abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43569980
Ik kan m'n tanden niet laten bleken omdat ik op één van m'n voortanden (die was beschadigd) een porcelijnen plaatje heb. Dat zal helaas niet meebleken.
Nou vind ik het ook niet echt nodig, eigenlijk wordt het je een beetje aangepraat door de commercie.
Wat ik wél een tintje zou willen opbleken zijn mijn bovenste hoektanden. Die zijn wat geler en dat vind ik niet mooi.
Maar iemand zei me laatst dat dat heel normaal en natuurlijk is, van oudsher moeten hoektanden sterker zijn omdat mensen daar bij het eten (vroeger) het vlees mee los scheurden. Sterkere tanden zouden juist wat geler zijn. Die persoon zei dan ook dat het onnatuurlijk zou lijken als je hoektanden even wit zijn als de rest van je gebit.
Nou vraag ik me dat af hoor...........

Maar weet iemand of het ook mogelijk is alleen je hoektanden wat op te bleken? Zo'n bitje gaat toch meestal rond je hele gebit?

Al die "schuur"middeltjes van de drogist zoals Pearl Drops werken trouwens alleen om aanslag door wijn, thee, nicotine van je tanden af te krijgen. Lichter dan ze van nature zijn zullen ze er niet door worden.
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_43753711
Ik kreeg laatst bij een setje opzetborstels voor mijn Oral-B een ProBright borstel kado.
Deze dus:

Deze borstel zou in 21 dagen je tanden natuurlijk witter moeten maken.

Nu heb ik op mijn voortanden twee kleine beschadigingen die laatste tijd een beetje begonnen te verkleuren. (doordat ik veel thee drink op het moment denk ik, want ik rook niet en drink geen koffie).

Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het poetsen met deze borstel in combinatie met Aquafresh White & Shine tandpasta en ik moet zeggen dat het er op lijkt dat de verkleurig iets minder word.
Zijn er meer mensen die deze tandenborstel gebruiken? En wat zijn jullie ervaringen?
Forza Juve!
pi_43754789
Ik ben begonnen met Prodent Day en Night.
Best handig, je dwingt jezelf om tenminste 2 keer per dag te poetsen (`s ochtends en `s avonds in mijn geval)
Ook zie ik wel dat de Day (Whitener) wel helpt, natuurlijk 100% wit is het niet, maar dat hoeft ook niet. Als je het mij vraagt zijn al die echte bleek en witmakende troep overbodig, aangezien het toch wel weer terug komt.
pi_43816985
[naief mode] Hoe zit het met die ionic whitener van Tell Sell dat ik vandaag op de buis heb zien langskomen. Die werkt met een bitje, gel en ionisch licht? Iemand hier ervaring mee?[/naief mode]
  donderdag 23 november 2006 @ 14:30:09 #180
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_43820036
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:53 schreef amarena het volgende:

Ik zag laatst een mannelijke presentator van zo'n belspelletje met een smile waar Ken jaloers op zou zijn, in combi met een haiwaibruine huid... dat was dan weer minder. Té is nooit goed.
Twee uitzonderingen daargelaten te weten, Tegoed bij de bank en Tevreden.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_44057791
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:17 schreef Marty het volgende:
Ik kreeg laatst bij een setje opzetborstels voor mijn Oral-B een ProBright borstel kado.
Deze dus:

[afbeelding]

Deze borstel zou in 21 dagen je tanden natuurlijk witter moeten maken.

Nu heb ik op mijn voortanden twee kleine beschadigingen die laatste tijd een beetje begonnen te verkleuren. (doordat ik veel thee drink op het moment denk ik, want ik rook niet en drink geen koffie).

Ik ben een paar dagen geleden begonnen met het poetsen met deze borstel in combinatie met Aquafresh White & Shine tandpasta en ik moet zeggen dat het er op lijkt dat de verkleurig iets minder word.
Zijn er meer mensen die deze tandenborstel gebruiken? En wat zijn jullie ervaringen?
heb je het nu over een 'speciale' tandenborstel met gewone tandpasta?
dat kan niet helpen..
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_44074174
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef roburt het volgende:

[..]

heb je het nu over een 'speciale' tandenborstel met gewone tandpasta?
dat kan niet helpen..
Nee, ik gebruik Aquafresh White en Shine. Dat zou dus een tandpasta moeten zijn die je tanden iets witter maakt.
Deze dus:

Ik ben nu een paar weken bezig en ik zie duidelijk verschil!
Forza Juve!
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:21:47 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44074195
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef Marty het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik Aquafresh White en Shine. Dat zou dus een tandpasta moeten zijn die je tanden iets witter maakt.
Deze dus:

[afbeelding]

Ik ben nu een paar weken bezig en ik zie duidelijk verschil!
Foto voor en na? .

Ik hoorde trouwens bij de tandarts dat het 250 euro per tand/kies kost om ze te laten bleken en dat je vaak ook meerdere behandelingen nodig hebt.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:27:59 #184
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_44074250
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Foto voor en na? .

Ik hoorde trouwens bij de tandarts dat het 250 euro per tand/kies kost om ze te laten bleken en dat je vaak ook meerdere behandelingen nodig hebt.
Dat is waarschijnlijk het bleken van één blauwe/grijze/"dode" tand. Die moet je van binnenuit bleken, verkleuring is nl. ontstaan doordat de zenuw overleden is, bv. na trauma. Dat is wat heel anders dan uitwendig bleken met zo'n bitje of Aquafresh.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_44078054
Soms hey zijn ze uber geel , en andere keer krijg ik gewoon complimentjes datg ze zo wit zijn.

Beetje vaag ik poets vaak ook maar 1x per dag :x soms wat vaker.
Ik zwaai naar dieren.
pi_44150886
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:43 schreef Geerd het volgende:
Soms hey zijn ze uber geel , en andere keer krijg ik gewoon complimentjes datg ze zo wit zijn.

Beetje vaag ik poets vaak ook maar 1x per dag :x soms wat vaker.
Weet je zeker dat dat complimentjes zijn ?
pi_56727727
zijn er meer mensen die ervaring hebben met white and shine van auqufresh?

en zijn er meer tips kwa huismiddeltjes als zout, azijn citroen en soda?
pi_56730069
Die aquafresh tandpasta's helpen bij mij heel erg goed. Heb altijd witte tanden, behalve als ik met wat anders poets.
  zondag 17 februari 2008 @ 21:31:09 #189
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_56801079
Hoe duur zijn die pearl dingen en waar krijg ik ze?
pi_59156895
Die Aquafresh Pure & White is in Nl uit de handel gehaald. Ik heb m vorig jaar nog gekocht op de zwarte markt voor een koopje, nu begrijp ik dus ook waarom
Maar hij werkt wel hoor, ik krijg regelmatig complimentjes over mijn wittere tanden. Ik heb ook geen gevoeligere tanden ervan gekregen en er zitten nog geen gaten in

Citroen, zout, azijn en al die andere zooi zal vast je tanden witter maken, maar ga er maar vanuit dat je glazuur verdwijnt en je tanden al snel zullen afbrokkelen.
Ik heb trouwens gehoord van iemand dat je tanden iedere ochtend met uien insmeren ook helpt, maar goed, dat heb je dus nooit meer n frisse adem...
Er is een groot verschil tussen slim zijn en slim-doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')