quote:Ik bedoelde ook dat ik dat niet zo duidelijk had gezegd
Op donderdag 5 februari 2004 12:41 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Goed plan!
Apart Buitenlandse TIFO-topic meteen maken nadat het sfeertopic vol is, lijkt me zo.
Over dat vol laten posten had je volgens mij nog niks gezegd, maar dat is bij deze dus duidelijk
. Nu vraag ik me alleen wel af waaróm we dat nog vol moeten posten... beetje onzin eigenlijk, want het gaat nu echt óm 'het posten om het posten' mijns inziens!
Maar goed: ik laat 'm nog open omdat het natuurlijk ook enigszins arbitrair is. Niet iedere sfeerfoto betreft een TIFO actie.
Het is nu allemaal zo geforceerd .
Ik bedoel, sarren is leuk hoor, maar het is de laatste tijd wel heel erg zuigen om het zuigen. Vind ik dan.
quote:Precies.
Op donderdag 5 februari 2004 18:08 schreef Cart_man het volgende:
Kutkliekjes
quote:Wat hij zegt.
Op donderdag 5 februari 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
Jezus, maak dan gewoon een TIFO/Sfeer topic, waarin je het over zowel TIFO-acties als sfeerbeelden die niet per se TIFO-acties zijn kan hebben. En of ze nou in het binnen- of buitenland zijn, maakt toch geen fuck uit?Het is nu allemaal zo geforceerd
.
quote:Wat hij zegt.
Op donderdag 5 februari 2004 17:51 schreef keeper het volgende:
Oh en ben ik de enige die zich steeds meer begint te ergeren aan het ons-kent-ons sfeertje en het bijbehorende tongue-in-cheek zuiggedrag over en weer, vooral in de wedstrijdverslagen- en de Ajax-, psv- en feyenoord-topics?Ik bedoel, sarren is leuk hoor, maar het is de laatste tijd wel heel erg zuigen om het zuigen. Vind ik dan.
quote:Wat is dat nou voor antwoord?
Op donderdag 5 februari 2004 18:29 schreef golfer het volgende:[..]
Precies.
quote:Dat ik ook niet van kliekjes houd.
Op donderdag 5 februari 2004 18:33 schreef keeper het volgende:Wat is dat nou voor antwoord?
Zijn de modjes er ook klaar voor?
quote:Ik zorg dat ik zo min mogelijk online ben.
Op donderdag 5 februari 2004 18:53 schreef PogueMahone het volgende:
ik hoop op een mooie ajax-psv met veel (onterechte) doelpunten, snoeiharde overtredingen, naaiakties over en weer, vele scheidsrechterlijke dwalingen, vechtende trainers en een doelpunt van Van Bommel dat eigenlijk afgekeurd had moeten worden...Zijn de modjes er ook klaar voor?
quote:En als er een topic is zijn er weer mensen die vinden dat mensen te veel over hun eigen TIFO acties door de fotoos heenlullen, of dat de Italiaans fotoos geen ruk met de NLse sfeer acties te maken hebben.
Op donderdag 5 februari 2004 17:49 schreef keeper het volgende:
Jezus, maak dan gewoon een TIFO/Sfeer topic, waarin je het over zowel TIFO-acties als sfeerbeelden die niet per se TIFO-acties zijn kan hebben. En of ze nou in het binnen- of buitenland zijn, maakt toch geen fuck uit?Het is nu allemaal zo geforceerd
.
Alsof het ene ruk uit maakt of er een of twee topics zijn. Who fucking cares. Dit is echt zo'n helemaal non-issue, waar ik alleen maar op reageer omdat ik mod ben, en een reactie verwacht wordt...
quote:Ik lees die wedstrijd verslagen eigenlijk nooit. Zou je ook moeten doen als je er aan ergert.
Op donderdag 5 februari 2004 17:51 schreef keeper het volgende:
Oh en ben ik de enige die zich steeds meer begint te ergeren aan het ons-kent-ons sfeertje en het bijbehorende tongue-in-cheek zuiggedrag over en weer, vooral in de wedstrijdverslagen- en de Ajax-, psv- en feyenoord-topics?Ik bedoel, sarren is leuk hoor, maar het is de laatste tijd wel heel erg zuigen om het zuigen. Vind ik dan.
Dat sarren en zuigen om het zuigen is niet iets "van de laatste tijd". Dat is altijd een deel van de discussie rond voetbal. Ik zou zeggen, wees blij dat het er nog enigszins relaxed aan toe gaat.
En ja soms erger ik me ook an de voorspelbaarheid er van. Dan lees ik gewoon wat minder. Of had je een structurele oplossing in gedachten?
In het TIFO-topic wordt gesproken over het gezamenlijk maken van een TIFO-site, aangezien de bestaande site om meerdere redenen niet voldoet. Omdat we niet al te offtopic willen gaan en de discussies liever over de diverse TIFO-acties willen laten gaan, wil ik voorstellen om een speciaal topic te openen voor de gesprekken over de nieuw te maken site.
Is dit gewenst door de VBL-mods? Ik hoor het graag!
quote:Mooi! Nu de mods nog
Op donderdag 5 februari 2004 23:53 schreef popolon het volgende:
Ik ben in een goede bui: Van mij mag het.
quote:staat je niet goed die 4 logo's in je avatar,zal morgen eens een hartig woordje met je spreken
Op donderdag 5 februari 2004 23:57 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Mooi! Nu de mods nog
.
quote:Dit is Doc's zijn beslissing. Ik bemoei mij daar niet mee.
Op donderdag 5 februari 2004 23:57 schreef Yeahinho het volgende:Mooi! Nu de mods nog
.
quote:You bastard
Op vrijdag 6 februari 2004 01:09 schreef golfer het volgende:[..]
Dit is Doc's zijn beslissing. Ik bemoei mij daar niet mee.
Whatever hij daar over beslist, vind ik prima.
Mij maakt het geen moer uit. Ik stel alleen een maximum van drie TIFO/sfeer topics tegelijkertijd
quote:Ik lees die topics al bijna nooit, dus daar ligt het probleem niet. Je redenatie vind ik wel een beetje vreemd. "Mensen mogen van mij lekker in de trein pissen, want ik reis toch nooit met de trein".
Op donderdag 5 februari 2004 20:40 schreef Doc het volgende:
Ik lees die wedstrijd verslagen eigenlijk nooit. Zou je ook moeten doen als je er aan ergert.
IMO kan dergelijk gedrag de sfeer op het hele forum in zekere zin verpesten.
quote:Oh, dat weet ik. Dat is ook een van de leuke dingen. Maar het zuigen begint nu te dalen naar een niveau dat zelfs Kim Holland er verdrietig van wordt.
Dat sarren en zuigen om het zuigen is niet iets "van de laatste tijd". Dat is altijd een deel van de discussie rond voetbal.
quote:Ben ik ook
Ik zou zeggen, wees blij dat het er nog enigszins relaxed aan toe gaat.
quote:Naja, wat strenger er op toe zien. Niet meteen editen, maar scherper in de gaten houden of er niet 50 posts lang in een Ajax/psv/feyenoord topic wordt gedemonstreerd wie de langste lul heeft.
had je een structurele oplossing in gedachten?
quote:mooi omschreven
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef keeper het volgende:
Oh, dat weet ik. Dat is ook een van de leuke dingen. Maar het zuigen begint nu te dalen naar een niveau dat zelfs Kim Holland er verdrietig van wordt.
quote:Ik zie die Live topics eerder als een urinoir. Daar kan je pissen wat je wilt
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef keeper het volgende:Ik lees die topics al bijna nooit, dus daar ligt het probleem niet. Je redenatie vind ik wel een beetje vreemd. "Mensen mogen van mij lekker in de trein pissen, want ik reis toch nooit met de trein".
IMO kan dergelijk gedrag de sfeer op het hele forum in zekere zin verpesten.
quote:Mijns inziens is dat zeker niet meer of minder dan voorheen
Op vrijdag 6 februari 2004 20:07 schreef keeper het volgende:Oh, dat weet ik. Dat is ook een van de leuke dingen. Maar het zuigen begint nu te dalen naar een niveau dat zelfs Kim Holland er verdrietig van wordt.
[..]Ben ik ook
, maar probeer niet te krampachtig vast te houden aan dat relaxede gedoe, want dan is de kans dat je op een bepaald moment te ver bent afgegleden.
[..]Naja, wat strenger er op toe zien. Niet meteen editen, maar scherper in de gaten houden of er niet 50 posts lang in een Ajax/psv/feyenoord topic wordt gedemonstreerd wie de langste lul heeft.
quote:Dicht.
Op zondag 8 februari 2004 20:52 schreef DutchGooner het volgende:
Hans Kraay weg bij Voetbal Insite overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |