maakt niet uit als je m in een keer druk maakt bij wijze van spreken. Snelller opbouwen dus, duurt te lang. En zoals ik al zei, beetje experimenteren met plotselinge delays zodat je even zo'n ratatatatatatata effect krijgt ofzo.
Nog even een laatste vraag: Waar heb je t mee gemaakt?
succes verder, zeker niet slecht voor een eerste werkje. I Love Techno, draai t ook zelf. Als t een beetje gefinetuned zou worden, lekekr afgemixt, dan zou ik m wel door mn set heen pompen als derde deck (3 Decks heersen
)
quote:Aan dit soort reacties heb ik een hoop!
Op dinsdag 3 februari 2004 17:35 schreef Ache-T het volgende:
De beat is op zich lekker, maar die mag je op zich wel wat interessanter op laten bouwen.... Probeer wat te pielen met de lage tonen weg halen, reverbs dat soort dingen, echo's. De strings zijn zonde, zou ik er uit halen. Tis een perfecte track om achterlijk lang in trance te blijven dansen. Aan de ene kant van de dansvloer beginnen en er na een half uur achter komen dat je heel ergens staat als je je ogen weer open doet.Ik hou hier erg van, maar ik zou die strings eruit trappen en de opbouw iets vlotter maken, maakt niet uit als je m in een keer druk maakt bij wijze van spreken. Snelller opbouwen dus, duurt te lang. En zoals ik al zei, beetje experimenteren met plotselinge delays zodat je even zo'n ratatatatatatata effect krijgt ofzo.
Nog even een laatste vraag: Waar heb je t mee gemaakt?succes verder, zeker niet slecht voor een eerste werkje. I Love Techno, draai t ook zelf. Als t een beetje gefinetuned zou worden, lekekr afgemixt, dan zou ik m wel door mn set heen pompen als derde deck
(3 Decks heersen
)
Ik heb de track gemaakt in Reason met aansturing van Cubase, en een midi-keyboard.
Zal snel er weer aan beginnen, dan zal ik opnieuwe mn track posten!
Thanx!
quote:Begrijp wat je bedoelt!
Op dinsdag 3 februari 2004 17:07 schreef LaTiNo het volgende:
Het is zeker niet slecht maar het klinkt een beetje teveel alsof de maker er elke keer een spoor bijgooit voor de variatie, if you know what I mean
Ik deed dat ook altijd toen ik probeerde wat nummers te maken (lang geleden en zonder success)
Er zit niets verrassends in, maar misschien is het juist de bedoeling om er hele monotome techno van te maken?
quote:Slecht = Mening
Op dinsdag 3 februari 2004 17:19 schreef -kev- het volgende:
hmz voor iemand die van beroep producer is moet ik eerlijk zeggen dak t niet goed vind... eerder slecht, saai en langdradig (no offence verder hoor)maar misschien is dat wel omdat mensen Producer nogal interessant vinden klinken maar niet weten wat t nou is
Thanx anyway voor je reactie...
quote:Dank je!! en inderdaad dat trancie geluidje is na vele meningen en opmerkingen toch niet HET!
Op dinsdag 3 februari 2004 17:27 schreef Genedefect het volgende:
Ik vind dit wel lekker klinken.Van 3.20min tot 4.45 is vet.Dat trancie geluidje misschien veranderen in iets donkerders.En het valt idd erg op dat er iets nieuws bij komt.Zou toch wel iets anders kunnen.
thanx!
gooed luck
quote:men heeft hekel aan fruity? HELL NO!
Op dinsdag 3 februari 2004 18:10 schreef Ache-T het volgende:
You're welcome
Als je wat gewijzigd hebt en je bent er tevreden over laat t dan ff weten, wil graag weten wat je dr van hebt gemaakt dan, contact ff via e-mail ofzo, weet ik t, ga verder in dit topic. Keep us informed. Ik zelf werk momenteel nog met Fruity Loops 4.0 Studio Producer Edition... Ik weet t, ik weet t, men heeft een hekel aan fruity, maar bekijk t van de andere kant, Secret Cinema werkt ook alleen met fruity. Ik heb helaas nog geen hardware.
Overigens komt er vrijdag a.s. iemand met reason langs en die gaat t ook uitleggen etc. maargoed, genoeg geblaatgooed luck
Maar ik laat het je weten als ik verder ben!!
Forumschorem geeft het cijfer: 4
Tips: Meer variatie, sneller opbouwen (vooral in het begin!)
edit : ticvauten
Lekkere pompende kick.
Rolt lekker door, drive zit er zeker in!
Die synth, heerlijk, geeft een lekkere sfeer.
Bassline klinkt ook goed.
Mijn complimenten, lekkere track!
Misschien iets meer variatie, er mag wel wat meer gebeuren.
Probeer eens wat meer te spelen met filters, delay, etc.
Deze plaat blijft nog wel even staan op m'n HD.
quote:Dank je!!
Op woensdag 4 februari 2004 07:52 schreef Tha.Gnome het volgende:
*Luistert:Lekkere pompende kick.
Rolt lekker door, drive zit er zeker in!
Die synth, heerlijk, geeft een lekkere sfeer.
Bassline klinkt ook goed.Mijn complimenten, lekkere track!
Misschien iets meer variatie, er mag wel wat meer gebeuren.
Probeer eens wat meer te spelen met filters, delay, etc.Deze plaat blijft nog wel even staan op m'n HD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |