abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17032999
quote:
Op zondag 8 februari 2004 11:29 schreef Doc het volgende:
Mijns inziens is dat zeker niet meer of minder dan voorheen .
Goed, dat is jouw invalshoek. Ik (en met mij kennelijk enkele andere users) vinden het wél meer dan voorheen. Persoonlijk vind ik de sfeer op VBL wat vervelender geworden, wat flauwer, en daarom is mijn "zin om te posten" hier wat minder. Hools is wat dat betreft helemaal afgegleden tot een inteelt-clubje, maar goed, daar is kennelijk vraag naar, getuige de 252 topics die deze reeks inmiddels telt.

Verder vind ik jou, Doc, een erg goede mod, dus daar heeft het niks mee te maken. Ik steun je "relaxte beleid" dan ook, maar wil alleen zeggen dat bij een dergelijk beleid ook een bepaalde verantwoordelijkheid van de users nodig is. Maar als zij die verantwoordelijkheid niet helemaal aankunnen, moet je ook durven ingrijpen en duidelijk een grens stellen.

Het klinkt misschien allemaal een beetje zwaar . Maar ik vind dus best dat je af en toe een kansloze bash-slowchat (zeker in een [voetbalclub] - topic) wel ff af mag kappen.

Tot zover mijn wijze woorden.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 9 februari 2004 @ 17:27:56 #102
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17033043
ben het wel een beetje eens met keepert.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 februari 2004 @ 19:26:26 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17036092
Met de analyse van keeper ben ik het ook wel eens, op het punt na dat dat vroeger niet of minder het geval zou zijn. Ik vraag me om het half jaar zo ongeveer ook wel eens af wat ik hier nog doe, en dat het allemaal wel meer van hetzelfde is, en er wel heel erg in clichee's geluld word, en iedereen in z'n rol is vastgeroest (dat had ik bv zo rond de de VBL-awards) en zo voorts en zo voorts. Maar als ik dan terug ging lezen merkte ik dat exact dezelfde soort opmerkingen en zelfde soort gedrag vertoont werd in periodes dat ik er wel mer lol in had. Voor ieder voorbeeld dat je van nu kan geven bij je betoog, kan ik een voorbeeld aanhalen van hetzelfde in het eerste jaar VBL. Het punt is dat je met veel van dit soort dingen als "oldbie" een gevoel krijgt dat het vroeger leuker was. In mijn ogen modereer ik niet anders. De tip om weer wat strenger toe te zien op de [club]-topics is misschien wel goed. Ik zal er wat beter op letten. Maar er zijn voorheen periodes geweest dat het erger was (bijv. Doopy-X- in de F'noord topics). Op het ogenblik zijn die topics ook redelijk bash-vrij.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_17041050
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:26 schreef Doc het volgende:
In mijn ogen modereer ik niet anders.
Dat probeerde ik ook niet duidelijk te maken. Ik vind je goed modden, dat staat buiten kijf .
quote:
De tip om weer wat strenger toe te zien op de [club]-topics is misschien wel goed. Ik zal er wat beter op letten. Maar er zijn voorheen periodes geweest dat het erger was (bijv. Doopy-X- in de F'noord topics). Op het ogenblik zijn die topics ook redelijk bash-vrij.
Dat zou best kunnen. Ik lees dat topic nooit . Maar fijn dat je de tip meeneemt. Doc is okay .
pi_17052452
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:26 schreef Doc het volgende:
en er wel heel erg in clichee's geluld word, en iedereen in z'n rol is vastgeroest (dat had ik bv zo rond de de VBL-awards) en zo voorts en zo voorts. Maar als ik dan terug ging lezen merkte ik dat exact dezelfde soort opmerkingen en zelfde soort gedrag vertoont werd in periodes dat ik er wel mer lol in had.
Precies de reden waarom dat maximaal eens per jaar leuk is. Niemand zit te wachten op iedere maand een nieuw initiatief, maar ik moet zeggen dat op dat moment de VBL-Awards gewoon leuk was. Ik vind dat dergelijek dingen de sfeer levendig houden en er niet alleen over de standaard voetbalzaken wordt geluld. Ontspanninbg horot erbij en maakt VBL een volwaardige sectie.

Maar goed, dit is niet echt on topic.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 februari 2004 @ 12:09:50 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17055032
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 10:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Precies de reden waarom dat maximaal eens per jaar leuk is. Niemand zit te wachten op iedere maand een nieuw initiatief, maar ik moet zeggen dat op dat moment de VBL-Awards gewoon leuk was. Ik vind dat dergelijek dingen de sfeer levendig houden en er niet alleen over de standaard voetbalzaken wordt geluld. Ontspanninbg horot erbij en maakt VBL een volwaardige sectie.

Maar goed, dit is niet echt on topic.

Mee eens hoor, alleen besefte ik me toen in welke mate de "rollen" vast geroest zijn. Soms is dat leuk, soms wat minder.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 februari 2004 @ 12:11:29 #107
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17055092
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:42 schreef keeper het volgende:

[..]

Dat probeerde ik ook niet duidelijk te maken. Ik vind je goed modden, dat staat buiten kijf .
[..]

Dat zou best kunnen. Ik lees dat topic nooit . Maar fijn dat je de tip meeneemt. Doc is okay .

Zoooooooo wil ik het horen

de reden waarom ik over het modden begon was omdat ik graag een practische handreiking heb waar wat verbeterd kan worden. "De sfeer" is iets ongrijpbaars, vandaar ...

pi_17055107
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:09 schreef Doc het volgende:
Mee eens hoor, alleen besefte ik me toen in welke mate de "rollen" vast geroest zijn. Soms is dat leuk, soms wat minder.
Het vervelende is ook dat iedereen zich vervolgens volgens die rol gaat en blijft gedragen .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 februari 2004 @ 12:14:50 #109
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17055201
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 12:11 schreef keeper het volgende:

[..]

Het vervelende is ook dat iedereen zich vervolgens volgens die rol gaat en blijft gedragen .

Precies. Maar daar valt geen moer aan te modereren. En op zich zijn die VBL awards best wel geinig.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:21:07 #110
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_17062559
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:21 schreef Eilanden het volgende:
manier om bergkamp mee naar het EK te krijgen hoort volgens mij meer thuis in ONZ
I AGREE!
Let yourself go and enjoy the bassline...
  dinsdag 10 februari 2004 @ 16:31:06 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17062671
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:21 schreef Eilanden het volgende:
manier om bergkamp mee naar het EK te krijgen hoort volgens mij meer thuis in ONZ
Heeft zelfs voor onzin een te groot baggergehalte, dus dicht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17062688
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Heeft zelfs voor onzin een te groot baggergehalte, dus dicht.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17063205
quote:

[..]

Keeper, ik eis een doelman in je avatar, geen spits. Dit kan niet he.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17068484
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Keeper, ik eis een doelman in je avatar, geen spits. Dit kan niet he.
.

Neem jij deze dan?

.

pi_17068593
quote:

[..]

Loek toch echt niet hoor... Die veranderde er zelfs zijn naam voor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 februari 2004 @ 20:10:56 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_17069134
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Loek toch echt niet hoor... Die veranderde er zelfs zijn naam voor.

Z'n naam veranderde, z'n gedrag niet ...
pi_17069178
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 20:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Z'n naam veranderde, z'n gedrag niet ...

Daar zit wat in. Ach, een forum is zo leuk als je het zelf maakt op zich... Vind ik dan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17091044
de Bilde wordt international van Zimbabwe

zelfs in het voetbalhumor topic zou het flauw zijn

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17091140
Is het een idee om het Overig Voetbal Nieuws Deel 2 topic standaard in de FAQ te hebben (dus bij een nieuw topic als het oude vol is, dit weer te updaten) zodat nieuwkomers daar kunnen vinden waar de kleine randberichten kwijt te kunnen?

Er komen zoveel mensen voor elke scheet een topic openen...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 11-02-2004 16:22]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_17091182
@DIGGER:

Sinds wanneer leest dat soort mensen de FAQ dan.

woensdag 11 februari 2004 @ 16:21:18 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17091196
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:19 schreef DIGGER het volgende:
Is he teen idee om het Overig Voetbal Nieuws Deel 2 topic standaard in de FAQ te hebben (dus bij een nieuw topic als het oude vol is, dit weer te updaten) zodat nieuwkomers daar kunnen vinden waar de kleine randberichten kwijt te kunnen?

Er komen zoveel mensen voor elke scheet een topic openen...

Ik zal het even in fe FAQ vermelden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_17091284
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 16:20 schreef keeper het volgende:
@DIGGER:

Sinds wanneer leest dat soort mensen de FAQ dan.

90% niet, maar dan kun je ze dat gelijk voorleggen en kunnen ze iig nooit zeggen dat het hier onduidelijk geregeld is.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_17092419
Golfer, het topic Speler geschorst voor 2 jaar: Bedankt kut-scheids! moest volgens jou in het BVO Emmen topic? .
We hebben het in dat topic over Emmen Amateurvereniging. .
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')