abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17023437
maar vertel. Wil wel weten waarom je dat nou zei.
Want je traint zelf 5 x per week.
Je vader
  maandag 9 februari 2004 @ 12:11:53 #42
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_17024031
OK, first of all; 48 uur is niet genoeg om je spier volledig te laten herstellen (herstel = groei) zodat deze weer direct aangesproken kan worden.

Indirect alzijnde een ondersteunende (biceps bij rug, triceps bij borst, etc) spiergroep kan wel na 48 uur.

72 uur is toch echt wel nodig voor een volledig herstel. Let op! Als je spierpijn over is betekend het nog niet dat je spiergroep volledig hersteld en aangesterkt is.

Elke dag een spiergroep trainen heeft tot resultaat dat deze niet meegroeit. Voor hij zich kan herstellen en verbeteren wordt hij alweer beschadigd dmv training.

De stelregel is gewoon elke spiergroep 1x per week trainen. Zo kan je makkelijk de korte zware benodigde trainingen waarin je 2 tot 3 spiergroepen traint (waaronder maar 1 grote!) binnen 4 a 5 kwartier afwerken.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_17025224
Ik ben ook 1.70 en ben ook maar 50kg. Komt gewoon door de snelle stofwisseling. Met me schildklier is niks mis want dat is al eens nagekeken.

Naar een dieetist ben ik nog nooit geweest en ben ik ook niet van plan. Dat ze je volstopt met mayo en shakes lijkt me niet erg goeg.

Zelf eet ik ook zowat de hele dag door, maar wel 'gewoon' eten. Dus gewoon (bruine) boterhammen met kaas, ham, hagelslag pindakaas, etc. Verder eet ik nogal veel koekjes/tussendoortjes. Maar ik ga me echt niet volproppen met pinda's en chips enzo, dat kan nooit goed zijn. En s'avonds gewoon een goede warme maaltijd met toetje.

Maar goed al eet ik zowat de hele dag door ik kom ook niet aan. Ik blijf maar rond de 50kg hangen. ik moet wel zeggen dat ik niet sport en dat zal ook wel een stuk schelen natuurlijk. (scheelt al gauw een paar kilo aan spieren?) Ik heb wel een hele goede conditie, ik was nl. altijd bij de eerste 3 met shuttlerun,halve marathon, etc. En in de zomer ga ik altijd op actieve vakantie en heb ik nergens last van. Afgelopen zomer hebben we bijvoorbeeld 40km door de bergen gelopen in 1 dag, en ik had er geen problemen mee. (oke beetje pijn in me voeten) En de volgende dag weer 35 km gelopen door de bergen. En daarna mountainbiken in de bergen met 40graden enzo en kanoen maar ik heb er geen last van ondanks dat ik niet sport, ik kan dat allemaal aan.

Maar goed hoe ik ook eet ik kom niet aan.

Mijn vader heeft dat ook vroeger gehad, maar zo rond zijn 30ste begon hij wel aan te komen en nu moet hij heel erg opletten dat hij niet teveel eet omdat ie anders te zwaar wordt. Ook omdat ie zo'n 8 jaar geleden een hartinfarct gehad heeft.(rond zijn 50ste) Zijn vader (mijn opa dus) heeft ook een hartinfart gehad. (is wel 84 geworden) Allebei hebben ze last van een te hoog cholesterolgehalte. Het is erfelijk, dus ook ik moet goed opletten dat ik niet veel vet eet, dus is het bij mij helemaal niet verstandig om me vol met vet eten te proppen om aan te komen.

Maar om toch wat aan te komen ga ik vanaf het voorjaar wel aan sport doen. En door meer spierontwikkeling hoop ik dus aan te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door HPoi op 09-02-2004 12:52]

pi_17025227
@topicstarter:

get rid of the caffeine... caffeine versnelt de stofwisseling, dat is iets wat je niet wilt hebben. En al die eetlepels mayo.. dat je zo te mager bent, wil nog niet zeggen dat je cholesterol niet kan stijgen. Pak ipv van die eetlepels mayo, eetlepels pindakaas, bevat zowel onv. vetten als verz. vetten, maar erg veel calorieen. Die shakes evt. blijven nemen naast de maaltijden.

pi_17025389
Ik ga trouwens nu even eten.
  zondag 18 april 2004 @ 23:59:27 #46
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18526669
Excuses dat ik het topic omhoog kick, maar ik heb een beetje hetzelfde probleem als de topicstarter. Ik ben 1m79 en weeg steevast 61kg. En dat klinkt erger dan dat is het, omdat ik behoorlijk wat spieren heb (alleen valt het niet op doordati k zo dun ben), dus als je dat eraf zou rekenen ligt het gewicht eigenlijk wat lager.

Ik eet per dag gemiddeld:

's ochtends:
2 dubbele boterhammen met pasta of worst+kaas.

's middags:
3 dubbele boterhammen (met hetzelfde).

's avonds:
125 gram groentes
125 gram vlees
+ aardappelen of bami of iets in die trant

's nachts:
4 dubbele boterhammen.

tussendoor eet ik nog zp'n 500 tot 700 gram chocolade (twix, kitkat, snickers etc), en ik drink per dag ongeveer 3 liter (frisdrank, zuivel).

Wanneer ik stop met roken (minstends 1 poging per maand, die poging hou ik dan een dag of 4 vol) is wat ik binnen krijg qua eten / drinken bijna 2x zoveel.

Ik heb geprobeerd heel veel koolhydraten naar binnen te werken. Ik heb geprobeerd een maand lang te ontbijten bij de burger king/mc donalds, smiddags thuis frituren en daar savonds ook nog eens af te halen (zoveel dat ik dagelijks bijna over m'n nek ging -> patat kan ik nog steeds niet zien). Ik heb geprobeerd om te beginnen met het eten van fruit, omdat ik hoorde dat dat helpt. Maar niks van deze dingen helpt.

Heeft er iemand misschien goede eet-tips voor me? Ik kreeg wel eens de tip om gewoon veel te gaan trainen, maar dat helpt niks, ik blijf even dun, alleen worden m'n spieren dan buiten proporties geblazen, wat ik er persoonlijk niet uit vind zien. Ik wil juist graag gewoon een simpel vetlaagje hebben!!
There is consciousness in all things.
  maandag 19 april 2004 @ 19:50:52 #47
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_18543656
Een pot kwark - 500 kcal met vooral eiwitten.
Belegde broodjes en vooral worstenbrood.
Prince Start - Koekjes om kinderen hun ontbijt te vervangen 200 kcal
Weight gain shakes + banaan - 2 per dag veel koolhydraten
Gekookt ei - 100 kcal
Super Big Mac Menu - 1000 kcal
Energy drinks - 200 kcal koolhydraten

Het belangrijkste: eet in je eerste week 1x meer per dag dan anders, bouw dit iedere week op tot je zo'n 6 keer per dag eet, zo zet je maag uit en na een tijdje heb je altijd honger
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  maandag 19 april 2004 @ 19:54:34 #48
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_18543742
quote:
Op zondag 18 april 2004 23:59 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
...
Da's dus WRONG
stop met die twixen, snickers, frituren en eet gezond
2x in de week wat mac's binnenwerken doet wel goed
maar eet hoofdzakelijk gezonde shit op vaste tijdstippen goed gespreid over de dag,
werkt veeeel beter

I gained 10 keys in 2 months
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:46:07 #49
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_18555784
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik maak er sinds een tijd niet meer echt een punt van. Eerst deed ik nog flink wat moeite om aan te komen, zodat mijn BMI genoeg was om nog eens mee te kunnen doen bij PBR (zie topic daarover), en toen ben ik tot een kilo of 55 gekomen (ik ben 1 meter 78). Heb gefitnesst, flink gegeten en wat niet al. Toen daarna bleek dat je voor veel onderzoeken ook nog eens minimaal 60 kilo moet wegen, heb ik de pijp aan Maarten gegeven en ben ik gestopt met veel eten en sporten.
Ik eet tegenwoordig vaak alleen maar fruit overdag, 's avonds eet ik gewoon avondeten en ik ben nu al een tijdje stabiel 52 kilogrammen. Sinds ik 2 dagen in de week postbode ben (nu alweer zo'n maand of 7), zijn mijn armspieren er weer wat beter uit gaan zien en zelfs op mijn borst zit nu wat.
Het zal allemaal wel.
Ik weet nu dat er meisjes zijn die mijn uiterlijk niet een doodzonde vinden en me veeeeeel sterker vinden dan dat ik eruit zie, dus ik vind het wel best zo.
Nicht ärgern, nur wundern!
  dinsdag 20 april 2004 @ 10:59:18 #50
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18555995
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:51 schreef HPoi het volgende:
Ik ben ook 1.70 en ben ook maar 50kg. Komt gewoon door de snelle stofwisseling. Met me schildklier is niks mis want dat is al eens nagekeken.
Je bent helemaal geen 1.70, je bent 1.68 ofzo.

Verder ben ik dus de iets oudere versie van HPoi Behalve dat met de actieve vakanties. Voordeel is wel dat ik gewoon kan eten wat ik wil, ik ben geen enorme schranser, maar ik eet toch wel goed. Tussendoor kan ik ook lekkr koekjes eten. Waar collega's en huisgenoten op de lijn letten, kan ik fijn een halve bak ijs leegeten.

Ik vind mezelf nog steeds wat te dun, hoewel ik ietsje ben aangekomen de laatste 2 jaar. Mijn vriendin is een stukej steviger dan ik, we vinden dit geen probleem maar ik zou zelf toch graag iets extra vet/volume erbij hebben, ik heb toch het gevoel dat dat beter zijn.
[KNE]-Mod
pi_18556152
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:34 schreef Deetch het volgende:
Niet zo geforceerd op je gewicht letten. Je kunt jezelf wel op gewicht vreten met mayo en koolhydraten maar dan wordt je een spijker met een buikje dus dat ziet er niet uit.

Trouwens je BMI (body mass index) is niet eens heel slecht. 17.3 terwijl 18 de normale ondergrens is. Klik hier voor je BMI Ik weet niet wie met dat zwaar ondergewicht verhaal aankomt want dat is dus niet waar.
Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat magere mensen ouder worden (scheelt 10%). Ik neem aan dat je ook al bij de dokter bent geweest voor lintworm, darmproblemen, schildklier enzovoort.
Bij een BMI van 18,5 heb je al 40% meer kans ofzo om vroegtijdig te sterven.. van 20-25 is ok.. en dan boven de 25 stijgt die kans ook weer retehard

Toevallig paar weken terug met college gehad..

Maar ik betwijfel of dat ook geld voor iemand die wel normaal eet...
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:25:08 #52
85122 Tegel
go tegelstyle
pi_18557473
Ik ben ook van het type eten, eten en niet aankomen.....

Ik was ook altijd onder mijn ideale gewicht ben nu volgens dat index ding gewoon normaal, maar wil zelf nog minimaal 5 kilo er bij. het best om aan te komen zijn niet pure koolhydraten, dit zijn namelijk suikers die je met trainen verbrand... beter zijn eiwitten of een mix van beiden. op dit moment ben je hard aan het trainen.. hier moet je of mee minderen maar in ieder geval rust periodes inbouwen. je lichaaam moet herstellen!! en wat mannen hebben en vrouwen niet (sorry damens) is dat wij vet omzetten in spier (kijk maar naar body builkders). het is daarom belangrijk dat je je lichaam de tijd gunt de vetten op te nemen en op te slaan, als jij continu doortraint doet je lichaam dit niet ...

suc 6 er mee
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:55:14 #53
19479 Mr.J
pi_18558172
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 11:09 schreef Sven- het volgende:

[..]

Bij een BMI van 18,5 heb je al 40% meer kans ofzo om vroegtijdig te sterven.. van 20-25 is ok.. en dan boven de 25 stijgt die kans ook weer retehard

Toevallig paar weken terug met college gehad..

Maar ik betwijfel of dat ook geld voor iemand die wel normaal eet...
BMI

BMI zegt niets dus. Ik heb er een van 26,5 en ben niet te dik...
pi_18581284
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:55 schreef Mr.J het volgende:

[..]

BMI

BMI zegt niets dus. Ik heb er een van 26,5 en ben niet te dik...
Ooit van het woord algemeen gehoord?
Niet iedereen doet aan bodybuilding..
  zondag 2 mei 2004 @ 01:01:02 #55
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18824626
Post geplaatst door Manji - zondag 2 mei 2004 @ 00:52

Het is zo simpel mensen, als je meer eet dan je verbruikt, kom je aan. Houd 's een week nauwkeurig bij wat je eet en schaf een voedingswijzer aan (staan van de meeste producten in hoeveel calorieen ze bevatten en in welke verhouding).

Je kunt dan berekenen wat je gemiddeld dagelijks aan calorieen binnenkrijgt. Ga daar dan 500 kcal per dag boven zitten en bekijk na een week of je bent aangekomen. Is dat niet het geval consumeer dan de week daarop nog meer calorieen.

Verder verdeel je je voeding over 5 a 6 maaltijden per dag. De porties zijn dan kleiner zodat je minder moeite hebt om het naar binnen te werken. Kies voor gezond voedsel en probeer ongeveer op 60% koolhydraten, 25% eiwitten en 15% vet uit te komen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 2 mei 2004 @ 01:11:03 #56
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_18824856
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef Brennie het volgende:

Het is zo simpel mensen, als je meer eet dan je verbruikt, kom je aan. Houd 's een week nauwkeurig bij wat je eet en schaf een voedingswijzer aan (staan van de meeste producten in hoeveel calorieen ze bevatten en in welke verhouding).

Je kunt dan berekenen wat je gemiddeld dagelijks aan calorieen binnenkrijgt. Ga daar dan 500 kcal per dag boven zitten en bekijk na een week of je bent aangekomen. Is dat niet het geval consumeer dan de week daarop nog meer calorieen.

Verder verdeel je je voeding over 5 a 6 maaltijden per dag. De porties zijn dan kleiner zodat je minder moeite hebt om het naar binnen te werken. Kies voor gezond voedsel en probeer ongeveer op 60% koolhydraten, 25% eiwitten en 15% vet uit te komen.
Hmmz... dit was een reply op een topic van iemand anders (Autica als ik me niet vergis)... maar goed de info klopt voor gezonde mensen.
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  zondag 2 mei 2004 @ 01:58:07 #57
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18825729
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:11 schreef Manji het volgende:

[..]

Hmmz... dit was een reply op een topic van iemand anders (Autica als ik me niet vergis)... maar goed de info klopt voor gezonde mensen.

Dacht dat het je openingspost was en dat ik op pagina 1 zat ( vond het al een vreemde opening post )
Maargoed.. de quotte kan idd geen kwaad, en Autica, hier kun je veel info vinden dus
Sorry dus, mijn fout
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 2 mei 2004 @ 10:18:29 #58
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18828032
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:01 schreef Brennie het volgende:
..
Het leuke is alleen dat niet iedereen bij kan houden wat hij of zij gebruikt. Ik ook niet, als ik achter de pc zit loop ik continue naar de keuken en terug of wat dan ook.. elke 5 minuiten sta ik wel op, gewoon omdat ik niet stil kan zitten. Of zit onbewust met m'n been te trillen of dat soort ongein. Dus ik verbruik altijd wat ik binnenkrijg, en zit zo altijd onder het streef gewicht, hoeveel ik ook eet. Zwaar frustrerend.

En Clyde96: Dankje.. Een vraagje alleen, omdat ik continue honger heb eet ik de hele dag door dus boterhammen met pasta en twixen en al dat soort troep.. Wat zou ik dan moeten eten wat m'n honger stilt en waar je veel van aankomt? Worstenbroodjes zijn een beetje duur, en fruit stilt de honger niet :$
  zondag 2 mei 2004 @ 10:20:06 #59
48233 Auticia
warriorette
pi_18828043
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:58 schreef Brennie het volgende:

[..]

Dacht dat het je openingspost was en dat ik op pagina 1 zat ( vond het al een vreemde opening post )
Maargoed.. de quotte kan idd geen kwaad, en Autica, hier kun je veel info vinden dus
Sorry dus, mijn fout
Sorry Bren, ik had gekeken voor oude topics over ondergewicht, maar heb deze over het hoofd gezien.
I bet you are flying inside.
  zondag 2 mei 2004 @ 10:22:41 #60
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_18828079
quote:
Op zondag 2 mei 2004 10:18 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Het leuke is alleen dat niet iedereen bij kan houden wat hij of zij gebruikt. Ik ook niet, als ik achter de pc zit loop ik continue naar de keuken en terug of wat dan ook.. elke 5 minuiten sta ik wel op, gewoon omdat ik niet stil kan zitten. Of zit onbewust met m'n been te trillen of dat soort ongein. Dus ik verbruik altijd wat ik binnenkrijg, en zit zo altijd onder het streef gewicht, hoeveel ik ook eet. Zwaar frustrerend.
@Brennie: Het is je vergeven

Je moet bijhouden wat je eet, een week lang. Dat is toch wel te doen lijkt me?
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_18845710
Ik zou ook wel wat dikker willen zijn dan dat ik nu ben.
Ben 1.76 en weeg ongeveer 57 kilo.
Ik heb het opgegeven om dikker te raken want het lukt gewoon weg niet.
Eten doe ik de hele dag door, veel snoep en koekjes en ik eet niet altijd even gezond (dus redelijk vaak friet met de bijbehorende vette mayo) Drink veel bier. Ook doe ik niet aan sport.

Soms heb ik het geluk dat ik per dag 1 of 1,5 kilo aan kom, maar als ik dan smorgens mezelf weeg is dat er ook al weer af.?!

Nee ik heb geen lintworm. Nee ik ben ook niet ziek. Ik denk dat ik gewoon een heel snelle verbranding heb (aangezien ik best 3 tot 5 keer per dag op het toilet zit).

Misschien dat het er nog ooit een keer anders word naar mate ik ouder word.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_18850525
Ik ben 2.01 weeg 78 kilo al een tijd stabiel, ik wil graag richting de 90 kilo...
Ik weet dat het niet dramatisch klinkt maar ik ben licht gespierd geen grammetje vet.
Ik doe 2 keer aan de week aan basketbal, thuis in de weer met gewichten enzo maar aankomen doe ik niet.....

Toch best veel mensen die dit hebben, niet gedacht....
-
  maandag 3 mei 2004 @ 10:24:53 #63
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_18851113
quote:
Op maandag 3 mei 2004 09:41 schreef Firefly18 het volgende:
Ik ben 2.01 weeg 78 kilo al een tijd stabiel, ik wil graag richting de 90 kilo...
Ik weet dat het niet dramatisch klinkt maar ik ben licht gespierd geen grammetje vet.
Ik doe 2 keer aan de week aan basketbal, thuis in de weer met gewichten enzo maar aankomen doe ik niet.....

Toch best veel mensen die dit hebben, niet gedacht....
Meet eten dude. Echt zo simpel is het. Ik ben sinds ik ben begonnen met trainen (jaar of vijf geleden) en een aangepast dieet 30 kilo aangekomen. Voor een dieet wat zich meer richt op spierherstel moet je verhoudingsgewijs meer eiwitten consumeren. Mik op 40-50% koolhydraten, 30-40% eiwit en 20% vet.
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_18851345
Mjah ik deed 10 kilo erbij in 3 maanden,
16 sneden brood per dag met pindakaas
Creatine gebruiker (Advies in de sportschool vragen)
4x per week fitness en daarnaast waterpolo 3x per week.

Met creatine kom je goed aan, althans bij mij dan... nu weer 4 kilo erbij in 1 maand na een half jaar fitness op een laag pitje te hebben gezet.

In de sportschool weten ze echt wel hoe jij er gewicht bij kunt krijgen, goed luisteren naar die mensen en zoals hier ook al genoemd werd, goed rusten...
  maandag 3 mei 2004 @ 18:41:49 #65
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18861671
quote:
Op maandag 3 mei 2004 10:24 schreef Manji het volgende:

[..]

Meet eten dude. Echt zo simpel is het.
Er zijn genoeg mensen die 5x het normale aantal calorieën enzo binnen krijgen, en nog geen grammetje dikker woirden. Zo makkelijk is het echt niet.
pi_18862001
Ik heb ook ondergewicht gehad hoor..
ik ben 1,76 en weeg nu schoon aan de haak 57 kilootjes..
Maar in December vorig jaar woog ik 52 Kilo..
Weet je wat bij mijn echt goed werkte om aan te komen;

-S'avonds bij de koffie..een Speculaas met warme chocomelk met dubbele slagroom!!
En dat zo een maand lang!! Wat ik ook veel had gedaan was chocopaste en hagelslag dubbel opsmeren...en alles dubbeleten zeg maar..Ik weet niet of je het al geprobeerd heb,maar je kan het proberen..
  maandag 3 mei 2004 @ 20:34:42 #67
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_18864736
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:41 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die 5x het normale aantal calorieën enzo binnen krijgen, en nog geen grammetje dikker woirden. Zo makkelijk is het echt niet.
Het normale aantal calorieen is voor iedereen verschillend. Als jij per dag 3000 kcal verbruikt en je eet er 4000, wat denk je dan dat er gebeurt?
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_18865009
Goed, ik heb dus ook wel hetzelfde probleem. Ik ben 1.94, weeg atm 76/78 kilo, ben jongen, 15 jaar.
Ik heb jaren lang elke dag enorm veel snoep e.d. gegeten. Dit leek me 2 maanden geleden dus niet zo'n goed idee meer en besloot om maar wat gezonder te eten. Sindsdien heb ik helemaal geen snoep/chips/patat gegeten. Wel ben ik veel meer brood en avondeten gaan eten. Elke dag misschien wel 10 tot 16 boterhammen, afhankelijk van hoeveel tijd ik heb om te eten. Avondeten is meestal een bord stampvol, en dan 2e bord wat er over is. Maar dan heb ik 1 of 2 uur later weer honger, zoals nu dus

Je zou zeggen dat ik wel wat aan zou komen, maar so far blijft het schommelen. Ik wil eigenlijk wel naar de 85 of 90 kilo, maar hoe kan ik dit dan (gezond) aanpakken?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_18865962

Serieus. Gezond is het niet. Maar het helpt wel. Ik kan er over meepraten.
pi_18866155
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:16 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]

Serieus. Gezond is het niet. Maar het helpt wel. Ik kan er over meepraten.
Juist, ik zei dus met name gezond

ik wil namelijk mijn gewicht in spieren, niet in vieze vetkwabben
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:27:54 #71
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_18876528
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:34 schreef Manji het volgende:

[..]

Het normale aantal calorieen is voor iedereen verschillend. Als jij per dag 3000 kcal verbruikt en je eet er 4000, wat denk je dan dat er gebeurt?
Bij veel mensen wordt het overtollige energie opgeslagen in de vorm van vet. Maar bij veel mensen, waaronder mijzelf, gaat de spijsvertering en dergelijke simpelweg sneller draaien. Hart gaat sneller kloppen, je gaat zweten, onbewust gaan er veel spiertjes enzo in je lichaam bewegen, zonder dat je er veel controle over hebt etcetc net zo lang totdat de energie toch verbruikt is.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 11:47:21 #72
19479 Mr.J
pi_18876766
Op een gegeven moment kom je echt wel op een punt dat je meer kcals naar binnen krijgt (uit goede voeding) dan dat je gebruikt.

Dit icm krachtsport = groei.
pi_18876855
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:34 schreef Deetch het volgende:
Niet zo geforceerd op je gewicht letten. Je kunt jezelf wel op gewicht vreten met mayo en koolhydraten maar dan wordt je een spijker met een buikje dus dat ziet er niet uit.

Trouwens je BMI (body mass index) is niet eens heel slecht. 17.3 terwijl 18 de normale ondergrens is. Klik hier voor je BMI Ik weet niet wie met dat zwaar ondergewicht verhaal aankomt want dat is dus niet waar.
Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat magere mensen ouder worden (scheelt 10%). Ik neem aan dat je ook al bij de dokter bent geweest voor lintworm, darmproblemen, schildklier enzovoort.
BMI mag je door de toilet spoelen. Hij is/ziet er flink gespierd en dan nog maar 50kg zwaar.Spieren zijn een stuk zwaarder dan vet. Hij heeft lijkt mij heel weinig vet. Maar ook niet al te veel spieren vooral in zijn onderlichaam.

Advies: meer eten! Niet meer vet maar gewoon meer eten (meer tonijn,kip,kwark). Je eet niets eens zo veel moet ik zeggen. Dat is de enige oorzaak.
En in de sportschool je onderlichaam trainen. Daar liggen de grootste spiergroepen.

btw 1.70 en 86.5kg op dit moment.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 12:02:00 #74
19479 Mr.J
pi_18876927
Nette stats bro!

Welk bf%?
pi_18876984
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:30 schreef Sven- het volgende:

[..]

Ooit van het woord algemeen gehoord?
Niet iedereen doet aan bodybuilding..
Er zijn mensen die van nature gespierder zijn dan anderen die dan onterecht als te dik worden bestempeld en er zijn mensen die veel minder gespierd zijn en een ongezonde vethoeveelheid hebben en een "gezonde" BMI hebben. Dit los van de mensen die ook echt trainen om spiertjes te kweken.
pi_18877170
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 12:02 schreef Mr.J het volgende:
Nette stats bro!

Welk bf%?
Zo'n 15%. Ik heb wel van huis uit grote benen dus ik zie er niet zo "groot" uit als mijn gewicht voordoet. Krijg genoeg te horen van jij bent niet zo zwaar tot dat men probeert om mij eens te "wegen". Het bovenlichaam is toch hetgeen men het meest representatief vindt. Dat ziet er vrij "normaal" uit.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:49:24 #77
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18886343
Post geplaatst door Denkie - dinsdag 4 mei 2004 @ 19:45

Héé mensen...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar informatie hoe je gezond kunt aankomen. Ben namelijk beetje aan de magere kant en wil dus een wat gezonder lichaam.
Ben op zoek geweest op Internet en vanalles geprobeert op Google en andere zoekmachines, maar die laten me een beetje in de steek. Het gaat voornamelijk over gezond afvallen, en dat is net niet de bedoeling. Weet iemand goede sites of boeken, of heeft er iemand tips om aan te komen?

Bedankt...

Denkie
pi_18886493
Bier + Negerzoenen =
pi_18886810
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:49 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door Denkie - dinsdag 4 mei 2004 @ 19:45

Héé mensen...

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ben opzoek naar informatie hoe je gezond kunt aankomen. Ben namelijk beetje aan de magere kant en wil dus een wat gezonder lichaam.
Ben op zoek geweest op Internet en vanalles geprobeert op Google en andere zoekmachines, maar die laten me een beetje in de steek. Het gaat voornamelijk over gezond afvallen, en dat is net niet de bedoeling. Weet iemand goede sites of boeken, of heeft er iemand tips om aan te komen?

Bedankt...

Denkie
Als je mager bent wordt het moeilijk om zwaarder te worden. Je moet allereerst gewoon meer eten en bewegen zodat het niet allemaal in vet veranderd.

Een goede site is bijv. http://exrx.net
pi_18886950
Ik ben ook 1.71 en 50 kg, maar ik heb er eigenlijk niet echt problemen mee hoor. Ja soms is het wel vervelend met kleding kopen (bikini's!) maar verder zie ik het probleem niet zo. Ik zie er ook niet eng dun uit ofzo.
Ik weeg ook al jaren dit gewicht en ik kan eten wat ik wil, maar ik kom niks aan.

Misschien een beetje suf advies, maar ik zou me niet zo druk maken als ik jou was.

So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')