abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14504162
ik zag al heel vaak zout staan, soda werkt ook goed en is bovendien goed voor je tandvlees

succes ermee

zondag 9 november 2003 @ 17:09:37 #77
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_14504587
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:43 schreef NightFlight het volgende:

[..]

Bleken met carbamideperoxide (Opalesence) is NIET schadelijk voor je gebit. Waarom? Omdat de werkzame stof simpelweg: O2 is... gewoon zuurstof dus. Deze breekt alleen de moleculen af die de verkleuring veroorzaken, en voor de rest niets! De gevoeligheid is tijdelijk omdat dezelfde moleculen die de verkleuring veroorzaken ook zorgen voor het feit dat de kiezen en tanden iets minder "open" zijn voor zenuwprikkels. Als je ze dan weg hebt gebleekt, is je tand/kies een tijdje gevoeliger, maar dit herstelt zich vanzelf weer.

Die whitening strips werken dus ook goed, en zijn net zo min schadelijk. Het nadeel is alleen dat het niet in de vorm van je tanden is, waardoor er bleekspul op je tandvlees kan komen en daardoor geirriteerd kan raken.

Succes ermee!

Je moet nou eenmaal een laagje van je tanden "afhalen" om te bleken.

Maar goed, iedereen gaat maar lekker bleken
Het kan mij niet schelen.
Mijn vader, ex-tandarts, weigerde het ook altijd te doen bij mij. En niet voor niets.

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_14507543
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:09 schreef sundae het volgende:

[..]

Je moet nou eenmaal een laagje van je tanden "afhalen" om te bleken.

Maar goed, iedereen gaat maar lekker bleken
Het kan mij niet schelen.
Mijn vader, ex-tandarts, weigerde het ook altijd te doen bij mij. En niet voor niets.

Je vader mag dan ex-tandarts zijn, maar kennelijk is zijn kennis niet meer helemaal up-to-date, En jij leest gewoon niet goed: Als je nou gewoon mijn verhaal goed had gelezen, dan snap je vanzelf wel dat je tegenwoordig dus NIET meer een laagje van je tanden hoeft af te halen om te bleken... sterker nog, doordat er fluoride is toegevoegd, worden ze alleen maar sterker.
niet geschoten is ook niet verkeerd.
  maandag 10 november 2003 @ 00:36:49 #79
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_14514748
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:22 schreef NightFlight het volgende:

[..]

Ik zeg ook, dat het mij niet uitmaakt wat iedereen doet, en dat ze het lekker zelf moeten weten.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_14531636
ik ga maar eens naar de tandarts voor de brite smile methode, eens kijken of ie dat ook doet
  zondag 16 november 2003 @ 17:51:22 #81
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_14679531
Iemand dat nieuwe witte tanden product van Aquafresh geprobeert? Is in gel of strips verkrijgbaar (en vrij duur). Ben erg benieuwd of het werkt.
Success is nothing more than taking advantage of an opportunity...
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:24:50 #82
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_14721456
Sorry dat ik het topic kick, maar ik zou erg graag advies willen over de nieuwe Aquafresh Pure & White spullen voordat ik er 16 of 37 euro aan uit ga geven. Dus als iemand er ervaring mee heeft (of er iets over kwijt wil); ik hoor het graag!
pi_14722206
Bij de tandarts kan je je tanden laten laseren. Heft mijn ma gedaan en het resultaat is verbluffend!
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:14:42 #84
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_14722514
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 10:00 schreef johnnie_1983 het volgende:
Bij de tandarts kan je je tanden laten laseren. Heft mijn ma gedaan en het resultaat is verbluffend!
En hoe duur is zo'n laserbehandeling dan? In vergelijking met deze professionele oplossing kan ik me voorstellen dat een euro of 40 voor wat whitening strips of gel stukken goedkoper is.
pi_14823691
Ja iemand die aquafresh whitening gel al eens heeft geprobeerd en nog steeds alle tanden zonder gaten heeft? Is het slecht voor je tandvlees? Of wordt er gewoon niet op gereageerd omdat iedereen hier wacht op een reactie?
Take control of your mind and meditate Let your soul gravitate to the love
pi_14865955
quote:
Op zondag 16 november 2003 17:51 schreef Hitman het volgende:
Iemand dat nieuwe witte tanden product van Aquafresh geprobeert? Is in gel of strips verkrijgbaar (en vrij duur). Ben erg benieuwd of het werkt.
Was laatst van plan dat spul te halen maar kon het nergens vinden. Volgens die site is het bij normale drogisterijen te koop, maar bij die hier dus blijkbaar niet

Ik vraag me ook af wat het verschil is tussen de twee varianten. Die strips zijn ruim 2x zo duur maar volgens de site hebben ze hetzelfde resultaat!?

Waarschijnlijk tevergeefs, maar toch: weet iemand er ondertussen al meer over?

Plaats hier uw quasi-diepe quote, bij voorkeur in een vreemde taal.
  zondag 23 november 2003 @ 17:08:27 #87
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_14865984
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 18:29 schreef Simba73 het volgende:
Ja iemand die aquafresh whitening gel al eens heeft geprobeerd en nog steeds alle tanden zonder gaten heeft? Is het slecht voor je tandvlees? Of wordt er gewoon niet op gereageerd omdat iedereen hier wacht op een reactie?
Ik heb het ondertussen aangeschaft en nu een paar dagen in gebruik. Ik zag na 3 behandelingen (1.5 dag) al wat resultaat. Ik heb de gel gekocht omdat die strips mij gewoon te duur zijn. De gel is heel makkelijk met een soort wattenstokjes op te brengen waarna je het een minuut moet laten zitten. Daarna spuug ik meestal wat van dat spul uit omdat het van mijn tanden is gelopen en daarna doe ik verder niets meer (het kan dan nog 30 minuten inwerken volgens de handleiding). Ik heb ook nergens last van en ook geen gevoelige tanden of zo (waar ik soms wel eens last van kan hebben). Tot nu toe dus tevreden, maar ik verwacht nog wel dat mijn tanden in de komende week wel wat witter zullen worden.

Edit: ik heb het gewoon bij de DA drogist gekocht, en ik weet ook niet precies wat het verschil tussen de strips en de gel is. Volgens mij alleen maar gebruiksgemak, en daar ga ik dus niet meer dan het dubbele voor betalen.

pi_14866190
je kunt ook gewoon naar de mondhygieniste gaan om je tanden witter te laten maken (laseren bijvoorbeeld)
pi_15250858
quote:
Op zondag 23 november 2003 17:08 schreef Hitman het volgende:

[..]

Ik heb het ondertussen aangeschaft en nu een paar dagen in gebruik. Ik zag na 3 behandelingen (1.5 dag) al wat resultaat. Ik heb de gel gekocht omdat die strips mij gewoon te duur zijn. De gel is heel makkelijk met een soort wattenstokjes op te brengen waarna je het een minuut moet laten zitten. Daarna spuug ik meestal wat van dat spul uit omdat het van mijn tanden is gelopen en daarna doe ik verder niets meer (het kan dan nog 30 minuten inwerken volgens de handleiding). Ik heb ook nergens last van en ook geen gevoelige tanden of zo (waar ik soms wel eens last van kan hebben). Tot nu toe dus tevreden, maar ik verwacht nog wel dat mijn tanden in de komende week wel wat witter zullen worden.

Edit: ik heb het gewoon bij de DA drogist gekocht, en ik weet ook niet precies wat het verschil tussen de strips en de gel is. Volgens mij alleen maar gebruiksgemak, en daar ga ik dus niet meer dan het dubbele voor betalen.

En hoe ziet het er nu uit?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 8 december 2003 @ 18:18:31 #90
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15253167
quote:
Op zondag 23 november 2003 17:08 schreef Hitman het volgende:
Wat kost het?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_15268265
Strips 37 en gel 16
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
pi_15268542
Mijn moeder heeft haar tanden laten laseren... Geweldig mooi effect! Dat werkt écht onwijs goed!

Mijn tanden zijn ietwat gelig, maar tegelijk ook bijna onverwoestbaar: nog nooit een gaatje gehad, nog nooit een rotte kies gehad en in een wildwaterbaan al lachend coluit op een steen klappen leverde een klein schilfertje op, meer niet

Durf zo'n kuur niet echt aan, mijn tanden zijn enorm sterk en ik ben zo bang dat ik dit aantast. is dat terecht?

pi_15268839
Dat vraag ik me dus ook af...:?
pi_15268894
quote:
Op maandag 9 juli 2001 12:04 schreef publiek het volgende:
ben zelf model, en gebruik zelf dit voor echt witte tanden, en het werkt bij mij.
Sowieso 3x poetsen;
eerst poets je met een standaard tandpasta je tanden goed, je kiezen, voortanden etc. Gewoon een standaard poetsbeurt. Minimaal 1,5 minuut.
Vervolgens poets ik nog een keer met Pearl Drops, ook ongeveer 1,5 minuut. (even niet naspoelen met water, alleen uitspugen) Spul is wel duur, maar werkt goed.
Ik wacht even 5 min, verzorg me gezicht enzo.
Daarna met een heel klein beetje water je mond spoelen. Daarna gebruik ik mondwater (listerine ofzoiets), nou ja, goed spoelen daarmee, halve minuut.
Je spuugt het uit, je hele bek fikt dan wel.. maar even niet spoelen met water. Pas na 2 minuten spoel ik met een klein beetje water.

Dat dus 3x per dag doen.
En na koffie drinken ofzo, ook poetsen, maar hoeft niet perse met tandpasta. Kan ook op alleen waterbasis.

oei das veel werk zeg
Bleghiii !!!
pi_15270435
sinds ik stage loop (lees: veel koffie tank),
vind ik mijn tanden ook geler zijn geworden...

vind het beetje ver gezocht om te laten lazeren enzo, en veel geld aan uit te geven...

maar met dat zout.. hoe werkt dat dan? gewoon hap zout, water erbij, en poetsen maar??

pi_15276286
gebruik anders tandpasta...
pi_15276450
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:25 schreef jeoren het volgende:
gebruik anders tandpasta...
ja duh (reageer dan niet)

maar ik weet niet welk metaal-polijstmiddel jij als tandpasta gebruikt, maar van die van mij krijg je geen witte tanden hoor..
wel schone+frisse

dinsdag 9 december 2003 @ 17:46:08 #98
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_15279467
quote:
Op maandag 8 december 2003 16:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En hoe ziet het er nu uit?

Goed! Je moet niet denken dat ik nu met "reclame witte tanden" over straat loop, maar het verschil is duidelijk te zien. Ik heb ook nog genoeg over om over een paar maanden de kuur nog een keer te doen (en ik ben echt niet zuinig geweest).
pi_15281012
hoeveel dagen moet je het doen?
pi_15294514
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 11:40 schreef cs-Blade het volgende:
...
maar met dat zout.. hoe werkt dat dan? gewoon hap zout, water erbij, en poetsen maar??
Dit vroeg ik me dus ook af!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')