quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:29 schreef Spaans het volgende:[..]
Ja, maar dan moet je niet zeuren dat deze discussie eruit gaat rollen ... lijkt me een logisch gevolg ...
quote:Offtopic
Op dinsdag 3 februari 2004 02:28 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
, je doet het zelf ook jankzak.
.
Enneh, 8 treffers is lang niet zo slecht. Dat doen slechts 8 anderen 'm na.
quote:Lekker dan. Zo zijn er nog 10 posts......
Op dinsdag 3 februari 2004 02:26 schreef Speed1971 het volgende:
-offtopic-
quote:In de competitie doet ie het goed.
Op dinsdag 3 februari 2004 02:30 schreef twi het volgende:[..]
Offtopic
quote:Ach hij wordt vast een een supersub, pinch-hitter.
Op dinsdag 3 februari 2004 02:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat is hij ook, maar om hem nou naar het 2de te verbannen..
.
quote:10 .. met collins john van twente er nog bij. Dan nog vind ik het geen topspits, wanneer je er bij roda 12/16 had ingeschopt had ik gezegd: 'goede aankoop'. Machlas had zat potentie, verkeerd gebruikt ... hij schoot er dat seizoen ervoor niet voor niets meer dan 30 in. Anastasiou gaat hopeloos mislukken joh ...
Op dinsdag 3 februari 2004 02:30 schreef twi het volgende:[..]
Offtopic
Geen hond die er naar kraait.
Wat is Ajax toch een mooie club.
quote:Vanwaar het idee dat dit een paniekaankoop is, een extra spits is nodig. Ik denk dat Anastasiou zelf ook wel weet dat hij alleen speelt als de vaste spelers niet fit zijn. En een extra spits is mooi meegenomen. En onrust in de voorbereiding vind ik echt een non-argument..
Op dinsdag 3 februari 2004 02:35 schreef Speed1971 het volgende:
Het is en blijft een paniek aankoop. Zorgt voor veel onrust tijdens voorbereiding. Is niet goed voor het vertrouwen van de ploeg. Dom. Heel dom. En ja als hij de winnende maakt lul ik idd anders.
quote:3de spits is altijd makkelijk, met Colina wordt je geen kampioen en als je kampioen wordt heb je het er door de CL zo weer uit.
Op dinsdag 3 februari 2004 02:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Vanwaar het idee dat dit een paniekaankoop is, een extra spits is nodig. Ik denk dat Anastasiou zelf ook wel weet dat hij alleen speelt als de vaste spelers niet fit zijn. En een extra spits is mooi meegenomen. En onrust in de voorbereiding vind ik echt een non-argument..
.
Die gasten zijn professioneel genoeg om een nieuwe collega op te nemen in het team.
1,5 jaar contract is ook zo voorbij mocht het niks zijn.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die gasten zijn professioneel genoeg om een nieuwe collega op te nemen in het team.
Transporteer het naar een groot bedrijf waar opeens een nieuwe gozer bijkomt die precies hetzelfde werk doet als jou en de baas moet tussen jullie twee kiezen ... ![]()
daarnaast zijn het bij 020 toch een stel kleuters ...
[Dit bericht is gewijzigd door Spaans op 03-02-2004 02:42]
quote:Er is helemaal geen extra spits nodig. Over pak weg twee drie weken is die Griek overbodig. Komt hij niet of nauwlijks aan spelen toe. Zijn carriere is afgelopen......
Op dinsdag 3 februari 2004 02:37 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Vanwaar het idee dat dit een paniekaankoop is, een extra spits is nodig. Ik denk dat Anastasiou zelf ook wel weet dat hij alleen speelt als de vaste spelers niet fit zijn. En een extra spits is mooi meegenomen. En onrust in de voorbereiding vind ik echt een non-argument..
.
quote:Dat zou er nog eens bij moeten komen, de hulp van een buitenlandse scheidsrechter inroepen
Op dinsdag 3 februari 2004 02:39 schreef F1Bas het volgende:3de spits is altijd makkelijk, met Colina wordt je geen kampioen en als je kampioen wordt heb je het er door de CL zo weer uit.
1,5 jaar contract is ook zo voorbij mocht het niks zijn.
Ik weet dat het met dubbel "l" is ja
quote:is een aussie (?) die ook nog wel eens bij 020 in het veld kan staan ...
Op dinsdag 3 februari 2004 02:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen, de hulp van een buitenlandse scheidsrechter inroepen
Ik weet dat het met dubbel "l" is ja
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 02:41 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Er is helemaal geen extra spits nodig. Over pak weg twee drie weken is die Griek overbodig. Komt hij niet of nauwlijks aan spelen toe.
quote:Doe niet zo dom (en dramatisch)
Zijn carriere is afgelopen......
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 03-02-2004 02:45]
Overigens vraag ik me ook af waarom Koeman zoveel spelers bij Roda weghaalt..? Peeters/Soetaers/Anastasiou... what's next...
quote:Culina ja, Collina is een toparbiter
Op dinsdag 3 februari 2004 02:43 schreef Spaans het volgende:is een aussie (?) die ook nog wel eens bij 020 in het veld kan staan ...
quote:Juist, collina zag de elleboogstoot van Bosvelt tegen vBommel in de UEFA-cup, maar liet netjes doorspelen ...
Op dinsdag 3 februari 2004 02:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Culina ja, Collina is een toparbiter
quote:Als het allemaal zo nuttig en nodig en doordacht was geweest van Ajax waarom dan nu pas deze aankoop doen? VDV is al heel lang middenvelder en problemen voor de spits positie zijn er eigenlijk al twee seizoenen. Vorig seizoen waren er de conflicten met Mido en de blessures en schorsingen van Ibrahimovic. Dus dat er op die positie al heel lang problemen zijn is niets nieuws. Zo n plotselinge aankoop wel.
Op dinsdag 3 februari 2004 02:44 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
,
,
.
En jij dacht dat de rest van het seizoen alle spitsen fit bleven?.
Nu Anastasiou er is, valt VdV af als spits.. En dat is maar goed ook, het is immers een jonge middenvelder. Ik weet zeker dat hij de voorkeur krijgt voor Culina. Dus hij is 3de spits. Niets overbodigs aan, als je het mij vraagt..
[..]Doe niet zo dom (en dramatisch)
Hij heeft nog wel wat jaren hoor.
quote:Sonck is aangetrokken.
Op dinsdag 3 februari 2004 02:58 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als het allemaal zo nuttig en nodig en doordacht was geweest van Ajax waarom dan nu pas deze aankoop doen? VDV is al heel lang middenvelder en problemen voor de spits positie zijn er eigenlijk al twee seizoenen. Vorig seizoen waren er de conflicten met Mido en de blessures en schorsingen van Ibrahimovic. Dus dat er op die positie al heel lang problemen zijn is niets nieuws. Zo n plotselinge aankoop wel.
quote:Kopbal will do.
Op dinsdag 3 februari 2004 03:03 schreef boeiend007 het volgende:
Toch wel grappig dat er over anderhalf jaar een 33 jarige spits bij Ajax rondhuppelt, die nog mooi een zakcentje bijverdientIk gun het hem van harte, als hij zondag maar niet tussen de palen schiet
quote:Hij is iig een goede kopper.
Op dinsdag 3 februari 2004 03:04 schreef tong80 het volgende:[..]
Kopbal will do.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |