abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2004 @ 11:17:40 #201
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16937985
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tuurlijk is het niet erg aardig van Trabelsi, maar het is ook niet netjes van Ajax dat ze z'n contract zomaar verlengen.

A - dat is niet waar (zomaar contract verlengen)
B - hij heeft wel degelijk een beter salaris gekregen
C - hij staat nog gewoon onder een rechtsgeldig contract
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16938134
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:17 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

A - dat is niet waar (zomaar contract verlengen)
B - hij heeft wel degelijk een beter salaris gekregen
C - hij staat nog gewoon onder een rechtsgeldig contract

Het was een eenzijdige optie, en die is gelicht. Ze zijn dus niet opnieuw rond de tafel gaan zitten. Ajax wil vangen, maar Trabelsi wil weg. Logisch maar niet netjes.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 11:31:48 #203
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16938377
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het was een eenzijdige optie, en die is gelicht. Ze zijn dus niet opnieuw rond de tafel gaan zitten. Ajax wil vangen, maar Trabelsi wil weg. Logisch maar niet netjes.

Ajax wil die optie lichten......
pi_16938571
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:23 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij heeft zelf voor die optie getekend hoor

Dat er nu getwijfeld wordt aan de rechtgeldigheid is wat anders.

pi_16939882
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:38 schreef Kremers het volgende:

[..]

Hij heeft zelf voor die optie getekend hoor

Dat vroeg ik me dus ook al af, hij heeft toch zelf z'n handtekening gezet onder die optie. Tenzij die toendertijd ontoerekeningsvatbaar was heeft ie toch geen poot om op te staan???
Op dit moment wil ik die gast absoluut nooit meer in een ajax shirt zien, maar er moeten natuurlijk wel lekker wat centjes voor gevangen worden!
"I am Zlatan, who the hell are you?"
pi_16940085
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:24 schreef skinnievinnie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook al af, hij heeft toch zelf z'n handtekening gezet onder die optie. Tenzij die toendertijd ontoerekeningsvatbaar was heeft ie toch geen poot om op te staan???

Zo simpel ligt dat niet, als die clausule idd wettelijk niet geldig is dan kan het contract gewoon ontbonden worden door de rechter, anders zou elke werkgever toch zomaar iets in je contract kunnen zetten en daarna zeggen van had je maar niet moeten tekenen?

De rechter zal dit moeten bepalen, of een via een arbitrale KNVB zaak.

Feit is alleen dat Trabelsi graag transfervrij weg wil, als Ajax voor hem wil vangen dan vallen er een aantal clubs af, en hier gaat het om, want Ajax verkoopt hem heus wel, alleen willen zij een leuke som voor Trabelsi ontvangen die niet iedereen kan/wil betalen.

pi_16940115
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 10:31 schreef aldostuta het volgende:

Totaal niet begrijpelijk dus. Hij verdiende bij Ajax genoeg om zijn familie, waarschijnlijk zijn hele provincie, te onderhouden. Triest kereltje die Trabelsi............

Voor jou niet begrijpelijk en waarschijnlijk voor niemand die nooit armoede heeft meegemaakt. Als hij bij Ajax 1,5 miljoen verdient, kan hij in Engeland of een ander willekeurig topland 2,5 miljoen verdienen. Zo simplel licht het en daar kan je niks aan doen.

Dat hij weggaat lijkt me nu wel zeker, vraag is alleen of Ajax er ook nog wat voor terug ziet. Dat Trabelsi niet slim bezig is moge duidelijk zijn, maar als nederlandse topclub moet je gewoon duidelijke contracten afsluiten.
ps bovengenoemde bedragen zijn fictief

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16940621
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Voor jou niet begrijpelijk en waarschijnlijk voor niemand die nooit armoede heeft meegemaakt. Als hij bij Ajax 1,5 miljoen verdient, kan hij in Engeland of een ander willekeurig topland 2,5 miljoen verdienen. Zo simplel licht het en daar kan je niks aan doen.

Dat hij weggaat lijkt me nu wel zeker, vraag is alleen of Ajax er ook nog wat voor terug ziet. Dat Trabelsi niet slim bezig is moge duidelijk zijn, maar als nederlandse topclub moet je gewoon duidelijke contracten afsluiten.
ps bovengenoemde bedragen zijn fictief

Dat hij ergens anders meer geld kan verdienen, lijkt mij duidelijk. Maar jouw argument was dat zijn trieste, verraderlijke actie begrijpelijk is vanuit het oogpunt van zijn armoedige afkomst. Dat vond, en vind, ik dus onzin
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_16940923
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:32 schreef Kremers het volgende:

[..]

anders zou elke werkgever toch zomaar iets in je contract kunnen zetten en daarna zeggen van had je maar niet moeten tekenen?

Je wil niet weten wat er allemaal in mijn contract staat, maar ik ben ontoerekeningsvatbaar
"I am Zlatan, who the hell are you?"
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:25:02 #210
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_16943040
Zo de regenbuien en windstootjes zijn overgegaan naar heftige sortbuien en onweersbuien. Het dondert in Eindhoven vandaag. Misschien niet eens Guusje op de bank in de Arena

Zie PSV topic

pi_16944859
Mooi dat het contract van Maxwell is verlengd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 6 februari 2004 @ 15:21:26 #212
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_16944929
Jammer dat er geen de Ridder topic meer is .
Maar goed, hier een mooi filmpje van Daniel..
Can you say PANNA? .
http://www.art4net.org/eur07.wmv (right click, save target as)
-
pi_16945091
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer dat er geen de Ridder topic meer is .
Maar goed, hier een mooi filmpje van Daniel..
Can you say PANNA? .
http://www.art4net.org/eur07.wmv (right click, save target as)
ja die had ik gepost in het de ridder topic.
hele mooie actie, zal hij zondag ook zoiets doen tegen PSV? Vogel is wel goed in panna's krijgen (Boukhari).
pi_16947476
vd Vaart fit maar zal waarschijnlijk niet spelen, in de basis dan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_16949024
Ik snap de ophef over Trabelsi niet echt. Zoals ik al eerder aangaf zijn zijn zaakwaarnemers al een tijdje bezig om samen met Arie een mooie constructie te vinden, die beide partijen tevreden kan stellen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 februari 2004 @ 18:03:59 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16950283
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ik snap de ophef over Trabelsi niet echt. Zoals ik al eerder aangaf zijn zijn zaakwaarnemers al een tijdje bezig om samen met Arie een mooie constructie te vinden, die beide partijen tevreden kan stellen.
Vind je het erg als ik nou net niet zo veel vertrouwen heb ik die zaakwaarnemers, zeker niet als er maar geroepen blijft worden dat 'ie vrij is om te gaan waar 'ie wil?
  vrijdag 6 februari 2004 @ 18:34:36 #217
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_16951187
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 15:19 schreef zjroentje het volgende:
Mooi dat het contract van Maxwell is verlengd.
Als Trabelsi gelijk krijgt, dan is ook Maxwell's optie ongeldig en dus niet langer aan Ajax gebonden dan nu het geval is.
pi_16951250
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:34 schreef Leshy het volgende:

Als Trabelsi gelijk krijgt, dan is ook Maxwell's optie ongeldig en dus niet langer aan Ajax gebonden dan nu het geval is.

Als hij wil blijven lijkt me dat geen probleem, dan maak je er iets rechtsgeldigs van
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16951259
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:34 schreef Leshy het volgende:

[..]

Laten we dan maar hopen dat Maxwell geen tweede Trabelsi wordt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_16951982
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:03 schreef twi het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik nou net niet zo veel vertrouwen heb ik die zaakwaarnemers, zeker niet als er maar geroepen blijft worden dat 'ie vrij is om te gaan waar 'ie wil?

Da's natuurlijk ook een spel om Ajax onder druk te zetten. Let maar op: Ajax licht straks die optie en geeft Hatem een gelimiteerde transfersom van pakweg 8 tot 10 miljoen euro. Man Utd betaalt dat, Hatem blij, Ajax blij, want dikke winst.
www.thuisuiteten.nl
pi_16951993
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Laten we dan maar hopen dat Maxwell geen tweede Trabelsi wordt.

Maxwell blijft, zeker omdat zijn contract opgewaardeerd zal worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_16952773
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 12:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als nederlandse topclub moet je gewoon duidelijke contracten afsluiten.
Er is een duidelijk contract afgesloten: namelijk, dat Ajax begin 2004 Trabelsi's contract eenzijdig mag verlengen. Zo'n contract had Hooijdonk bij feyenoord ook, en zo zullen nog 100 andere spelers zo'n contract hebben.

Als Trabelsi (of: diens zaakwaarnemer) meent dat dat niet rechtsgeldig is, is hij heel dom geweest door dat contract te tekenen natuurlijk.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16952846
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:33 schreef keeper het volgende:

[..]

Er is een duidelijk contract afgesloten: namelijk, dat Ajax begin 2004 Trabelsi's contract eenzijdig mag verlengen. Zo'n contract had Hooijdonk bij feyenoord ook, en zo zullen nog 100 andere spelers zo'n contract hebben.

Als Trabelsi (of: diens zaakwaarnemer) meent dat dat niet rechtsgeldig is, is hij heel dom geweest door dat contract te tekenen natuurlijk.

het is al opgelost, kijk maar op voetbalonline.nl
ben wel benieuwd hoe hoog die transfersom nu is.
pi_16952873
Exact zoals ik dus zei.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 februari 2004 @ 19:44:26 #225
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_16953010
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 18:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als hij wil blijven lijkt me dat geen probleem, dan maak je er iets rechtsgeldigs van
Dat is het mooie, Maxwell wil blijven. Maar als ineens AC Milan of een dergelijke club zich meldt voor Maxwell tegen het eind van het seizoen, voel ik me toch wat veiliger met een rechtsgeldige verbintenis

Goed om te zien dat de situatie met Trabelsi is opgelost. Misschien dat hij nu hij zeker heeft, zich niet te goed voelt om gewoon weer dat prachtige Ajax-shirt aan te trekken en te spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 06-02-2004 19:53]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')