Wat zegt dat eigenlijk over de persoon, is hij/zij niet geinteresseerd in andere mensen? Is de persoon blind voor de vragen of leuke anecdotes van anderen? Vindt de persoon alleen zichzelf belangrijk? Is het aandacht vragen? Ik heb werkelijk geen idee, maar zo af en toe zie ik ze wel eens voorbij komen. Heeft iemand hier een mening over?
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 03-02-2004 13:30]
Zou het andersom ook gelden? Dat er veel mensen zijn, die zelf niks te melden hebben, maar overal een mening over hebben...
Binnenkort maar eens wat aan doen!
quote:Nou open er een topic over...
Op dinsdag 3 februari 2004 13:30 schreef Jane het volgende:
Geen idee, maar ik ben waarschijnlijk precies het tegenovergestelde. Heb in die ruim 4 jaar eigenlijk maar weinig topics geopend. Bedroevend weinig, nu ik er over nadenk...Binnenkort maar eens wat aan doen!
quote:of meld je wat je te melden hebt in een topic wat al bestaat en als die dan niet bestaat open je, zo nodig, een topic erover
Op dinsdag 3 februari 2004 13:29 schreef Larry101 het volgende:
Die mensen hebben dus blijkbaar zelf heel wat te vertellen en letten niet op wat anderen te melden hebben.. (of het interesseert ze niet...)Zou het andersom ook gelden? Dat er veel mensen zijn, die zelf niks te melden hebben, maar overal een mening over hebben...
Mijn topics worden alleen meestal gesloten
Ze zitten nog wel zo vol humor
Dus tot de tijd dat de modjes me aardig vinden moet ik het met andermans topics doen
quote:Oke dit wordt een beetje heel flauw
Op dinsdag 3 februari 2004 13:32 schreef Goofup het volgende:[..]
of meld je wat je te melden hebt in een topic wat al bestaat en als die dan niet bestaat open je, zo nodig, een topic erover
quote:In de gevallen van BHFH en Baukel zekerweten
Op dinsdag 3 februari 2004 13:27 schreef Lucille het volgende:
Alleen zelf topics openen en niet in andere topics postenIs het aandacht vragen?
Dat zijn toch sneue mensen. Ook al zijn het kloontjes. Die mensen zitten echt te smeken om aandacht.
quote:Ja, maar als ik op jouw naam klik dan zie ik dat jij ook gewoon veel in topics post die je niet hebt geopend. Wat ik zelf heel normaal vindt. Maar je komt wel eens mensen tegen die echt nooit in andermans topics zit te posten.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:33 schreef Psyduckie het volgende:
Misschien omdat je vraag, idee of zo iets hebt en daar verder niets over hebt kunnen vinden. Dus open je maar een eigen topic...
Zo gaat het meestal bij mij.
Of ik vind wat ik zoek in een topic
Of ik open er zelf eentje daarover?
En mensen die echt helemaal niet in topics van anderen posten... Ik heb er nu zo snel niet een voorbeeld van voor ogen, maar dan denk ik in eerste instantie idd ook aan R&P posters. Daar heb je denk ik wel vaak mensen die hier maar met 1 doel komen en dat is om over hun eigen problemen te praten.
quote:Toch posten die mensen heel veel in topics van andere mensen. Ook al vragen ze aandacht met hun posts, ze lezen wel degelijk veel werk van anderen en geven er ook commentaar op. Dat is nu net wat een discussie forum laat werken, vragen en antwoorden.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:34 schreef PLAE@ het volgende:[..]
In de gevallen van BHFH en Baukel zekerweten
.
Dat zijn toch sneue mensen. Ook al zijn het kloontjes. Die mensen zitten echt te smeken om aandacht.
quote:Nooit op gelet dat die mensen bestaan
Op dinsdag 3 februari 2004 13:36 schreef Lucille het volgende:[..]
Ja, maar als ik op jouw naam klik dan zie ik dat jij ook gewoon veel in topics post die je niet hebt geopend. Wat ik zelf heel normaal vindt. Maar je komt wel eens mensen tegen die echt nooit in andermans topics zit te posten.
Misschien omdat ze een hoop vragen hebben waar ze nog graag een antwoord op willen!!! en waar nog noooooit iemand over nagedacht heeft...
Ze zijn te lui om op zoek te gaan naar wat ze zoeken, een topic openen gaat net iets sneler (niet veel maar toch!!!)
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:34 schreef PLAE@ het volgende:[..]
In de gevallen van BHFH en Baukel zekerweten
.
Dat zijn toch sneue aandachtsgeile mensen. Ook al zijn het kloontjes. Die mensen zitten echt te smeken om aandacht.
* Mr.Noodle neemt moment voor zichzelf om te
quote:Ik heb er wel een paar, ik kwam er vandaag toevallig weer eentje tegen. Vandaar dit topic. Maar om namen te noemen is a) not done, en b) draagt denk ik niet bij aan de discussie.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben jullie voorbeelden van dat soort users? of is dat een ongeschreven "not done" regel?
Maar het valt mij gewoon af en toe op, mensen die op een of andere manier opvallen door hun postgedrag en dan klik je op hun naam en je ziet een hele rij posts staan met alleen maar hun eigen naam als topicstarter. En dan heb ik het dus niet over de meest bekende users die berucht zijn om hun controversiele topics. Maar mensen met enige tientallen posts, mensen die op het eerste gezicht niet opvallen als je maar 1 of 2 posts van ze leest.
quote:Als meer dan 3/4 van de topics waar je reageerd van jezelf zijn vindt ik dat niet normaal.
Op dinsdag 3 februari 2004 13:38 schreef Lucille het volgende:[..]
Toch posten die mensen heel veel in topics van andere mensen. Ook al vragen ze aandacht met hun posts, ze lezen wel degelijk veel werk van anderen en geven er ook commentaar op. Dat is nu net wat een discussie forum laat werken, vragen en antwoorden.
quote:*checkt postaantal*
Op dinsdag 3 februari 2004 14:14 schreef Lucille het volgende:
Maar het valt mij gewoon af en toe op, mensen die op een of andere manier opvallen door hun postgedrag en dan klik je op hun naam en je ziet een hele rij posts staan met alleen maar hun eigen naam als topicstarter. En dan heb ik het dus niet over de meest bekende users die berucht zijn om hun controversiele topics. Maar mensen met enige tientallen posts, mensen die op het eerste gezicht niet opvallen als je maar 1 of 2 posts van ze leest.
Het zijn dan toch vaak mensen die er dan vanuit gaan dat de antwoorden vanzelf in hun mailboxje komen (zie je op usenet heel vaak). Het is een soort van gemakzucht, omdat mensen er vaak niet bij stilstaan dat het opzoeken van antwoorden en het intikken van de posts wel degelijk moeite kost.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 03-02-2004 14:24]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |