Op SBS zeiden ze gisteren dat Heracles groen licht had gekregen van de KNVB om op kunstgras te blijven spelen mochten ze promoveren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die bobo's van de KNVB zitten wel met hun handen in het haar, omdat er misschien kunstgras in de eredivisie komt.
ik baseer dat op het team en de prestaties tegen die teams dit jaar en wat we kunnen tegen bepaalde ere-divisie teams (amstel cup) zowel uit als thuisquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:59 schreef Moody het volgende:
en waar basseer je dat op?
ajax heeft al toestemming gegeven (net als de rest van de eredivisie) en is de enige club die dit seizoen geklaagd heeft over zere voetjes de andere clubs moesten wel wennen aan het veld omdat de balsnelheid hoger isquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:14 schreef ElYefe het volgende:
Jullie mogen de HCE niet eens in met dat kutveld, wil AJAX niet hebben, krijgen ze zere voetjes van.![]()
Maar als ze promoveren dan koop ik ook een seizoenskaart, nepsupporters moeten er ook zijn.![]()
Ja, de KNVB heeft het gewoon aan alle eredivisie-clubs gevraagd. En die waren allemaal akkoord. Er kwam dan wel een evaluatie na een jaar.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Op SBS zeiden ze gisteren dat Heracles groen licht had gekregen van de KNVB om op kunstgras te blijven spelen mochten ze promoveren.
Ik hoop het. Als het maar niet weer zo'n teleurstelling wordt als in 1985/86. Toen werden ze met afstand laatste.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:00 schreef hafc het volgende:
ik denk dat we als we promoveren 15 worden en net veilig staan
Je weet dat de GGD en HCE een wereld van verschil is? Vast niet gezien je uitsprakenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:00 schreef hafc het volgende:
[..]
ik baseer dat op het team en de prestaties tegen die teams dit jaar en wat we kunnen tegen bepaalde ere-divisie teams (amstel cup) zowel uit als thuis
ik denk dat we als we promoveren 15 worden en net veilig staan
Heracles?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:09 schreef freako het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als het maar niet weer zo'n teleurstelling wordt als in 1985/86. Toen werden ze met afstand laatste.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:42 schreef Breemz het volgende:
[..]
Heracles?
daar weet ik weinig meer van.. of komt dat omdat ik toen net geboren was
heracles houd het team aardig bij elkaar alleen douglas hoogeveen en rose vertrekken die ik goed vind stegeman die hadden ze direct weg moeten doen dat is dus niet zo erg dat die vertrekt. dus vanaf nu alleen nog maar versterken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:29 schreef Frutsel het volgende:
Ik hoop ut voor je HAFC...zou goed zijn voor deze regio, al hoop ik dat door de uitverkoop de ploeg zich volgend jaar staande kan houden.
Ik vond Heracles beter dan de Graafschap en Excelsior.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef ElYefe het volgende:
Maar dan nog betwijfel ik of Heracles het wel haalt. 2x verliezen is genoeg om weer een jaartje in de GGD te voetballen. En laten we eerlijk zijn met z'n allen. De Graafschap en Excelsior zijn wel beter. Ze hebben tegen Excelsior geluk gehad. Blijf realistisch me mekaar en juig noooit te vroeg.
misschien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:44 schreef Mindlight het volgende:
Hmm dat ben ik niet helemaal met je eens, ik vond excelsior ook niet beter, maar een gelijkspel had imo beter op zijn plek geweest.
Als Heracles wint en Excelsior punten verliest is de promotie al zeker.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:25 schreef Peregrijn het volgende:
Ik ben benieuwd wat het wordt vanavond. De Twentse derby komt steeds dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |