abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 mei 2006 @ 09:55:48 #61
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_37837115
k heb 1 liedje gehoord van hun in een skatefilm maark weet niet meer welke dat was!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_37985814
Hell yeah ik ben er ook bij dinsdag WOEHOE !!!!
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  Moderator zaterdag 20 mei 2006 @ 14:23:22 #63
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38016619
Ik heb ze gister gezien bij Jonathan Woss en vond het niet helemaal geweldig. Het klonk op zich best lekker maar ik vind een vrouwenstem niet echt passen bij dit type muziek. Ik zal nog wat meer van ze beluisteren, misschien net het verkeerde nummer gehoord
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_38023592
Die stem máákt de sound van de band. Zonder Karen O was het een bandje als duizend anderen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38040061
Ik vind ' pin' echt geweldig...maar die nieuwe gechecked en saaaaaaaaaaaaai.
...bring peace to my black and empty heart...
pi_38047170
Saai? Hoezo dat? Je kunt volgens mij van alles vinden van deze plaat, maar saai?
www.thuisuiteten.nl
pi_38050000
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:35 schreef methodmich het volgende:
Saai? Hoezo dat? Je kunt volgens mij van alles vinden van deze plaat, maar saai?
true, weet er iemand wat er in het voorprogramma staat ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_38050531
Ik vond van Pin juist het scherpe randje leuk. Vond die nieuwe veel te gladjes, netjes....en dan vind ik t dus saai in vergelijking met de vorige. Maar goed, ik baal evengoed dat t al uitverkocht is hoor, had ze graag live willen zien.
...bring peace to my black and empty heart...
pi_38050781
run away, run away, You want it !!
pi_38331767
Ik was dinsdag in de melkweg, weet iemand toevallig hoe dat eerste nummer heet wat ze daar speelde, i kan nergens een list vinden die ze gespeeld hebben, het is zo;n nummer waar ze ineens hard uithaald met dr stem, maar dat zijn dr wel meer..
pi_38340968
Warrior misschien?
www.thuisuiteten.nl
pi_38367498
nee dat nummer was het niet.. het is zowiezo een nummer van het eerste album. het 2e album heb ik en daar staat hij niet op..
pi_38370626
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:41 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik was dinsdag in de melkweg, weet iemand toevallig hoe dat eerste nummer heet wat ze daar speelde, i kan nergens een list vinden die ze gespeeld hebben, het is zo;n nummer waar ze ineens hard uithaald met dr stem, maar dat zijn dr wel meer..
Dat kunnen er idd wel meer zijn, misschien Art Star of Our Time (van het 1e album dus) anders.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')