Constancia. Hij wordt overigens alleen gehuurd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:33 schreef Apoc2003 het volgende:
Heracles heeft een speler aan getrokken van AA Gent, de 18 jarige Jonathan Con(nogwat).
Heb je wel eens van hem gehoord ?? Goede voetballer ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef freako het volgende:
[..]
Constancia. Hij wordt overigens alleen gehuurd.
quote:Constantia is een groot talent, een té groot talent om uit te lenen, dit vind ook trainer leekens. De mondelinge overeenkomst werd bereikt met manager louwagie, met medewerking van EX-trainer Vermeulen. Onder trainer Riekerinck speelde hij in de voorbereiding in 5 oefenmatchen, en scoorde 4 maal. Hoewel al zeker was dat leekens trainer werd vond men het niet nodig om zijn mening te vragen.
Vader van een goede vriend van me.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:42 schreef Zapper het volgende:
en het was ook aardig drukgrappige kerel trouwens, die man achter de microfoon bij Den Ham
Verantwoordelijk voor de eerste 3 punten voor Heracles!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:03 schreef Zapper het volgende:
Jeffrey de Visscher, wat een speler
Ik denk het niet .... na wat ik vanavond heb gezien heb ik er weinig vertrouwen in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:21 schreef Zapper het volgende:
Ik denk dat Heracles mee gaat spelen om het kampioensschap!
Ik vond het opvallend dat Tamerus in de basis stond, met andere woorden, dat Roelofsen niet in de basis stondquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:43 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik denk het niet .... na wat ik vanavond heb gezien heb ik er weinig vertrouwen in.
Vooral Looms en Tamerus vielen me erg tegen, we hebben echt nog een scorende spits (ik hoorde koevermans, maar dat lijkt me niet) en een verdediger nodig.
Hoeveel punten had je dan verwacht, 4?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:40 schreef pfaf het volgende:
Matig, maar 3 punten.
't Stadion zat redelijk vol, hopelijk blijft dat zo dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |