Maconoid
Het gaat om een simpel logo; een schild waarop drie vogels staan, de bedoeling is dat de vogels met minimale lijnen getekend worden.(of zelfs alleen de schaduwlijnen, zodat je met goed kijken ziet dat het vogels zijn)
Het schild (met voorbeeld v.d. vogels) heb ik, hiervan kun je dan afleiden hoe het er uit moet gaan zien.
Ik hoop dat dit helpt?
quote:Ik kan je wel even een mail sturen met meer info, als je wilt?
Op dinsdag 3 februari 2004 14:07 schreef Maconoid het volgende:
Ik ben wel bereid om te gaan werken aan je logo. Maar inderdaad, kan ik eens kijken naar het concept idee en wat zijn de voorwaarden.Maconoid
quote:Als er animo voor is, waarom niet? Ik weet alleen niet of dat zomaar mag hier op Fok?
Op dinsdag 3 februari 2004 14:16 schreef DarkIce het volgende:
maak er anders een contest van![]()
Degene die het mooiste logo voor je ontwerpt krijgt 50 euro ofzo
Mail me als het je iets lijkt!
quote:Mail me ff op adamas0334@hotmail.com, dan geef ik je de details.
Op woensdag 4 februari 2004 14:34 schreef Maffioso het volgende:
Ik heb ook wel interesse.
quote:Ik zie niet waarom dat niet zou mogen. Het ontwerp kan er nooit slechter van worden dan dat je het door één persoon laat doen. Het wordt ook voor fokkers een leuke uitdaging
Op dinsdag 3 februari 2004 14:18 schreef Adamas het volgende:[..]
Als er animo voor is, waarom niet? Ik weet alleen niet of dat zomaar mag hier op Fok?
quote:als je het via Fok! doet doe ik misschien ook wel mee, voor een kleine vaste betaling+BTW mocht je het willen gebruiken.
Op dinsdag 3 februari 2004 14:10 schreef Adamas het volgende:
Goede! Was ik inderdaad vergeten...Het gaat om een simpel logo; een schild waarop drie vogels staan, de bedoeling is dat de vogels met minimale lijnen getekend worden.(of zelfs alleen de schaduwlijnen, zodat je met goed kijken ziet dat het vogels zijn)
Het schild (met voorbeeld v.d. vogels) heb ik, hiervan kun je dan afleiden hoe het er uit moet gaan zien.
Ik hoop dat dit helpt?
verder is het ook van belang waarvoor je het wilt toepassen, in wat voor soort communicatie moet het logo toonbaar zijn:
op briefpapier, op visitekaartjes (en hoe groot), op promotiemateriaal, lichtbakken, vlaggen, op auto's geplakt.
moet het een fullcolor logo zijn, of liever zwart met eventueel een steunkleur.
moet het te faxen zijn.
OOk is het goed om aan te geven welke uitstraling het moet bereiken, moet het modern zijn, of eerder klassiek, krachtig of juist goed integreerbaar binnen huidige communicatiemethoden (een heftig logo, zonder bijpassende huisstijl zal al snel toch enigszins wegvallen)
de ts kan me mailen op nikkyATfokpuntnl en me vertellen waar dit logo voor moet dienen. fok is namelijk niet bedoeld voor bedrijven en instellingen,
het gaat dus om een familiewapen wat moet worden omgezet in een logo wegens een familielid die naar werwegistan gaat verhuizen
quote:Wil het wel doen!
Op woensdag 4 februari 2004 19:08 schreef nikky het volgende:
oke en weer openhet gaat dus om een familiewapen wat moet worden omgezet in een logo wegens een familielid die naar werwegistan gaat verhuizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |