quote:dude
Op dinsdag 3 februari 2004 16:37 schreef Pinobot het volgende:
Tjonge ik wou dat ik jouw probleem had, ik wordt al dik van de lucht van voedsel.
Ok, tijd voor een cursus "hoe wordt ik dik".
1. niet over de gehele dag verdeeld eten maar heel veel in één keer.
2. veel eten vlak voor het naar bed gaan.
3. niet sporten.
4. tv kijken, internetten mag ook.
5. Geen sex, of in ieder geval geen actieve sex, passieve sex mag wel.
6. zo min mogelijk bewegen, overal de auto voor gebruiken, veel slapen.
7. niet roken.
8. je nergens druk over maken.
9. veel vlees eten.
10. nooit water drinken, drink in plaat daarvan bijvoorbeeld Cola of bier.
hoewel een wijd gewaad je vormen goed verhult
Kip met gesmolten kaas eten...
Naar de dokter om je te laten nakijken of ziekte van chron oid??
quote:- Shakes zijn maaltijdvervangers. Geen maaltijden an sich. Svp liever gewoon eten dan shakes.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:29 schreef Bluezz het volgende:
- shakes zijn idd goeie 'dik' makers
- laat je schildklier eens onderzoeken (simpel via bloed afname te zien), misschien werkt ie wel te snel
- toetjes met ongeklopte slagroom erdoor heen
- niet té veel sporten/fitnessen, dan verbrand je n.l. ook veel energie
- net als het (vele )eten wat je doet, hoe meer je gaat eten hoe harder gaat je verbranding
Ben je daar te lui voor? --> niet zeiken dan en face it dat je het niet veranderd.
Biceps elke dag slaat nergens op, zo blijft die alleen maar achter. 1x per week een spiergroep trainen is genoeg.
quote:Als j nou geen verstand heb van fitnessen. Zeg dan gewoon niks.
Op maandag 9 februari 2004 10:58 schreef Mr.J het volgende:
Ik had het niet specifiek tegn jou maar meer in z'n algemeen.Biceps elke dag slaat nergens op, zo blijft die alleen maar achter. 1x per week een spiergroep trainen is genoeg.
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:27 schreef Blijepeen het volgende:[..]
Als j nou geen verstand heb van fitnessen. Zeg dan gewoon niks.
Je mag je biceps echt wel vaker trainen, maar er moet een dag tussen zitten.
bv. Maandag en dan weer woensdag trainen en dan weer vrijdag.
Dan kan makkelijk, gewoon 2 spiergroepen op een dag
Indirect alzijnde een ondersteunende (biceps bij rug, triceps bij borst, etc) spiergroep kan wel na 48 uur.
72 uur is toch echt wel nodig voor een volledig herstel. Let op! Als je spierpijn over is betekend het nog niet dat je spiergroep volledig hersteld en aangesterkt is.
Elke dag een spiergroep trainen heeft tot resultaat dat deze niet meegroeit. Voor hij zich kan herstellen en verbeteren wordt hij alweer beschadigd dmv training.
De stelregel is gewoon elke spiergroep 1x per week trainen. Zo kan je makkelijk de korte zware benodigde trainingen waarin je 2 tot 3 spiergroepen traint (waaronder maar 1 grote!) binnen 4 a 5 kwartier afwerken.
Naar een dieetist ben ik nog nooit geweest en ben ik ook niet van plan. Dat ze je volstopt met mayo en shakes lijkt me niet erg goeg.
Zelf eet ik ook zowat de hele dag door, maar wel 'gewoon' eten. Dus gewoon (bruine) boterhammen met kaas, ham, hagelslag pindakaas, etc. Verder eet ik nogal veel koekjes/tussendoortjes. Maar ik ga me echt niet volproppen met pinda's en chips enzo, dat kan nooit goed zijn. En s'avonds gewoon een goede warme maaltijd met toetje.
Maar goed al eet ik zowat de hele dag door ik kom ook niet aan. Ik blijf maar rond de 50kg hangen. ik moet wel zeggen dat ik niet sport en dat zal ook wel een stuk schelen natuurlijk. (scheelt al gauw een paar kilo aan spieren?) Ik heb wel een hele goede conditie, ik was nl. altijd bij de eerste 3 met shuttlerun,halve marathon, etc. En in de zomer ga ik altijd op actieve vakantie en heb ik nergens last van. Afgelopen zomer hebben we bijvoorbeeld 40km door de bergen gelopen in 1 dag, en ik had er geen problemen mee. (oke beetje pijn in me voeten) En de volgende dag weer 35 km gelopen door de bergen. En daarna mountainbiken in de bergen met 40graden enzo en kanoen maar ik heb er geen last van ondanks dat ik niet sport, ik kan dat allemaal aan.
Maar goed hoe ik ook eet ik kom niet aan.
Mijn vader heeft dat ook vroeger gehad, maar zo rond zijn 30ste begon hij wel aan te komen en nu moet hij heel erg opletten dat hij niet teveel eet omdat ie anders te zwaar wordt. Ook omdat ie zo'n 8 jaar geleden een hartinfarct gehad heeft.(rond zijn 50ste) Zijn vader (mijn opa dus) heeft ook een hartinfart gehad. (is wel 84 geworden) Allebei hebben ze last van een te hoog cholesterolgehalte. Het is erfelijk, dus ook ik moet goed opletten dat ik niet veel vet eet, dus is het bij mij helemaal niet verstandig om me vol met vet eten te proppen om aan te komen.
Maar om toch wat aan te komen ga ik vanaf het voorjaar wel aan sport doen. En door meer spierontwikkeling hoop ik dus aan te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door HPoi op 09-02-2004 12:52]
get rid of the caffeine... caffeine versnelt de stofwisseling, dat is iets wat je niet wilt hebben. En al die eetlepels mayo.. dat je zo te mager bent, wil nog niet zeggen dat je cholesterol niet kan stijgen. Pak ipv van die eetlepels mayo, eetlepels pindakaas, bevat zowel onv. vetten als verz. vetten, maar erg veel calorieen. Die shakes evt. blijven nemen naast de maaltijden.
Da's dus WRONGquote:Op zondag 18 april 2004 23:59 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
...
Je bent helemaal geen 1.70, je bent 1.68 ofzo.quote:Op maandag 9 februari 2004 12:51 schreef HPoi het volgende:
Ik ben ook 1.70 en ben ook maar 50kg. Komt gewoon door de snelle stofwisseling. Met me schildklier is niks mis want dat is al eens nagekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |