abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:06:37 #1
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16843896
Het topic waar Renegate nog een test gaat doen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:07:12 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16843912
Kom op Renegate! Doe nog een testje!
Je kan het altijd proberen!
pi_16843990
Whaha okay was compleet in paniek net
kon het streepjesforum niet meer vinden haha..

Maar der zei der net eentje (ben helemaal de naam kwijt!!!) dat ze een ik-ga-stiekum-nog-een-keertje testen want me man gelooft er niet helemaal meer in test gedaan had ;-)

en je zei een streepje?? ben jij van het streepje op de tester van de digi clear blue uitgegaan? Want heb daar dus wel net-niet-net-wel zichtbaar tweede streepje op.
Maar moet je wel je best doen om um te zien hoor ;_)

Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_16844077
poeh!!!! spannend!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_16844159
Heb me man net naar me digitalen test laten kijken (het patroon) en hij snapt het ook niet..
pi_16844198
Onee!!
Wat erg
Dokter bellen en vragen om info
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:25:30 #7
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16844387
backfindpoost
mijn wereld is jouw wereld
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:28:47 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16844464
Pfoe, ik zou gek worden van mezelf hoor!
pi_16844553
Ik denk heel eerlijk gezegd dat je bij die Digitale Test uit moet gaan van het digitale resultaat, het plusje of minnetje dus.
pi_16844556
Nou ik heb dus die digitale gedaan, en zag een min whaa helemaal jammer, traantjes..

Maar haalde dat patroon eruit en jawel hoor, tweede streepje maar errug vaag..

Ik naar me man kijkt erna en snapt het ook niet meer..
Maar hij ziet dat tweede streepje dus ook:S

Dus denk dat het inderdaad afwachten is tot de gyn..

Want de cb bijsluiter zegt dat je niet naar de streepjes moet kijken... dus zal dan wel he..

pi_16844558
Renegate wat verschrikkelijk irri dat de test niet deed wat ie moest doen.
Als ik jou was zou ik met test gewaoend terug gaan naar het kruidvat en ee nieuwe eisen aangezien (neem ik aan) je de test volgens het juiste gebruik hebt gedaan.
Dan hoort er hoe dan ook een streepje te staan dat de test goed is uitgevoerd.
Nieuwe halen! En zorgen dat je niet teveel drinkt zodat de eventuele HCG niet teveel verdund word en later vandaag nog een keer testen!
pi_16844982
Ik ga straks de clear blue lijn bellen, zullen toch wel meer mensen met deze vragen komen/
pi_16845104
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 12:10 schreef Renegate het volgende:
Whaha okay was compleet in paniek net
kon het streepjesforum niet meer vinden haha..

Maar der zei der net eentje (ben helemaal de naam kwijt!!!) dat ze een ik-ga-stiekum-nog-een-keertje testen want me man gelooft er niet helemaal meer in test gedaan had ;-)

en je zei een streepje?? ben jij van het streepje op de tester van de digi clear blue uitgegaan? Want heb daar dus wel net-niet-net-wel zichtbaar tweede streepje op.
Maar moet je wel je best doen om um te zien hoor ;_)

dat was ik, maar mijn test was voor de digitale revolutie resultaat zie je hiernaast
Ik bedoelde ermee te zeggen dat je niet perse 's morgens hoeft te testen

Maar die digitale is ook niet zo duidelijk dan zo te horen

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16845622
Nou heb de cb lijn gebeld..
dit is wat ze zeggen...

ja ze zei dat als hij pos aangeeft je wel twee streepjes krijgt hetzij duidelijk hetzij onduidelijk, maar als hij neg aan geeft en je heb ook twee streepjes kan het zijn dat je zwanger bent, maar het hoeft niet.

dussss ze weet het ook niet hahahaha

dinsdag 3 februari 2004 @ 13:16:07 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16845656
Lekker duidelijk allemaal weer
Zit niks anders op als nog een keer testen...

Jij hebt gewoon de pech dat je allemaa gare testen hebt gekocht

dinsdag 3 februari 2004 @ 13:17:58 #16
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16845711
Of misschien gewoon hetzelfde verhaal als bij anderen die een vaag streepje kregen: de zwangerschap is nog te pril om hem goed te zien.

Ik zou over een dag of 2, 3 nog eens testen. Als je zwanger bent is tegen die tijd je HCG zodanig gestegen, dat er echt een mooie plus moet staan, en je niet hoeft te gaan speuren naar streepjes

dinsdag 3 februari 2004 @ 13:19:05 #17
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16845748
Ja, dat zou ook nog eens kunnen natuurlijk
pi_16845851
Ik denk dat we van de week iemand kunnen feliciteren
Zal niet te vroeg juichen, maar ik denk dat jij zwanger bent!

alvast gefeliciteerd

mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_16846935
Jah maar die redenatie klopt ook niet ik had namelijk vorige week ook vaag tweede streepje.. wel vager dan nu, maar je zou verwachten dat er nu een dikke vette blauw streep en een zwarte plus moest komen.
pi_16848112
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:17 schreef pluisje het volgende:
Of misschien gewoon hetzelfde verhaal als bij anderen die een vaag streepje kregen: de zwangerschap is nog te pril om hem goed te zien.

Ik zou over een dag of 2, 3 nog eens testen. Als je zwanger bent is tegen die tijd je HCG zodanig gestegen, dat er echt een mooie plus moet staan, en je niet hoeft te gaan speuren naar streepjes

Ze blijft aan de gnag Dat heeft ze ruim een week geleden dus ook gedaan en toen had ze hetzelfde met de CB testen.
pi_16848183
Renegate bel je dokter maar op en leg het verhaal uit vertel van de vage 2e streepjes en of je altsjeblieft een bloedtest mag ondergaan.
Het mooiste is dat hij dat in overleg met het ziekenhuis daar laat doen , omdat het resultaat in het ziekenhuis snel bekend is en je bij de dokter vaak 2 weken moet wachten.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 14:46:20 #22
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16848211
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 14:42 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ze blijft aan de gnag Dat heeft ze ruim een week geleden dus ook gedaan en toen had ze hetzelfde met de CB testen.

Ja, ik las het
pi_16848417
Daarom , ze heeft al een onregelmatige cyclus , vergeleken met haar langste cyclus is ze overtijd (weet niet meer hoeveel dagen nu) , de test geeft vage antwoorden , waar iedereen aan twijfelt , dus dokter bellen.
Ze heeft nu wel een keer recht op zekerheid en kan toch niet zo zijn dat ze nu tot 4 maart (of een datum in die buurt als ik me niet vergis) moet wachten tot ze naar de gyn moet.
pi_16849041
ik heb de normale clear blue gedaan.. ik kreeg bij 5 januari echt best wel onduidelijke plusje.. maar jah was al blij na tig testen die allemaal min aangaven,dus ging er min of meer van uit en ik deed in die week later, kreeg ik weer een vaag plusje,maaar wel beter dan de eerste die ik deed... en ik blijk dus toch zwanger

ps: succes voor de meiden die nog hard aan het testen zijn..

en ik wordt beetje gek van mijn elke dag ziekheid gevoel ik slaap heeeel slecht.. ohja mijn eetlust is ook weg voor alles... ik wil alleen maar soep, en mijn vriend wordt daar gek van...omdat ik andere dingen moet eten, maar als ik eraan denk wordt ik nog misselijker, iemand een tip???

ohja nog een klein dingetje, misschien wel goor als ik erover begin,maar ik merk dat van mijn urine een hele sterke geur afkomt.. ben ik de enigste??

dinsdag 3 februari 2004 @ 15:29:56 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16849736
Girly, geen dingen gaan eten waar je echt geen trek in hebt, dan gaat het je alleen maar meer tegenstaan, en dat is niet de bedoeling. Als je al niet veel trek hebt, moet je gewoon lekker nemen waar je zin in hebt, dan krijg je tenminste nog iets binnen.

Ik heb zelf tm de 13e week ook alleen op droog brood en water geleefd zo'n beetje, en af en toe een soepje of een kaakje, en veel fruit (geperste sinaasappeltjes). Kan op zich geen kwaad, het moet alleen niet al te lang gaan duren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')