abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16837928
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:29 schreef Spaans het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je niet zeuren dat deze discussie eruit gaat rollen ... lijkt me een logisch gevolg ...

.
Eigenlijk niet, maar goed..
Verdere offtopicmeuk wordt ge-edit. .
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 02:30:38 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16837933
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

, je doet het zelf ook jankzak. .

Offtopic

Enneh, 8 treffers is lang niet zo slecht. Dat doen slechts 8 anderen 'm na.

pi_16837945
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:26 schreef Speed1971 het volgende:
-offtopic-
Lekker dan. Zo zijn er nog 10 posts......
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16837951
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:30 schreef twi het volgende:

[..]

Offtopic

In de competitie doet ie het goed.
Er is maar een Ajacied met 8 goals en dat is Zlatan.
Het rijtje:
Kezman PSV 15
Elkhattabi AZ 12
Kuijt FEY 10
N'Kufo TWE 10
John TWE 9
Anastasiou RJC 8
Buffel FEY 8
Ibrahimovic AJA 8
Perez AZ 8
Redan RKC 8
-
  dinsdag 3 februari 2004 @ 02:33:07 #55
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_16837958
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat is hij ook, maar om hem nou naar het 2de te verbannen.. .

Ach hij wordt vast een een supersub, pinch-hitter.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_16837973
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:30 schreef twi het volgende:

[..]

Offtopic

10 .. met collins john van twente er nog bij. Dan nog vind ik het geen topspits, wanneer je er bij roda 12/16 had ingeschopt had ik gezegd: 'goede aankoop'. Machlas had zat potentie, verkeerd gebruikt ... hij schoot er dat seizoen ervoor niet voor niets meer dan 30 in. Anastasiou gaat hopeloos mislukken joh ...
Alles komt goed
pi_16837981
Het is en blijft een paniek aankoop. Zorgt voor veel onrust tijdens voorbereiding. Is niet goed voor het vertrouwen van de ploeg. Dom. Heel dom. En ja als hij de winnende maakt lul ik idd anders.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 februari 2004 @ 02:37:15 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_16838003
Feyenoord koopt tussentijds de Nooyer.

Geen hond die er naar kraait.

Wat is Ajax toch een mooie club.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_16838005
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:35 schreef Speed1971 het volgende:
Het is en blijft een paniek aankoop. Zorgt voor veel onrust tijdens voorbereiding. Is niet goed voor het vertrouwen van de ploeg. Dom. Heel dom. En ja als hij de winnende maakt lul ik idd anders.
Vanwaar het idee dat dit een paniekaankoop is, een extra spits is nodig. Ik denk dat Anastasiou zelf ook wel weet dat hij alleen speelt als de vaste spelers niet fit zijn. En een extra spits is mooi meegenomen. En onrust in de voorbereiding vind ik echt een non-argument.. .
Die gasten zijn professioneel genoeg om een nieuwe collega op te nemen in het team.
-
pi_16838028
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Vanwaar het idee dat dit een paniekaankoop is, een extra spits is nodig. Ik denk dat Anastasiou zelf ook wel weet dat hij alleen speelt als de vaste spelers niet fit zijn. En een extra spits is mooi meegenomen. En onrust in de voorbereiding vind ik echt een non-argument.. .
Die gasten zijn professioneel genoeg om een nieuwe collega op te nemen in het team.

3de spits is altijd makkelijk, met Colina wordt je geen kampioen en als je kampioen wordt heb je het er door de CL zo weer uit.

1,5 jaar contract is ook zo voorbij mocht het niks zijn.

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16838042
quote:

Transporteer het naar een groot bedrijf waar opeens een nieuwe gozer bijkomt die precies hetzelfde werk doet als jou en de baas moet tussen jullie twee kiezen ...

daarnaast zijn het bij 020 toch een stel kleuters ...

[Dit bericht is gewijzigd door Spaans op 03-02-2004 02:42]

Alles komt goed
pi_16838052
quote:

[..]

Er is helemaal geen extra spits nodig. Over pak weg twee drie weken is die Griek overbodig. Komt hij niet of nauwlijks aan spelen toe. Zijn carriere is afgelopen......
pi_16838058
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:39 schreef F1Bas het volgende:

3de spits is altijd makkelijk, met Colina wordt je geen kampioen en als je kampioen wordt heb je het er door de CL zo weer uit.

1,5 jaar contract is ook zo voorbij mocht het niks zijn.

Dat zou er nog eens bij moeten komen, de hulp van een buitenlandse scheidsrechter inroepen

Ik weet dat het met dubbel "l" is ja

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16838071
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat zou er nog eens bij moeten komen, de hulp van een buitenlandse scheidsrechter inroepen

Ik weet dat het met dubbel "l" is ja

is een aussie (?) die ook nog wel eens bij 020 in het veld kan staan ...
Alles komt goed
pi_16838081
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:41 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Er is helemaal geen extra spits nodig. Over pak weg twee drie weken is die Griek overbodig. Komt hij niet of nauwlijks aan spelen toe.

, , .
En jij dacht dat de rest van het seizoen alle spitsen fit bleven? .
Nu Anastasiou er is, valt VdV af als spits.. En dat is maar goed ook, het is immers een jonge middenvelder. Ik weet zeker dat hij de voorkeur krijgt voor Culina. Dus hij is 3de spits. Niets overbodigs aan, als je het mij vraagt. .
quote:
Zijn carriere is afgelopen......
Doe niet zo dom (en dramatisch)
Hij heeft nog wel wat jaren hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 03-02-2004 02:45]

-
pi_16838084
Anastasiou heeft naar mijn idee altijd zoveel kansen nodig om te scoren. Zie hem op SS altijd a la Machlas wanhopig richting hemel kijken.

Overigens vraag ik me ook af waarom Koeman zoveel spelers bij Roda weghaalt..? Peeters/Soetaers/Anastasiou... what's next...

pi_16838102
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:43 schreef Spaans het volgende:

is een aussie (?) die ook nog wel eens bij 020 in het veld kan staan ...

Culina ja, Collina is een toparbiter
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16838137
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Culina ja, Collina is een toparbiter

Juist, collina zag de elleboogstoot van Bosvelt tegen vBommel in de UEFA-cup, maar liet netjes doorspelen ...
Alles komt goed
pi_16838268
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

, , .
En jij dacht dat de rest van het seizoen alle spitsen fit bleven? .
Nu Anastasiou er is, valt VdV af als spits.. En dat is maar goed ook, het is immers een jonge middenvelder. Ik weet zeker dat hij de voorkeur krijgt voor Culina. Dus hij is 3de spits. Niets overbodigs aan, als je het mij vraagt. .
[..]

Doe niet zo dom (en dramatisch)
Hij heeft nog wel wat jaren hoor.

Als het allemaal zo nuttig en nodig en doordacht was geweest van Ajax waarom dan nu pas deze aankoop doen? VDV is al heel lang middenvelder en problemen voor de spits positie zijn er eigenlijk al twee seizoenen. Vorig seizoen waren er de conflicten met Mido en de blessures en schorsingen van Ibrahimovic. Dus dat er op die positie al heel lang problemen zijn is niets nieuws. Zo n plotselinge aankoop wel.
pi_16838340
Toch wel grappig dat er over anderhalf jaar een 33 jarige spits bij Ajax rondhuppelt, die nog mooi een zakcentje bijverdient Ik gun het hem van harte, als hij zondag maar niet tussen de palen schiet
mmmmja
pi_16838345
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:58 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Als het allemaal zo nuttig en nodig en doordacht was geweest van Ajax waarom dan nu pas deze aankoop doen? VDV is al heel lang middenvelder en problemen voor de spits positie zijn er eigenlijk al twee seizoenen. Vorig seizoen waren er de conflicten met Mido en de blessures en schorsingen van Ibrahimovic. Dus dat er op die positie al heel lang problemen zijn is niets nieuws. Zo n plotselinge aankoop wel.

Sonck is aangetrokken.
En de markt was gesloten op het moment dat de blessures met bosjes tegelijk kwamen?
Met de aankoop van Anastasiou zorg je er voor dat VdV niet gedwongen in de spits hoeft te spelen. Je hebt een extra spits.. Een goeie spits zelfs.. Die waarschijnlijk geen ruk kost..
Ik begrijp echt niet wat daar nou zo fout aan is. .
-
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 februari 2004 @ 03:04:19 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_16838349
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 03:03 schreef boeiend007 het volgende:
Toch wel grappig dat er over anderhalf jaar een 33 jarige spits bij Ajax rondhuppelt, die nog mooi een zakcentje bijverdient Ik gun het hem van harte, als hij zondag maar niet tussen de palen schiet
Kopbal will do.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_16838357
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 03:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kopbal will do.

Hij is iig een goede kopper. .
-
pi_16838376
Met de mensen om hem heen moet hij er toch wel een paar in kunnen leggen voor AJAX
pi_16838387
Laat ik dan maar hopen dat ik ongelijk heb en heel nederig mijn excuses kom maken zondagmiddag omdat hij twee vreselijk lekkere doelpunten maakte tegen PSV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')