Ik begin nu te vermoeden dat hij echter een complete plantage in zijn kamer heeft. We hebben allemaal 2 verdiepingen hier, bovenste is alleen groot bed. Ik vermoed dat hij nu beneden slaapt en boven a 2,5 m bij 2,5m zijn groen verbouwt.
Sinds anderhalve week hoor ik vaak gehamer en geklop, eergister was hij druk aan het zagen. Hij zet zelfs zijn muziek snoeihard als ie aan de knutsel gaat.
Maar dan vooral dit: Laatst klapte een stop door, alles was overbelast, doet hij doodleuk zijn deur open terwijl hij 2 GIGANTISCHE lampen in zijn hand heeft, terwijl hij dus boven aan het timmeren was. Zegt ie: oeps dat was ik lijkt me. Bovendien stinkt het altijd gigantisch in zijn kamer. Hij werkt ook nog in een coffeeshop
Maar het is zo stom als je zomaar mensen gaat beschuldigen enzo. Dus ik vraag me af waaraan ik nog meer zou kunnen merken of het wel of niet zo is. Nu heb je dus al, geur, geknutsel, gigantische lampen. Ik ga de komende tijd de stroom-meter ook es in de gaten houden. Kunnen jullie me adviseren waaraan ik het nog meer kan merken?
Of gewoon een inbraak in elkaar flansen.
Alles zelf verkopen, hij gaat toch geen aangifte doen.
daarbij leveren die lampern VEEEL geld op
[Dit bericht is gewijzigd door ROLLENDE_BABBA op 02-02-2004 12:04]
Hij doet jou er verder geen kwaad mee toch? Je lijkt wel een ouwe kerel zeiksnor!
quote:Aan de stroommeter inderdaad, en de lucht moet ook ergens heengezogen worden, dus je kunt kijken of hij op de bovenverdieping een uitlaat maakt of het raam open laat staan ofzo.
Op maandag 2 februari 2004 11:55 schreef Delnooz het volgende:Ik ga de komende tijd de stroom-meter ook es in de gaten houden. Kunnen jullie me adviseren waaraan ik het nog meer kan merken?
Maar je kunt ook gewoon vragen of hij soms een hennepplantage aan het in elkaar knutselen is. Zo ja, de helft van de poen eisen
quote:Ja je huurt een kamer en moet maar accepteren dat je kamer 24/7 blank staat met wietrook&geur
Op maandag 2 februari 2004 12:02 schreef Careca het volgende:
Of je kapt lekker met zeiken en laat ieder doen wat ie wil..Hij doet jou er verder geen kwaad mee toch? Je lijkt wel een ouwe kerel zeiksnor!
quote:Als jij staat te koken ruikt het ook niet al te lekker... mensen kap nou eens met mekkeren en laat ieder nou eens in zijn waarde. Constant al die berichten, wat moet ik doen, waarom doet iemand zo, wie weet of...
Op maandag 2 februari 2004 12:07 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Ja je huurt een kamer en moet maar accepteren dat je kamer 24/7 blank staat met wietrook&geur
Misschien heeft hij trouwens gewoon een plantje of vijf, daar is niks illegaals aan.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:11 schreef dekilo het volgende:
FF de politie bellen lijkt mij !
Of je moet hem gaan chanteren .
quote:Terwijl er misschien helemaal niets aan de hand is? Zullen ze leuk vinden bij de politie.
Op maandag 2 februari 2004 12:12 schreef Megumi het volgende:
Bel de smeris even. Veel beter dan hier lopen klagen.
quote:met zulke lampen
Op maandag 2 februari 2004 12:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Uhm, heb je al geprobeerd om het gewoon aan je huisgenoot te vragen ofzo?
Anders kun je nog altijd een keer met een smoes naar zijn kamer gaan.Misschien heeft hij trouwens gewoon een plantje of vijf, daar is niks illegaals aan.
quote:wietlucht die de hele dag hangt in je huis hoef je niet te accepteren en is ook niet te vergelijken met een uurtje koken onder een afzuigkap.
Op maandag 2 februari 2004 12:10 schreef Careca het volgende:[..]
Als jij staat te koken ruikt het ook niet al te lekker... mensen kap nou eens met mekkeren en laat ieder nou eens in zijn waarde. Constant al die berichten, wat moet ik doen, waarom doet iemand zo, wie weet of...
Als je niet zo druk bent met anderen is het leven echt een stuk relaxter!
Typisch weer de vage redenatie waarin het 'slachtoffer' niet moet zeiken en de 'dader'in zijn waarde moet laten
Dus eerst ff vragen, goede afspraken maken of anders erop staan dat ie ze weer weg doet wanneer hij ze niet nakomt of wil nakomen.
Het is natuurlijk harstikke vervelend om met zo`n aso te leven. Spreek hem aan om zijn gedrag, hoogwaarscheinlijk heeft hij geen benul dat anderen last van hem kunnen hebben, want die walm stink immers toch niet (sarcasme).
Mocht hij idd natrium hogedruk lampen (meestal vanaf 400watt) hebben hangen dan zuipen die stroom, en steelt hij figuurlijk uit jullie portemonee, altans als jullie de stroomrekening delen).
Dit vragen kan geen kwaad, vraag het met een lach.
Wil hij niet meewerken of antwoord geven of hij wiet kweekt mbv van groeilampen dan rest je nog 1 mogelijkheid, neem contact op met je huisbaas.
ps: je bent absoluut geen zijkert/nsb-ert als je hier werk van maakt, dit is gewoonweg aso gedrag en alleen aso`s zullen zeggen "waar maak je je druk om "
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |