abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16847135
De helpdesk dus.

Mijn controller deed niet dat wat ik wilde, vooral met PGR2 merkte ik dat het d-pad af en toe weigerde, en da's knap lastig bij een racespelletje.

Toen heb ik de xbox helpdesk gebeld en na het opnemen van wat gegevens hebben ze toegezegd om een nieuwe controller op te sturen.

Binnen 5 dagen stond er een UPCS-meneertje aan de deur met een grote envelop waar dus mijn nieuwe controller in zit!

. Kijk, en dat is dus service! .

ik moest alleen de oude controller nog een half jaar bewaren omdat Microsoft er wel eens om vraagt om deze terug te sturen

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 03-02-2004 14:14]

  Redactie Games dinsdag 3 februari 2004 @ 14:09:38 #2
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_16847158
Das idd netjes.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:10:27 #3
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_16847183
5 dagen pas? ik kreeg me shit al na 2 dagen als er iets mis was
pi_16847185
joh ik dacht dat upc alleen tv en internet deed nu ook post er bij?
Deal with it; rock 'n roll
pi_16847230
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:10 schreef Suphafly het volgende:
joh ik dacht dat upc alleen tv en internet deed nu ook post er bij?
Of UPS.

whatever. .

pi_16847237
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:10 schreef WiXX het volgende:
5 dagen pas? ik kreeg me shit al na 2 dagen als er iets mis was
Er zat een weekend tussen .
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:12:23 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16847239
Ik gok UPS .

Wel netjes ja....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_16847279
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok UPS .

Wel netjes ja....


die dus ja, kun je nagaan hoe snel het ging .

Overigens was de helpdesk goed bereikbaar, snel zonder ellenlange keuzemenus waar je heen wilde. En gratis.

Daar kunnen een hoop nederlandse internet/computer gerelateerde bedrijven een voorbeeld aan nemen!

pi_16847314
Een goed voorbeeld voor andere bedrijven.

Hoe oud was die controller eigenlijk?

[Dit bericht is gewijzigd door _Flea_ op 03-02-2004 14:15]

  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:18:03 #10
30503 RealRico
My BAD MOTHERFUCKER
pi_16847390
Ik zit al langer dan een MAAND te wachten op m'n XBOX!!!!!!!

Zou 'm krijgen bij abbonoment van T-Mobile, maar die jokers schieten maar is niet op!!!!!!!!!

As far back as I can remember, I 've always wanted to be a gangsta
pi_16847431
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:18 schreef RealRico het volgende:
Ik zit al langer dan een MAAND te wachten op m'n XBOX!!!!!!!

Zou 'm krijgen bij abbonoment van T-Mobile, maar die jokers schieten maar is niet op!!!!!!!!!


Dat zal wel iets zijn wat ergens in de regels van T-mobile staat. Dat je eerst een of twee facturen betaald moet hebben.
pi_16847591
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:15 schreef _Flea_ het volgende:
Een goed voorbeeld voor andere bedrijven.

Hoe oud was die controller eigenlijk?


Nog geen maand. Dat was dus ook wel erg snel kapot .
pi_16847611
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:18 schreef RealRico het volgende:
Ik zit al langer dan een MAAND te wachten op m'n XBOX!!!!!!!

Zou 'm krijgen bij abbonoment van T-Mobile, maar die jokers schieten maar is niet op!!!!!!!!!


Ik denk dat je daarvoor bij T-Mobile moet zijn .
pi_16847682
bastard heeft ook nog wel een goed verhaal over de service van microsoft misschien wat minder te spreken over de tijd dat ie moest wachten en dat ze zijn spel hadden verwisseld, maar hij vond het vast niet erg dat ie ter compensatie 50 euro aan mediamarkt bonnen kreeg

ik denk dat ik mijn xbox maar van de trap af laat vallen....ik wil ook mediamarkt bonnen

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_16847714
Idd PDD!
Die helpdesk is SUPER! Toen ik mijn XBOX net had gekocht zou ik 2 games na keuze krijgen als ik m'n bon op zou sturen.
Nou, bon opgestuurd en 2 weken later gebeld.. Niets binnen.. Nog later gebeld..Weer niets binnen..Toen begon de vakantie te dringen.
Uiteindelijk na een flink gesprek en uitleg van mijn kant zijn die games opgestuurd, zonder dat ze m'n bon binnen hadden. .
Ik hoor eigenlijk van iedereen dat ze echt supergoed zijn. .
-
pi_16848061
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:28 schreef pkwarts het volgende:
ik denk dat ik mijn xbox maar van de trap af laat vallen....ik wil ook mediamarkt bonnen
Ik dus mooi niet! Mijn x-box is heilig.
Heb er geen moment spijt van gehad dat ik 'm ooit gekocht heb (ook al heb ik niet al te veel tijd voor spelletjes).
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:58:49 #17
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16848665
Mijn Xbox begint vreemd te doen met DVD's, leest traag in enzo.... Ik durf hem alleen niet op te laten halen omdat ik dan mijn savegames enzo kwijt ben
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_16848706
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn Xbox begint vreemd te doen met DVD's, leest traag in enzo.... Ik durf hem alleen niet op te laten halen omdat ik dan mijn savegames enzo kwijt ben
Bij Bastard stonden die er nog op geloof ik!
-
pi_16852103
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij Bastard stonden die er nog op geloof ik!
Stuur wel geen spelletje mee, want daar kun je 3 maanden op wachten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:36:45 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16852159
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Stuur wel geen spelletje mee, want daar kun je 3 maanden op wachten.


Ho ho.. ik wacht nu al een maand op mn spel.
The truth was in here.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:37:43 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16852202
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bij Bastard stonden die er nog op geloof ik!


Mjah, toeval? Ik vind het nogal een risico..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 3 februari 2004 @ 16:39:45 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16852278
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, toeval? Ik vind het nogal een risico..


Nee. Als ze je drive moeten vervangen hebben ze niks van doen met het geheugen. Ik vond het in ieder geval wel de gok waard.
The truth was in here.
pi_16853572
inderdaad de Xbox klantenservice is echt super en ik vind dat ze ook echt een prijs mogen krijgen en dat meer service bedrijven wel zo mogen zijn.

Ik had ook wat probleempjes met mijn pas gekochte Xbox. Ik had geen serial code in mijn pakket voor de 2 maanden Xbox live.

Ik belde op en die kerel zei dat het ong 5 dagen duurde. Belt hij 15 minuten later al op en geeft me de code. Ideaal.

En nu had ik mijn Live gamertag alleen wilde ik NL achter mijn naam
Dat ging echter wel een klein beetje mis want de spatie was ik vergeten maar bij de helpdesk laten ze mijn account gewoon tot het einde van de proeftijd doorlopen en daarna kan ik een nieuwe afsluiten met de code bij die bij de headset zat.

Ze geven goede tips en zijn nog te aardig ook.

pi_16854801
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 17:14 schreef Reda het volgende:
Ze geven goede tips en zijn nog te aardig ook.
Te aardig? .

Zelfs het zwaar Limburgse accent stoort niet .

  dinsdag 3 februari 2004 @ 17:51:31 #25
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_16854873
Complimenten voor Microsoft voor het maken van Controllers die kapot gaan. Nou nou wat goed.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')