Dat de eerste letters van de namen romeinse cijfers zijn dat heb ik al gezien, maar hoe je verder moet... ik heb echt geen idee.
En wat moet ik met de zin:
En ze zaten allen bij de 1e 50, dus dat zat weer goed dit jaar!
Alvast bedankt
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 19:36 schreef vage_arie het volgende:
Kan iemand nog een hintje geven voor puzzel 29:Dat de eerste letters van de namen romeinse cijfers zijn dat heb ik al gezien,
quote:NIKS !
maar hoe je verder moet... ik heb echt geen idee.
En wat moet ik met de zin:
En ze zaten allen bij de 1e 50, dus dat zat weer goed dit jaar!
quote:geen dank hoor
Alvast bedankt
quote:Met de andere letters hoef je niks meer te doen.. ga nu opzoek met wat je al hebt... (beetje duidelijk?)
Op donderdag 12 februari 2004 20:27 schreef Arinna het volgende:
Ben ik nou de enige die 28 (met de paardesprongen) nog niet heeft?![]()
Ik heb het idee dat het moet zijn spoiler:een ander woord voor tabakMaar dan? Uit de resterende letters kom ik niet echt uit... Ik heb er verschillende 'woorden' mee gemaakt maar het zegt me allemaal erg weinig. Of moet ik daar helemaal niets meer mee?
quote:je gaat goed hoor...
Op donderdag 12 februari 2004 20:27 schreef Arinna het volgende:
Ben ik nou de enige die 28 (met de paardesprongen) nog niet heeft?![]()
Ik heb het idee dat het moet zijn spoiler:een ander woord voor tabakMaar dan? Uit de resterende letters kom ik niet echt uit... Ik heb er verschillende 'woorden' mee gemaakt maar het zegt me allemaal erg weinig. Of moet ik daar helemaal niets meer mee?
En ik zwoeg nog steeds met die oerhollandse naam...
Verdorie hoe heet die muts nou???
quote:waarschijnlijk wel goed maar niet compleet...
Op donderdag 12 februari 2004 20:37 schreef Arjan321 het volgende:
ik zit nog steeds vast bij 28
Dat met die romeinse cijfers zie ik ook maar wat nuwat ik tot nu toe heb ingevuld is telkens niet goed
quote:ow.. stom dat ik daar niet eerder aan dacht (maar wel flauw zeg)
Op donderdag 12 februari 2004 20:43 schreef trpetine het volgende:[..]
waarschijnlijk wel goed maar niet compleet...
(nog iets achter zetten)
quote:Dus wat ik al heb hoef ik niet in te vullen... en het antwoord, moet dat wel uit de puzzel voortkomen of hoeft dat helemaal niet? Ik heb tot nu toe nog geen synoniem kunnen bedenken, zit niet zo in de betreffende business...
Op donderdag 12 februari 2004 20:28 schreef Arjan321 het volgende:[..]
Met de andere letters hoef je niks meer te doen.. ga nu opzoek met wat je al hebt... (beetje duidelijk?)
quote:Antwoord staat niet in de puzzel en ik kon het ook niet vinden bij van Dale maar heb gewoon wat geprobeerd en het lukte!!!
Op donderdag 12 februari 2004 20:52 schreef Arinna het volgende:[..]
Dus wat ik al heb hoef ik niet in te vullen... en het antwoord, moet dat wel uit de puzzel voortkomen of hoeft dat helemaal niet? Ik heb tot nu toe nog geen synoniem kunnen bedenken, zit niet zo in de betreffende business...
Ook vandale kan geen uitkomst bieden... helaas
quote:Jemig... ik heb het idee dat ik alles al geprobeerd heb... spoiler:
Op donderdag 12 februari 2004 20:54 schreef trpetine het volgende:[..]
Antwoord staat niet in de puzzel en ik kon het ook niet vinden bij van Dale maar heb gewoon wat geprobeerd en het lukte!!!
quote:Je zit in de goede richting... er is gewoon nog een ander woord voor...begint met een S
Op donderdag 12 februari 2004 21:01 schreef Arinna het volgende:[..]
Jemig... ik heb het idee dat ik alles al geprobeerd heb... spoiler:
rookwaar, genotmiddel, pijp, sigaret, nicotine, pruim, sigaar, roken etc
Zit ik wel in de goede richting te denken of dat ook niet? Ik word af en toe een beetje gek van de willekeurigheid van sommige puzzels.
quote:deze tip had ik net nog niet gezien, nu heb ik um! Dank je...
Op donderdag 12 februari 2004 20:56 schreef Arjan321 het volgende:
Als je Word xp hebt (misschien dat het ook werkt 2000 etc) en je typt het woord in --> dan rechtermuis knop "synoniemen", daar staat het dan tussenzo kwam ik er achter
Laaat maar, ik heb hem
[Dit bericht is gewijzigd door Arjan321 op 12-02-2004 21:50]
quote:geef eens een megahint dan...
Op donderdag 12 februari 2004 21:12 schreef Arjan321 het volgende:
Help me!! Bij 30 ik weet het niet meerLaaat maar, ik heb hem
quote:Schrijf alle beginletters van een zin op (dus J T E...) en zoek daarbij een naam. Het gaat om een voor ÉN achternaam! De achternaam staat ook in de 1e zin vermeld.
Op donderdag 12 februari 2004 22:03 schreef trpetine het volgende:[..]
geef eens een megahint dan...
quote:Ik denk ook dat 3 een zee-egel is, maar om de één of andere onduidelijke reden moet je het woordje 'zee' weglaten.
Op donderdag 12 februari 2004 23:24 schreef Arinna het volgende:
Iemand die weet hoe dier 3 en 9 heten (bij vraag 31)? Is 3 een zee-egel ofzo? En in de vogels ben ik ook niet zo best thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |