abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16843555
sommige wel

maar die post ik ook niet

daar in tegen post ik mn ex wel en andere die ik niet mag

'The world is mine'
  dinsdag 3 februari 2004 @ 12:03:29 #27
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16843827
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:52 schreef yvette1982 het volgende:
Iedereen kan zeggen wat hij of zij wil maar ik vind een hoop van die meiden heel erg sexy.
Kom jij eens met een foto. Ga ik je aan wijzigingen geven om ook sexy op de foto te komen.

Sterker nog maar een profiel aan op webmeiden. Ik vertel je wel wat voor een soort foto,s je moet maken en jij komt op 1. 100% kans van slagen En natuurlijk met behulp van fok

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_16843858

'The world is mine'
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:01:34 #29
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16845256
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:22 schreef Klonk het volgende:
Hierbij de eisen waar een breezah meisje aan moet voldoen (ff uit het vorige topic gesleurd, met het nodige copy en paste werk)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
A - Analfabeet, kenmerkend voor de meeste breezers omdat ze zo fantastisch opletten op school
B - Breezers, het drankje wat in grote getalen wordt genuttigd door deze parasieten

[...]

en het antibreezahmeisjes front:
http://www.frontantibreezah.tk/

Komt beetje op me over als flauwe bash-humor van een paar gefrustreerde puberende jochies. (Of van die ventjes die net uit de puberfase komen).
Krekker is de bom!
pi_16845822
Could she be more breezah?

aangenaam,ben duz stefanie,e blontje van et zuiverste ras.i like: piercings,tattoos,schoon ventjez,de sotto's,mooneuh,music,belletjes en sterretjes,mn snoetiekebunnyoorkez,cola,tekenen,chatten,boswandeling,vanillejenever,shoppeuh,en zwaar uitgaan... i dislike: school (wonder o wonder),slechte muziek,kouw voete,wintertene,sommige mense,neutjes en vlees da nog wa rood zie. kunt mij vinne in wetteren (bij mn ventje),gent (zowa elke cafe ma dan vooral de 5 voor 12) en anderz deinze,in de lokale kroeg of snorrend tegen 5 per uur door te straten van deinze (copyright: poepkonyntje en co) i love: ??mene schat,mn vriendjes en vriendinneks,sex (hoe meer,hoe liever),strings, exobitionistiche neiginge ofzo same me de vorige en vo de rest,mn familie en mn konijn?? hmmmmmmmm,wa moej nu nog wete van mij?kem ondertusse al twee piercings en dr volge dr nog twee...kzit ondertussen in mn laatste jaar...k verkeer al drie jaar en zoveel me mn lekker ding...en voor de rest,zoek et zelf uit zoek zegge love,kisses,ne fermen bijt en ne goeien lek smurfin 4 life!ps.

-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:29:05 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_16846038
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:01 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Komt beetje op me over als flauwe bash-humor van een paar gefrustreerde puberende jochies. (Of van die ventjes die net uit de puberfase komen).

Mischien is bah humor ook wel leuk zonder dat je puber bent , niet overal om zeuren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 3 februari 2004 @ 13:43:34 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_16846439
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 13:29 schreef Klonk het volgende:

[..]

Mischien is bah humor ook wel leuk zonder dat je puber bent , niet overal om zeuren

Bash humor kan in mijn ogen leuk zijn wanneer niet alles ongelovelijk uit 't verband wordt gerukt, en wanneer het niet stiekem serieus bedoeld is (bijvoorbeeld door gefrustreerde ventjes).

De breezer opmerkingen gaan vaak over elk 'leuk' uitziend / niet alternatief / niet rock meisje van tussen de 13 - 20. Allemaal breezahsletjes en ze zijn allemaal dom en hoer, oftewel onder de bedenkers van de opmerkingen, de 'grappen', of het geklaag, heerst eigenlijk een mentaliteit die in feite niet veel verschilt van die van veel probleem kut-marokkanen, behalve dat het in het geval v/d laatste niet alleen blijft bij gescheld online).

Ten tweede is dit onderwerp zo verschrikkelijk uitgemolken dat de kans op een vernieuwende grap vrij gering is.

Maar goed, dat is mijn mening he.

Overigens zijn veel van de 'breezah-sites' in mijn ogen wel zeer grappig om te zien. Dit doordat de echte domme-hoela's geen flauwe bash-opmerkingen van users hier meer nodig hebben. Hiervoor maken deze dames zichzelf al genoeg belachelijk.

Krekker is de bom!
pi_16849233
Jullie stampen er aardig wat data doorheen mannen
pi_16849983
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 08:48 schreef -Tommy- het volgende:
de site voor breezers zijn

www.breezer-sletje.nl
www.breezer-sletje.nl
www.breezer-sletje.nl

D'r zitte d'r potverdomme een paar lekkere bij zeg
pi_16850067
En is deze als clown of zo??? Die ogen man.

pi_16851277
Deze is wel erg gaaf

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_16852548
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 07:23 schreef funmaster het volgende:
^
|
|
|

Bron: www.frontantibreezah.tk

En hij is vol

Over de datalimiet heen
pi_16855364
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 16:46 schreef brighton het volgende:

[..]

Over de datalimiet heen

Morgen heb je weer een kans
pi_16856541
Op 2-2-2004 is Webmeiden.nl de magische grens van 25.000 bezoekers op 1 dag gepasseerd! Om precies te zijn: 25.532!! Dit leverde ons op deze datum een eerste plaats op in de Nedstat-Top1000 van de categorie 'entertainment algemeen'.

Wij willen alle (trouwe) bezoekers heel erg bedanken voor jullie bezoek, en wat ons betreft gaan we alleen nog maar doorgroeien, met meer meiden, meer bezoekers, meer foto's en meer mogelijkheden!

Hou Webmeiden.nl elke dag in de gaten!

HaHa Rofl!

pi_16856624
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar zij zijn toch heel geil en ontzettend makkelijk in bed te krijgen.
Elk wezen z'n eigen doel toch ?
pi_16857168
Ik krijg altijd:
De adressen webmeiden.nl/naam zijn op dit moment niet beschikbaar!
als ik op een naam klik

alleen in de top100 niet
geen handige site... en irritante kleuren

-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:31:28 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16857598
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:56 schreef Koen0s het volgende:
Op 2-2-2004 is Webmeiden.nl de magische grens van 25.000 bezoekers op 1 dag gepasseerd! Om precies te zijn: 25.532!! Dit leverde ons op deze datum een eerste plaats op in de Nedstat-Top1000 van de categorie 'entertainment algemeen'.

Wij willen alle (trouwe) bezoekers heel erg bedanken voor jullie bezoek, en wat ons betreft gaan we alleen nog maar doorgroeien, met meer meiden, meer bezoekers, meer foto's en meer mogelijkheden!

HaHa Rofl!

Meesterlijk dit. In 1 dag man
Oh mij god wat is dit stoer

Over een paar dagen maar webmeiden.nl mailen dat wij het waren

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:44:26 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16858037
En verder

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:46:51 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16858132
quote:

HaHa Rofl!

Niet leuk
  dinsdag 3 februari 2004 @ 19:48:07 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16858174

Kijk ik ben een lamp

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:56:31 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16858436

En weg zijn de tieten

Brrr

Kijk mij eens geil kijken

BOE

Hoofd achter het gordijn is beter

Net strak buikje

Ik ga me uit kleden. Ja echt waar

Ik schaam me kapot man

Wat kijk je!!!!

Kijk tieten. Zo lijken ze nog groot

Zo effe m,n pusch up BH er onder

Ja ja je kan ze gewoon vast pakken

dinsdag 3 februari 2004 @ 19:58:52 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16858538

Ze kleed zich niet uit als ze gaat douchen
Blond
  dinsdag 3 februari 2004 @ 20:00:06 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_16858586

Ze hebben me bed gejat

Zo dat was het wel weer voor vandaag. Ik denk dat ze een record gaan breken

Moeten we ze mailen of niet

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:11:51 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_16859002
quote:

HaHa Rofl!

Wat een simpel topic op Fok! al niet kan veroorzaken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_16859029
Hi Ook_Gek

Hahaha die webmeiden.nl, weten niet waar het vandaan komt. Wij zijn geweldig

We moeten die webmaster mailen, is die niet meer zo blij

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: