quote:dan mag je langzaamaan beginnen met het zeggen van "ik hou van je" zonder dat het klef is en alles
Op dinsdag 3 februari 2004 16:30 schreef ysklontje2000 het volgende:
Wat moet je in godsnaam bij 4 maanden doen?
(ik zeg maar wat)
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
dan mag je langzaamaan beginnen met het zeggen van "ik hou van je" zonder dat het klef is en alles
![]()
(ik zeg maar wat)
quote:ik vind elke dag van mijn relatie een dag om romantisch te doen, en dat doen we dus ook vaak
Op dinsdag 3 februari 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
hey, mijn kinders worden cool!
.
ehm
4 maanden vind ik meer iets voor een biosjes of eten of een apart avondje stappen.
quote:verhuizen
Op dinsdag 3 februari 2004 16:30 schreef ysklontje2000 het volgende:
Wat moet je in godsnaam bij 4 maanden doen?
quote:Mag dat pas na 4 maanden?
Op dinsdag 3 februari 2004 16:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
dan mag je langzaamaan beginnen met het zeggen van "ik hou van je" zonder dat het klef is en alles
![]()
(ik zeg maar wat)
Oops.
quote:Naar?
Op dinsdag 3 februari 2004 16:44 schreef onetouch het volgende:[..]
verhuizen
quote:Nou ik heb nogal een hekel aan dat soort stelletjes dat je dan na een maand zegt "ooohhh ik HOU zo van hem oooowwwwooooowwwooowww" en nog eens twee maanden later is het uit
Op dinsdag 3 februari 2004 16:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
.
quote:ik wilde zeggen samenwonen.. maar nee, dat slik ik in....
Op dinsdag 3 februari 2004 16:45 schreef ysklontje2000 het volgende:Naar?
uhm 4 maanden? dagje sanadome
quote:het is toch een verklaring van een moment? ik hou er ook nie echt van als mensen niks anders kunnen zeggen, maar ik zei na 1 maand al da ik enorm van tim hield en da doe ik nu nog meer!
Op dinsdag 3 februari 2004 16:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou ik heb nogal een hekel aan dat soort stelletjes dat je dan na een maand zegt "ooohhh ik HOU zo van hem oooowwwwooooowwwooowww" en nog eens twee maanden later is het uit
soms wordt de chemie een beetje overschat namelijk. Soms? Vaak! Dat is tenminste wat ik vaak om me heen zie.
@touch: roep maar iets anders . dagje ikeaén?
.
quote:maar ik houd écht van je
Op dinsdag 3 februari 2004 16:46 schreef Waxxer het volgende:Nou ik heb nogal een hekel aan dat soort stelletjes dat je dan na een maand zegt "ooohhh ik HOU zo van hem oooowwwwooooowwwooowww" en nog eens twee maanden later is het uit
soms wordt de chemie een beetje overschat namelijk. Soms? Vaak! Dat is tenminste wat ik vaak om me heen zie.
quote:* Xiance sluit zich hierbij aan
Op dinsdag 3 februari 2004 16:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
het is toch een verklaring van een moment? ik hou er ook nie echt van als mensen niks anders kunnen zeggen, maar ik zei na 1 maand al da ik enorm van tim hield en da doe ik nu nog meer!
@touch: roep maar iets anders
. dagje ikeaén?
.
quote:Ik ben vorige week al een dagje in Arnhem geweest. Vind je dat niet genoeg?
Op dinsdag 3 februari 2004 16:48 schreef onetouch het volgende:[..]
ik wilde zeggen samenwonen.. maar nee, dat slik ik in....
uhm 4 maanden? dagje sanadome
quote:wow... een hele dag op het station of zowaar door de stad, sonsbeekpark, de rijnkade en de rosse buurt gewandeld... je zoekt wel een goed moment uit (onetouch was in Afrika)
Op dinsdag 3 februari 2004 16:49 schreef ysklontje2000 het volgende:Ik ben vorige week al een dagje in Arnhem geweest. Vind je dat niet genoeg?
maar goed, als je Arnhem al hebt gedaan met hem, dan vind ik het onnodig om bij 4 maanden nog eens iets te geven. laat hem nou maar eens met iets komen
quote:shouf shouf habibi
Op dinsdag 3 februari 2004 16:48 schreef Jerruh het volgende:het is toch een verklaring van een moment? ik hou er ook nie echt van als mensen niks anders kunnen zeggen, maar ik zei na 1 maand al da ik enorm van tim hield en da doe ik nu nog meer!
@touch: roep maar iets anders
. dagje ikeaén?
.
quote:Alleen een beetje jammer dat we niet konden genieten van het busstation.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:52 schreef onetouch het volgende:[..]
wow... een hele dag op het station of zowaar door de stad, sonsbeekpark, de rijnkade en de rosse buurt gewandeld... je zoekt wel een goed moment uit (onetouch was in Afrika)
maar goed, als je Arnhem al hebt gedaan met hem, dan vind ik het onnodig om bij 4 maanden nog eens iets te geven. laat hem nou maar eens met iets komen
quote:
shouf shouf habibi
quote:welkom in de hoofdstad bouwput van Gelderland... en wat moet je trouwens met een bus
Op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef ysklontje2000 het volgende:Alleen een beetje jammer dat we niet konden genieten van het busstation.
Dinxperlo is ook puik, kleinste kerkje van nederland, een bos met diertjes, een leuk compact centrum met een paar winkeltjes, en dan overnachten in de Bruggenhutte aan het water
en genieten van de rust, de natuur en elkaar
wild doen kun je alle weekenden nog
quote:die's bah anyway
Op dinsdag 3 februari 2004 16:53 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Alleen een beetje jammer dat we niet konden genieten van het busstation.
quote:Ik liep het lelijke station uit en daar liep ik bijna in een kuiltje.
Op dinsdag 3 februari 2004 16:56 schreef onetouch het volgende:[..]
welkom in de hoofdstad bouwput van Gelderland... en wat moet je trouwens met een bus
treinen rijden er ook naar nijmegen of zelfs naar amsterdam
quote:ken wel de gemeente Bergh... zo ver ben ik ooit in de uithoek gekomen... mooie bossen en waterfietsen
Op dinsdag 3 februari 2004 16:56 schreef Waxxer het volgende:
Tja, op sommige zaken heb ik een nuchtere kijkonbewust van pappawax overgenomen denk ik
Dinxperlo is ook puik, kleinste kerkje van nederland, een bos met diertjes, een leuk compact centrum met een paar winkeltjes, en dan overnachten in de Bruggenhutte aan het
water
en genieten van de rust, de natuur en elkaar
wild doen kun je alle weekenden nog
quote:Mag ik mee
shouf shouf habibi
quote:dat wordt de parkeergarage... geen nood, alles komt goed in 2010. je kunt ook altijd nog een station verder uitstappen wat ik altijd doe, geen kuiltjes, maar wel oppassen dat je niet over een verslaafde valt en in een spuitje loopt
Op dinsdag 3 februari 2004 16:57 schreef ysklontje2000 het volgende:Ik liep het lelijke station uit en daar liep ik bijna in een kuiltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |