abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16835225
Wil iemand dit voor mij vertalen :

Hier an dieser Stelle gibt es nun die ganzen hübschen Dinge zum runterladen, die man so für einen erfolgreichen Nachbau des Drehzahlmessers benötigt! In Zukunft versuche ich diesen Bereich zu erweitern, wenn z.B. ein neues Layout für den Drehzahlmesser geboren wurde oder wenn einfach ne neue Schaltung erschaffen wurde.

Einfach auf die Bildchen klicken und dann den Speicherort angeben, viel Spaß!!!

en dit please :Es gibt Leute, die machen sich die Mühe und passen meinen Schaltplan an ihre Bedürfnisse an. Manchmal kriege ich diese Schaltpläne zugesandt und werde sie (auf Wunsch) auch hier veröffentlichen.
Den Anfang machen die Schaltpläne von Kay Stenzel und Massimo Ceresa:

Kay Stenzel:
20LEDs mit automatischer Helligkeitsumschaltung beim Einschalten des Lichtes o.ä. ! Ceresa kommt aus Rom und wollte einen Drehzahlmesser, der nicht bei null anfängt, sondern weiter oben. Hier seine Schaltung, die er an seine R1 montiert hat!

MeSs WiTh ThE BeSt DiE LiKe ThE ReSt
pi_16835266
Ga zelf je huiswerk doen.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_16835295
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:02 schreef Blokhut het volgende:
Ga zelf je huiswerk doen.
is geen huiswerk is van een electronica site
  dinsdag 3 februari 2004 @ 00:04:39 #4
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_16835364
Soll ich dir in die arsch spritzen oder was!!
Die Glatze Arschlog
  dinsdag 3 februari 2004 @ 00:11:20 #5
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16835558
Alsjeblieft:

Op deze plek staan veel coole dingen om te downloaden die je bijv. voor de succesvolle nabouw van een toerentalmeter nodig hebt. In de toekomst probeer ik dit onderdeel uit te bereiden, als bijv. een nieuwe layout voor de toerentalmeter verschenen is of als er een nieuwe scakeling is.

Simpelweg op het betreffende plaatje klikken en dan de directory aangeven, veel plezier!!!

Er zijn mensen die passen mijn schakelplan aan hun behoefte aan. Soms krijg ik deze sckakelplannen toegestuurd en zal ze (op verzoek) ook hier publiceren. Om te beginnen de schakelplannen van Kay Stenzel en Massimo Ceresa.

Kay Stenzel:
20LEDs met automatische lichtsterkte-omschakeling (?) bij het inschakelen van het licht o.a.
Ceresa komt ui Rome en wilde een toerentalmmeter, die niet bij nul begon maar veel hoger. Hier zijn schakeling die hij aan zijn R1 gemonteert heeft!

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_16835693
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:11 schreef Sitethief het volgende:
Alsjeblieft:

Op deze plek staan veel coole dingen om te downloaden die je bijv. voor de succesvolle nabouw van een toerentalmeter nodig hebt. In de toekomst probeer ik dit onderdeel uit te bereiden, als bijv. een nieuwe layout voor de toerentalmeter verschenen is of als er een nieuwe scakeling is.

Simpelweg op het betreffende plaatje klikken en dan de directory aangeven, veel plezier!!!

Er zijn mensen die passen mijn schakelplan aan hun behoefte aan. Soms krijg ik deze sckakelplannen toegestuurd en zal ze (op verzoek) ook hier publiceren. Om te beginnen de schakelplannen van Kay Stenzel en Massimo Ceresa.

Kay Stenzel:
20LEDs met automatische lichtsterkte-omschakeling (?) bij het inschakelen van het licht o.a.
Ceresa komt ui Rome en wilde een toerentalmmeter, die niet bij nul begon maar veel hoger. Hier zijn schakeling die hij aan zijn R1 gemonteert heeft!

eey thnx man ! nog een vraag ik wil n mail naar hem sturen wat ik als ingangs signaal moet gebruiken hoe zeg ik dat in het duits ?
  dinsdag 3 februari 2004 @ 00:18:54 #7
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16835776
Was soll ich als Eingang Signal gebrauchen?

Zoiets?

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_16836025
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:01 schreef Mitchell het volgende:
Wil iemand dit voor mij vertalen :

Hier an dieser Stelle gibt es nun die ganzen hübschen Dinge zum runterladen, die man so für einen erfolgreichen Nachbau des Drehzahlmessers benötigt! In Zukunft versuche ich diesen Bereich zu erweitern, wenn z.B. ein neues Layout für den Drehzahlmesser geboren wurde oder wenn einfach ne neue Schaltung erschaffen wurde.

Hier vind je dus prachtige dingen om te downloaden, die je nodig hebt voor het succesvol nabouwen van "Drehzahlmessers ". (soort meters?) In de toekomst zal ik proberen het bereik(?) te vergroten, als er b.v. een nieuwe layout voor de drehzahlmessers "geboren" wordt of wanneer er een nieuwe schakeling bedacht is.

Einfach auf die Bildchen klicken und dann den Speicherort angeben, viel Spaß!!!
Eenvoudig op het plaatje klikken en aangeven waarnaar toe je hem wilt downloaden. Veel plezier!!

en dit please :Es gibt Leute, die machen sich die Mühe und passen meinen Schaltplan an ihre Bedürfnisse an. Manchmal kriege ich diese Schaltpläne zugesandt und werde sie (auf Wunsch) auch hier veröffentlichen.
Den Anfang machen die Schaltpläne von und :

Er zijn mensen die nemen de moeite mijn schaltplan aan hun eigen behoeften aan te passen. Soms krijg ik deze toegezonden, en zal ze dan, indien wenselijk, hier openbaar maken.Om te beginnen zijn hier de schaltplane van Kay Stenzel en Massimo Ceresa

Kay Stenzel:
20LEDs mit automatischer Helligkeitsumschaltung beim Einschalten des Lichtes o.ä. ! Ceresa kommt aus Rom und wollte einen Drehzahlmesser, der nicht bei null anfängt, sondern weiter oben. Hier seine Schaltung, die er an seine R1 montiert hat!

20LED's met automatische helderheidsomschakeling bij inschakelen van het licht. Cerese komt uit Rome en wou een drehzahlmesser die niet bij nul begint, maar verder daarboven. Hier zijn schakeling die hij op zijn R1 gemonteerd heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')