abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18877170
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 12:02 schreef Mr.J het volgende:
Nette stats bro!

Welk bf%?
Zo'n 15%. Ik heb wel van huis uit grote benen dus ik zie er niet zo "groot" uit als mijn gewicht voordoet. Krijg genoeg te horen van jij bent niet zo zwaar tot dat men probeert om mij eens te "wegen". Het bovenlichaam is toch hetgeen men het meest representatief vindt. Dat ziet er vrij "normaal" uit.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:49:24 #77
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18886343
Post geplaatst door Denkie - dinsdag 4 mei 2004 @ 19:45

Héé mensen...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar informatie hoe je gezond kunt aankomen. Ben namelijk beetje aan de magere kant en wil dus een wat gezonder lichaam.
Ben op zoek geweest op Internet en vanalles geprobeert op Google en andere zoekmachines, maar die laten me een beetje in de steek. Het gaat voornamelijk over gezond afvallen, en dat is net niet de bedoeling. Weet iemand goede sites of boeken, of heeft er iemand tips om aan te komen?

Bedankt...

Denkie
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18886493
Bier + Negerzoenen =
pi_18886810
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:49 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door Denkie - dinsdag 4 mei 2004 @ 19:45

Héé mensen...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar informatie hoe je gezond kunt aankomen. Ben namelijk beetje aan de magere kant en wil dus een wat gezonder lichaam.
Ben op zoek geweest op Internet en vanalles geprobeert op Google en andere zoekmachines, maar die laten me een beetje in de steek. Het gaat voornamelijk over gezond afvallen, en dat is net niet de bedoeling. Weet iemand goede sites of boeken, of heeft er iemand tips om aan te komen?

Bedankt...

Denkie
Als je mager bent wordt het moeilijk om zwaarder te worden. Je moet allereerst gewoon meer eten en bewegen zodat het niet allemaal in vet veranderd.

Een goede site is bijv. http://exrx.net
pi_18886950
Ik ben ook 1.71 en 50 kg, maar ik heb er eigenlijk niet echt problemen mee hoor. Ja soms is het wel vervelend met kleding kopen (bikini's!) maar verder zie ik het probleem niet zo. Ik zie er ook niet eng dun uit ofzo.
Ik weeg ook al jaren dit gewicht en ik kan eten wat ik wil, maar ik kom niks aan.

Misschien een beetje suf advies, maar ik zou me niet zo druk maken als ik jou was.

So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:03:42 #81
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_18951848
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:18 schreef Beervaat het volgende:
...
De Dieetist weet zich geen raad met mij. Zoiets als mij heeft ie nog nooit gezien. Mjn streefgewicht is 60 dus nog 10 kilo. Bijkomen is lastig en geen pretje

En ik las dat je van bier bijkomt. mooi niet dus. per week drink ik gemiddeld: 10 liter bier

Iemand in dezelfde situatie?
Overmatig alcohol gebruik is een echte spierverslinder, kappen dus daarmee...!
Probeer je voedsel te minderen en ga daarna aan een dieet van om de drie uur veel eiwitten en koolhydraten! (net als bij Body Building) vet krijg je waarschijnlijk toch niet erbij dan maar spiermassa!
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:40:16 #82
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18952287
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben ook 1.71 en 50 kg, maar ik heb er eigenlijk niet echt problemen mee hoor. Ja soms is het wel vervelend met kleding kopen (bikini's!) maar verder zie ik het probleem niet zo. Ik zie er ook niet eng dun uit ofzo.
Ik weeg ook al jaren dit gewicht en ik kan eten wat ik wil, maar ik kom niks aan.

Misschien een beetje suf advies, maar ik zou me niet zo druk maken als ik jou was.

Ja, maar jij bent dus blijkbaar een meisje. Ik denk dat het vooral jongens zijn die "ondergewicht" een probleem vinden, aangezien de mode voor vrouwen toch veelal slank is, jongens/mannen worden toch eerder geacht steviger te zijn.
[KNE]-Mod
pi_18967049
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 12:40 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent dus blijkbaar een meisje. Ik denk dat het vooral jongens zijn die "ondergewicht" een probleem vinden, aangezien de mode voor vrouwen toch veelal slank is, jongens/mannen worden toch eerder geacht steviger te zijn.
Oh, ik dacht dat de TS een meisje was
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_18968119
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 12:40 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

nou dat is ook niet helemaal waar, tegenwoordig schijnt voller weer "in" te zijn..Ik ben zelf ook een beetje aan de dunne kant, ben 1.61 en weeg ongeveer 49 (ben overigens 18) Ik zit er zelf niet zo mee, maar het irriteert mij gewoon dat als je aan de dunne kant bent, gelijk van die hatelijke opmerkingen krijgt..dat je anorexia zou hebben etc. dit heb ik vooral in mn puberteit periode gehad toen ik op mn dunst was. maargoed mij stoort het dat als mensen dik zijn je daar nooit wat over mag zeggen dat ligt gevoelig enzo, en klagen dat ze niet worden geaccepteerd maar diezelfde mensen kraken wel keihard degene af die aan de dunne kant zijn, want dat is toch niet erg..
pi_19018828
Hier zelfde probleem, ik weeg al jaren 50 kilo. Aankomen lukt niet. Heb het ook geprobeerd met veel vette dingen, mayonaise, marsen, chips, de hele zooi. Kwam niet aan, maar wel te hoog cholesterol daardoor. Zit in de familie. Dus ik zou wel uitkijken met vette troep eten, je komt misschien niet aan, maar evengoed blijft het niet gezond.

En idd, tegen dikke mensen mag je geen opmerkingen maken, maar tegen dunne mensen wel.
Lekker logisch.
pi_19019724
Ik zou niet weten welk nut het heeft om gewicht in vet aan te willen komen. Maar als je dun bent en geen grammetje vet dan moet je gewoon meer eten. Niet mayonaise maar 3 borden gezond eten ipv 1. Dan kom je aan. Als je dan ook nog wat krachttraining erbij gooit dan is het helemaal top. Alleen moet je als je moeilijk aankomt meer energie er in steken om zwaarder te worden. Niemand in de wereld die dun blijft als hij of zij meer eet. Het moet echter ook flink meer zijn.
pi_19023724
Ik eet 3 borden gezond. Wel meer misschien. Ik zit sneller vol dan anderen, maar heb ook weer sneller honger. En ik eet alleen gezonde dingen, geen vette troep. Maar dan nog... kom ik niet aan.
Sommige mensen steken nu eenmaal zo in elkaar.
Mij gaat het ook niet om het zwaarder worden, maar om wat meer vlees te kweken om maar zo te zeggen
pi_19025208
Dat is hetzelfde. Als je nu 3 borden eet per maaltijd en niet aankomt dan moet je nog meer zien binnen te krijgen.
Zo zijn er ook mensen die erg zwaar zijn maar eigenlijk niet veel eten. Zo iemand komt makkelijk gewicht aan.

Als jij 6 maal per dag een flinke bord binnen krijgt dan zal je wat vlees krijgen alleen is dat natuurlijk wel erg veel moeite en zeker als je nu op zich geen ongezond licht bent. Het kan altijd alleen waar de een aan 1 bord genoeg heeft zal de ander er wellicht 20 op moeten.
pi_19025321
Onzin. Zelfde als tegen iemand die afvallen wil, zeggen: moet je niks meer eten.
Al eet ik de hele dag door gezonde dingen, zoveel als ik maar kan, kom nog niet aan. Heeft met stofwisseling en alles te maken. Valt verder weinig aan te doen.
pi_19029749
Nogmaals elk mens komt aan wanneer je meer eet dan je stofwisseling aan kan. Jouw stofwisseling mag dan wel sneller zijn dan de meeste anderen maar dat los je op door nog meer te eten. Wellicht dat je je dieet wat kan veranderen. Meer kip, vis (tonijn), pasta, aardappels en rundvlees wil al helpen en eten tot je het uitkotst. 6 maaltijden per dag en dan heb ik het niet over een paar boterhammen met kaas per maaltijd.

Het kan wel maar het vergt een hoop energie en discipline en als je er vrede mee hebt dan moet je het ook niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sampoo op 10-05-2004 21:15:19 ]
pi_19032999
Ik zie het niet gebeuren, maar het zal wel.
Heb me er allang bij neergelegd. Denk dat ik er over 15 jaar alleen maar blij mee ben
pi_19115958
Ik doe slagroom in mijn koffie i.p.v. koffiemelk, drink volle melk, skakes met fantomalt (voedingssuiker) en protifar (eiwit preperaat), smeer roomboter op mijn boterhammen, snoep als een bezetene, eet als een betonvlechter maar kom geen gram aan. Ben 180m en weeg 60 kg. Stoppen met roken is de enige remedie om dikker te worden (spreek uit ervaring... 4 weken gestopt en de kilo's vlogen eraan) maar weer eens wat laserstralen gaan innen of pleisters plakken!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:01:59 #93
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_19126747
Ik heb ook flink ondergewicht, met een gewicht van ca. 47 en een lengte van ca. 175. Het is wel eens een kilootje meer of minder geweest, maar meer ook niet. Ik heb me er maar bij neergelegd. Mijn BMI is nu dus 15.5.

Enkele jaren terug kreeg ik zoveel vervelende opmerkingen of ik anorexia had enz, dat ik naar de huisarts ben gegaan en een dietist heb geraadpleegd om aan te komen. Die vond niet zoveel dat ze aan mijn leefwijze kon verbeteren. Ik moest meer tussendoortjes gaan eten, dus ik nam elke dag 6 koekrepen mee om tussendoor op te eten. Ook moest ik een half bord meer eten 's avonds (en ik eet normaal gesproken al 2 borden....) Ik voelde me behoorlijk opgeblazen, en het hielp niets. Na een half jaar dietist was ik juist een kilo afgevallen! De huisarts zei toen ook dat volproppen geen enkele zin had. Mijn stofwisseling en stoelgang etc. zijn ook nagekeken en dat was ook allemaal normaal.

Normaal gesproken eet ik wel gezond, maar niet overdreven. Ik eet toch zeker 1x per week een vette hap tussendoor of als lunch. Ook eet ik van mezelf al vrij veel tussendoortjes als koekjes etc. Ik neem ook altijd volle zuivelproducten. Verder hou ik aan dat ik per bord minstens 2 scheppen groente, een stukje vlees en 2 scheppen rijst of aardappeltjes eet. Wit brood maakt ook dikker, maar is ook ongezonder dan bruin brood. Ik eet het daarom niet altijd.

Verder heb ik een poosje de sportschool geprobeerd, maar daar werd ik ook niet steviger van. En het stikte er van de afvalklas-vrouwen die rotopmerkingen maakten. Voor vrouwen is het zeker niet makkelijk om ondergewicht te hebben, want ik schaamde me bv. altijd in bikini, want ik dacht dat iedereen naar mijn ribben keek. En je krijgt al die anorexia-opmerkingen te horen! Tegenwoordig heb ik door dat het helemaal niet zo erg is om mager te zijn, bovendien is alles mooi in verhouding. Ik krijg nu ook regelmatig complimentjes over mijn uiterlijk, dat komt denk ik ook omdat ik een minder ongelukkige uitstraling heb als ik in een zwembad of op het strand loop. Verder kunnen vrouwen met ondergewicht ernstige problemen krijgen met hun menstruatie en afweersysteem, het is voor vrouwen dus nog ongezonder ook om ondergewicht te hebben. Ik merk dan ook wel dat ik het snel koud heb en snel een griepje oploop.

Ik kom trouwens altijd aan in de zomer en val af in de winter. Als ik naar een warm land ga komt er zo 2 kilo bij. Geen idee waar dat door komt...
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_19843329
Ik ben 21, 1.96m en weeg 69kg. Volgens de maatstafen ben ik 1kg te licht. Mijn streven is om toch de 80kg te redden. Schamen voor mijn dunne verschijnen doe ik niet echt. Ik denk altijd maar zo: ik kan eten wat en hoeveel ik wil zonder me zorgen te hoeven maken dat ik daarna weer 4 maand op zwaar dieet moet.
De enige manier waarop ik kan aankomen/breder worden is mbv fitness -> spieren kweken.
Overigens eet ik gewoon gezond en geen extra vet ofzo. Zit bij mij in de familie, me pa en broer zijn ook al net zo dun als mij.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:47:59 #95
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_19847253
quote:
Op zondag 2 mei 2004 10:18 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Het leuke is alleen dat niet iedereen bij kan houden wat hij of zij gebruikt. Ik ook niet, als ik achter de pc zit loop ik continue naar de keuken en terug of wat dan ook.. elke 5 minuiten sta ik wel op, gewoon omdat ik niet stil kan zitten. Of zit onbewust met m'n been te trillen of dat soort ongein. Dus ik verbruik altijd wat ik binnenkrijg, en zit zo altijd onder het streef gewicht, hoeveel ik ook eet. Zwaar frustrerend.

En Clyde96: Dankje.. Een vraagje alleen, omdat ik continue honger heb eet ik de hele dag door dus boterhammen met pasta en twixen en al dat soort troep.. Wat zou ik dan moeten eten wat m'n honger stilt en waar je veel van aankomt? Worstenbroodjes zijn een beetje duur, en fruit stilt de honger niet :$
Natuurlijke zuren zoals ,sinassappel, grapefruit, annanas, citroen, limoen, appel en augurken
dat zorgt dat je maag krimpt en je minder honger krijgt.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_19847401
Hier ook een probleem imo. 1.75m en 61KG veel te weinig vind ik.
X
X
X
  zondag 13 juni 2004 @ 00:06:58 #97
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19847790
Ik was altijd (tot ongeveer mijn 30ste) 56 Kilo en 1:82 lang...
broodmager dus, Ik vrat als een paard, maar kwam niets aan.
Sinds mijn 30ste kom ik aan en weeg nu 78 kilo.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 20 juni 2004 @ 20:11:02 #98
19018 Brennie
CCU nurse
pi_20047777
Uit gesloten topic:
quote:
Woep - zondag 20 juni 2004 @ 13:08

Veel mensen zitten te klagen over overgewicht alleen bij mij is het juist net anderzom
Ik ben nu 19 en weeg ongeveer 70 ofzo wat ik veel te weinig vindt.

En dan kun je zeggen van om aan te komen dat je dan alleen maar friet kan eten alleen het
maakt gewoon geen moer uit wat ik eet of drink dat het altijd hetzelfde blijft
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  FOK!fossiel maandag 21 juni 2004 @ 00:40:53 #99
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20054853
Sinds ik op kamers woon ben ik redelijk aangekomen. Maargoed, ik moest ook nog in de breedte groeien. Op mijn 16e was ik rond de 55kg. Inmiddels is dat bijna 70kg. Ik ben nu 20 en nog steeds 1.85. Fitness helpt zeker voor breedte in de schouders en meer eetlust.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_20055581
Ik heb jaren lang 63 gewogen bij een lengte van 1.80 m. Ik dacht ook dat ik zoveel kon eten als ik wilde zonder aan te komen. Toen ging ik 3 keer per week fitnessen en begon ik pas ECHT meer te eten. Weeg nu na zon 10 maanden bijna 73 kilo
Iedereen kan aankomen, als je er maar echt voor gaat! ik stamp het eten er soms ook met tegenzin in maar het resultaat mag er zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')