abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2001 @ 19:01:52 #26
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1261758
quote:
Op maandag 23 juli 2001 19:01 schreef supergirl het volgende:
ik had jaren wihtening-achtige tandpasta's en nooit zag ik duidelijk resultaat, heb nu perl drops en hup ,
binnen drie weken zie ik mijn tanden al veel witter worden.
koop morgen pearl drops..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 23 juli 2001 @ 19:05:00 #27
13830 supergirl
keep it real
pi_1261780
quote:
Op maandag 23 juli 2001 19:01 schreef Qarinx het volgende:

[..]

koop morgen pearl drops..

maar ehh, als na een half jaar je tanden uit je mond vallen had je deze tip niet van mij hoor...
  maandag 23 juli 2001 @ 19:05:35 #28
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1261783
quote:
Op maandag 23 juli 2001 19:05 schreef supergirl het volgende:

[..]

maar ehh, als na een half jaar je tanden uit je mond vallen had je deze tip niet van mij hoor...

uhh...wat is 'r mis mee..

pi_1261813
quote:
Op maandag 09 juli 2001 20:46 schreef Brammetje het volgende:
Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd . maar het schijnt toch ook dat wanneer je je tanden met zout poetst. Dat ze dan ook wat tinten lichter worden.

Iemand die daar wat vanaf weet?

Mensen in India poetsen hun tanden met zout (lekker goedkoop), vandaar dat hun tanden zo mega mega wit zijn.
I'm not paranoid! Which of my enemies told you this?
  maandag 23 juli 2001 @ 19:11:47 #30
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1261820
quote:
Op maandag 23 juli 2001 19:10 schreef l_Charlize_l het volgende:

[..]

Mensen in India poetsen hun tanden met zout (lekker goedkoop), vandaar dat hun tanden zo mega mega wit zijn.

morgen koop ik zout..
pi_1261850
quote:
Op maandag 23 juli 2001 18:55 schreef Qarinx het volgende:

[..]

LOL!
Jij bent een echte tellsell verslaafde

...Heb ik geerfd van mn moeder, die is echt verslaafd! Die besteld echt als een kip zonder kop. Wij hebben echt alles van die lui in huis! Dus als je een consumentenverslag wil hebben van een bepaald product, moet je bij mij zijn hehe
  maandag 23 juli 2001 @ 21:08:58 #32
13867 2Dutch
Het is allemaal wat :)
pi_1262612
de pearl drop achtige dingen helpen alleen als je het geel worden veroorzaakt wordt door thee/koffie/nicotine aanslag. Als je altijd al wat gelige tanden hebt gehad, worden ze er denk ik niet witter van. Bleken door tandarts is duur, en erg goed voor je tanden zal het ook niet zijn..
Witte tanden is voor ons persoontjes niet echt weggelegd, sommige rassen hebben ze wel, bijvoorbeeld de wat donkerdere medemens!
Ik ben niet crea vandaag... :)
  maandag 23 juli 2001 @ 21:37:07 #33
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1262739
quote:
Op maandag 23 juli 2001 18:55 schreef Qarinx het volgende:

[..]

LOL!
Jij bent een echte tellsell verslaafde

quote:

...Heb ik geerfd van mn moeder, die is echt verslaafd! Die besteld echt als een kip zonder kop. Wij hebben echt alles van die lui in huis! Dus als je een consumentenverslag wil hebben van een bepaald product, moet je bij mij zijn hehe
okee.. ik zou wil eens willen weten of dat Liquid Leather ( http://www.telsell.com/ned/artikel/2001.htm ) een beetje werkt ..heb een gat in mijn bank namelijk.

en Quick 'n Brite heb je vast ook wel eens getest http://www.telsell.com/ned/artikel/2160.htm

pi_1262998
quote:
Op maandag 23 juli 2001 21:37 schreef Phat Lip het volgende:

[..]

[..]

okee.. ik zou wil eens willen weten of dat Liquid Leather ( http://www.telsell.com/ned/artikel/2001.htm ) een beetje werkt ..heb een gat in mijn bank namelijk.

en Quick 'n Brite heb je vast ook wel eens getest http://www.telsell.com/ned/artikel/2160.htm

liquid leather weet ik niet, maar quick 'n brite helpt zekersteweten.
  maandag 23 juli 2001 @ 22:31:13 #35
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1263072
..besteld!
pi_12989018
En dat trucje met die citroen, werkt dat wel dan? Iemand hier die dat gebruikt en zichtbaar wittere tanden heeft?

Dat met zout lijkt me ook wel een leuke oplossing maar weet ook niet of dat werkt. Zijn hier mensen die daar het levende bewijs van zijn?

Ik wil persoonlijk (zoals zoveel mensen) erg graag wittere tanden hebben maar dan wel graag op een manier dat ze gezond blijven!!

zaterdag 6 september 2003 @ 21:38:01 #37
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_12989155

Iemand dit al wel eens geprobeerd?

5-Daagse kuur van tanden.

Slechts 30 minuten per dag.

10 Gebitsvormen.

Zowel geschikt voor boven-
als ondergebit.

50 euro.. bij de Kijkshop.

pi_12989387
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:38 schreef Qarinx het volgende:
[afbeelding]

Iemand dit al wel eens geprobeerd?

5-Daagse kuur van tanden.

Slechts 30 minuten per dag.

10 Gebitsvormen.

Zowel geschikt voor boven-
als ondergebit.

50 euro.. bij de Kijkshop.

Zulke kuurtjes kunnen heel slecht zijn voor je glazuur.
Deze ken ik persoonlijk niet
  zaterdag 6 september 2003 @ 21:48:36 #39
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_12989401
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
Ja dat dacht ik zelf ook al.. wil daarom ook geen proefkonijn zijn en vraag naar ervaringen
  zaterdag 6 september 2003 @ 21:55:11 #40
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_12989574
Het ivoor van een mens is van nature niet klinisch wit.....
eerder aan de beige kant. Bij de een is het witter dan bij een ander.

Het is inderdaad niet goed voor je glazuurlaag...maar het schoonheidsideaal lonkt wel. Alleen de prijs die je ervoor betaalt, al die tandellende.

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_12997363
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:32 schreef Geartsjuh het volgende:
En dat trucje met die citroen, werkt dat wel dan? Iemand hier die dat gebruikt en zichtbaar wittere tanden heeft?
Nooit doen, daar lossen je tanden van op!
pi_12998049
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Vrijwel alle blekende setjes bevatten waterstofperoxide of carbamideperoxide. Wat ik heb gelezen, worden deze stoffen ook door tandartsen gebruikt. Onder invloed van o.a. de warmte van je mond ontstaat er zuurstof, die de aanslag bleekt.
Het veranderd de structuur van de tanden niet en is relatief veilig. Er kan enige irritatie ontstaan aan tandvlees en ander zacht weefsel in je mond. Dus het is van groot belang dat het daar niet of zo min mogelijk mee in contact is.
pi_12998070
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:06 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Nooit doen, daar lossen je tanden van op!

Hmm? Dat is wel een heavy statement. Hoe kom je daarbij? Toch niet zelf meegemaakt hoop ik?
pi_12998437
quote:
Op zondag 7 september 2003 12:47 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Hmm? Dat is wel een heavy statement. Hoe kom je daarbij? Toch niet zelf meegemaakt hoop ik?

Het is algemeen bekend dat zuren je tandglazuur kunnen oplosssen. Heb het gelukkig niet zelf meegemaakt. Mocht je het niet geloven, zoek dan op Google naar tanderosie.
  zondag 7 september 2003 @ 14:42:08 #45
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_13000439
quote:
Op zondag 7 september 2003 13:05 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat zuren je tandglazuur kunnen oplosssen. Heb het gelukkig niet zelf meegemaakt. Mocht je het niet geloven, zoek dan op Google naar tanderosie.

Precies wat ze zeggen van Breezer en dat soort zoetigheden. Het spul is zuur en zoet tegelijk. Het zuur verzwakt je glazuur, waardoor de suiker lekker op je tand kan inwerken.
Dual action.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_13001351
ik gebruik dentoblanc,heel slecht voor de tanden,maar heel effectief :p
Alles is relatief.
pi_13002985
Ik poets zeker altijd 2 keer per dag mijn tanden vaak 3 keer ennuh als ik ergens naar toe ga daarvoor poets ik ook altijd een keer mijn tanden. En meestal altijd langer dan 2/3 min
en ik heb best witte tanden.
Ik rook niet en ik drink geen koffie.
pi_13997339
Ik poets sinds korte tijd 1 keer per week met zout. Dat lijkt toch te werken, het is wel even smerig en daarna doe ik het altijd nog een keer over met gewone tandpasta. Maar mijn tanden zijn alwel een stukje lichter geworden.

Weet iemand of zout ook slecht is voor je glazuur, of tandvlees ofzo?

pi_13997428
www.britesmile.nl

En zoek naar de dichtsbijzijnde tandarts, die kan je dan bellen voor meer info.

Back in business.
pi_14007012
Ik vraag me toch elke keer weer af waarom hier zoveel topics over zijn.
Laat je tanden toch lekker zoals ze zijn...

En ja, gelere tanden zijn over het algemeen sterker, en nee, bleken is idd echt niet goed voor je tanden..

Edit: Of je 't nou bij de tandarts laat doen of gewoon thuis doet met pearl drops of whatever, het blijft slecht.

The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')