Overmatig alcohol gebruik is een echte spierverslinder, kappen dus daarmee...!quote:Op dinsdag 3 februari 2004 15:18 schreef Beervaat het volgende:
...
De Dieetist weet zich geen raad met mij. Zoiets als mij heeft ie nog nooit gezien. Mjn streefgewicht is 60 dus nog 10 kilo. Bijkomen is lastig en geen pretje
En ik las dat je van bier bijkomt. mooi niet dus. per week drink ik gemiddeld: 10 liter bier
Iemand in dezelfde situatie?
Ja, maar jij bent dus blijkbaar een meisje. Ik denk dat het vooral jongens zijn die "ondergewicht" een probleem vinden, aangezien de mode voor vrouwen toch veelal slank is, jongens/mannen worden toch eerder geacht steviger te zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:11 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben ook 1.71 en 50 kg, maar ik heb er eigenlijk niet echt problemen mee hoor. Ja soms is het wel vervelend met kleding kopen (bikini's!) maar verder zie ik het probleem niet zo. Ik zie er ook niet eng dun uit ofzo.
Ik weeg ook al jaren dit gewicht en ik kan eten wat ik wil, maar ik kom niks aan.
Misschien een beetje suf advies, maar ik zou me niet zo druk maken als ik jou was.
![]()
Oh, ik dacht dat de TS een meisje wasquote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dus blijkbaar een meisje. Ik denk dat het vooral jongens zijn die "ondergewicht" een probleem vinden, aangezien de mode voor vrouwen toch veelal slank is, jongens/mannen worden toch eerder geacht steviger te zijn.
nou dat is ook niet helemaal waar, tegenwoordig schijnt voller weer "in" te zijn..Ik ben zelf ook een beetje aan de dunne kant, ben 1.61 en weeg ongeveer 49 (ben overigens 18) Ik zit er zelf niet zo mee, maar het irriteert mij gewoon dat als je aan de dunne kant bent, gelijk van die hatelijke opmerkingen krijgt..dat je anorexia zou hebben etc. dit heb ik vooral in mn puberteit periode gehad toen ik op mn dunst was. maargoed mij stoort het dat als mensen dik zijn je daar nooit wat over mag zeggen dat ligt gevoelig enzo, en klagen dat ze niet worden geaccepteerd maar diezelfde mensen kraken wel keihard degene af die aan de dunne kant zijn, want dat is toch niet erg..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dus blijkbaar een meisje. Ik denk dat het vooral jongens zijn die "ondergewicht" een probleem vinden, aangezien de mode voor vrouwen toch veelal slank is, jongens/mannen worden toch eerder geacht steviger te zijn.
Natuurlijke zuren zoals ,sinassappel, grapefruit, annanas, citroen, limoen, appel en augurkenquote:Op zondag 2 mei 2004 10:18 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat niet iedereen bij kan houden wat hij of zij gebruikt. Ik ook niet, als ik achter de pc zit loop ik continue naar de keuken en terug of wat dan ook.. elke 5 minuiten sta ik wel op, gewoon omdat ik niet stil kan zitten. Of zit onbewust met m'n been te trillen of dat soort ongein. Dus ik verbruik altijd wat ik binnenkrijg, en zit zo altijd onder het streef gewicht, hoeveel ik ook eet. Zwaar frustrerend.
En Clyde96: Dankje.. Een vraagje alleen, omdat ik continue honger heb eet ik de hele dag door dus boterhammen met pasta en twixen en al dat soort troep.. Wat zou ik dan moeten eten wat m'n honger stilt en waar je veel van aankomt? Worstenbroodjes zijn een beetje duur, en fruit stilt de honger niet :$
quote:Woep - zondag 20 juni 2004 @ 13:08
Veel mensen zitten te klagen over overgewicht alleen bij mij is het juist net anderzom
Ik ben nu 19 en weeg ongeveer 70 ofzo wat ik veel te weinig vindt.
En dan kun je zeggen van om aan te komen dat je dan alleen maar friet kan eten alleen het
maakt gewoon geen moer uit wat ik eet of drink dat het altijd hetzelfde blijft
heb het nog ff nagemeten maar ik merk gewoon dat ik de laatste maand ook ben afgevallenquote:Veel mensen zitten te klagen over overgewicht alleen bij mij is het juist net anderzom
Ik ben nu 19 en weeg ongeveer 70 ofzo wat ik veel te weinig vindt.
En dan kun je zeggen van om aan te komen dat je dan alleen maar friet kan eten alleen het
maakt gewoon geen moer uit wat ik eet of drink dat het altijd hetzelfde blijft
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:43 schreef JoPiDo het volgende:
Ik ben al jaren veel te dun, ik weeg nu 75 kilo en ben 2 meter lang...
Ik vreet & eet alles wat los & vast zit; zakken snoep, repen chocolade, marsepein, chips, patat, kroketten, broodjes ... Als er vet en/of suiker in zit werk ik het naar binnen... Het lijkt totaal geen effect op mijn lichaam te hebben, ik blijf 75 kilo wegen. Ook na een streng dieet van alleen pasta & brood (géén tussendoortjes, maar regelmatig veel kolydrathen)
Nou is denk ik de helft van de mensen die dit lezen jaloers op mij, maar zo prettig is het allemaal niet. Dun zijn is helemaal niet leukHet ziet er niet uit en als je gaat body-builden krijg je rare lichaams-verhoudingen...
Meer mensen met dit probleem?
makkelijk gezegd. maarre ze heeft gewoon geen honger. ze pakt ook niet zo makkelijk iets uit haar eigen ofzo. als ze s'middags op een feest taart eet. hoeft ze s'avonds al bijna niets meer te eten. krijgt ze niet naar binnen. gister heb ze trouwens een feest gegeven. (voor der examen) en toen heb ik haar wel flink aan de mm's ensow zitten voeren. dat eet ze dan wel. maar ze pakt ze niet uit der eigen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:19 schreef Mr.J het volgende:
Dwingen te eten lijkt me.
Hersenloos gezever zonder ook maar een idee te hebben waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:19 schreef Mr.J het volgende:
Dwingen te eten lijkt me.
Komt na je 30ste ongeveer, dan begint het ineens aan te zetten, ging bij mij ook zoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:13 schreef Saekerhett het volgende:
Ach ik heb het ook...
1.90 en 67 kilo, zou graag een paar kilo erbij willen hebben, maar ik kan eten wat ik wil ->
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hersenloos gezever zonder ook maar een idee te hebben waar je het over hebt.
Ik ben van mijn 17-18 tot mijn 30ste tussen de 56 en 57 Kilo geweest, Ik vrat als een bootwerker en dronk veeel melk en bier maar kwam geen gram aan.
Tja, het enige wat erop zit is jezelf dwingen te eten.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
makkelijk gezegd. maarre ze heeft gewoon geen honger. ze pakt ook niet zo makkelijk iets uit haar eigen ofzo. als ze s'middags op een feest taart eet. hoeft ze s'avonds al bijna niets meer te eten. krijgt ze niet naar binnen. gister heb ze trouwens een feest gegeven. (voor der examen) en toen heb ik haar wel flink aan de mm's ensow zitten voeren. dat eet ze dan wel. maar ze pakt ze niet uit der eigen.
Bij mij exact hetzelfde. Toen ik nauwelijks 60 woog heb ik het ook tevergeefs geprobeerd met hamburgers, frikandellen en dergelijke, maar pas als je echt weet wat je aan calorien binnenkrijgt, kun je een gericht plan maken. Een plan met goed voedsel en een overdaad aan calorien.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Tja, het enige wat erop zit is jezelf dwingen te eten.
Ik zat ooit dik 5 jaar geleden op 59kg. Nu 83kg. Ik heb 3 maanden geleden zelfs 90kg gewogen. De meeste groei heb ik gepakt door dus echt te eten. Ookal heb je geen honger, hup rijst/kip/groente naar binnen werken.
Ja, dat heb ik uitgerekend, kwam over de 3500-4000 per dag, voorbeeld: mijn favo drankje in die tijd was half sinaasappelsap, half room, met een paar scheppen suiker. Het issue is dat alle energie die ik binnenkreeg werd verbruikt. Ik werk dan gewoon sneller, en nog irritanter, ik produceer enorme hitte. Mijn bijslaap kan nog steeds niet met mij onder een deken liggen, en ik kleed me meestal dun omdat het anders te warm word.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
:')
Al eens uitgerekent hoeveel (of hoe weinig) je eet per dag? Ik durf te wedden dat je alszijnde 'bootwerker' niet boven de 2500kcal/d uitkwam.
Dus ga lekker buiten spelen ofzo.![]()
Wat ik merkte toen ik heel wat meer at (zal ook over de 3000 zijn geweest, dat is meer dan 2x zoveel als ik normaal naar binnen werk) en ook wat kilo's aankwam, was dat ik redelijk snel begon te zweten. Net of de verbrandingsoven idd een stuk hoger was gezet.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, dat heb ik uitgerekend, kwam over de 3500-4000 per dag, voorbeeld: mijn favo drankje in die energie die ik binnenkreeg werd verbruikt. Ik werk dan gewoon sneller, en nog irritanter, ik produceer enorme hitte..
Je geeft dus hierbij al zelf aan dat je te weinig at om aan te komen. Als je meer zou eten dan dat je verbrandt zou je wel aankomen!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik uitgerekend, kwam over de 3500-4000 per dag, voorbeeld: mijn favo drankje in die tijd was half sinaasappelsap, half room, met een paar scheppen suiker. Het issue is dat alle energie die ik binnenkreeg werd verbruikt. Ik werk dan gewoon sneller, en nog irritanter, ik produceer enorme hitte. Mijn bijslaap kan nog steeds niet met mij onder een deken liggen, en ik kleed me meestal dun omdat het anders te warm word.
Tja, gelijk hebben is een gave.quote:
Zeikstraal, Figuren als jij zijn om te kotsen met je wijsneuzige, "Je moet eens wat meer eten".
Kortom, je at dus niet genoeg om aan te komen. Méér eten is dan wel degelijk de oplossing.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik uitgerekend, kwam over de 3500-4000 per dag,....Het issue is dat alle energie die ik binnenkreeg werd verbruikt.
Ach stort in elkaar anabolerukker. Als je niet kan lezen, moet je het laten.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:15 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je geeft dus hierbij al zelf aan dat je te weinig at om aan te komen. Als je meer zou eten dan dat je verbrandt zou je wel aankomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |