Tca heeft volgens mij dat recht wel!
quote:Dus alleen TCA mag bij de hallen mensen komen ophalen?
Op maandag 2 februari 2004 17:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
Elk taxi bedrijf mag mensen ophalen en wegbrengen, alleen mogen normale taxibedrijven niet bij de aankomsthal staan.Tca heeft volgens mij dat recht wel!
quote:Maar in de hallen mag toch alleen TCA komen? Want op het nieuws had ik gezien dat de TCA ruzie had met andere taxi-bedrijven, want die kwamen dus wel in de hallen terwijl dat eigenlijk niet mocht (paar jaar geleden d8 ik).
Op maandag 2 februari 2004 18:00 schreef Crashcat het volgende:
Volgens mij niemand sinds de openstelling van taxi-vergunningen
quote:Kijk dat bedoel ik.
Op maandag 2 februari 2004 18:01 schreef HenkieSpankie het volgende:
Volgens mij wel, want ze voerde toen toch acties op schiphol?
quote:Ok dankjewel dude, het is voor een werkstuk over de uitbreiding van Schiphol.
Op maandag 2 februari 2004 18:10 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik ben zelf taxichauffeur en ik mag gewoon niet bij de aankomsthallen staan. Dus moet ik mijn auto neerzetten bij de vertrekhallen waar je niet mag parkeren. Kans is dus groot dat als ik mijn mensen op ga wachten dat ik een bon heb.
Belachelijk zoals het daaraantoe gaat!!
TCA moet gewoon de concurentie accepteren
De voorstander van de uitbreiding van Schiphol is TCA, want als het uitbreid zullen er meer mensen de Taxi gebruiken, en rara wie er dan het meest baat bij heeft van de Taxibedrijven? Hint: het begint met een T en eindigt met een A
Succes!
quote:Zal ik zeker doen! Thx!
Op maandag 2 februari 2004 18:22 schreef HenkieSpankie het volgende:
Neem er ff in op dat je deze vertrouwde info van een taxichauffeur van Taxi Kok Hoorn hebtSucces!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |