Twee uitzonderingen daargelaten te weten, Tegoed bij de bank en Tevreden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:53 schreef amarena het volgende:
Ik zag laatst een mannelijke presentator van zo'n belspelletje met een smile waar Ken jaloers op zou zijn, in combi met een haiwaibruine huid... dat was dan weer minder. Té is nooit goed.
heb je het nu over een 'speciale' tandenborstel met gewone tandpasta?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:17 schreef Marty het volgende:
Ik kreeg laatst bij een setje opzetborstels voor mijn Oral-B een ProBright borstel kado.
Deze dus:
[afbeelding]
Deze borstel zou in 21 dagen je tanden natuurlijk witter moeten maken.
Nu heb ik op mijn voortanden twee kleine beschadigingen die laatste tijd een beetje begonnen te verkleuren. (doordat ik veel thee drink op het moment denk ik, want ik rook niet en drink geen koffie).
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het poetsen met deze borstel in combinatie met Aquafresh White & Shine tandpasta en ik moet zeggen dat het er op lijkt dat de verkleurig iets minder word.
Zijn er meer mensen die deze tandenborstel gebruiken? En wat zijn jullie ervaringen?
Nee, ik gebruik Aquafresh White en Shine. Dat zou dus een tandpasta moeten zijn die je tanden iets witter maakt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef roburt het volgende:
[..]
heb je het nu over een 'speciale' tandenborstel met gewone tandpasta?
dat kan niet helpen..
Foto voor en na?quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef Marty het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik Aquafresh White en Shine. Dat zou dus een tandpasta moeten zijn die je tanden iets witter maakt.
Deze dus:
[afbeelding]
Ik ben nu een paar weken bezig en ik zie duidelijk verschil!![]()
Dat is waarschijnlijk het bleken van één blauwe/grijze/"dode" tand. Die moet je van binnenuit bleken, verkleuring is nl. ontstaan doordat de zenuw overleden is, bv. na trauma. Dat is wat heel anders dan uitwendig bleken met zo'n bitje of Aquafresh.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto voor en na?.
Ik hoorde trouwens bij de tandarts dat het 250 euro per tand/kies kost om ze te laten bleken en dat je vaak ook meerdere behandelingen nodig hebt.
Weet je zeker dat dat complimentjes zijn ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef Geerd het volgende:
Soms hey zijn ze uber geel, en andere keer krijg ik gewoon complimentjes datg ze zo wit zijn.
Beetje vaag ik poets vaak ook maar 1x per dag :x soms wat vaker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |