quote:[..]
Op vrijdag 30 januari 2004 22:11 schreef schatje het volgende:
[afbeelding][quote]
Een eeneiige tweeling, blanke kalende dertigers, schrikt het uitgaansleven in Noord-Holland op door de jas open te zwaaien en het lid tentoon te spreiden.
Met name Krommenie is een geliefde plaats voor de twee om een en ander te ontbloten, maar ook in het centrum van Zaandam en Haarlem zijn de broers al waargenomen.Ze staan bijvoorbeeld in Krommenie te wachten tot de nachtbus aankomt met meisjes die in Zaandam zijn uitgeweest. Dan kiezen ze hun slachtoffer en terwijl de één op de uitkijk staat, trekt de ander zijn regenjas open of slaat vunzige taal uit. Dat vertelt politiewoordvoerder J. Egas van korps Zaanstreek-Waterland.
Geen geheimen
Eigenlijk is er weinig dat de politie nog niet van de tweeling weet. Wie ze zijn, waar ze wonen, dat ze zich vervoeren in een grijs busje, het zijn allemaal geen geheimen voor de politie. Ze zijn bijvoorbeeld gespierd "sportschooltypes", één meter tachtig, vijfentachtig, in de dertig en kaal met alleen langs de zijkant wat stekelig donkerblond haar.Toch kan de politie niets doen. Alleen als de agenten zelf hun blik op de edele delen van de twee weten te werpen, met andere woorden de tweeling op heterdaad betrappen, kunnen ze het duo oppakken.
Want het misdrijf dat de twee plegen valt onder schennis van de openbare eerbaarheid, legt Egas tegenover Planet Internet uit. En voor een dergelijk vergrijp mag de politie alleen aanhouden als ze de schennisplegers op heterdaad betrapt.
Heterdaad
Alle agenten in het gebied van de politie Zaanstreek-Waterland weten het fijne van de tweeling, klaar om ze op heterdaad te betrappen.Ondertussen zijn twee zedenrechercheurs in het dossier gedoken om te zien of er toch geen verzwarend element te vinden is, of de potloodventers toch voor iets anders, zwaarder dan schennis, opgepakt kunnen worden.
En dat dossier is vrij dik, want de tweeling heeft de "uitstalhobby" al drie jaar. Ze zijn volgens Egas behoorlijk doortrapt, want ze weten dat ze nooit tegelijk hun "leuter" moeten laten zien, zodat het moeilijk is om te weten wie van de eeneiige tweeling wanneer en waar schennis pleegt. Dat zal ook in een rechtbank moeilijk aan te tonen zijn.
Moderne bril
Ook heeft één van de twee een "moderne zeshoekige" bril op. De politie sluit niet uit dat het ook hier gaat om slimmigheid van de twee, dat niet altijd dezelfde de bril op heeft om verwarring zaaien over wie wie is.Behalve extra alertheid op straat en dossieronderzoek wil de politie het duo regelmatig gaan aanspreken, "aanbellen en uitnodigen op het bureau", zodat de broers weten dat de politie ze in de gaten houdt, aldus Egas, "ambtelijk stalken wordt dat ook wel genoemd".
Flashen
Hoewel de twee al drie jaar met name in de nachtelijke uren "even snel flashen" zoals dat volgens Egas heet, beleefde dit Noord-Hollandse exhibitionisme een hoogtepunt tussen de week voor kerst en half januari.In die periode was het elk weekend raak en dan dus vooral in Krommenie. Hoewel de slachtoffers vooral tienermeisjes waren, schuwde de kale tweeling ook vrouwen in de veertig niet.Sinds het weekend van 15 en 16 januari is er geen nieuwe melding meer binnen gekomen, maar mochten ze er toch weer met hun grijze busje op uit willen, moeten ze weten dat de politie ze in de gaten houdt, aldus Egas.
--------------------------------------------------------------------------------
Lastig klusje voor de politie
.
[/quote]
die gasten vallen wel mee ze zijn al een keer of 30 mijn huis binnen gedrongen omdat mijn huis stampes vol vrouwen zit, ze kwamen via de nooduitgang.
Ik heb ze alleen nog nooit gezien, het leek wel of ze steeds wachten tot dat ik het huis had verlaten.
Maar de mensen uit me huis hadden nooit echt een goed signalement.
Maar net hoorde ik dat die gasten superbreed zijn, en 1 van die gasten heeft een vet lekker wijf, tenminste dat hoorde ik van een maatje die bij hun traint.
Ps moest even hier reageren want in nieuws kan ik het niet.
quote:ja wedje leggen!!!
Op dinsdag 3 februari 2004 16:12 schreef The-1 het volgende:
yeah...sure...
quote:tssss doe niet zo dom, kijk dat jij alles op het internet bij elkaar zit te liegen, dat betekent nog niet dat we allemaal zo zijn.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:20 schreef ook_gek het volgende:
*tring* wekker gaat. Wakker worden
Gelukkig bestaan er geen homofiele potloodventers
Toch ?
En van mn meissie blijven ze af...
Angelo
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:21 schreef JohnDope het volgende:[..]
tssss doe niet zo dom, kijk dat jij alles op het internet bij elkaar zit te liegen, dat betekent nog niet dat we allemaal zo zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |