abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16845981
Alleen zelf topics openen en niet in andere topics posten

Wat zegt dat eigenlijk over de persoon, is hij/zij niet geinteresseerd in andere mensen? Is de persoon blind voor de vragen of leuke anecdotes van anderen? Vindt de persoon alleen zichzelf belangrijk? Is het aandacht vragen? Ik heb werkelijk geen idee, maar zo af en toe zie ik ze wel eens voorbij komen. Heeft iemand hier een mening over?

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:28:09 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16846014
wil graag bekend worden op fok. Is toch heel stoer
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:28:12 #3
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_16846017
opende jij nou net een topic
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_16846029
Open er een topic over.
  Redactie Games dinsdag 3 februari 2004 @ 13:29:12 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16846044
Mensen in R&P-stadium willen dat vooral doen....
Die hebben misschien behoefte aan steun (aandacht), maar geen zin om in andere topics te posten..tja..dan heb je dat in zo'n fase..

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 03-02-2004 13:30]

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:29:32 #6
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_16846050
Die mensen hebben dus blijkbaar zelf heel wat te vertellen en letten niet op wat anderen te melden hebben.. (of het interesseert ze niet...)

Zou het andersom ook gelden? Dat er veel mensen zijn, die zelf niks te melden hebben, maar overal een mening over hebben...

Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:30:59 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_16846086
Geen idee, maar ik ben waarschijnlijk precies het tegenovergestelde. Heb in die ruim 4 jaar eigenlijk maar weinig topics geopend. Bedroevend weinig, nu ik er over nadenk...

Binnenkort maar eens wat aan doen!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Games dinsdag 3 februari 2004 @ 13:32:05 #8
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16846113
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:30 schreef Jane het volgende:
Geen idee, maar ik ben waarschijnlijk precies het tegenovergestelde. Heb in die ruim 4 jaar eigenlijk maar weinig topics geopend. Bedroevend weinig, nu ik er over nadenk...

Binnenkort maar eens wat aan doen!

Nou open er een topic over...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:32:19 #9
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_16846117
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:29 schreef Larry101 het volgende:
Die mensen hebben dus blijkbaar zelf heel wat te vertellen en letten niet op wat anderen te melden hebben.. (of het interesseert ze niet...)

Zou het andersom ook gelden? Dat er veel mensen zijn, die zelf niks te melden hebben, maar overal een mening over hebben...

of meld je wat je te melden hebt in een topic wat al bestaat en als die dan niet bestaat open je, zo nodig, een topic erover
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_16846133
Ik wil ook alleen in m'n eigen topics posten

Mijn topics worden alleen meestal gesloten
Ze zitten nog wel zo vol humor

Dus tot de tijd dat de modjes me aardig vinden moet ik het met andermans topics doen

pi_16846144
Misschien omdat je vraag, idee of zo iets hebt en daar verder niets over hebt kunnen vinden. Dus open je maar een eigen topic...
Zo gaat het meestal bij mij.
Of ik vind wat ik zoek in een topic
Of ik open er zelf eentje daarover?
...
  Redactie Games dinsdag 3 februari 2004 @ 13:33:30 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16846147
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:32 schreef Goofup het volgende:

[..]

of meld je wat je te melden hebt in een topic wat al bestaat en als die dan niet bestaat open je, zo nodig, een topic erover

Oke dit wordt een beetje heel flauw
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:34:26 #13
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16846172
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:27 schreef Lucille het volgende:
Alleen zelf topics openen en niet in andere topics posten

Is het aandacht vragen?

In de gevallen van BHFH en Baukel zekerweten .

Dat zijn toch sneue mensen. Ook al zijn het kloontjes. Die mensen zitten echt te smeken om aandacht.

pi_16846214
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:33 schreef Psyduckie het volgende:
Misschien omdat je vraag, idee of zo iets hebt en daar verder niets over hebt kunnen vinden. Dus open je maar een eigen topic...
Zo gaat het meestal bij mij.
Of ik vind wat ik zoek in een topic
Of ik open er zelf eentje daarover?
Ja, maar als ik op jouw naam klik dan zie ik dat jij ook gewoon veel in topics post die je niet hebt geopend. Wat ik zelf heel normaal vindt. Maar je komt wel eens mensen tegen die echt nooit in andermans topics zit te posten.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:37:33 #15
1986 Jane
pi_16846254
Serieus: Ja, het valt mij ook wel eens op. Ik denk dat het wel wat te maken heeft met het idee dat het op één of andere manier geil is om je eigen naam bij dat topic te hebben staan. Ook zijn het wel vaak mensen die hier nog niet zo lang komen, die dit gedrag vertonen. En als ze dan gewezen worden op eerdere topic dan zijn die 'al zoooooo oud'.
Zelf vind ik het juist handig om dingen zoveel mogelijk in bestaande topics te posten. Lekker overzichtelijk. Maar ja...

En mensen die echt helemaal niet in topics van anderen posten... Ik heb er nu zo snel niet een voorbeeld van voor ogen, maar dan denk ik in eerste instantie idd ook aan R&P posters. Daar heb je denk ik wel vaak mensen die hier maar met 1 doel komen en dat is om over hun eigen problemen te praten.

pi_16846269
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:34 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dat zijn toch sneue mensen. Ook al zijn het kloontjes. Die mensen zitten echt te smeken om aandacht.

Toch posten die mensen heel veel in topics van andere mensen. Ook al vragen ze aandacht met hun posts, ze lezen wel degelijk veel werk van anderen en geven er ook commentaar op. Dat is nu net wat een discussie forum laat werken, vragen en antwoorden.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:40:36 #17
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_16846339
Hebben jullie voorbeelden van dat soort users? of is dat een ongeschreven "not done" regel?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_16846347
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:36 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ja, maar als ik op jouw naam klik dan zie ik dat jij ook gewoon veel in topics post die je niet hebt geopend. Wat ik zelf heel normaal vindt. Maar je komt wel eens mensen tegen die echt nooit in andermans topics zit te posten.

Nooit op gelet dat die mensen bestaan

Misschien omdat ze een hoop vragen hebben waar ze nog graag een antwoord op willen!!! en waar nog noooooit iemand over nagedacht heeft...
Ze zijn te lui om op zoek te gaan naar wat ze zoeken, een topic openen gaat net iets sneler (niet veel maar toch!!!)

...
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:41:28 #19
1986 Jane
pi_16846370
Ik denk ook dat er mensen zijn die bijna de hele dag bezig zijn met bedenken waar ze nu weer een topic over zullen openen. Dit in tegenstelling tot mensen die gewoon op Fok! komen kijken of ergens nog iets leuks gepost is of een interessant topic bijgekomen is, en zelf alleen zo nu en dan de aandrang voelen om zelf ergens een topic over te beginnen.
  Redactie Games dinsdag 3 februari 2004 @ 13:42:08 #20
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_16846394
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:34 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dat zijn toch sneue aandachtsgeile mensen. Ook al zijn het kloontjes. Die mensen zitten echt te smeken om aandacht.

, hoe dan ook ze zorgen dat je wel weer in een deuk ligt van hun al dan niet "kansloze" topics dus eigenlijk doen ze het wel weer goed
OMG, ik zeg nu dat BHFH goeie topics opent..

* Mr.Noodle neemt moment voor zichzelf om te

pi_16847298
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Hebben jullie voorbeelden van dat soort users? of is dat een ongeschreven "not done" regel?
Ik heb er wel een paar, ik kwam er vandaag toevallig weer eentje tegen. Vandaar dit topic. Maar om namen te noemen is a) not done, en b) draagt denk ik niet bij aan de discussie.

Maar het valt mij gewoon af en toe op, mensen die op een of andere manier opvallen door hun postgedrag en dan klik je op hun naam en je ziet een hele rij posts staan met alleen maar hun eigen naam als topicstarter. En dan heb ik het dus niet over de meest bekende users die berucht zijn om hun controversiele topics. Maar mensen met enige tientallen posts, mensen die op het eerste gezicht niet opvallen als je maar 1 of 2 posts van ze leest.

dinsdag 3 februari 2004 @ 14:14:52 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16847306
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:38 schreef Lucille het volgende:

[..]

Toch posten die mensen heel veel in topics van andere mensen. Ook al vragen ze aandacht met hun posts, ze lezen wel degelijk veel werk van anderen en geven er ook commentaar op. Dat is nu net wat een discussie forum laat werken, vragen en antwoorden.

Als meer dan 3/4 van de topics waar je reageerd van jezelf zijn vindt ik dat niet normaal.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:19:36 #23
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16847437
Uiteindelijk moeten mensen zelf weten of ze in topics van anderen posten. Zelf vindt ik het wel vreemd. Leuke van een forum is het juist om onderling te posten. Maar zie idd dat er mensen zijn die een topic openen. En vervolgens een stelling plaatsen. Er vervolgens onstaat een een discussie waaraan de TS niet meer meedoet. En dat is en blijft raar.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16847517
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:14 schreef Lucille het volgende:
Maar het valt mij gewoon af en toe op, mensen die op een of andere manier opvallen door hun postgedrag en dan klik je op hun naam en je ziet een hele rij posts staan met alleen maar hun eigen naam als topicstarter. En dan heb ik het dus niet over de meest bekende users die berucht zijn om hun controversiele topics. Maar mensen met enige tientallen posts, mensen die op het eerste gezicht niet opvallen als je maar 1 of 2 posts van ze leest.
*checkt postaantal*

Het zijn dan toch vaak mensen die er dan vanuit gaan dat de antwoorden vanzelf in hun mailboxje komen (zie je op usenet heel vaak). Het is een soort van gemakzucht, omdat mensen er vaak niet bij stilstaan dat het opzoeken van antwoorden en het intikken van de posts wel degelijk moeite kost.

ehhhh...huh?
pi_16847561
Nouja, dat is wel overdreven, maar neem nou bijvoorbeeld BHFH... die opent ook vooral topics, en reageert niet zo veel in anderen. Ik heb echt het gevoel dat hij liefst helemaal geen kritiek op zijn ideeen krijgt, en dat het alleen om zijn mening en degenen die het daar mee eens zijn gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 03-02-2004 14:24]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')