abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16810742
Uhm. Het volgende is het geval. Ik woon in een studentenhuis en mijn buurman heeft de gewoonte om elke dag minimaal een keer stevig te blowen en de hele gang onder te walmen. Dat is al mateloos irritant, omdat mijn kamer dan ook gigantisch stinkt, maar dat is nog te doen.

Ik begin nu te vermoeden dat hij echter een complete plantage in zijn kamer heeft. We hebben allemaal 2 verdiepingen hier, bovenste is alleen groot bed. Ik vermoed dat hij nu beneden slaapt en boven a 2,5 m bij 2,5m zijn groen verbouwt.
Sinds anderhalve week hoor ik vaak gehamer en geklop, eergister was hij druk aan het zagen. Hij zet zelfs zijn muziek snoeihard als ie aan de knutsel gaat.
Maar dan vooral dit: Laatst klapte een stop door, alles was overbelast, doet hij doodleuk zijn deur open terwijl hij 2 GIGANTISCHE lampen in zijn hand heeft, terwijl hij dus boven aan het timmeren was. Zegt ie: oeps dat was ik lijkt me. Bovendien stinkt het altijd gigantisch in zijn kamer. Hij werkt ook nog in een coffeeshop

Maar het is zo stom als je zomaar mensen gaat beschuldigen enzo. Dus ik vraag me af waaraan ik nog meer zou kunnen merken of het wel of niet zo is. Nu heb je dus al, geur, geknutsel, gigantische lampen. Ik ga de komende tijd de stroom-meter ook es in de gaten houden. Kunnen jullie me adviseren waaraan ik het nog meer kan merken?

maandag 2 februari 2004 @ 11:57:59 #2
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_16810814
als ie nou weg gaat ff per ongeluk door zijn deur heen "struikelen".
zoja, ff bellen
zonee: ff paar deo bussen leegspuiten daaro.

Of gewoon een inbraak in elkaar flansen.
Alles zelf verkopen, hij gaat toch geen aangifte doen.
daarbij leveren die lampern VEEEL geld op

Imperare sibi maximum imperium est
  maandag 2 februari 2004 @ 12:00:17 #3
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_16810894
Vraag het met een geintje... Of je gaat iets lenen zodat je ff zijn kamer kan bekijken ofzo....
I don't care.....
pi_16810905
kans is groot dat hij er 1tje heeft ja... maar om daar nu zo moeilijk over te gaan doen... .
pi_16810923
ach als ik af en toe gratis een vooraadje kreeg zou ik niet mekkeren, of ben ik dan medeplichtig
Maar het lijkt er idd sterk op van wel
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  maandag 2 februari 2004 @ 12:02:04 #6
36783 ROLLENDE_BABBA
NOG STEEDS NIET OPGEFOKT
pi_16810978
LMFD!
Dat hij idd geen luchtfilters gebruikt...

[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 02-02-2004 12:04]

God zou zeggen;"Alles is te programmeren"!!
pi_16810982
Of je kapt lekker met zeiken en laat ieder doen wat ie wil..

Hij doet jou er verder geen kwaad mee toch? Je lijkt wel een ouwe kerel zeiksnor!

Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
  maandag 2 februari 2004 @ 12:02:44 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_16811009
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:55 schreef Delnooz het volgende:

Ik ga de komende tijd de stroom-meter ook es in de gaten houden. Kunnen jullie me adviseren waaraan ik het nog meer kan merken?

Aan de stroommeter inderdaad, en de lucht moet ook ergens heengezogen worden, dus je kunt kijken of hij op de bovenverdieping een uitlaat maakt of het raam open laat staan ofzo.

Maar je kunt ook gewoon vragen of hij soms een hennepplantage aan het in elkaar knutselen is. Zo ja, de helft van de poen eisen

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_16811139
ik zie het probleem niet hoor...
gaat het je om de geuroverlast of over het feit dat er wel eens een illegale hoeveelheid wietplanten zou staan?
pi_16811164
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:02 schreef Careca het volgende:
Of je kapt lekker met zeiken en laat ieder doen wat ie wil..

Hij doet jou er verder geen kwaad mee toch? Je lijkt wel een ouwe kerel zeiksnor!

Ja je huurt een kamer en moet maar accepteren dat je kamer 24/7 blank staat met wietrook&geur
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 2 februari 2004 @ 12:10:10 #11
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_16811246
Daar heb je nu de kliklijn voor....
Zal je wel bij een heleboel mensen voor NSB-er worden aangemerkt, daarom ook pas doen als je echt last van gaat krijgen...
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_16811266
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:07 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ja je huurt een kamer en moet maar accepteren dat je kamer 24/7 blank staat met wietrook&geur

Als jij staat te koken ruikt het ook niet al te lekker... mensen kap nou eens met mekkeren en laat ieder nou eens in zijn waarde. Constant al die berichten, wat moet ik doen, waarom doet iemand zo, wie weet of...
Als je niet zo druk bent met anderen is het leven echt een stuk relaxter!
pi_16811286
FF de politie bellen lijkt mij !
Of je moet hem gaan chanteren .
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_16811290
Uhm, heb je al geprobeerd om het gewoon aan je huisgenoot te vragen ofzo?
Anders kun je nog altijd een keer met een smoes naar zijn kamer gaan.

Misschien heeft hij trouwens gewoon een plantje of vijf, daar is niks illegaals aan.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_16811300
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:11 schreef dekilo het volgende:
FF de politie bellen lijkt mij !
Of je moet hem gaan chanteren .
  maandag 2 februari 2004 @ 12:12:45 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16811314
Bel de smeris even. Veel beter dan hier lopen klagen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 2 februari 2004 @ 12:13:26 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16811335
Nou ik zou het anders echt NIET ok vinden, als ik de stroomrekening deelde met zo iemand
TS, is dat zo?
  maandag 2 februari 2004 @ 12:14:23 #18
27636 bigwig
No pain, no gain
pi_16811359
Wat doe je moeilijk zeg, kunt dat toch gewoon met hem bespreken en aan hem vragen? Spreek gewoon af met hem dat ie goede filters gebruikt, en zelf keurig de electriciteits rekening betaald. Heb jij er geen last meer van, en laat je hem gewoon zijn ding doen. We wonen in nederland hoor, waar dat soort dingen gewoon bespreekbaar zijn!
pi_16811373
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:12 schreef Megumi het volgende:
Bel de smeris even. Veel beter dan hier lopen klagen.
Terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is? Zullen ze leuk vinden bij de politie.
  maandag 2 februari 2004 @ 12:15:04 #20
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_16811378
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Uhm, heb je al geprobeerd om het gewoon aan je huisgenoot te vragen ofzo?
Anders kun je nog altijd een keer met een smoes naar zijn kamer gaan.

Misschien heeft hij trouwens gewoon een plantje of vijf, daar is niks illegaals aan.

met zulke lampen is dat dan niet een beetje zonde van het geld?
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_16811417
Huisbaas bellen indien je helemaal gek word van de geur. Maar als je er geen last van hebt zou ik het in ieder geval even afwachten.
pi_16811472
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:10 schreef Careca het volgende:

[..]

Als jij staat te koken ruikt het ook niet al te lekker... mensen kap nou eens met mekkeren en laat ieder nou eens in zijn waarde. Constant al die berichten, wat moet ik doen, waarom doet iemand zo, wie weet of...
Als je niet zo druk bent met anderen is het leven echt een stuk relaxter!

wietlucht die de hele dag hangt in je huis hoef je niet te accepteren en is ook niet te vergelijken met een uurtje koken onder een afzuigkap.

Typisch weer de vage redenatie waarin het 'slachtoffer' niet moet zeiken en de 'dader'in zijn waarde moet laten

pi_16811531
Ik snap niet wat mensen zitten te mekkeren van "wat zit je te zeiken". Voorlopig woon je nog in 1 huis en deel je samen de rekeningen, incl. die van de elektriciteit. Opzich is er niks mis met een paar plantjes hebben, 5 plantjes is toegestaan, maar als jij daardoor in de stank zit, hoor je dit eerst te bespreken voordat je gaat telen.

Dus eerst ff vragen, goede afspraken maken of anders erop staan dat ie ze weer weg doet wanneer hij ze niet nakomt of wil nakomen.

pi_16811535
Die geur is waarschijnlijk tussen je oren gaan zitten.
pi_16811625
Wie hier allemaal roepen dat zij/hij niet moeilijk moet doen zijn natuurlijk zelf blowers, je moet jezelf eens horen, triest hoor.

Het is natuurlijk harstikke vervelend om met zo`n aso te leven. Spreek hem aan om zijn gedrag, hoogwaarscheinlijk heeft hij geen benul dat anderen last van hem kunnen hebben, want die walm stink immers toch niet (sarcasme).

Mocht hij idd natrium hogedruk lampen (meestal vanaf 400watt) hebben hangen dan zuipen die stroom, en steelt hij figuurlijk uit jullie portemonee, altans als jullie de stroomrekening delen).
Dit vragen kan geen kwaad, vraag het met een lach.

Wil hij niet meewerken of antwoord geven of hij wiet kweekt mbv van groeilampen dan rest je nog 1 mogelijkheid, neem contact op met je huisbaas.

ps: je bent absoluut geen zijkert/nsb-ert als je hier werk van maakt, dit is gewoonweg aso gedrag en alleen aso`s zullen zeggen "waar maak je je druk om "

Succes!

pi_16811630
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:18 schreef Hurby het volgende:

[..]

wietlucht die de hele dag hangt in je huis hoef je niet te accepteren en is ook niet te vergelijken met een uurtje koken onder een afzuigkap.

Typisch weer de vage redenatie waarin het 'slachtoffer' niet moet zeiken en de 'dader'in zijn waarde moet laten

Nou weet je wat, dan maak jij je met TS heel erg druk hierom. En ik doe dat niet. TS in ieder geval heel veel succes hiermee, ik hoop echt dat jullie er allemaal uitkomen
  maandag 2 februari 2004 @ 12:30:36 #27
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16811785
Hier in huis ruikt het ook dagelijks naar wiet, een van mijn huisgenoten dealt in drugs. Politie is al wel eens getipt maar heeft er verder weinig aan gedaan, het enige waar ik last van heb zijn de slaande deuren midden in de nacht (weer tevreden klanten die vertrekken), mensen die de verkeerde bel indrukken en een doordringende wietlucht in de gang. Ik wierrook er gewoon tegenin, werkt best wel hehe
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 2 februari 2004 @ 12:34:30 #28
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16811871
Hoe zagen de lampen er precies uit? Sigaarvormig met een iets wat op een mini TL buis erin lijkt?

Als het echt kweeklampen zijn dan zegt het feit dat hij er 2 heeft al genoeg over of het wel of niet illegaal zou zijn... Met 1 lamp kun je prima de legale hoeveelheid verbouwen.

Misschien bouwt hij wel kweekkasten voor andere mensen? Er zijn gekken die 2000 euro over hebben voor een kweekkast met alles er op en er aan...

Het enige nadeel voor jou is de geuroverlast... maar hij moet gewoon een actief koolstof filter installeren... en de stroomrekening zal omhoog schieten... (per lamp zo'n 50 euro in de maand)

mijn wereld is jouw wereld
pi_16812142
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:24 schreef Simkin4 het volgende:
Wie hier allemaal roepen dat zij/hij niet moeilijk moet doen zijn natuurlijk zelf blowers, je moet jezelf eens horen, triest hoor.
Ik heb nog nooit geblowd maar ik vind wel dat je die huisgenoot eerst eens om zijn eigen verklaring moet vragen voordat je je eigen conclusies gaat trekken en de politie erbij gaat halen of weet ik veel wat. Dat is toch niet meer dan normaal?
pi_16812659
Ja, gewoon even vragen, zeg, voordat je meteen de politie gaat bellen, hebben het al druk genoeg lijkt me.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16812747
Huisbaas waarschuwen. Het is zijn gebouw. Hij is verantwoordelijk. Als er brand uitbreekt en er staat een wietplantage kan ie naar ze geld fluiten. Ik mocht vroeger niet eens een stofzuiger op de gang zetten omdat dat de doorgang zou belemmeren bij brand.

Hadden ze bij ons vroeger niet moeten flikken, werd je er meteen uit gesodemieterd.

pi_16812766
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:34 schreef Chup het volgende:
de stroomrekening zal omhoog schieten... (per lamp zo'n 50 euro in de maand)
Dus goed in de gaten houden of je niet opeens zijn kosten zit te betalen.
pi_16812778
Vraag even aan je andere "nette" huisgenoten wat ze ervan vinden.
En vraag met meerdere mensen of hij wilt stoppen met blowen in de gang. Verder zou je natuurlijk anoniem je huisbaas op de hoogte kunnen brengen van de praktijken van je huisgenoot.
Want van de Politie mag je 5 plantjes hebben. Maar ik neem aan dat het voornamelijk om de stank is te doen dus kijk gewoon of je medestanders kan vinden. En dan kunnen jullie samen overleggen wat jullie willen doen. Eerst natuurlijk peilen anders weten ze meteen dat jij de persoon bent die naar de huisbaas is gestapt..
pi_16812806
Maar wat is er nou mis met het hem gewoon op de man af vragen?

Als ie eerlijk antwoord geeft kunnen jullie hem duidelijk maken dat je er niet van gediend bent, en als je denkt dat ie liegt dan vraag je of je even mag kijken.
Tadaa, opgelost.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_16812811
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:11 schreef UltraBrain het volgende:
Huisbaas waarschuwen.
En vragen of hij weer eens een inspectie wil houden bij iedreen, omdat je merkt dat niet iedereen zich meer aan de regels houdt.
pi_16812842
quote:
Ik heb nog nooit geblowd maar ik vind wel dat je die huisgenoot eerst eens om zijn eigen verklaring moet vragen voordat je je eigen conclusies gaat trekken en de politie erbij gaat halen of weet ik veel wat. Dat is toch niet meer dan normaal?
Helemaal mee eens, maar ik neem aan dat dit een aanvulling is?
pi_16813000
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is? Zullen ze leuk vinden bij de politie.

Gewoon gelijk de kit bellen. Leg je vermoeden uit en binnen no time weet je het. En mocht er niets aan de hand zijn, wordt je bedankt voor je oplettendheid en gaat men zonder mauwen weer verder. Het is immers hun werk!
pi_16814012
Wat zijn dat nu voor stomme reacties. Maak je niet druk. Als jij 's avonds letterlijk bijna kotsend weer je trapje af komt omdat boven de stank gewoon te erg is om te kunnen slapen spreken wij mekaar weer ok? Wat een onzin reacties.

Iemand had het over de vorm van de lampen. Ze waren zigaar vormig 2 stuks maar volgens mij was het geen tl ding, volgens mij wel gewoon met ijzerdraad er in. Was in de snelheid niet zo heel goed te zien.
Ik heb er laatst nog es opgelet en hij heeft inderdaad bijna altijd zijn raam open.

Natuurlijk zou ik zo naar hem toe moeten lopen, maar ik wil wel zeker weten dat het klopt enzo, we leven namelijk al zo ongeveer op voet van oorlog met elkaar.

Heb hem al eens er op aangesproken, maar helpt gewoon niet. Onze relatie is tegenwoordig zo dat als hij zijn muziek snoeihard zet als ik aan het leren ben ik er nog harder tegenin blaas even, en dan is het weer rustig aan die kant.

Ik wil het wel met m zelf uitzoeken maar moet het wel zeker weten enzo...

maandag 2 februari 2004 @ 14:10:04 #39
26113 HeartCore
Begint eer ge bezint.
pi_16814594
Gewoon confronteren ermee. Zeg dat je gegronde vermoedens hebt om aan te nemen dat hij een wietplantage heeft. Je zou hem voor kunnen stellen om alle stroom die meer wordt verbruikt zelf te betalen EN koolstoffilters aan te brengen. Koolstoffilters, op een goede manier geinstalleerd, zorgen voor 0 stankoverlast.Als hij daaraan gehoor geeft hoef je er in principe geen problemen mee te hebben en zou ik het er bij laten (ik ben zelf dan ook niet vies van een jointje op zijn tijd ).
  maandag 2 februari 2004 @ 16:15:38 #40
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16818417
quote:
Op maandag 2 februari 2004 13:52 schreef Delnooz het volgende:
Wat zijn dat nu voor stomme reacties. Maak je niet druk. Als jij 's avonds letterlijk bijna kotsend weer je trapje af komt omdat boven de stank gewoon te erg is om te kunnen slapen spreken wij mekaar weer ok? Wat een onzin reacties.

Iemand had het over de vorm van de lampen. Ze waren zigaar vormig 2 stuks maar volgens mij was het geen tl ding, volgens mij wel gewoon met ijzerdraad er in. Was in de snelheid niet zo heel goed te zien.
Ik heb er laatst nog es opgelet en hij heeft inderdaad bijna altijd zijn raam open.

Natuurlijk zou ik zo naar hem toe moeten lopen, maar ik wil wel zeker weten dat het klopt enzo, we leven namelijk al zo ongeveer op voet van oorlog met elkaar.

Heb hem al eens er op aangesproken, maar helpt gewoon niet. Onze relatie is tegenwoordig zo dat als hij zijn muziek snoeihard zet als ik aan het leren ben ik er nog harder tegenin blaas even, en dan is het weer rustig aan die kant.

Ik wil het wel met m zelf uitzoeken maar moet het wel zeker weten enzo...

90% zeker dat het kweeklampen zijn... en met 2 stuks heeft hij hoe dan ook té veel planten... 1 lamp is voldoende voor een plant of 16....

maar goed zoals ik al eerder zei: Het is mogelijk dat hij complete kweekkasten bouwt... Als je er zelf 1 helemaal compleet maakt dan komst dat je 400 euro... als er dan een of andere gek is die er 2000 voor geeft dan heb je een aardige winst he?

maandag 2 februari 2004 @ 17:09:01 #41
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_16820191
16 plantjes met 1 lamp?
.
Not.
Wil je ze een beetje fatsoenlijk belichten dan is 1:4 geen overbodige luxe.
Dat die eikel geen koolstoffilter heeft zegt al genoeg over zijn amateurisme, zal waarschijnlijk ook een schijtbrandbeveiliging hebben en een slechte electriek.

Verzoek hem vriendelijk doch dringend een koolstoffilter aan te schaffen om die penetrante weedguur tegen te gaan.
Als het je niet zo stoort went het na verloop tijd wel.
Vertel hem ook even dat in het geval van een gedeelde stroomrekening hij de increase gewoon lekker zelf gaat betalen, wil ie niet meewerken heb jij altijd de kliklijn nog.

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_16823191
Ik zou gewoon afwachten, niks doen dus, totdat het hele pand (inclusief al jouw spullen) in de hens gaat omdat er weer eens iets met de elektriciteit misgaat

Niet dus, politie bellen, 0900 8844 of anders de kliklijn 'M.' 0800-7000!

Succes!

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 2 februari 2004 @ 19:37:11 #43
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16824734
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:09 schreef Piro het volgende:
16 plantjes met 1 lamp?
.
Not.
Wil je ze een beetje fatsoenlijk belichten dan is 1:4 geen overbodige luxe.
Dat die eikel geen koolstoffilter heeft zegt al genoeg over zijn amateurisme, zal waarschijnlijk ook een schijtbrandbeveiliging hebben en een slechte electriek.

Verzoek hem vriendelijk doch dringend een koolstoffilter aan te schaffen om die penetrante weedguur tegen te gaan.
Als het je niet zo stoort went het na verloop tijd wel.
Vertel hem ook even dat in het geval van een gedeelde stroomrekening hij de increase gewoon lekker zelf gaat betalen, wil ie niet meewerken heb jij altijd de kliklijn nog.

Wat jij wil... ik kan er prima 16 onder 1 lamp kweken... En velen anderen ook (je moet ze inderdaad mooi klein houden maar dat doe je sowieso als je binnen kweekt)

Maar zelfs met jouw getal: 4 onder 1 lamp... Heeft die huisgenoot met 2 lampen nog teveel planten

pi_16824829
Ik zie het probleeem ook niet zo. Laat hem lekker. Als je last hebt gelijk klagen. Indien het geen effect heeft de politie bellen.
  maandag 2 februari 2004 @ 19:42:28 #45
83376 liethorp
www.fotojessica.tk
pi_16824917
zo kan t ook

Kosten

Het gebruik van de meldlijn is gratis.
De meldlijn is zeven dagen per week, van 10.00 tot 22.00 uur (op maandag tot 24.00 uur) bereikbaar. In bepaalde situaties kunnen de openingstijden worden verruimd.

Bijzonderheden

U kent de dader? Maar de dader kent u ook?
Meld Misdaad Anoniem. Bel M. 0800-7000

Via de gratis telefoonlijn 'Meld misdaad anoniem' - kortweg M. - kunnen burgers anoniem tips kwijt over misdaden/misdrijven zoals moord en doodslag, wapenhandel, drugshandel, mensenhandel, overvallen, verkrachting, mishandeling, geweld op straat, brandstichting, autodiefstallen en inbraken. De lijn is ook bedoeld voor ernstige fraudezaken zoals oplichting, verzekeringsbedrog en fraude met creditcards.
Doel van de meldlijn is het verkrijgen van informatie over daders van misdrijven die via andere kanalen niet binnenkomt.

Het meldpunt is per oktober 2003 landelijk ingevoerd.

M. werkt anoniem. Die anonimiteit is gewaarborgd doordat er in de telefooncentrale van M. geen nummerweergave mogelijk is. De anonieme melding wordt verwerkt zonder naam, adres, woonplaats en tijdsaanduiding. Nergens op papier komt dus ook maar de geringste aanwijzing over degene die heeft gebeld. Bovendien worden de telefoongesprekken niet op tape bewaard. Op www.meldmisdaad.nl staat een privacy statement.

De meldlijn werkt alleen telefonisch, niet via een postbus of internet. Dit is gedaan omdat het voor het inschatten van de bruikbaarheidswaarde en realiteitswaarde van groot belang is in gesprek te zijn met de melder, al is het maar kort. Zo'n gesprek geeft de mogelijkheid tot interactie. De mogelijkheid bestaat dan bijvoorbeeld om de beller gerust te stellen en de informatie goed te filteren. Bij schriftelijke of elektronische communicatie valt die mogelijkheid weg. De kans is dan groter, dat er veel meer onbruikbare informatie toch wordt doorgegeven aan de instanties die met de informatie aan de slag moeten.

maandag 2 februari 2004 @ 19:45:35 #46
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_16825033
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:42 schreef liethorp het volgende:
zo kan t ook
-verhaal over M.-
en ik maar denken dat de politie bewijs nodig had om ergens binnen te vallen... Als de 'dader' niets blijkt te hebben en om bewijs van de politie vraagt dan hebben ze niets? Hoe zit dat dan?
pi_16829164
Kun je niet degene van wie je het huis huurt erop aan spreken (in eerste instantie de geur want dat is een feit, en misschien ook je vermoedens van kweken).
Ik zou niet teveel ruzie zoeken met die gast want dan wordt het van kwaad tot erger. (wat je al zei met harde muziek enzo).

Bel hem anders eens, of schuif een briefje onder de deur met je verzoek om iets te doen aan die wietgeur, en dat je anders maatregelen moet nemen omdat het niet te harden is. En als ie wel wat doet aan de lucht, dat jij verder ook je mond houdt. Da's toch een mooie deal

pi_19481410
beetje een R&P gehalte in dit topic..
  vrijdag 28 mei 2004 @ 20:43:21 #49
16715 Mylene
*schatje*
pi_19481461
Topickick is alleen gewenst wanneer je iets nuttigs toevoegt.

Slotje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')