Hoe was dat? Zijn die meiden anders in bed dan niet-dove meiden, wat voor geluiden maken ze, hoe beleven ze sex, hoe maak je d'r duidelijk wat je precies wilt en zo...
Denk 1 voordeel voor die meid: Ze hoeft je stomme geklets niet aan te horen
Ik heb begrepen dat deze vraag serieus bedoeld is, dus mensen hou het serieus.
[Dit bericht is gewijzigd door JosBoes op 02-02-2004 21:16]
In gebarentaal zei ze dat sommige doven zelfs beter in bed zijn.
p.s. Doofstom is een wat foute uitdrukking uit de tijd dat werd gedacht dat dove mensen niets kunnen!
quote:
Op maandag 2 februari 2004 21:19 schreef Omkron het volgende:
Er zit hier een doof meisje op fok.. weet haar naam even niet meer.. Maar wellicht dat zij een bevredigend antwoord kan geven..
dove meisjes zijn trouwens vrijwel hetzelfde in bed dan niet-dove
er is niet zo heel veel verschil
quote:Nee, doofstom is het niet kunnen horen en kunnen praten.
p.s. Doofstom is een wat foute uitdrukking uit de tijd dat werd gedacht dat dove mensen niets kunnen!
quote:Nou, gewoon zo ver dat kan elkaars hand vasthouden en dan knijpen lijkt me ook wel duidelijk.....
Op maandag 2 februari 2004 21:32 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een dove vriendin gehad (een jaartje ofzo) en die wist me vrij duidelijk te maken wat ze niet lekker vond, ze kneep me gewoon keihard in de ballen tijdens sex, geloof me dan leer je als man heeeeeeeel snel
Maar even alle gekheid op een stokje, waarom zou het anders zijn ? Qua geluid zal het waarsch. anders zijn ja, maar doof wil nog niet zeggen niet in staat om te praten toch.
quote:doven mensen praten 'anders' dan horende mensen! geluiden zullen waarschijnlijk verschillen. maar dat hoeft vast niet onder kwaliteiten te lijden
Op dinsdag 3 februari 2004 00:08 schreef Fe2O3 het volgende:
[ergflauw]
Het is de ultieme kick voor star wars fans ... alsof je een wookee neukt
[/ergflauw]Maar even alle gekheid op een stokje, waarom zou het anders zijn ? Qua geluid zal het waarsch. anders zijn ja, maar doof wil nog niet zeggen niet in staat om te praten toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |