Als je zoveel voor iemand voelt, maak er dan werk van ... als zij tenminste die gevoelens deelt
Ik ga ervan uit dat dat weer okkiedokie is ???
quote:Vorige zomer: ik viel -tig kilo af, m'n haar begon uit te vallen, ik kreeg opeens 10 keer meer pukkeltjes dan ik in jaren had gehad.....
Op maandag 09 juli 2001 09:19 schreef Aneurism het volgende:
Heeft iemand hier wel eens last van gehad?
Ik bedoel dan fysiek.
Wat een ellende
quote:yep
Op maandag 09 juli 2001 09:19 schreef Aneurism het volgende:
Heeft iemand hier wel eens last van gehad?
Ik bedoel dan fysiek.
Maar ze gaat 31 juli weer terug
Vampier
quote:Euh ? Ikke niet, ikke al een heel tijdje gelukkig met hetzelfde vrouwtje ... wat ik overigens NOOIT meer kwijt wil
Op maandag 09 juli 2001 09:47 schreef Bimmel het volgende:
Dice,
jij had toch vorige week "een vraagje over wat te doen" met een ex die weer terug was...? Of ben ik nou in de war?Ik ga ervan uit dat dat weer okkiedokie is ???
wel geestelijk, dat je vaak aan de goede tijden denkt en dan melachoniek wordt of dat de laatste gedachte een pijnlijke is (de ruzies bijv.) dat je dan heel erg down voelt.
Bij mij komt dat nu het zomer is heel vaak terug bij vlagen
Stomme liefde, je weet pas wat je mist wanneer je het echt kwijt bent. En dan moet het nog pijn doen ook.
Wat een ellende
quote:Ben there, seen it, done it...
Op maandag 09 juli 2001 12:22 schreef Aneurism het volgende:
Ik kan idd niets eten, wel drinken.. Slapen? Nee dat ook niet. En mijn maag is weer wat het was, nee erger ik kan alleen maar zitten en niet veel bewegen. Mijn ogen doen pijn, maar dat kan zijn door de vele liters die ze al kwijt zijn. En mijn hoofd bonst als een gek, maar dat komt waarschijnlijk door de alcohol...Stomme liefde, je weet pas wat je mist wanneer je het echt kwijt bent. En dan moet het nog pijn doen ook.
Ook al zou je het willen, je kunt dit klotegevoel niet voor altijd vasthouden. Ieder mens verwerkt in z'n eigen tempo, maar er komt weer een moment dat je ondanks jezelf weer ergens om moet glimlachen en deze momenten zullen op den duur steeds vaker voorkomen.
Ik begrijp dat je daar nog lang niet aan toe bent:
take your time, en verwerk je verdriet. En gelóóf me als ik zeg dat je ooit weer zult kunnen genieten van dingen, hoe zwart die put waar je nu inzit ook lijkt.
Sterkte.
Noayla
quote:Been there, seen it, done it...
Op maandag 09 juli 2001 12:22 schreef Aneurism het volgende:
Ik kan idd niets eten, wel drinken.. Slapen? Nee dat ook niet. En mijn maag is weer wat het was, nee erger ik kan alleen maar zitten en niet veel bewegen. Mijn ogen doen pijn, maar dat kan zijn door de vele liters die ze al kwijt zijn. En mijn hoofd bonst als een gek, maar dat komt waarschijnlijk door de alcohol...Stomme liefde, je weet pas wat je mist wanneer je het echt kwijt bent. En dan moet het nog pijn doen ook.
Ook al zou je het willen, je kunt dit klotegevoel niet voor altijd vasthouden. Ieder mens verwerkt in z'n eigen tempo, maar er komt weer een moment dat je ondanks jezelf weer ergens om moet glimlachen en deze momenten zullen op den duur steeds vaker voorkomen.
Ik begrijp dat je daar nog lang niet aan toe bent:
take your time, en verwerk je verdriet. En gelóóf me als ik zeg dat je ooit weer zult kunnen genieten van dingen, hoe zwart die put waar je nu inzit ook lijkt.
Sterkte.
Noayla
quote:Sounds familiar..
Op maandag 09 juli 2001 22:53 schreef Qarinx het volgende:
ik krijg een slecht humeur en eet weinig![]()
quote:
Op maandag 09 juli 2001 22:58 schreef aa het volgende:[..]
Sounds familiar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |