abonnement Unibet Coolblue
pi_16848785
[FB] Maak de VBL-modjes nuttig #7
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:34 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom is de Eagles topic gesloten? Als daniel de ridder (die binnenkort wel weer oranje zal worden ingeschreven), RBC, Fortuna en Helmond een topic verdienen, dan is de viervoudig kampioen van Nederland er zeker eentje waard! Valt genoeg te melden over spelers, stadion, financien, supporters etc. Toegegeven, de openingspost was niet al te sterk.;)
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16849467
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 10:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik beschouw het tweede als een puur Foto topic en dat gaat ook over het buitenland, terwijl het eerste puur over TIFO acties in NL gaat. Dat topic gaat ook over het organiseren en dergelijke van dat soort acties.

Beiden hebben zo onafhakelijk van elkaar bestaansrecht.

maar ik moet toegeven dat het wel zeer op elkaaar lijkt. Er zou eventueel een gesloten kunnen worden, maar onder de bovengenoemde voorwaarde kunnen ze afzonderlijk bestaan. En daarnaast wordt in beiden voldoende gepost.


Er wordt inderdaad in beide voldoende gepost, maar dat is juist het lastige ervan! Gelijke discussies lopen in twee verschillende topics, zaken die voor het ene topic bedoeld zijn worden juist in het andere geplaatst, en het wordt kortom een onoverzichtelijke boel!

Daarnaast zijn het ook nog eens dezelfde users die beide topics in leven houden, dus waarom niet gewoon een centraal supporters-activiteiten-topic? Daar kan dan alles m.b.t. supporters en sfeer besproken worden, waardoor het ongetwijfeld nóg beter zal gaan lopen!

  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:28:30 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_16849673
*schopt*

Wat een topics ...

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_16849893
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Precies: een openingspost met als enige inhoud "GA is the shit" lokt nou niet echt een discussie uit, vind je?
Indien jij een inhoudsvol topic over GA wilt openen, waarinj je wat meet te melden hebt dan alleen een kreet, be my guest.


Slim om de modjes de optie te geven om door te kunnen posten in een gesloten topic...
pi_16850212
Dat aantal centrale spelers en club topics begint wel een achterlijke hoeveelheid aan te nemen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:43:22 #6
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16850222
Modjes hebben jullie je sleutelbos bij,er zijn toch een paar topics waarvan ik zeg;OVERBODIG
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16850270
Elke club verdient er 1 (zolang het geen amateurclubs zijn ) maar als die kleuters die 1 leuke wedstrijd tegen het altijd lastige ADO erop hebben zitten al een topic krijgen vind ik het lichtelijk overdreven.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:45:47 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16850310
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:44 schreef Sloggi het volgende:
Elke club verdient er 1 (zolang het geen amateurclubs zijn ) maar als die kleuters die 1 leuke wedstrijd tegen het altijd lastige ADO erop hebben zitten al een topic krijgen vind ik het lichtelijk overdreven.
Elke club verdiend er 1 maar ik zie topics over transfers en de beker die makkelijk in de centrale topics kunnen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16850668
Die club topics vind ik best, maar topics over De Ridder, Colin, Koen vd Laak (twijfelgevalletje ) of andere spelers die nauwelijks wat hebben laten zien is wat overdreven. Straks komt er ook nopg een topic over die babel die nog helemaal niks heeft laten zien
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:01:56 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16850832
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Koen vd Laak (twijfelgevalletje )
je moet die ook met een vette zien,sorry hoor maar als er spelers zijn die amper wat gepresteerd hebben al een eigen topic hebben...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16850925
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:01 schreef DutchGooner het volgende:


je moet die ook met een vette zien,sorry hoor maar als er spelers zijn die amper wat gepresteerd hebben al een eigen topic hebben...


daarom ook, straks krijg je 800 spelers topics. Misschien een centraal talenten topic ofzo of gewoon in de club topics
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:05:52 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16850970
Ik ga even rigoureus opschonen.
VBL is te onoverzichtelijk aan het worden met al die "fan-topics".
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:10:45 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16851133
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:24 schreef Doc het volgende:
Tijdelijke (?) regel vanaf nu: per team maximaal 1 speler topic per week/maand openen?

Komende week zullen ieder geval de nieuw geopende Ajax-speler topics gesloten worden .


There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:20:52 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16851501
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:05 schreef golfer het volgende:
Ik ga even rigoureus opschonen.
VBL is te onoverzichtelijk aan het worden met al die "fan-topics".
je bent er nog een paar vergeten
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:25:54 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16851734
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:20 schreef DutchGooner het volgende:

je bent er nog een paar vergeten


Daar heeft Doc al het een en ander over gezegd in het vorige FB-topic.
Ik ga die dus niet zonder overleg met Doc sluiten.
hoewel ik persoonlijk er wel veel voor voel
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:26:33 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_16851759
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar heeft Doc al het een en ander over gezegd in het vorige FB-topic.
Ik ga die dus niet zonder overleg met Doc sluiten.
hoewel ik persoonlijk er wel veel voor voel


zag het later pas,de leeftijd he
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_16851788
golfer, ik ben het eigenlijk vrijwel altijd eens met je modacties, maar nu effe niet. natuurlijk is de Colin-topic er eentje met een knipoog. Dat je em wilt sluiten is jouw keuze, maar niet helemaal terecht lijkt me. Waarom blijft een Daniël de Ridder-topic met hosanneverhalen open, terwijl een identieke Colin-topic wordt gesloten? Beetje vreemd hoor. Zoals je zelf al zegt, niet iedere kleuter hoeft een topic, maar waarom een talent met 4 jaar eredivisie-ervaring niet en een talent met 2 wedstrijden ervaring wel?

Het lijkt me duidelijk dat er een bepaalde regel of zo voor moet komen...
Wat mij betreft gaat het topic van De Ridder ook dicht.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:30:21 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16851913
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat er een bepaalde regel of zo voor moet komen...
Wat mij betreft gaat het topic van De Ridder ook dicht.
Wat mij betreft dus ook. Vandaar dat ik dus eerst even wil overleggen met Doc, zie voorgaande post.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2004 @ 16:43:51 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16852434
Ik heb het De Ridder topic gesloten. Blijkt wel dat we even met z'n allen over iets een moeten worden: wanneer wel en wanneer niet een specifiek speler topic. Dergelijke regels om willekeur en mogelijke partijdigheid tegen te gaan .

Om een overdaad aan speler-topics tegen te gaan is het handig om paar regels te hebben:

* Een aanleiding om die speler te bespreken
* Niet vlak nadat al een andere speler van die club een eigen topic heeft gekregen (zeg dat er een te specificiëren periode moet zitten tussen spelers van dezelfde clubs)
* Eventueel een minimaal aantal wedstrijden dat een speler in het eerste gespeeld moet hebben voordat een speler een eigen topic kan krijgen.

De discussie hier over verder in het VBL-FB topic. Samen kunnen we daar dan richtlijnen voor verzinnen .

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_16852566
AZ Koopt 3 spelers van Willem II zijn jullie nog vergeten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2004 @ 16:47:46 #21
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16852600
By the way: het Eagles topic mag wel weer open wat mij betreft -voor andere GGD clubs zijn er ook topics-, maar dat laat ik weer over aan golfer. Die 'm op slot gedaan heeft.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:54:35 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_16852805
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:47 schreef Doc het volgende:
By the way: het Eagles topic mag wel weer open wat mij betreft -voor andere GGD clubs zijn er ook topics-, maar dat laat ik weer over aan golfer. Die 'm op slot gedaan heeft.
Mijn antwoord erover in het gesloten FB-topic:
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:24 schreef golfer het volgende:
Precies: een openingspost met als enige inhoud "GA is the shit" lokt nou niet echt een discussie uit, vind je?
Indien jij een inhoudsvol topic over GA wilt openen, waarin je wat meer te melden hebt dan alleen een kreet, be my guest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_16852946
Mag het FC Den Haag topic opgeschoond worden van het gezeik tussen Cartman & Hellmond United (of zoiets)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 februari 2004 @ 16:59:23 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_16852966
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Mijn antwoord erover in het gesloten FB-topic:
[..]


Je hebt helemaal gelijk. Aan een echte fan om WEL een levensvatbaar GAE tpic te openen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:59:43 #25
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16852981
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:58 schreef DIGGER het volgende:
Mag het FC Den Haag topic opgeschoond worden van het gezeik tussen Cartman & Hellmond United (of zoiets)
Je was me net voor...
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')