Ze hebben een nwe cd uit sinds 4/5 november 2003
en ik vind dat ze goed werk hebben ondanks dat Marcos is weggegaan
en een nwe Gitarist hebben : Jason Truby (Ex-Living Sacrifice)
en die doet z'n werk goed
er zitten erg goede nummers op de cd.
mn favo nummers : Wildfire,Will You,Change The World.Freedom Fighters,Asthma,I And Identify , Find My Way, Revolution,Execute The sounds
ps: Jason Truby komt uit een Death Metal Band
Tracklist:
1 Wildfire (3:15)
2 Will You (3:47)
3 Change The World (3:03)
4 Execute The Sounds (3:01)
5 Find My Way (3:09)
6 Revolution (3:25)
7 The Reasons (3:44)
8 Freedom Fighters (4:12)
9 Waiting On Today (3:06)
10 I And Identify (3:15)
11 Asthma (4:01)
12 Eternal (6:20
wie heeft em en wat vinden jullie er van
ik heb em zelf en ik vind em erg goed!
en wat doet dat linkinpark plaatje er ?
Kan iemand mij vertellen wat er precies met deze text word bedoeld, anders dan de letterlijke vertaling?
Ik heb een zusje van 14, en die is sinds een jaar zo aan het puberen dat mn ouders er helemaal hopeloos van worden, en deze text hangt groot op haar kamerdeur. Ik vind niet dat dit op de deur van een meisje van 14 thuis hoort, en het feit dat ze hele dagen zulke lyrics schreeuwt op msn en elke dag depressief is, heeft er misschien ook wel iets mee te maken.
quote:D'as toch wel voor de hand liggend, zou ik zeggen. P.O.D. is een nogal religieuze band. Payable On Death betekent dat je voor alles wat je tijdens je leven fout hebt gedaan de rekening gepresenteerd krijgt als je dood gaat. Dwz. het hemel/hel verhaal.
Op maandag 2 februari 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
Payable on DeathKan iemand mij vertellen wat er precies met deze text word bedoeld, anders dan de letterlijke vertaling?
Trouwens, de lyrics van P.O.D. zijn helemaal niet depressief. *Luister* er eens een keer naar, zou ik zeggen. De lyrics van P.O.D. gaan bijna allemaal over alledaagse dingen waar we allemaal wel mee in aanraking komen.
En meisjes puberen nou eenmaal als ze 14 zijn (in tegenstelling tot jongens, die pas op hun 16e ofzo gaan puberen). Laat je zusje. Je bent haar grote broer maar, niet haar ouders of iemand die haar leven moet regelen. Jouw zusje wordt onafhankelijk, en het helpt niets als jij of je ouders haar op de huid gaan zitten. Onafhankelijk worden moeten we allemaal, dat hou je niet tegen. Steun haar liever. Ze zal wel depressief zijn omdat iedereen in jullie gezin een mening over haar heeft, maar niemand haar echt steunt.
P.O.D. goeie band. Maar ik vond Satellite een stuk beter. Eigenlijk ben ik een beetje teleurgesteld in die nieuwe cd .
Ik vond eigenlijk dat Satellite ook nog beter kon, iets minder clichematige muziek maken. Ze zijn dus een beetje in de verkeerde richting gegaan, imo.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 02-02-2004 17:09]
ow wat depri
Change The World
Imagine a place on here soaked in vision
The heart of a child who looks, sees, and listens
Paints a picture using every color
And what she sees she sees it like no other
chorus:
One word, a voice unheard
You can Change The World
With everything I know your made of
One word, a voice unheard
You can Change The World
If everyone would stop and listen
The art of innocence makes so much sense
But placed in the wrong hands, then it's wasted
Filtered through the eyes of a pure mind
A one of a kind, paradise for you and I, you and I
chorus
van het nwe album
[Dit bericht is gewijzigd door Tribal_Souljah op 02-02-2004 17:03]
quote:Nou, ok, we hebben beide gelijk
Op maandag 2 februari 2004 17:01 schreef Tribal_Souljah het volgende:
het is een bank term: payable on death
betekent bankroet
"3. What does P.O.D. mean?
Payable on Death. Wuv's then-girlfriend worked at a bank & 'payable on death' is actually a banking term used after someone dies & a benefactor is paid off(i.e. $ given out after a will), however P.O.D. changed it to mean you are paid when you die when you go to heaven."
Edit:
En ik ben ook niet religieus. Een religie is iets dat in jezelf moet zitten en zoiets kun je niet delen met een ander. Zo gauw je dat doet tast je de religie van die ander aan, en ik vind dat je nooit iets van iemand mag aantasten. Iemand moet zijn eigen leven leiden en zijn eigen conclusies trekken. Hoe kan iemand anders bij zijn dood verantwoordelijk worden gehouden voor wat hij tijdens zijn leven gedaan heeft? Misschien was 'ie wel zwaar verkeerd ingelicht...
Daarbij weet ik nog zo net niet of de voordelen van religies wel opwegen tegen de nadelen.
Edit2:
Naja, misschien ben ik wel religieus, maar ik heb mijn eigen religie die verschilt van ieder ander. En ik vind dat iedereen zo moet leven. Iedereen heeft wel een rechtvaardigheidsgevoel waar hij op af kan gaan. Mensen die niet rechtvaardig zijn, negeren imo hun rechtvaardigheidsgevoel moedwillig. Daar zou de doodstraf op moeten staan.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 02-02-2004 17:14]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |