abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1172464
Heeft iemand hier wel eens last van gehad?
Ik bedoel dan fysiek.
  maandag 9 juli 2001 @ 09:23:39 #2
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_1172474
Het enige dat ik me kan herinneren dat ik zo behoefte had om iemand te zien (waar ik verliefd op was) dat mijn maag zich omkeerde, maar dat is denk ik niet wat je bedoelt of wel?
  maandag 9 juli 2001 @ 09:23:52 #3
12516 ThijNtjE
pooier-smurf
pi_1172475
ja, er misselijk van worden en koppijn krijgen.
Dat heb ik wel gehad ja.
I am a man who's dreams have all deserted. I changed my face, I changed my name, but no one wants you when you lose
  maandag 9 juli 2001 @ 09:26:41 #4
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1172477
dat heb ik elke dag ... en dan kom ik thuis waar ze op me wacht en is de pijn over ;-)

Als je zoveel voor iemand voelt, maak er dan werk van ... als zij tenminste die gevoelens deelt

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  maandag 9 juli 2001 @ 09:47:01 #5
11211 Bimmel
Optimistisch als altijd
pi_1172539
Dice,
jij had toch vorige week "een vraagje over wat te doen" met een ex die weer terug was...? Of ben ik nou in de war?

Ik ga ervan uit dat dat weer okkiedokie is ???

Onderbouwd, onderlegd, ondergewaardeerd, B-IJ-Z-ondergoed
  maandag 9 juli 2001 @ 10:17:01 #6
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1172640
quote:
Op maandag 09 juli 2001 09:19 schreef Aneurism het volgende:
Ik bedoel dan fysiek.
Vorige zomer: ik viel -tig kilo af, m'n haar begon uit te vallen, ik kreeg opeens 10 keer meer pukkeltjes dan ik in jaren had gehad.....

Wat een ellende

pi_1172673
quote:
Op maandag 09 juli 2001 09:19 schreef Aneurism het volgende:
Ik bedoel dan fysiek.
yep
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_1172734
ja tot voorkkort nu zit ze hier in nederland

Maar ze gaat 31 juli weer terug

Vampier

Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 9 juli 2001 @ 10:44:09 #9
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1172789
quote:
Op maandag 09 juli 2001 09:47 schreef Bimmel het volgende:
Dice,
jij had toch vorige week "een vraagje over wat te doen" met een ex die weer terug was...? Of ben ik nou in de war?

Ik ga ervan uit dat dat weer okkiedokie is ???

Euh ? Ikke niet, ikke al een heel tijdje gelukkig met hetzelfde vrouwtje ... wat ik overigens NOOIT meer kwijt wil
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  maandag 9 juli 2001 @ 10:45:48 #10
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_1172801
Ik word altijd heel flatulent als ik mijn vriendin lange tijd niet zie. Dat word ik trouwens ook als ik haar wel zie... Oke, ik ben gewoon erg flatulent!
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_1172815
Ja en dan nauwelijks kunnen eten of slapen. Als je 's ochtends wakker wordt, ben je het de eerste seconde even vergeten, de tweede seconde realiseer je je het weer en voel je de pijn letterlijk in je hart.
Ik spreek dan over gevallen waar ik wist dat het voorgoed over was.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_1173092
Ja , en dat wil ik niet nog eens meemaken!
I dream my life.................and live my dream!
  maandag 9 juli 2001 @ 11:39:54 #13
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_1173110
O wacht even, dat ken ik wel! Dat had ik nadat mijn eerste grote liefde (op mijn 16e) het had uitgemaakt terwijl ik smoorverliefd was. Dat deed idd pijn in de hartstreek. Hoe zou dat komen dat dat daar pijn doet? Zelfde gevoel, maar dan in mindere mate heb ik op zo'n moment ook in mijn maag.
  maandag 9 juli 2001 @ 11:42:08 #14
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1173126
Nee, niet fysiek denk ik, misschien je beroerd voelen en daardoor wat zwak dat je daardoor vaak ziek wordt.

wel geestelijk, dat je vaak aan de goede tijden denkt en dan melachoniek wordt of dat de laatste gedachte een pijnlijke is (de ruzies bijv.) dat je dan heel erg down voelt.
Bij mij komt dat nu het zomer is heel vaak terug bij vlagen

The Internets, I needs it..
  maandag 9 juli 2001 @ 12:08:16 #15
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_1173304
* Atrimar kent het gevoel maar al te goed
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_1173375
Ik kan idd niets eten, wel drinken.. Slapen? Nee dat ook niet. En mijn maag is weer wat het was, nee erger ik kan alleen maar zitten en niet veel bewegen. Mijn ogen doen pijn, maar dat kan zijn door de vele liters die ze al kwijt zijn. En mijn hoofd bonst als een gek, maar dat komt waarschijnlijk door de alcohol...

Stomme liefde, je weet pas wat je mist wanneer je het echt kwijt bent. En dan moet het nog pijn doen ook.

Redactie Frontpage maandag 9 juli 2001 @ 12:31:04 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1173412
quote:
Iemand zo missen dat het pijn doet
Afgelopen zondag nog

Hee, eikel! Eat this!

Shit! Mis!

Kut!

Auw

pi_1173602
Vorige zomer: Slecht slapen, vaak buikpijn wegens een onrustige maag/buik, soms hoofdpijn van het vele huilen etc.

Wat een ellende

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_1177393
quote:
Op maandag 09 juli 2001 12:22 schreef Aneurism het volgende:
Ik kan idd niets eten, wel drinken.. Slapen? Nee dat ook niet. En mijn maag is weer wat het was, nee erger ik kan alleen maar zitten en niet veel bewegen. Mijn ogen doen pijn, maar dat kan zijn door de vele liters die ze al kwijt zijn. En mijn hoofd bonst als een gek, maar dat komt waarschijnlijk door de alcohol...

Stomme liefde, je weet pas wat je mist wanneer je het echt kwijt bent. En dan moet het nog pijn doen ook.

Ben there, seen it, done it...
Het gevoel dat iemand je hart uit je borst dreigt te rukken, misselijk, een bonzend hoofd, diepgaand gevoel van zinloosheid, en vooral het idee dat niemand ooit zoveel van iemand heeft gehouden als jij van die persoon. Ik dacht dat ik er nooit meer uit zou komen en gedoemd was me de rest van m'n leven zo te voelen. Nu weet ik beter: ook al moet je hier doorheen, dit radeloze gevoel blijft niet.

Ook al zou je het willen, je kunt dit klotegevoel niet voor altijd vasthouden. Ieder mens verwerkt in z'n eigen tempo, maar er komt weer een moment dat je ondanks jezelf weer ergens om moet glimlachen en deze momenten zullen op den duur steeds vaker voorkomen.

Ik begrijp dat je daar nog lang niet aan toe bent:
take your time, en verwerk je verdriet. En gelóóf me als ik zeg dat je ooit weer zult kunnen genieten van dingen, hoe zwart die put waar je nu inzit ook lijkt.

Sterkte.
Noayla

pi_1177407
quote:
Op maandag 09 juli 2001 12:22 schreef Aneurism het volgende:

Been there, seen it, done it...
Het gevoel dat iemand je hart uit je borst dreigt te rukken, misselijk, een bonzend hoofd, diepgaand gevoel van zinloosheid, en vooral het idee dat niemand ooit zoveel van iemand heeft gehouden als jij van die persoon. Ik dacht dat ik er nooit meer uit zou komen en gedoemd was me de rest van m'n leven zo te voelen. Nu weet ik beter: ook al moet je hier doorheen, dit radeloze gevoel blijft niet.

Ook al zou je het willen, je kunt dit klotegevoel niet voor altijd vasthouden. Ieder mens verwerkt in z'n eigen tempo, maar er komt weer een moment dat je ondanks jezelf weer ergens om moet glimlachen en deze momenten zullen op den duur steeds vaker voorkomen.

Ik begrijp dat je daar nog lang niet aan toe bent:
take your time, en verwerk je verdriet. En gelóóf me als ik zeg dat je ooit weer zult kunnen genieten van dingen, hoe zwart die put waar je nu inzit ook lijkt.

Sterkte.
Noayla

maandag 9 juli 2001 @ 22:52:37 #21
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_1178334
Ik heb er op dit moment last van
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  maandag 9 juli 2001 @ 22:53:05 #22
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1178337
ik krijg een slecht humeur en eet weinig
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 9 juli 2001 @ 22:58:58 #23
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_1178364
quote:
Op maandag 09 juli 2001 22:53 schreef Qarinx het volgende:
ik krijg een slecht humeur en eet weinig
Sounds familiar..
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  maandag 9 juli 2001 @ 23:03:09 #24
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1178393
quote:
Op maandag 09 juli 2001 22:58 schreef aa het volgende:

[..]

Sounds familiar..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_1178460
LVD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')