Maar der zei der net eentje (ben helemaal de naam kwijt!!!) dat ze een ik-ga-stiekum-nog-een-keertje testen want me man gelooft er niet helemaal meer in test gedaan had ;-)
en je zei een streepje?? ben jij van het streepje op de tester van de digi clear blue uitgegaan? Want heb daar dus wel net-niet-net-wel zichtbaar tweede streepje op.
Maar moet je wel je best doen om um te zien hoor ;_)
Maar haalde dat patroon eruit en jawel hoor, tweede streepje maar errug vaag..
Ik naar me man kijkt erna en snapt het ook niet meer..
Maar hij ziet dat tweede streepje dus ook:S
Dus denk dat het inderdaad afwachten is tot de gyn..
Want de cb bijsluiter zegt dat je niet naar de streepjes moet kijken... dus zal dan wel he..
quote:dat was ik, maar mijn test was voor de digitale revolutie
Op dinsdag 3 februari 2004 12:10 schreef Renegate het volgende:
Whaha okay was compleet in paniek net
kon het streepjesforum niet meer vinden haha..Maar der zei der net eentje (ben helemaal de naam kwijt!!!) dat ze een ik-ga-stiekum-nog-een-keertje testen want me man gelooft er niet helemaal meer in test gedaan had ;-)
en je zei een streepje?? ben jij van het streepje op de tester van de digi clear blue uitgegaan? Want heb daar dus wel net-niet-net-wel zichtbaar tweede streepje op.
Maar moet je wel je best doen om um te zien hoor ;_)
Maar die digitale is ook niet zo duidelijk dan zo te horen
ja ze zei dat als hij pos aangeeft je wel twee streepjes krijgt hetzij duidelijk hetzij onduidelijk, maar als hij neg aan geeft en je heb ook twee streepjes kan het zijn dat je zwanger bent, maar het hoeft niet.
dussss ze weet het ook niet hahahaha
Jij hebt gewoon de pech dat je allemaa gare testen hebt gekocht
Ik zou over een dag of 2, 3 nog eens testen. Als je zwanger bent is tegen die tijd je HCG zodanig gestegen, dat er echt een mooie plus moet staan, en je niet hoeft te gaan speuren naar streepjes
alvast gefeliciteerd
quote:Ze blijft aan de gnag
Op dinsdag 3 februari 2004 13:17 schreef pluisje het volgende:
Of misschien gewoon hetzelfde verhaal als bij anderen die een vaag streepje kregen: de zwangerschap is nog te pril om hem goed te zien.Ik zou over een dag of 2, 3 nog eens testen. Als je zwanger bent is tegen die tijd je HCG zodanig gestegen, dat er echt een mooie plus moet staan, en je niet hoeft te gaan speuren naar streepjes
quote:Ja, ik las het
Op dinsdag 3 februari 2004 14:42 schreef Xanthe het volgende:[..]
Ze blijft aan de gnag
Dat heeft ze ruim een week geleden dus ook gedaan en toen had ze hetzelfde met de CB testen.
ps: succes voor de meiden die nog hard aan het testen zijn..
en ik wordt beetje gek van mijn elke dag ziekheid gevoel ik slaap heeeel slecht.. ohja mijn eetlust is ook weg voor alles... ik wil alleen maar soep, en mijn vriend wordt daar gek van...omdat ik andere dingen moet eten, maar als ik eraan denk wordt ik nog misselijker, iemand een tip???
ohja nog een klein dingetje, misschien wel goor als ik erover begin,maar ik merk dat van mijn urine een hele sterke geur afkomt.. ben ik de enigste??
Ik heb zelf tm de 13e week ook alleen op droog brood en water geleefd zo'n beetje, en af en toe een soepje of een kaakje, en veel fruit (geperste sinaasappeltjes). Kan op zich geen kwaad, het moet alleen niet al te lang gaan duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |