maar die post ik ook niet
daar in tegen post ik mn ex wel en andere die ik niet mag
quote:Kom jij eens met een foto. Ga ik je aan wijzigingen geven om ook sexy op de foto te komen.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:52 schreef yvette1982 het volgende:
Iedereen kan zeggen wat hij of zij wil maar ik vind een hoop van die meiden heel erg sexy.
Sterker nog maar een profiel aan op webmeiden. Ik vertel je wel wat voor een soort foto,s je moet maken en jij komt op 1. 100% kans van slagen En natuurlijk met behulp van fok
quote:Komt beetje op me over als flauwe bash-humor van een paar gefrustreerde puberende jochies. (Of van die ventjes die net uit de puberfase komen).
Op dinsdag 3 februari 2004 09:22 schreef Klonk het volgende:
Hierbij de eisen waar een breezah meisje aan moet voldoen (ff uit het vorige topic gesleurd, met het nodige copy en paste werk)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
A - Analfabeet, kenmerkend voor de meeste breezers omdat ze zo fantastisch opletten op school
B - Breezers, het drankje wat in grote getalen wordt genuttigd door deze parasieten[...]
en het antibreezahmeisjes front:
http://www.frontantibreezah.tk/
aangenaam,ben duz stefanie,e blontje van et zuiverste ras.i like: piercings,tattoos,schoon ventjez,de sotto's,mooneuh,music,belletjes en sterretjes,mn snoetiekebunnyoorkez,cola,tekenen,chatten,boswandeling,vanillejenever,shoppeuh,en zwaar uitgaan... i dislike: school (wonder o wonder),slechte muziek,kouw voete,wintertene,sommige mense,neutjes en vlees da nog wa rood zie. kunt mij vinne in wetteren (bij mn ventje),gent (zowa elke cafe ma dan vooral de 5 voor 12) en anderz deinze,in de lokale kroeg of snorrend tegen 5 per uur door te straten van deinze (copyright: poepkonyntje en co) i love: ??mene schat,mn vriendjes en vriendinneks,sex (hoe meer,hoe liever),strings, exobitionistiche neiginge ofzo same me de vorige en vo de rest,mn familie en mn konijn?? hmmmmmmmm,wa moej nu nog wete van mij?kem ondertusse al twee piercings en dr volge dr nog twee...kzit ondertussen in mn laatste jaar...k verkeer al drie jaar en zoveel me mn lekker ding...en voor de rest,zoek et zelf uit zoek zegge love,kisses,ne fermen bijt en ne goeien lek smurfin 4 life!ps.
quote:Mischien is bah humor ook wel leuk zonder dat je puber bent
Op dinsdag 3 februari 2004 13:01 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Komt beetje op me over als flauwe bash-humor van een paar gefrustreerde puberende jochies. (Of van die ventjes die net uit de puberfase komen).
quote:Bash humor kan in mijn ogen leuk zijn wanneer niet alles ongelovelijk uit 't verband wordt gerukt, en wanneer het niet stiekem serieus bedoeld is (bijvoorbeeld door gefrustreerde ventjes).
Op dinsdag 3 februari 2004 13:29 schreef Klonk het volgende:[..]
Mischien is bah humor ook wel leuk zonder dat je puber bent
, niet overal om zeuren
De breezer opmerkingen gaan vaak over elk 'leuk' uitziend / niet alternatief / niet rock meisje van tussen de 13 - 20. Allemaal breezahsletjes en ze zijn allemaal dom en hoer, oftewel onder de bedenkers van de opmerkingen, de 'grappen', of het geklaag, heerst eigenlijk een mentaliteit die in feite niet veel verschilt van die van veel probleem kut-marokkanen, behalve dat het in het geval v/d laatste niet alleen blijft bij gescheld online).
Ten tweede is dit onderwerp zo verschrikkelijk uitgemolken dat de kans op een vernieuwende grap vrij gering is.
Maar goed, dat is mijn mening he.
Overigens zijn veel van de 'breezah-sites' in mijn ogen wel zeer grappig om te zien. Dit doordat de echte domme-hoela's geen flauwe bash-opmerkingen van users hier meer nodig hebben. Hiervoor maken deze dames zichzelf al genoeg belachelijk.
quote:D'r zitte d'r potverdomme een paar lekkere bij zeg
Op dinsdag 3 februari 2004 08:48 schreef -Tommy- het volgende:
de site voor breezers zijn
www.breezer-sletje.nl
www.breezer-sletje.nl
www.breezer-sletje.nl
quote:Over de datalimiet heen
Op dinsdag 3 februari 2004 07:23 schreef funmaster het volgende:
^
|
|
|Bron: www.frontantibreezah.tk
En hij is vol
quote:Morgen heb je weer een kans
Op dinsdag 3 februari 2004 16:46 schreef brighton het volgende:[..]
Over de datalimiet heen
Wij willen alle (trouwe) bezoekers heel erg bedanken voor jullie bezoek, en wat ons betreft gaan we alleen nog maar doorgroeien, met meer meiden, meer bezoekers, meer foto's en meer mogelijkheden!
Hou Webmeiden.nl elke dag in de gaten!
HaHa Rofl!
alleen in de top100 niet
geen handige site... en irritante kleuren
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 18:56 schreef Koen0s het volgende:
Op 2-2-2004 is Webmeiden.nl de magische grens van 25.000 bezoekers op 1 dag gepasseerd! Om precies te zijn: 25.532!! Dit leverde ons op deze datum een eerste plaats op in de Nedstat-Top1000 van de categorie 'entertainment algemeen'.Wij willen alle (trouwe) bezoekers heel erg bedanken voor jullie bezoek, en wat ons betreft gaan we alleen nog maar doorgroeien, met meer meiden, meer bezoekers, meer foto's en meer mogelijkheden!
HaHa Rofl!
Meesterlijk dit. In 1 dag man
Oh mij god wat is dit stoer
Over een paar dagen maar webmeiden.nl mailen dat wij het waren
quote:
Op 2-2-2004 is Webmeiden.nl de magische grens van 25.000 bezoekers op 1 dag gepasseerd! Om precies te zijn: 25.532!! Dit leverde ons op deze datum een eerste plaats op in de Nedstat-Top1000 van de categorie 'entertainment algemeen'.Wij willen alle (trouwe) bezoekers heel erg bedanken voor jullie bezoek, en wat ons betreft gaan we alleen nog maar doorgroeien, met meer meiden, meer bezoekers, meer foto's en meer mogelijkheden!
HaHa Rofl!
Kijk ik ben een lamp
En weg zijn de tieten
Brrr
Kijk mij eens geil kijken
BOE
Hoofd achter het gordijn is beter
Net strak buikje
Ik ga me uit kleden. Ja echt waar
Ik schaam me kapot man
Wat kijk je!!!!
Kijk tieten. Zo lijken ze nog groot
Zo effe m,n pusch up BH er onder
Ja ja je kan ze gewoon vast pakken
Ze hebben me bed gejat
Zo dat was het wel weer voor vandaag. Ik denk dat ze een record gaan breken
Moeten we ze mailen of niet
quote:Wat een simpel topic op Fok! al niet kan veroorzaken
HaHa Rofl!
Hahaha die webmeiden.nl, weten niet waar het vandaan komt. Wij zijn geweldig
We moeten die webmaster mailen, is die niet meer zo blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |