Charge on!
quote:Ik zal present zijn
Op dinsdag 3 februari 2004 16:25 schreef Summoner het volgende:
Graveland, ga je zondag ook naar Dying Fetus? En volgende week vrijdag spelen Die Apokalyptischen Reiter.
quote:Hate Eternal en Deeds kom ik voor, Dying Fetus kan oprotten
Op dinsdag 3 februari 2004 16:29 schreef Summoner het volgende:
Deeds of Flesh vind ik ook wel aardig, maar Hate Eternal hoef ik eigenlijk niet te zien.
quote:Waarom? Ik vind dat ze een veel origineler geluid hebben dan bijvoorbeeld Hate Eternal.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:32 schreef Graveland het volgende:
Hate Eternal en Deeds kom ik voor, Dying Fetus kan oprotten
quote:ze zijn voor 'the war on terrorism'
Op dinsdag 3 februari 2004 16:36 schreef Summoner het volgende:[..]
Waarom? Ik vind dat ze een veel origineler geluid hebben dan bijvoorbeeld Hate Eternal.
quote:Daar geloof ik niks van, het is juist een zeer anti-amerikaanse band! Bron?
Op dinsdag 3 februari 2004 16:38 schreef Graveland het volgende:
ze zijn voor 'the war on terrorism'
das een no no
quote:Er stond een interview in de aardschok een tijd terug meen ik, waarin ze het hadden over eenheid onder het amerikaanse volk en dat de terroristen wel teruggepakt zouden worden
Op dinsdag 3 februari 2004 16:42 schreef Summoner het volgende:[..]
Daar geloof ik niks van, het is juist een zeer anti-amerikaanse band! Bron?
quote:Dying Fetus staat 100% achter de inhoud van http://www.demockery.org/.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:44 schreef Graveland het volgende:
Er stond een interview in de aardschok een tijd terug meen ik, waarin ze het hadden over eenheid onder het amerikaanse volk en dat de terroristen wel teruggepakt zouden worden
in ietsje genuanceerdere termen uiteraard
Deze site vond ik via het boekje van "Destroy the Opposition".
quote:1 van de hoofdredenen waarom ik Dying Fetus ik kutband vind
Op dinsdag 3 februari 2004 16:44 schreef Graveland het volgende:[..]
Er stond een interview in de aardschok een tijd terug meen ik, waarin ze het hadden over eenheid onder het amerikaanse volk en dat de terroristen wel teruggepakt zouden worden
in ietsje genuanceerdere termen uiteraard
quote:heb je hun sleaves wel gezien? vol amerikaanse shit en een bin laden met een target op z'n hoofd etc
Op dinsdag 3 februari 2004 16:42 schreef Summoner het volgende:[..]
Daar geloof ik niks van, het is juist een zeer anti-amerikaanse band! Bron?
quote:Nee, die zou ik wel eens willen zien. Als dat echt zo is, moet ik m'n mening over die band maar eens herzien. Het lijkt erop dat Jason Netherton de ideologie van de band met zich meenam toen ie de band verliet.
Op dinsdag 3 februari 2004 17:01 schreef pro_jeex het volgende:
heb je hun sleaves wel gezien? vol amerikaanse shit en een bin laden met een target op z'n hoofd etc
GE-WEL-DIG
zo fout, en toch zo gaaf
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:27 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee, die zou ik wel eens willen zien. Als dat echt zo is, moet ik m'n mening over die band maar eens herzien. Het lijkt erop dat Jason Netherton de ideologie van de band met zich meenam toen ie de band verliet.
Zo ff een voorbeeldje ervan en er zijn nig veel meer. Daarom ga ik ook niet heen, wanneer het ook is.
quote:Hamerfall is cool, ook al zijn ze kaas
Op dinsdag 3 februari 2004 17:39 schreef Graveland het volgende:
Hammerfall - Glory to the BraveGE-WEL-DIG
zo fout, en toch zo gaaf
quote:vandaar ook mijn ommeslag mbt dying fetus.
Op dinsdag 3 februari 2004 18:18 schreef Summoner het volgende:
Hmmm, die band heeft wel een erg vreemde ommeslag gemaakt.
quote:Kaas? dit is fucking Brie
Op dinsdag 3 februari 2004 18:32 schreef Djaser het volgende:[..]
Hamerfall is cool, ook al zijn ze kaas
quote:Ik ga voor Hate Eternal erheen
Op dinsdag 3 februari 2004 18:07 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Zo ff een voorbeeldje ervan en er zijn nig veel meer. Daarom ga ik ook niet heen, wanneer het ook is.
quote:
Holland's WITHIN TEMPTATION have just been awarded the "Conamus Export Award" in the category "Best Dutch Band" (an award they also collected in 2002). This prize is awarded to Dutch artists who have been successful outside their native country. Two Top 20 singles and one golden Top Ten album in Germany have made this possible.In other news, WITHIN TEMPTATION will release their new German single, a cover version of KATE BUSH's "Running Up That Hill", on February 16.
quote:Seborik, ik ben het niet vaak met je eens, maar hier kan ik het alleen maar mee eens zijn..
Op dinsdag 3 februari 2004 19:38 schreef Seborik het volgende:[..]
quote:Ik vind oude Kate Bush erg goed, kut WITHIN TEMPTATION
Op dinsdag 3 februari 2004 19:38 schreef Seborik het volgende:[..]
quote:Waarom ben je boos?
Op dinsdag 3 februari 2004 19:52 schreef Graveland het volgende:[..]
Seborik, ik ben het niet vaak met je eens, maar hier kan ik het alleen maar mee eens zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |